Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 70 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Philip: Obilní trh pro oba směry 38/39 docela uvítám, jelikož jezdím 38/39 denně a zastvka na Obilním trhu chyběla (i když Úvoz není tak daleko) :-P


Offline
Uživatelský avatar

107
29 říj 2006 21:13
Brno-Řečkovice
Ještě jsem si teda všiml úpravy vedení trolejbusů 38 a 39. Ve směru do Masarykovy čtvrti zůstává Obilní trh a nezastavují na Úvoze, což je pochopitelné, když tam udělali BUS pruh (i když si myslím, že by to tam tu zastávku chtělo). V opačném směru naopak přibude zastávka i na Obilním trhu, což do teď nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
spíš se před pár lety uvažovalo o snížení počtu tram. linek na 12, ale to je snad už dnes minulost


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mechoš: pan nero se tu neptal na tratě, nýbrž na linky, tudíž se dá s klidem odpovědět, že DP žádné úvahy* rozšiřování travmajových linek nemá a hodlá nadále zůstat u nešťastného čísla 13, které se tak šťastně osvědčilo.

* ano, tady něco chybí, podobně jako nerovi sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
nero píše:
zdravím panové vy se tu vyznate neslyšeli ste nejaké uvahy od dopravniho podniku rozšiřovaní tramvajovych linek?


Úvah po brně koluje spousta počínaje tím, že by měla jet šalina až na lesnou, v bohunicích k nemocnici (nebo tak nějak nepamatuju si podrobnosti), a v bystrci na kamechy (zde jsou dvě verze buď na kopec(těsně za teyschlovu ulici) nebo pod kopec (až do míst budoucího sídliště - zatím je v těchto místech zastávka autobusů 52,98 - kamechy směr žebětín)

časově v souvislostí s bystrcí se mluvilo o 10 letech teď se tady na kamechách začíná šuškat o roce 2015 - bez záruky


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pouzij carky a rozdel to na nejaky smysluplny casti ...


Offline
82
17 dub 2009 11:41
zdravím panové vy se tu vyznate neslyšeli ste nejaké uvahy od dopravniho podniku rozšiřovaní tramvajovych linek?


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V.S(tétrojkař) píše:
Tak sem se vrátil po 2 týdnech a až 10 13T(monster) na d-6 je trochu podle mě překvapením

na d-6 ideál, alespoň prozatím... :-)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
tak o přesunu K2 se nic neví ale údajně by měli jít do pisárek na dožití nějaké 2xT3


Offline
97
29 srp 2007 17:26
OP píše:
ReZ: v soucasne koncepci musi jet svazek 5,6,7 spolecne Pekarskou, protoze jinak (treba pri sedmicce pres Svobodak) by na Pekarske byl nepravidelny interval: sestka - 2 min - petka - 3 min - sestka - 5 min!!! - sestka.

Na webu DPMB uz jsou nove JR, takze vezte, ze:
- petka i sestka pojedou v nedeli dopoledne po 15 min
- petka jezdi ke Hrbitovu o vikendu po 15 min, kazdy druhy spoj totiz konci na Mendlaku
Oboji povazuji za rozumne, vikendovy provoz na Videnske byl pred vylukou Husova predimenzovany. Radsi omezit nedeli dopoledne, nez pracovni dny (jsem rad, ze desitka ve spickach zustala do St. Liskovce).


