Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Mour píše:
Mogul:Do Slatiny byly dodány i nové vozy:15tr a nějaké Emka ale je to už historie.

3503 + 3507 + 3508.
3252 - 3257 (poslední jmenovaný byl provozován jako noční vůz)


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Mogul:Do Slatiny byly dodány i nové vozy:15tr a nějaké Emka ale je to už historie.
Uvedené vozy jsou pouze zápujčky aby bylo s čím jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Mogul píše:
Na linkách 33 a 31 se začaly pravidelně objevovat husovické 3199 a 3200 a komínská 3281. Jsou oficiálně převedeny do Slatiny nebo stále vedeny v původních vozovnách (viz evidence)?


Ale jezdí se v nich dobřeee... :-"

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Nono, je to jediná vozovna, kam se nedodávají nové vozy ;-) Dojezdily tu 9Tr a 14Tr dojezdí taky... Škoda, že vozovna nemá aspoň střechu z vlnitého plechu.
Bude se sem v dohledné době přemisťovat ještě něco nebo je to na nějakou dobu setrvalý stav?


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mogul píše:
Už jsem myslel, že byly na to naše vrakoviště převeleny na trvalo :-D


Já ti dám vrakoviště! :twisted:
Poměrně velký počt strojů je na střední prohlídce, proto ty zápůjčky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Už jsem myslel, že byly na to naše vrakoviště převeleny na trvalo :-D


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mogul píše:
Na linkách 33 a 31 se začaly pravidelně objevovat husovické 3199 a 3200 a komínská 3281. Jsou oficiálně převedeny do Slatiny nebo stále vedeny v původních vozovnách (viz evidence)?


Jsou tu půjčeny.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Na linkách 33 a 31 se začaly pravidelně objevovat husovické 3199 a 3200 a komínská 3281. Jsou oficiálně převedeny do Slatiny nebo stále vedeny v původních vozovnách (viz evidence)?


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
To je konec - máš to za sebou

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
5
19 říj 2009 17:58
Fotka 3195 když jsem se snažil to nějak vyfotit biggrin tož také to byla takřka moje první fotka trolejbusu . Sloup ohnut je , ale pouze v různých úpravách na počítači nikoli v čočce foťáku :-)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Janatak píše:

Co se ti nelíbí na fotce sloupu TV, který tak vkusně doplňuje trolejbus 14Tr coby pozadí? Uznej, ve fotogalerii fotky sloupů prostě chybí... O:)


Kdyby ten sloup alespon nebyl "ohnut" kvalikout cocky objektivu... :-)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Filip Daněk píše:
No, myslím, že takové fotky snad ani nejsou nutné :-D


Co se ti nelíbí na fotce sloupu TV, který tak vkusně doplňuje trolejbus 14Tr coby pozadí? Uznej, ve fotogalerii fotky sloupů prostě chybí... O:)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
No, myslím, že takové fotky snad ani nejsou nutné :-D


Offline
5
19 říj 2009 17:58
nějaký fotky krému v kohoutkách ... 3195 v přetahu
také je možné dát ještě nějaké e_smile wink


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Zpět 14Tr: Neví někdo ze znalejších (Veru, Anti) jak to vypadá s ostatníma 14Tr v krémovém nátěřu (3197 - 3200, 3212, 3218)? Vím jen, že 3194 má o rok prodlouženou TP a dále se někde psalo o 3259 a 3260, ale nevím ty ostatní. Děkuji předem za každé info.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Interiér, plasty, uspořádání sedaček, okna, to vše je jen o tom, co si zákazník objedná (byť Iveco na nějaké změny moc neslyší), některé verze Citelisu u nějakého francouzského dopravce mají například uspořádání 1+2 s tím, že jsou sedačky dál od sebe, a tam si člověk sedne snad všude v pohodě. A taky mají klimatizaci, determální okna (i když to mají snad i ty naše?) nebo modré plasty v interiéru (i když i na těch je vidět každá špína). Hold zákazník si přiobjednal a zaplatil. A rázem je z toho jiný vůz (teda jen pro cestující, pro řidiče asi žádná změna)...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vidím, že někteří by byly snad nejradši, kdyby v roce 2009 jezdili v pravidelném provozu 9Tr... 25Tr sice nejsou žádný zázrak, ale i tak je to obnova vozového parku novým vozem a o to (mně osobně) jde hlavně... A mezi námi, on ani ten Solaris nebo to Citaro není žádnej zázrak. Ideální vůz není, ale buďme rádi aspoň za 25Tr.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A ze vetsina veci jde resit zmenou v objednavce ?? Okna neni problem nadiktovat s velkyma vetrackama, roztec nebo typ sedacek taky . To ze neni videt dozadu , to lze resit karoserii typu Citelis LINE http://www.transbus.org/construc/irisbu ... ar_tcl.jpg . Brno stejne nema v u dratolezu v motorovym prostoru nic vic, nez zapomenutou karimatku od mechosu z komina..
Navic to nejsou jediny trbusy na trhu. Jeste tu mame SOR i s jeho projektem plne NP dratolezu, Tedom se jiste taky nenecha zahambit , a o variacich na tema Solaris se ani zminovat nemusim (Jednomotor, dvoumotor, stejnosmerka, asynch, diesel ..) .


