Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 71 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
97
29 srp 2007 17:26
Myslíte, že je dobrej nípad vést od října a-50 do Komárova místo ke Hřbitovu na přestup d-2,6 kde jsou lidé zvyklí? Já bych byl radši pro a-69, která v koncovém úseku vozí vzduch.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Ne. Mám pocit, že a-65 téměř nikdo nevyužívá ani v pd. Plýtvání np vozy? :-k


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A využil by to někdo?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nebylo by lepší, aby když už a-65 nejezdí o víkendu, tak že by tam o víkendu zajela na Nadační a-41 či a-71 závlekem?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Reník píše:
ona skutečně ze začátku jezdila z České do Bystrce. Pak za půl roku kvůli opravě vozovky v Brance byla zkrácena asi na rok v Bystrci-most, otáčela se za tram. křížením. Pak zas na Českou, r. 91 autobus do Komína, na Lesnou v PD, pak jen některé spoje ve špičce, ostatek na bývalou konečnou 146. R.95 do KP, od 2000 trajfl, 2001 na dobu 2 měsíců Slov.nám, 2006 opět SN, nyní na Vychodilovu. 140 resp. 30 má pohnutý osud, několik let byla nejdelší linkou. I ta 146 měla být dotáhnuta na Lesnou, jinak neměla smysl, stejně tak 140. Nyní by mohlo být perspektivní zatrolejování a-67 a prodloužení na Jírovu.


Miky 11. ledna 2009 píše:
Tak když o tom tady tak debatujete, tak jsem vyhrabal knížku Trolejbusy v Brně a našel jsem historii této linky

konec roku 1981 - zavedena nová linka v trase Náměstí Rudé Armády (dnešní Česká) - Skácelova - Přívrat - Svratecká - Bystrc, Černého; měla od zavedení už rovnou číslo 140, protože nejvyšší do té doby byla 39 a 40 už byl (jako dneska) autobus, zbytek linek se přečísloval na trojciferná čísla od začátku roku 1982
léto 1991 - výstavba kanalizace na ulici Hlavní, linka 140 jezdila v autobusech v trase Bystrc, Černého - Komín, sídliště (částečná náhrada tehdejší 136, která byla zkrácena na Vychodilovu); po znovuotevření ulice Hlavní zůstala 140 v autobusech a jezdila z Bystrce, Černého k Semilassu / do Štefánikovy čtvrti / na Lesnou - na této straně měla 3 konečné
někdy - zkrácení jen na trasu do Králova Pole, nádraží - tedy dnešní trasa (nevím, kdy, knížka je o trolejbusech, takže tam změna trasy autobusu není)
7.11.2000 - obnovení trolejbusů na lince 140, v dnešní trase
1.9.2003 - přečíslování na 30 (v rámci příprav na IDS)


Hm.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7
18 kvě 2009 21:34
pepola píše:
Jenom proboha ne "dostavbu tramvaje do Lesné" středem sídliště!!!To by došlo k likvidaci rokle,která vlastně dělá Lesnou jako takovou!
Taky si myslím, že středem sídliště by to nebylo vhodné.


Offline
7
18 kvě 2009 21:34
Zlaťák píše:
A nejezdila náhodou původní 140 v trolejbusech na trase Bystrc-Česká??? Co si tak pamatuju. Pak na x let místo trolejáků jezdili do Bystrce busy.
ona skutečně ze začátku jezdila z České do Bystrce. Pak za půl roku kvůli opravě vozovky v Brance byla zkrácena asi na rok v Bystrci-most, otáčela se za tram. křížením. Pak zas na Českou, r. 91 autobus do Komína, na Lesnou v PD, pak jen některé spoje ve špičce, ostatek na bývalou konečnou 146. R.95 do KP, od 2000 trajfl, 2001 na dobu 2 měsíců Slov.nám, 2006 opět SN, nyní na Vychodilovu. 140 resp. 30 má pohnutý osud, několik let byla nejdelší linkou. I ta 146 měla být dotáhnuta na Lesnou, jinak neměla smysl, stejně tak 140. Nyní by mohlo být perspektivní zatrolejování a-67 a prodloužení na Jírovu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
luxus jízdenkového automatu hmmmm

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Linka 62: http://tramvajklub.info/Foto/2002/280/i283-3.jpg


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Já si taky ještě živě pamatuju 7367, která na a-62 jezdila téměř vždy :-D

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Miky píše:
Já si matně vzpomínám, že to zajíždělo do areálu krematoria a otáčelo se to tam někde za bránou na parkovišti...