Tak sem se vrátil po 2 týdnech a až 10 13T(monster) na d-6 je trochu podle mě překvapením, čekal sem tak 3-4 a zbytek 2xT. Na ostatních linkách(místo2xT) už aspoň nebudou tak často. Potěšení je d-10 do Lískovce s mírně prodlouženým provozem)konči až kolem 17.30h). Díval sem se do nových JD na změny:

d-1,2,3,8,11, asi stejný

d-4 přes náměstí Svobody. Budou tam K2 nebo stále 1xT? příde mě,že je snad zase jen z Medlánek nebo nějaký přesuny dalších K2 do medlánek?

d-5 Štef.čt.-Ústř.hřbitov, o víkendě poloviční interval a řást spoju jen na Mendlák,K2/Anitra z Pisárek. Budou na ní o víkendě sóla jako před výlukou husova nad-6.

d-6 aspoň 20 vozů, trasa kr.pole,nádraží-Lískovec. Pochybuju že tam bude vždy až 10 13T. Možná se tam objeví i nějaký 2xT, ne? nebo bude záloha za 13T K2P?

d-7 jen prac.dny, Pisárky,K2

d-9 podle JD tam bude garant z medlánek(13T), asi i nějaký 2xT.

d-10 hlavně medlánecká, ve špičce do Lískovce, asi K2P najíždí od tech.parku po trase d-13.

d-12/13 po Husové, posily na d-12 ve špičce naštěstí zachovány.

Bude RT6 taky nad-6 nebo d-12/13? K2P z medlánek budou asi na d-10(5x) a možná na d-4, ale co další? Co bude na d-9?


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
vsak jsem psal ze je to jenom odhad :D ale vecer tam nejaky garant zatahuje do pisarek a jedna garantovana devitka jede do vozovny cca 19:24, takze tam nejspis prejede anca z d-11...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
jo promiň přehládl jsem že je to citace :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Já o garantech šalin nic nepsal :)
mechoš píše:
radku sekl jsi se v jedné maličkosti ve všední dny pisárky 9 vůbec nemaj. tzn. že ty 2 garanty co tam píšeš budou medlánecké (pokud se nebude jednat o přejezdy z něčeho jiného což nepředpokládám)

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
radku sekl jsi se v jedné maličkosti ve všední dny pisárky 9 vůbec nemaj. tzn. že ty 2 garanty co tam píšeš budou medlánecké (pokud se nebude jednat o přejezdy z něčeho jiného což nepředpokládám)


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Já koukal na parametry a typy vozidel a mimo jiné na d-8 určitě K2 nebudou. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Od oka co jsem se díval tak na 58 budou nově na víkend 3 NP.

king666 píše:
Rez: ta d-10 se hodí i na Křenové - je tam gympl ;)

btw, koukal jsem na nové jř a vypadá to, že se hodně významně rozšíří garanty u tramvají (pokud jsem se někde neseknul ve výpočtech):
d-1: 5 garantů (nevypadá to, že by některý z nich byl pisárecký, akže 2xLF2 budou nejspíš mimo)
d-2: 3 garanty (z toho minimálně jeden zátah garantu podle jř vypadá na medlánky)
d-3: 3 garanty
d-4: 2 garanty
d-5: 1 garant
d-6: 5 garantů
d-7: 1 garant
d-8: 7 garantů
d-9: 2 garanty (oddhaduju jeden pisárky a jeden medlánky)
d-11: 2 garanty
d-12: 2 garanty
d-13: 3 garanty

d-5 i večer zatahuje do pisárek, takže ten mendlák budou nejspíš obsluhovat klouby...

nevíte někdo jak je to s rozšiřováním garantů u busů a trajfů?

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Rez: ta d-10 se hodí i na Křenové - je tam gympl ;)

btw, koukal jsem na nové jř a vypadá to, že se hodně významně rozšíří garanty u tramvají (pokud jsem se někde neseknul ve výpočtech):
d-1: 5 garantů (nevypadá to, že by některý z nich byl pisárecký, akže 2xLF2 budou nejspíš mimo)
d-2: 3 garanty (z toho minimálně jeden zátah garantu podle jř vypadá na medlánky)
d-3: 3 garanty
d-4: 2 garanty
d-5: 1 garant
d-6: 5 garantů
d-7: 1 garant
d-8: 7 garantů
d-9: 2 garanty (oddhaduju jeden pisárky a jeden medlánky)
d-11: 2 garanty
d-12: 2 garanty
d-13: 3 garanty

d-5 i večer zatahuje do pisárek, takže ten mendlák budou nejspíš obsluhovat klouby...

nevíte někdo jak je to s rozšiřováním garantů u busů a trajfů?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
ReZ: v soucasne koncepci musi jet svazek 5,6,7 spolecne Pekarskou, protoze jinak (treba pri sedmicce pres Svobodak) by na Pekarske byl nepravidelny interval: sestka - 2 min - petka - 3 min - sestka - 5 min!!! - sestka.

