Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 249 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
A díval se teda na to někdo? 3605 taky byla off, ach jo.


ad Fixi :-D takovejch vozů je a ještě bude.... To budou šišatý bubny nebo tekoucí nába a louže oleje v bubnu...taková závada se poměrně rychle odhalí a pokud je jak, i odstraní. Horší je to u 21Tr, náhradních dílů ubývá, dodavatelské firmy krachují a už není z čeho kanibalizovat...taková 3015 má půlku elektriky z 3021...
PvvS - to je dokonce web přímo ukazující součástky použité na vozech Škoda. Ten IGCT tyristor je taková bílá kulatá placka, průměr asi 7cm a výška tak 2 cm, k němu patří ještě nějaké ochranné diody podobných rozměrů. Skoro se až nechce věřit, že tím kusem keramiky a stříbra teče občas nějakých 200 A. Mimochodem nedávno tyhle tyristory odešly během jednoho týdne na třech vozech - 3603, 3605 a 3606 #-o


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Podívejte se prosím na vůz 3281. Myslím ve vozovně. Při brždění začne na chvíli dělat íííívrrríííívrrr - nezdravý zvuk.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
IGCT existuje http://www.polovodice.cz/products.php/56, pouzito bylo tusim u jehlaku , prototyp 21tr a asynch. výzbrojí


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Já sem na to právě koukal protože například TV8 je na bázi GTO tyristorů a taková TV14 už na modernějších IGBT tranzistorech...omlouvám se za chybu ale IGCT jsem nikdy neslyšel... :oops:


Izzy - já se v tom taky prd vyznám, ale je to IGCT, nikoli IGBT, a je to defakto to co mají 22Tr, akorát "poloviční". částečně se o tom dá dočíst tajikdlenc - http://www.sweb.cz/jjohnyk/elektronika/04.htm. Navenek se tato výzbroj projevuje jako ono klasické 22Trkové "kníííí í í í "


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1569 už nemá Eurotel Go Bod pás, je to stržený a je vidět, že to tam bylo, tzn. že exkluzivita EVčka značně klesla :-(


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Jo a ještě k vozu 3040 doplň, že počínaje tímto vozem silový blok s IGCT, jinak všechny vozy 3001-3039 jsou GTO.


Verusha asi myslel IGBT tranzistory...myslim ze to maji i vsechny 22tr...zbytek 21tr do ev.č. 3039 má GTO tyristory...nesnáším elektro :-P


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
No nic odchzím ještě se zastavím večer.Zdraví LADA


Jo a ještě k vozu 3040 doplň, že počínaje tímto vozem silový blok s IGCT, jinak všechny vozy 3001-3039 jsou GTO.


Ještě detail - na této http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=m-31ces_vd fotce je společně se 7Tr nesprávně uveden vůz 3006, ale jedná se o 3008 :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Díky vám oběma.


ad Fixi ad 3023 - tento vůz je jedním z nejrezavějších vůbec, podívej se na zadek. Totéž 3010, kde to bylo ovšem zakytováno při nedávné SP.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jo Fixi ještě bys mohl to dlouhodobé odstavení udělat u 1659+1660.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
jeyek píše:
U 1717 je napsaný, že má bílý nátěr -> myslím, že už tam má zase nálepky Bauhaus.. Ale nemůžu to potvrdit 100%, jenom sem zahlídnul nějakou KT8N2 s nálepkama Bauhaus...

