Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 545 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Na tom šilingráku to bylo bez odbočovacího pruhu fakt dilema, ale většinou se našel myslící jedinec, když viděl auto na kolejích a za ním šalinu, tak mu umožnil odbočit a vysvobodil jak to auto, tak šalinu. Chce to jenom umět číst provoz, občas někomu taky hodím tohle záchranný lano a doufám, že až budu v takové nouzi, tak mi někdo oplatí stejně. Stát před zvonící šalinou, to si člověk připadá jak nahý v trní.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Když se tady bavíme o hovádkách za volantem nebo za půlcolkou, tak mám jeden případ, kdy tramvaj sestřelila auto, které stálo na kolejích. Je o už několik let nazpět a bylo to na přejezdu u Kamenolomu. Tramvaj nikde, auta jedoucí od OBI měly zelenou. Nejednou se to zastavilo a jeden řidič zůstal stát přímo na kolejích. Než se stačil rozjet, tak se přiřítila tramvaj a smetla ho. Vina byla na řidiči auta, ovšem podle mě za to mohl řidič šaliny, protože ho viděl a měl zastavit. To podle mě nebyl řidič (šalinář), ale kus hovada. Bohužel mezi slušnýma je jich stále mnoho a svým chováním to kazí ostatním.

To stejné byla křižovatka na Šilingráku. Odbočovací pruh vlevo tam nebyl, takže auta, která odbočovala do města stála na kolejích. Přijela tramvaj a zvonila a zvonila. Vím, auto tam nemělo co dělat, ale tím, že se tramvaják opře o zvonek tak tomu stejně nepomůže. Nebo si myslí, že auto dostane křídla a odletí? Neodletí - počká, až z protisměru nic nepojede, odbočí a potom projede i tramvaj. Pouze tím, jak zvoní ze sebe udělá před lidima vola. A to stejné, jako před tím - je to o řidičích - jsou řidiči s nadhledem a přehledem a potom jsou pouze držitelé řidičského oprávnění - a těch je pořád velká většina. Jen mě mrzí, že jich je velmi mnoho i u DP - jsou to přece profesionálové, tak by se měli podle toho chovat. Bohužel v mnoha případech tomu tak není a u DP zvítězila kvantita nad kvalitou. Tzn. hodně lidí za každou cenu na úkor kvality...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
a to já zas raděj podržím tu kolonu za mnou ať si počkají (byť už úmyslně nebo prostě z principu) ale na koleje pokud to jde nelezu. a co se děje za mnou je mi putna, aut je moc a já se z toho nepoto.. :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
chat-maniac píše:
jenže ono tam nemá co stát, to je to, koleje nejsou odbočovací pruh, má se stát vedle nich v pruhu a čekat až půjde projet.


to sice nejsou, ovšem pokud nikde nic nejede, a za mnou je kolona aut, tak budu raději odbočovat z kolejí.. tím ovšem neobhajuji arogantní řidiče, kterým jsou ostatní putna, jen narážím na to, že ne vždy jsou všichni hovádka..


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
situace, která se stala jednomu známýmu: odbočoval přes koleje, šalina široko daleko žádná, jestli to bylo na Mendláku nevím, tak najel na koleje...než ale mohl jet dál, najela do něj šalina spřáhlem, i když viděla, že auto nemá kam jet...vina byla jednoznačně na straně řidiče šaliny, kterej to taky odnesl


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
V této křižovatce k takovým situacím dochází často, řidič tramvaje vidí na předvěsti volno a jede, protože ví, že mu to volno skočí a jak si tak přijíždí ke křižovatce, tak se uráčí dokončit odbočení nějakej zabržděnej gumokolař jedoucí z Domažlické nebo Reissigovi. A jak to pak dopadá? Vina 1. účastník, protože nenechal dokončit odbočení IGK jenž stálo za hranicí křižovatky. A kde je chyba? Chyba je dle mého názoru v signálním plánu, protože chybí čas na vyklizení křižovatky, tedy dostatečná doba, po kterou by všechny směry měly stůj.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
No, nevím co je na tom pravda - jak jsem na výpravně koupil, tak prodávám. To auto tam už bylo těsně před tím, než se tramvajákovi rozsvítili čočky na volno. Na intranetu už byla myslím i připsána vina řidiči šaliny.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pokud vím, tak podle předpisů na koleje najet smí, pokud není vidět a neblíží se tramvaj. A na těchhle rovných ulicích se ta tramvaj mnohdy objeví dřív, než je možné odbočit. Kvůli takové virtuální hrozbě ale auto nebude blokovat křižovatku celou dobu. Navíc řidiči tramvají s oblibou projíždějí i vodorovné čočky, kdy už mají nechat auta odbočit (Zvonařka směr Komárov atd.)

