Přesunuto z "VarioLF všech provedení" TAM TO OPRAVDU NEPATŘÍ! mcezab1: A tak na tohle VELMI rád odpovím.
V mých BAHN sítích nikdy jezdit nebudou.
Ale i tak musím uznat, že to je moc pěkná práce. Zoom 4 je tam taky? :)
A tady je zase trocha ode mě. Moje BAHN vozidla. Ne všechny, jen velmi malá otázka toho, co jsem už udělal. Drtivou většinu mám rozčleněnou do řad podle písmena, v každé řadě jsou šaliny stejného designu a konstrukce od nejmenších po nejdelší train verze. Zoom 4 samozřejmostí, stejně jako pohled při otevřených dveřích. Noční pohledy úmyslně nedělám protože BAHN/NFZ editor zatím neumožňují vlastní barvy, co by v noci svítily.
Není to dle reality, i když asi poznáte, na jakých protějšcích je to všechno založeno. V tom je to. Moje fantazie. Moje technologie. V reálu to nikdy nebude jezdit, ale u mě v BAHNu jo. Proto jsem to dělal. A ještě mnoho dalších mám na plánu udělat, něco i rozpracováno. Momentálně jich všech mám 149.
Hledal jsem podobné stroje na netu, ale brzo mi došlo, že komunita lidí okolo BHANu a šotoušů šalinové kategorie prostě miluje realitu. Já ne. Mám vlastní. Takže jsem se dal do práce. Stvořil jsem septo, aka. 7 článkovou anitru. Nešel jsem i pento, to bylo fajn,a le NIKDO nikdy neudělal víc článků. Proč? M-ková řada založená na K3R, proč nikdo nenakreslí to, že ty skla jsou doopravdy tónované? Ano, mám u sebe i přesnou K3R, ale sem jí nedávám, protože mám i 5ti článkovou verzi s vysokým podílem NP, za cenu nižší adheze. Prodloužil, ale i zkrátil jsem si RT6, pohrál jsem si s Variema, trochu předělal jejich design, otočil jsem pantec na 15T a halvně jsem je dal do mnohem líbivějšího modrého designu. Řada E, aneb historická. Prodloužil jsem T3 tak, jak to měli udělat ze začátku. 3 okna i v zadní části. Ve stejné řadě je i K2, a vícečlánkové (až 5) varianty. Proč by ne? N-ková řada, zcela můj výtvor. Původně to měla být změna konstrukce 13T5, ale nakonec jsem si řekl, že změním i design, a tak se stalo. C, aneb 13T5 s plnohodnotnými dveřmi na začátku a na konci. Znízkopodlažnil jsem Rkové KT8, jak jen to šlo, v D řadě jsem si pohrál s Nkovýma KT8, je tam celkem 13 variant, od T6 až po 5ti článkové KTčko. Ičkovou řadu, to jsem tady už kdysi prezentoval, původně z Aniter, ale nakonec změna. Jčková řada byla založená na 26T, dělal jsem to v době, kdy jediné, co o nich na netu bylo, byla nějaká grafika, nikdo o nich pořádně nic nevěděl. Proto jiný nátěr. Předělávat to už nebudu, tohle se mi stejně líbí víc. Jako vzor jsem měl jedn obrázky z netu. Hčko asi každý pozná, kratší verze Budapešťského Combina. Mám ale i daleko delší. Lko, moje oblíbené NGTD12DD. Jak kratší, tak delší. Sková řada, to je něco, co jezdí někde ve Francii, zaujalo mne to designem tak moc že jsem to musel udělat. UniTram, aka unikátní tramvaj, jediné tyhle 4 jsou „vyrobeny“, a žádné další nebudou. Byly tu kritizovány, ale stejně mohou jezdit. A hrozně se mi líbí.
Ke všem vozům mám vypočtenou jejich délku, vnitřní (efektivní, obsaditelnou) délku, kapacitu, klasifikoval jsem si typy konstrukce a třídy nízkopodlažnosti…
Tak jo, pojďte do mě. Řekněte mi, jaký jsem lůzr, když se tímhle zabývám. :)
Ne, fakt, zajímalo by mě, co si o tom myslíte. Je to něco, u čeho si jsem jist, že jste nikdy neviděli a už asi ani nikdy neuvidíte.