...pokud tam nezaparkoval někdo z okresu BK, ZR a TR...Pak už to bylo horší. biggrin Taky tam jezdily jen některé vozy, tzv. s "pořádným" rejdem...(pokud nebyla k mání 7367)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Já si matně vzpomínám, že to zajíždělo do areálu krematoria a otáčelo se to tam někde za bránou na parkovišti...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Na tom place naproti, kde se teď parkuje?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Když si povšimneš smajlu za mým příspěvkem, pochopil bys, že jsem to myslel značně ironicky ;-) Ale zajímalo by mne, kde se na Krematoriu ten autobus otáčel?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mrakicio píše:
Což takhle obnovit linku 62?

nestačí Ti 60/61? (+ nepředpokládám, že jezdíš denně na hřbitov)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Což takhle obnovit linku 62? :mrgreen:

Foto z JŘ platného od 1.4.2003, omluva za kvalitu, v amatérských podmínkách si člověk neví rady.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Fixi píše:
V Opavě je křižovatka, kde chybí jeden jediný směr odbočení...tak to asi jde :wink:


Jenže v Opavě jsou úplné jiné prostorové možnosti než na Přívratu. Umím si představit kompletní hvězdu i na Přívratu, ale to by se musela celá křižovatka sloupově a tím pádem i trolejově přestavět.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
O koho by ty busy byly nacpanější? Pokud předpokládám správně, že většina z lidí v ranní 44 z KPN vystupuje na na Skácelce, aby přesedla na 53, pak by přímé vedení těchto linek přes TP mělo něco do sebe...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Cimz by 44/84 byly jeste nacpanejsi (jakoby uz ted v danem useku nejezdily plne dost), jejich trasa byla jeste delsi (jakoby uz to ted nebyla snad nejdelsi linka v Brne), a nabiraly by jeste vetsi spozdeni diky ruznym kocarkum, duchodcum, davum studentu, kteri se snazi vmacknout do uz tak precpaneho busu, ...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Falkon píše:
Podle mě naprosto ideálně (ale to je fakt idylka) by bylo natáhnout dráty až na Záhřebskou, tím pádem by se celá současně budovaná MÚK dala trajfem objet a pak už by bylo jedno, jestli by t-32 končila na Vychodilce nebo by nahrazovala t-30 třeba až na Černého...

Něco podobného mě taky napadlo - přesměrovat trasu okružek severně tak, aby se propletly uličkami mezi Semilassem a TM a aby projížděli přes Technickou na Záhřebskou. Mimo vyhnutí se části kolon by to ještě přineslo přímé spojení technoparku a přilehlých fakult s KPN a VUT FIT. Kdyby se pak postavily chybějící rampy křižovatky Hradecká/Sportovní, mohly by se pak přetrasovat ještě o kus na sever tak, aby celou obytnou zástavbu expresně objížděly tudy... :-)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A není v dotyčných městech víc prostoru?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
V Teplicích je údajně (já tam teda nebyl) na všech možných kříženích vždycky všechno do všech směrů, takže si myslím, že by to neměl být problém zavést i v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
V Opavě je křižovatka, kde chybí jeden jediný směr odbočení...tak to asi jde :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Falkon píše:
Janatak: Koukám, že "můj" nápad s protažením t-32, který mě napadl asi už 2 roky zpátky se začíná poslední dobou objevovat i v jiných hlavách. Podle mě naprosto ideálně (ale to je fakt idylka) by bylo natáhnout dráty až na Záhřebskou, tím pádem by se celá současně budovaná MÚK dala trajfem objet a pak už by bylo jedno, jestli by t-32 končila na Vychodilce nebo by nahrazovala t-30 třeba až na Černého...

Jen opatrně s protahováním t-32 na Vychodilovu. Ono asi už nejde tahat dráty pro t-32 pro odbočení na Přívratu z Vychodilovy ulice doleva do Královopolské... Těch drátů a vyhýbek je na jedno křížení už až moc...
Jiank se zadrátováním VUT souhlas.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 22:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]