Navíc je povinností každého řidiče zabránit nehodě všemi dostupnými prostředky, nikoliv rozstřelit auto spřáhlem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
jenže ono tam nemá co stát, to je to, koleje nejsou odbočovací pruh, má se stát vedle nich v pruhu a čekat až půjde projet. ne vždy to jde ale to už může být dotyčnému jedno. jenom by ti pašáci potřebovali kromě koupě super káry na zvětšování přirození doplatit za implantaci mozku.
ono to zdržení na každé křižovatce s podobným magorem může pak dělat hodně. nemluvě o tom, že se to tam pak celý zacpe, díky dalším spěchálkům bez mozku, a neprojede nikdo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
chat-maniac píše:
takhle na ty co stojí na kolejích :-D

to je podle mě blbost...když tam to auto stojí, tak za chvíli odjede, to zdržení šaliny mnohdy za moc nestojí...a pokud řidič chce zdržet cestující déle, než tu cca 1 minutu, tak potom ať najíždí do těchto aut


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
takhle na ty co stojí na kolejích :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Dnes taky nehoda na křižovatce mezi zastávkami Šumavská a Kartouzská. Pisárecký řidič z posledního kurzu najel na stojící auto v křižovatce, protože měl na čočkách volno. Prý to byla ošklivá nehoda.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
TO freekey: tak z toho jsem fakt blázen! Co tím chtěl básník říct?


Offline
26
29 čer 2008 20:40
Johnny5 (19 črc 2009, 03:52):
Jsem rád, že jsi vše v podstatě potvrdil, úvaha a časová osa neměla být žádný "mediální hnojíček", ale ukázka běžného postupu. A tento postup jsi nakonec také potvrdil. To že časy nejsou přesné, je zřejmé už z věty "(je to jen příklad ze zkušeností s DPMB a HZS)". Cílem bylo ukázat, jak se postupuje.

HZS musí splňovat určité časy dojezdu. HZS má konkrétně pro Pisárky maximální dojezdový čas 10 minut. Je to dáno vyhláškou, na kterou se odvolává zákon. Cokoliv delšího je na stížnost případně na trestní oznámení.

A ještě mi to nedá, abych se nevyjádřil k tomuhle:
Citace:
A co říci na tohle? Vlastně to ani není překvapující, protože jsem tady již jednou konstatoval, že "JM" považuji za excelentního znalce historie, jen ty jeho paralely do současnosti bývají značně out :roll: Co asi dělali všichni, kteří byli ve službě? Hráli karty nebo byli v sauně? Ach jo. A ty zvednuté hotovosti z padesátých let? Tohle nebyla sněhová kalamita, kde může mít každý úředník svou výhybku a hodiny ji při průběžném spadu sněhu čistit. Tady prostě někdo vylil trošku větší kýbl z nebe a nejzásadnější problémy trvaly "pouhých" 90 minut, maximálně dvě hodiny. Jedině, že by si ti lidé na imaginární pohotovosti vzali brčka a vysávali vodu ze silnic. Nevím jakou vnitřní kapacitu na vodu má "JM", ale já moc velkou ne :pivo:.


- Minimálně na jednom místě, kde se v DPMB hrají karty pravidelně se hrály i tento večer.
- Otázka je, jestli v 50. letech měli také 10ti minutové jízdenky, takhle se problémy řešily tak dlouho, že bylo potřeba 12 takových jízdenek. Kolik jich bylo potřeba v 50. letech?