Hlavni je si uvedomit ze u trbusu byla maximalni planovana zivotnost 12 let, u abusu 6. A konstrukce se neda srovnat ani s obdobne starou tram. Kde je u tram pevnej paterovej nosnik, tam je u trbusu kus jeklu. Takze 20 let stara T3 je temer zanovni , ale 20 let starej trbus je daleko za hranici zivotnosti. Vclku by me zajimalo, kolik unavovych lomu v materialu a ve svarech se u 14Tr vyskytuje. Konstrukce je hodne podobna B73x a tam i vyrobce doporucuje po urcitych km prohlednout vuz a opravit praskliny .

Plasty sice u 14tr nevrzou, zato zbytek vozu vydava zvuky za mensi orchestr (hrajici v tornadu pri povodnich) .To ze sedim na sedacce a pri prejezdu nejakyho hrbu, nebo rozjezdu brzdeni cejtim, jak se boznica vozu pohybuje vuci sedacce je dalsi vec. Nedostatecnou tuhost skrine nezachrani ani 2 stetkovy natery.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Chat je jako Duš, taky nadává na všechno a pořád, hlavně když je to nové.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Miky píše:
Debilně uspořádaný interiér
To jsem už psal, šetři úhozy na jindy. ;)

Miky píše:
rozpadající se plasty a všechno, co se tomu vzdáleně podobá...
kupodivu mě ty drnčící plasty vadí míň, než neodhlučněný motor a drnčení všeho možného v sedmikilech a v některých devítikilech

Miky píše:
Kromě toho na to patrně řidiči poměrně dosti nadávají (stačí poslouchat / číst chat-maniaka)... A není vidět dozadu. :D
Chat tady není jediný autobusák a u jiných jsem si nějakého nadávání nevšiml.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Debilně uspořádaný interiér (u nové verze naštěstí o něco lepší), malá okna u starší verze, rozpadající se plasty a všechno, co se tomu vzdáleně podobá... U některých vozů nesmyslně pomalé dveře, poptávka svítící pořád, když by měla svítit jenom po zmáčknutí (to je ale problém seřízení, to uznávám)... Kromě toho na to patrně řidiči poměrně dosti nadávají (stačí poslouchat / číst chat-maniaka)... A není vidět dozadu. :D

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Miky píše:
PvvS a ostatní příznivci moderních vozů - jistě, obměna je potřeba, ale ať je to něco lepšího, než 14Tr. 21/22Tr budiž, ty jsou v pohodě (pokud zrovna neproreznou, což ovšem, pravda, 14Tr dělají víceméně taky), zmetek jménem 24/25Tr raději nebudu komentovat.

Co je na kastli Citelisu zmetkovitého mimo (ne)místa k sezení a pouze jedné hnací nápravy u 18m verze?


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS a ostatní příznivci moderních vozů - jistě, obměna je potřeba, ale ať je to něco lepšího, než 14Tr. 21/22Tr budiž, ty jsou v pohodě (pokud zrovna neproreznou, což ovšem, pravda, 14Tr dělají víceméně taky), zmetek jménem 24/25Tr raději nebudu komentovat.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
jo no .. to když pak nějací turisti pijedou do Brna, tak si myslí, že má technický muzeum speciální dny, kdy vysílá svoje exponáty do běžného provozu

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No, i kdyby DP provedl rekonstrukci 14Tr na typ SOR 12TN C, tak furt to bude lepsi jak tohle muzeum.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 07:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]