Já jo viděl jsem ji ve Vozovně Medlánky tuto středu.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Áno, tak teda popořadě. 3247 nebo kterej to je, má sběrače taky Lopour, ale zahnuté na koncích nahoru. Mělo se to dávat na slatinské vozy kvůli podjezdu u hl. nádr, aby fajfky nabrnkaly o dráty. Teď si nevybavím, kterej trolejbus to má, jestli to je opravdu 3247 nebo kterej. Jaké sběrače má 3237, to nevím, mělo by to ale už všechno být Lopour, ty maďarské hliníkové byly tuším už předělány, ovšem jistojistě to nevím, holt to není komínskej vůz, tak se v tom už tak nevyznám.
Shrnout, co všechno se mění u 14/15Tr na rekonstrukcích, by vyžadovalo prolýzt každej vůz zvlášť a pečlivě to zaznamenat. Kromě takových těch zásadních věcí jako nátěr, transparenty, přední/zadní čelo apod, totiž nelze přesně říci, co kdy kde a proč je tam nové. Na jednom voze je stará podlaha, támhle je zase nová, někde mají sedátka nová, jinde stará s šedýma madlama, pak zase jednou s oranžovýma, támhle je klimatizace, támhle není, někde zase zůstaly původní stahováky místo Railtechů a tak podobně. U modernějších rekonstrukcí je například původní servo (600V motor pohánějící přes řemenice alternátor a čerpadlo posilovače) nahrazeno statickým měničem Cegelec, který jednak dobíjí baterie a jednak napájí 380V asynch. motor, který pohání čerpadlo, dále je vyměněn kompresor Yamas (nebo starej pístovej) za asynchronní kompresor Hydrovane, napájený z téhož staťáku. Je v tom dost hokej, nevím u kterých vozů to tak je, mám přehled víceméně pouze o komínských vozech.

Z vyřazených vozů byly dány pryč 3201, 3202, 3205. V areálu komínské vozovny se nachází 3204 (zde by stálo za zmínku do evidence to, že vůz dostal po vyřazení zkušebně (vlastně jako vůbec první vůz typu 14Tr) elektrický pohon dveří IGE kvůli odzkoušení výrobcem, pohon bude ale opět demontován), dále 3203 a 3213. Další vozy této série stojí asi v Husovicích, ale nevím které již do provozu nezasáhnou a které ano.

U 3006 se čeká na tu novou Rábu, ale bůhví kdy k tomu dojde. Vůz určitě ještě vyjede, jde o to, že to bude za hodně dlouho a vrstva prachu je již povážlivá stejně jako na 3021. Rekonstrukce 21Tr nepokračují kvůli financím (jak jinak). Bylo řečeno, že těmto vozům (zatím...) postačí zostřené střední prohlídky. Uvidíme, kdy se začnou vozy jako třeba 3023 nebo 3010 skutečně reálně rozpadat.


3023?!


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
U 1717 je napsaný, že má bílý nátěr -> myslím, že už tam má zase nálepky Bauhaus.. Ale nemůžu to potvrdit 100%, jenom sem zahlídnul nějakou KT8N2 s nálepkama Bauhaus...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
1663 + 1664 mají bílý (?) nátěrr, v evidenci to nejní
1659 + 1660 stále nejezdí?

Bohužel, nejezdí :cry:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1663 + 1664 mají bílý (?) nátěrr, v evidenci to nejní
1659 + 1660 stále nejezdí?


Áno, tak teda popořadě. 3247 nebo kterej to je, má sběrače taky Lopour, ale zahnuté na koncích nahoru. Mělo se to dávat na slatinské vozy kvůli podjezdu u hl. nádr, aby fajfky nabrnkaly o dráty. Teď si nevybavím, kterej trolejbus to má, jestli to je opravdu 3247 nebo kterej. Jaké sběrače má 3237, to nevím, mělo by to ale už všechno být Lopour, ty maďarské hliníkové byly tuším už předělány, ovšem jistojistě to nevím, holt to není komínskej vůz, tak se v tom už tak nevyznám.
Shrnout, co všechno se mění u 14/15Tr na rekonstrukcích, by vyžadovalo prolýzt každej vůz zvlášť a pečlivě to zaznamenat. Kromě takových těch zásadních věcí jako nátěr, transparenty, přední/zadní čelo apod, totiž nelze přesně říci, co kdy kde a proč je tam nové. Na jednom voze je stará podlaha, támhle je zase nová, někde mají sedátka nová, jinde stará s šedýma madlama, pak zase jednou s oranžovýma, támhle je klimatizace, támhle není, někde zase zůstaly původní stahováky místo Railtechů a tak podobně. U modernějších rekonstrukcí je například původní servo (600V motor pohánějící přes řemenice alternátor a čerpadlo posilovače) nahrazeno statickým měničem Cegelec, který jednak dobíjí baterie a jednak napájí 380V asynch. motor, který pohání čerpadlo, dále je vyměněn kompresor Yamas (nebo starej pístovej) za asynchronní kompresor Hydrovane, napájený z téhož staťáku. Je v tom dost hokej, nevím u kterých vozů to tak je, mám přehled víceméně pouze o komínských vozech.