Na webu DPMB uz jsou nove JR, takze vezte, ze:
- petka i sestka pojedou v nedeli dopoledne po 15 min
- petka jezdi ke Hrbitovu o vikendu po 15 min, kazdy druhy spoj totiz konci na Mendlaku
Oboji povazuji za rozumne, vikendovy provoz na Videnske byl pred vylukou Husova predimenzovany. Radsi omezit nedeli dopoledne, nez pracovni dny (jsem rad, ze desitka ve spickach zustala do St. Liskovce).


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
b1 píše:
A proc se pred 5 lety d-7 zavadela na Pekarskou?

co vím, aby posílila d-5 do Lískovce. Přetrasovávala se ze Staré Osady v rámci zavádění IDS, aby vozila lidi na regionálky. O vedení po Brně se nemluvilo. A tehdy nebyla trať přes centrum v provozu, pokud vím.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
Nevím, kam to dát, jestli do tramvají, tak nejideálněji sem.
V souvislosti s přetrasováním d-5, d-6 a d-7: neuvažuje se výhledově o vedení d-7 přes nám. Svobody a Renneskou?
Tím by se mohly zrušit d-10 do Lískovce a posílilo by se přímé spojení Dětské nem. s hlavním nádražím.
Jediné, co je problematické, je zastávka Česká/Rašínova pro d-7.
A proc se pred 5 lety d-7 zavadela na Pekarskou?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nevím, kam to dát, jestli do tramvají, tak nejideálněji sem.
V souvislosti s přetrasováním d-5, d-6 a d-7: neuvažuje se výhledově o vedení d-7 přes nám. Svobody a Renneskou?
Tím by se mohly zrušit d-10 do Lískovce a posílilo by se přímé spojení Dětské nem. s hlavním nádražím.
Jediné, co je problematické, je zastávka Česká/Rašínova pro d-7.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Citace:
(nova silnice kolem Leskavy, protazeni trolejbusu, nova bytova vystavba)

Doufám, že se s tím sveze i nějaká revitalizace Leskavy a napojení různých sračkovodů z okolních domů na kanalizaci. Ten potok by to potřeboval fakt dost...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
tr píše:
- zakonceni vsech autobusovych linek pred UH je velmi nestastne. Autobusy zde blokuji jizdni pruh na velmi frekventovane vypadovce. Je to tu zrale na nehodu a casto zde clovek sleduje "mysky a jine ridicske improvizace". Z dopravniho hlediska zde ma konecna autobusu logiku, ale nutnou podminkou pro dlouhodobe fungovani je uplne novy a oddeleny terminal. Dnesni odstavovani vozu na silnici je nestastne a doufejme provizorni.
Ironii je, ze par metru za soucasnou zastavkou (smerem na Modrice) je nepouzivany zastavkovy zaliv...


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Pavel píše:
Já myslím, že existuje strašně moc variant, ale žádná není ideální. Každá má nějaké klady a zápory. Jsem o různých variantách přemýšlel už před půl rokem a nenašel ideální. Rozhodně nejsem zastáncem varianty, aby Ústřední hřbitov (ÚH) zůstal bez náhrady za a-50. Nejde ani tak o přestup na tramvaj, jako spíš že ÚH je místo kam jezdí lidi z celého Brna i okolí.

