Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 102 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A proto se stejna fce zlikvidovala i na prvnich 2 KT8 .....


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Víš když jim to tam pustíš tak ti stejně pootvírají okna a má to stejnej efekt jako bys to něměl vůbec zapnuté tak proč jim to pouštět. Až cestující pochopí, že když je tam zapnutá ventilace salonu tak nemají otvírat okna pak jí klidně budu pouštět. Ale to nehrozí ...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
mechoš: tak tenhle přístup opravdu nechápu...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
mechoš píše:
Jsou řidíči, kteří to nepožívají záměrně.Proč jím tam poštět studenej vzduch když si stejně otevřou okna a nemá to žádný efekt tak ať se potí...

A za toto (nejen) já platím 22Kč/hodina. :roll: Skvělé.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
ad klima v Brně:
Ono by možná stačilo některé řidiče naučit používat ventilaci salonu, ta má celkem slušný účinek.



Jsou řidíči, kteří to nepožívají záměrně.Proč jím tam poštět studenej vzduch když si stejně otevřou okna a nemá to žádný efekt tak ať se potí... Veřejně se přiznávám že mezi tyto řidiče také patřím...
A rozhodně otočit čudlíkem umím wink


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
A jak to je teda s tou 1907? To proste ze skodovky napred poslali 1908, a 1907 dojde az v tu stredu?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Už jsem to tady říkal, zkrátka sama velká ŠKODA prostě nestíhá..., proto ty změny.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
proč furt ty změny s dodávkama??


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Změna, aktuální datum další dodávky 13T prozatím připadá na středu :)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A jo, to místo pro kočárek, to jsem si neuvědomil.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
1901 a 1902 mají narozdíl od 1903-06 také černé vnitřní panely BUSE a LCD a u 4. dveří není místo pro kočárek nebo vozík

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
1901 a 1902 nemají zámek plošiny,což znamená že se při poruše nedá ručně zajistit (zamčít)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jsem asi ostuda, když se tady takhle zeptám. Na BMHD jsem narazil ve článku o 1907 na tuto větu: "Provedení tramvaje je shodné s vozy 1903-1906."
V čem jsou 1901 a 1902 jiné?


Offline
215
18 dub 2008 19:13
To som prvýkrát zažil v stredu večer v 22Tr. A účinok to malo slušný.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
ad klima v Brně:
Ono by možná stačilo některé řidiče naučit používat ventilaci salonu, ta má celkem slušný účinek.

což mi připomíná: v minulých letech jsem celkem často jel ve 21Tr, která vevnitř foukala vzduch z výdechů v šedých panelech na střeše. Loni jsem už nenarazil ani na jednu... To se to v rámci VP/GO odpojovalo, nebo co? Přitom to bylo účinnější větrání, než vysklení všech oken...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad klima v Brně:
Ono by možná stačilo některé řidiče naučit používat ventilaci salonu, ta má celkem slušný účinek.

Jinak dnes se nic nekoná, další porsche přijde pravděpodobně v úterý.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Demon píše:
Taky jsem to slyšel (asi ze stejnýho zdroje), ale nenapadá mě co by tam mohlo vážit přes 60 tun...
Takže tomu moc nevěřim.

Mě by to až tak nepřekvapilo... Ohybové momenty rostou se čtvercem rozpětí, vzpěrná únosnost (důležitá pro podélnout tuhost kastle) s rostoucím rozpětím klesá ještě strměji a NP kastle není zrovna staticky výhodný tvar nosníku... Pak k tomu přidej příjemnosti jako samostatný měnič a spol. pro každý ze 16 motorů zvlášť, složitosti okolo krajních podvozků a nestačíš se divit, jak je jedno kilo těžší než druhé... ;-)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Hmm, a je to jeste vetsi dupator (napravovy tlaky) nez porse .
Taky jsem to slyšel (asi ze stejnýho zdroje), ale nenapadá mě co by tam mohlo vážit přes 60 tun...
Takže tomu moc nevěřim.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hmm, a je to jeste vetsi dupator (napravovy tlaky) nez porse .


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
No rozhodně 15T je, podle toho co jsem měl možnost vidět na fotkách, o hodně lepší než 13T, jak koncepcí pojezdu (otočné podvozky), tak i interiéru. Design je narozdíl od Porschete lidský a dá se na něj i dívat.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jenki na k-reportu píše:
Ještě něco malého ne téma klima aneb zkušenosti z Trií pro USA.

Na voze jsou 4 obrovské klimy pro cestující + 2 menší pro řidiče. Toto vše "žije" ze sítě 3x460V 60Hz, kterou živí 2 statické měniče od ABB.

Podkladem pro následující čísla jsou jednak teoretické výpočty, jednak praktické pokusy co jsem si udělal. Uváděné proudy z troleje jsou čisté přírůstky od stavu, kdy je veškerá ventilace a klimatizace vypnutá.

Klimatizace běží plně automaticky bez zásahu řidiče. Jejím úkolem je udržet ve voze 23°C, a to až do venkovní teploty 32°C (tj. "pouhých" 9°C rozdíl). Pokud je venkovní teplota vyšší může být o to vyšší teplota ve voze.

Pokud vůz jenom větrá je jeho spotřeba ze 750V sítě asi 3A, takže celkem zanedbatelná.

Pokud vůz chladí, je spotřeba kolísavá podle aktuálního počtu chladících jednotek (vše je řízeno automaticky). Dá se zjednodušeně říct, že při 25°C je odběr kolem 15A, při tropech typu 38°C to jde k 30A.

Měření příkonu ukázalo, že při 25°C je průměrný trvalý příkon klimatizací cca 15kW, při 38°C cca 25kW. Oboje bylo měřeno při zavřených dveřích a bez cestujících. Při oficiálním testu klimatizací, kdy byly vevnitř instalovány topná tělesa a hrnce s vařící vodou (imitace cestujících) byl trvalý příkon opět kolem 25kW - prostě klima chladila co to šlo.

A teď malý energetický výpočet. Tramvaj Trio má spotřebu - vezměme spíš tu horší hodnotu z různých výzbrojí a DP - 2,5 kWh/km. Oběžná rychlost tramvají bývá kolem 18 km/h, takže za hodinu "sežere" Trio nějakých 45kWh. No a pokud k tomu přidáme klimu naplno tak to je plus dalších 25kWh, takže nárůst spotřeby o více než polovinu!!!

To celkem odpovídá zkušenostem z Portlandu (tramvaj i rychlodráha MAX), kde mi - per huba - prozradili, že rozdíl mezi dny, kdy se jen větrá a dny, kdy se klima nezastaví je oněch +50%.





Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
daxi píše:
Tak škodovka vyrobí 19T pro poláky s dvěma kabinami...

tu klimatizaci pro cestující by mohli zavést i tady


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Tak škodovka vyrobí 19T pro poláky s dvěma kabinamy se stylem RT6 (pantec ve středním článku.
viz. tady:http://www.skoda.cz/holding/novinky/primator-wroclawi-podepsal-smlouvu-o-dodavce-28-tramvaji-skoda-19t-aid2943.html


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
myslím si že by to bylo možná lepší už jen kuli interieru.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To by taky nebyla žádná extra výhra :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]