Z vyřazených vozů byly dány pryč 3201, 3202, 3205. V areálu komínské vozovny se nachází 3204 (zde by stálo za zmínku do evidence to, že vůz dostal po vyřazení zkušebně (vlastně jako vůbec první vůz typu 14Tr) elektrický pohon dveří IGE kvůli odzkoušení výrobcem, pohon bude ale opět demontován), dále 3203 a 3213. Další vozy této série stojí asi v Husovicích, ale nevím které již do provozu nezasáhnou a které ano.

U 3006 se čeká na tu novou Rábu, ale bůhví kdy k tomu dojde. Vůz určitě ještě vyjede, jde o to, že to bude za hodně dlouho a vrstva prachu je již povážlivá stejně jako na 3021. Rekonstrukce 21Tr nepokračují kvůli financím (jak jinak). Bylo řečeno, že těmto vozům (zatím...) postačí zostřené střední prohlídky. Uvidíme, kdy se začnou vozy jako třeba 3023 nebo 3010 skutečně reálně rozpadat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
A ještě...byl bys prosím schopen poskytnout info o tom, co se všechno mění u 14 a 15 Tr na reko?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
A ještě, u 3237 máme napsáno hliníkové sběrače. ???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Stále, ačkoliv to již postopadesáté urguji :-D , postrádám v evidenci to, že 3277 má jako jediný eMko transparenty LED-DOT Buse a vnitřní LED panel.

Vůz 3006 je již odstaven velmi dlouho a vyhlídka jeho zprovoznění sahá asi až do období Vánoc. Doporučuji jej zaznačit jako dlouhodobě odstavený pro poruchu nápravy.

Zároveň si dovoluji upozornit, že je již zcela zbytečné značit, který trolejbus má jaké sběrače a jestli je to Lopour, neboť již velmi dlouhou dobu jsou těmito sběrači vybaveny všechny trolejbusy bez vyjímky. Pokud je náhodou na sběračích nápis ESKO, nenechte se tím vyvést z rovnováhy, je to rovněž Lopour, nápis označuje pouze výrobce základny sběračů. Navrhuji označení sběračů z evidence zcela vypustit.


Děkuji moc, myslíš že 3006 vůbec zprovozní? A proč tyto GO nepokračují? BS120 už tam bylo, ale omylem u 3278. :oops: Sběrače vypustím, až na 3247, která má úplně jiné. Děkuji za info.

A ještě něco, které vozy už byly prodány dopryč? 3201,3202,3205...a co dál?


Stále, ačkoliv to již postopadesáté urguji :-D , postrádám v evidenci to, že 3277 má jako jediný eMko transparenty LED-DOT Buse a vnitřní LED panel.

Vůz 3006 je již odstaven velmi dlouho a vyhlídka jeho zprovoznění sahá asi až do období Vánoc. Doporučuji jej zaznačit jako dlouhodobě odstavený pro poruchu nápravy.

Zároveň si dovoluji upozornit, že je již zcela zbytečné značit, který trolejbus má jaké sběrače a jestli je to Lopour, neboť již velmi dlouhou dobu jsou těmito sběrači vybaveny všechny trolejbusy bez vyjímky. Pokud je náhodou na sběračích nápis ESKO, nenechte se tím vyvést z rovnováhy, je to rovněž Lopour, nápis označuje pouze výrobce základny sběračů. Navrhuji označení sběračů z evidence zcela vypustit.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jasný, červené ALTRO i tmavočervený nástřik držadel, jel jsem s tím z ohňostrojů. Hoď taky do evidence růžovou olympii 1737


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6648 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 06:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]