Si myslím, že by to mělo být asi o poptávce a v této fázi těžko určit jaká bude vytíženost. Každá má trochu jiný interval, navíc na a-50 jezdí klouby. U tvé varianty je problém, že díky 20 minutovému intervalu na a-69 by se tato linka stala hůře dostupnou pro obyvatele Nového Lískovce a Kohoutovic kvůli přestupu. Nevím jak by šlo zajistit provázanost a-50 (t-29) s a-69. A i tvůj návrh má dvě varianty, buď vést a-69 přes Jihlavskou a přes ÚH, ale trasa by pak minula Bohunice, ale přinesla by spojení ÚH - Komárov, ale taky Kamenice - ÚH (což by bylo přínosné pro univerzitní kampus). Druhou možností pak je, ji vést přes Ukrajinskou a Gruzínskou (obsloužila by Bohunice, ale minula ÚH). Z tvého minulého příspěvku předpokládám, že počítaš s druhou variantou. Jinak Tvůj návrh jde například taky úplně převrátit, a-50 přímo do Komárova a a-69 prodloužit ÚH.

Osobně jsem zastáncem varianty vést a-50 přes ÚH do Komárova, jak jsem už psal, tedy:
Humenná - Vyhlídalova - Gruzínská - Ukrajnská - Uzbecká - ÚH - Bohunická - (ulice Sokolova) - Horní Heršpice - Kšírova - Komárov.
Někdo psal, že by ale pak nebyla dostatečná nabídka na ulici Lány, což není pravda, protože by přes tuto ulici jezdila, akorát by vynechala zastávku Za hřbitov (jednosměrná, málo využívaná) a Traťová (kousek je zastávka Bohunická). Co se týče prodloužení jízdní doby, tak by se jednalo o cca 5 minut (oproti přímému vedení do Komárova), což není tak strašný, tedy

Osová - ÚH : 11 minut, Osová - Komárov : 18 minut, Nemocnice Bohunice - Komárov : 22 minut, Kamenný vrch - Komárov : 27 minut

tvůj návrh by vypadal asi takto (co jsem pochopil, tak by a-69 jezdila přes Gruzínskou, nikoli přes ÚH)
a-50 Osová - ÚH : 13 min (opačně 9 min)
a-69 Osová - Komárov : 18 min
a-69 Nemocnice Bohunice - Komárov : 14 min
a-50 (t-29) + a-69 Kamenný vrch - Komárov (přestup Nemocnice Bohunice) : 19 min (+přestup 1-20 min)

Která z těch dvou variant je lepší těžko říct, každá má svoje. Co se týká trasy, osobně se mi libí víc můj návrh. Ale tvůj návrh se mi zase libí s ohledem na rozumnější interval na a-69 a že tam jezdí jen sóla. Ale to se ukáže, až tam začne něco jezdit, kolik lidí tento směr bude využívat.

Jsem se nějak rozepsal, pardon 8-[


Jsou zajimave podmety, ale mel bych k tomu par poznamek, jelikoz bydlim na Sokolove a navic jezdim casto po meste autem.

- zakonceni vsech autobusovych linek pred UH je velmi nestastne. Autobusy zde blokuji jizdni pruh na velmi frekventovane vypadovce. Je to tu zrale na nehodu a casto zde clovek sleduje "mysky a jine ridicske improvizace". Z dopravniho hlediska zde ma konecna autobusu logiku, ale nutnou podminkou pro dlouhodobe fungovani je uplne novy a oddeleny terminal. Dnesni odstavovani vozu na silnici je nestastne a doufejme provizorni.

- obecne jih Brna se rychle rozrusta jak novou zastavbou obytnou tak prumyslove-obchodni. Obecne je dopravne znevyhodnen zejmena diky nutnemu prestupu v Komarove bus/tramvaj bez pripojovych vazeb. S ohledem na vzdalenost Herspic ci Prizrenic od centra je doprava zdlouhava a komplikovana. Situaci dost zrorsil zavlek linky 49 pres Cernovice. Pridani dalsi autobusove linky by jiste pomohlo, ale jedine opravdu systemove reseni je realizace dlouho planovaneho protazeni tramvaje z Komarova do Prizrenic.