Závěr
Díky, že jsi mi domněnky v podstatě potvrdil. Potvrdil si mi také to, že dispečink fungoval standardním způsobem. Škoda, že sem tam někdo nezapracuje na nějakém zlepšení. Chápu, že odstranit vodu z křižovatek podjezdů nebylo možné (už jen proto, že tam kanály přiváděli stále další a další), už méně chápu to, jak se s tím DPMB se svým současným vybavením vyrovnává :-(


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:
Juuuu :)) . kdepak se vali dalsi nadbytecnej clanek :)

1093??


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Juuuu :)) . kdepak se vali dalsi nadbytecnej clanek :)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
tak pár fotek kord když sem zatím nic nikde nenašel.

Oprava bude asi na dlouho.....


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
...
http://brnensky.denik.cz/kratce_region/525278.html

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
ad d-10: někde v té oblasti došlo k vážné nehodě vozu 1088 s náklaďákem(?)..


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
A já doplním ještě starším stavem kolem 7:50 jela přes Židovský hřbitov ona náhradka za d-10 a d-8 normálně jeli jen jsem pak viděl náhradní autobus za linku 13 směr Juliánov.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Před asi 20 minutami jela přes Bělohoskou 50011 coby NAD za d-10. A na Mifkově nestála žádná d-8.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Aktualně: Odklon linek 10 přes smyčku Novolíšeňská.Viděl jsem tak projet K2 které sem ev.číslo neviděl a dále jela 00808 coby d-10.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... A není divu, když takoví dráteníci (i když se DP chlubí, že jsou dráteníci na takové kalamity vybaveni) mohou vyslat jen jednu osádku (a možná z úsporných důvodů bez oprávnění práce s potřebnými nástroji pro řešení kalamity), druhá osádka má sice doma pohotovost, ale nedivil bych se, kdyby v počtu 2 mužů a stejnou odborností jak prvá, takže jako by nebyla.

Co může člověk dedukovat, když "dráteníci" jsou na místě, dle předchozích vyjádření DP jsou na odstranění popadaných větví vybaveni a přesto se čeká na "hasiče"? Že pp nemají patřičné oprávnění na práci s motorovými pilami (je na to potřeba kurz a zkoušky, což něco podnik stojí a ono je potřeba šetřit) a tedy nejsou schopni sami situaci řešit. A to není chyba řadových pracovníků TV, chybu je potřeba hledat jinde a to na hodně vysokých místech. A tam směřuje kritika, ne na řadové pracovníky.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
J*M* píše:
Johnny5 díky své alergii oproti ostatním (třeba viz příspěvek uživatele pepola) bohužel nepochopil smysl mého příspěvku, příspěvek nebyl kritikou řadových pracovníků DP a jejich práce, ale kritikou politiky části vedení Dopravního podniku.
Doufám, že moje poslední reakce k tématu 8-) Politiku extra nemusím v jakékoliv podobě. Nicméně oba původní příspěvky "freekey" a "JM", na které jsem obsáhle reagoval, se netýkaly primárně politiky, ale poukázování na neschopnost konkrétních profesí v DP. Viz "dráteníci ne-jsou na místě a neumí vyřešit" nebo "schopnosti dispečinku jsou minimální" anebo "i při normálním běžném provozu má (dispečink) mnohdy problém vyřešit banální problém" atd. Tohle bylo o těch lidech a to při plném vědomí toho, že v jakékoliv skupině lidí kdekoliv na světě jsou vyborní, průměrní nebo slabší členové teamu.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Johnny5 píše:
Jsem jen trošku alergickej ....

Johnny5 díky své alergii oproti ostatním (třeba viz příspěvek uživatele pepola) bohužel nepochopil smysl mého příspěvku, příspěvek nebyl kritikou řadových pracovníků DP a jejich práce, ale kritikou politiky části vedení Dopravního podniku.

K těm 50. letům - je naprosto jasné, že jím to tehdy trvalo déle vzhledem k tehdejším možnostem a značně většímu množství problémových míst (blíže se lze o tomto dozvědět určitě v podnikovém časopise Náš cíl a o tehdejších nešvarech v rubrice fridolínek), popisovat tehdejší kalamity a jejich řešení nebyl smysl, ani cíl mého příspěvku


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 18:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]