- zastavka Tratova by bez obsluhy zustat nemela. Rozhodne patri k tem vice vyuzivanym. Navic v teto oblasti se stejne planuji zasadni zmeny po dobudovani oblasti kolem budouci zeleznicni zastavky Stary Liskovec (nova silnice kolem Leskavy, protazeni trolejbusu, nova bytova vystavba).


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Já myslím, že existuje strašně moc variant, ale žádná není ideální. Každá má nějaké klady a zápory. Jsem o různých variantách přemýšlel už před půl rokem a nenašel ideální. Rozhodně nejsem zastáncem varianty, aby Ústřední hřbitov (ÚH) zůstal bez náhrady za a-50. Nejde ani tak o přestup na tramvaj, jako spíš že ÚH je místo kam jezdí lidi z celého Brna i okolí.

Si myslím, že by to mělo být asi o poptávce a v této fázi těžko určit jaká bude vytíženost. Každá má trochu jiný interval, navíc na a-50 jezdí klouby. U tvé varianty je problém, že díky 20 minutovému intervalu na a-69 by se tato linka stala hůře dostupnou pro obyvatele Nového Lískovce a Kohoutovic kvůli přestupu. Nevím jak by šlo zajistit provázanost a-50 (t-29) s a-69. A i tvůj návrh má dvě varianty, buď vést a-69 přes Jihlavskou a přes ÚH, ale trasa by pak minula Bohunice, ale přinesla by spojení ÚH - Komárov, ale taky Kamenice - ÚH (což by bylo přínosné pro univerzitní kampus). Druhou možností pak je, ji vést přes Ukrajinskou a Gruzínskou (obsloužila by Bohunice, ale minula ÚH). Z tvého minulého příspěvku předpokládám, že počítaš s druhou variantou. Jinak Tvůj návrh jde například taky úplně převrátit, a-50 přímo do Komárova a a-69 prodloužit ÚH.

Osobně jsem zastáncem varianty vést a-50 přes ÚH do Komárova, jak jsem už psal, tedy:
Humenná - Vyhlídalova - Gruzínská - Ukrajnská - Uzbecká - ÚH - Bohunická - (ulice Sokolova) - Horní Heršpice - Kšírova - Komárov.
Někdo psal, že by ale pak nebyla dostatečná nabídka na ulici Lány, což není pravda, protože by přes tuto ulici jezdila, akorát by vynechala zastávku Za hřbitov (jednosměrná, málo využívaná) a Traťová (kousek je zastávka Bohunická). Co se týče prodloužení jízdní doby, tak by se jednalo o cca 5 minut (oproti přímému vedení do Komárova), což není tak strašný, tedy

Osová - ÚH : 11 minut, Osová - Komárov : 18 minut, Nemocnice Bohunice - Komárov : 22 minut, Kamenný vrch - Komárov : 27 minut

tvůj návrh by vypadal asi takto (co jsem pochopil, tak by a-69 jezdila přes Gruzínskou, nikoli přes ÚH)
a-50 Osová - ÚH : 13 min (opačně 9 min)
a-69 Osová - Komárov : 18 min
a-69 Nemocnice Bohunice - Komárov : 14 min
a-50 (t-29) + a-69 Kamenný vrch - Komárov (přestup Nemocnice Bohunice) : 19 min (+přestup 1-20 min)

Která z těch dvou variant je lepší těžko říct, každá má svoje. Co se týká trasy, osobně se mi libí víc můj návrh. Ale tvůj návrh se mi zase libí s ohledem na rozumnější interval na a-69 a že tam jezdí jen sóla. Ale to se ukáže, až tam začne něco jezdit, kolik lidí tento směr bude využívat.

Jsem se nějak rozepsal, pardon 8-[


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 16:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]