Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 128 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Jiná situace by to ale byla, kdybychom vyvinuli něco jako LF2-PX, které by měly jednu kabinu, ale dveře na obou stranách s tím, že by provoz probíhal v podobném duchu jako v Budapešti, kde jezdí v PX soupravách T5C5. O tom už by se dalo uvažovat.

Kdyby LF2-PX, tak na druhé straně méně dveří, aby byla šalina efektivní i při sólo provozu. A poměr sedadel po a proti srsti tak 60:40


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Eda: ona je to hlavně úvaha na téma, že obousměrný vůz má i jiné výhody, než že pro něj neexistuje žádné dozadu... Třeba to, že obvykle má víc místa k stání je výhoda všude tam, kde linka jede dlouho poloprázdná a na krátký úsek je našlapaná k prasknutí (třeba předvýluková 5).

Co se týká těch px-ovatelných dvacetimetrovek: pokud by měla jedna dvojička nahradit současnou 30m soupravu, tak by se už taky nemusely vlézt do současných vozoven. A kdyby se investovalo do zázemí, tak by mělo větší smysl koupit rovnou 40m vozy, protože neplýtvají obestavěný prostor na spřáhla, kabiny a u moderních vozů deformační zóny, takže mají při stejné délce ve srovnání se soupravou kapacitnější a lépe uspořádaný interiér.

Současná sarančata by prudce zpoužitelněla i po pouhé kompresi překážejících madel u dveří a vyndání ještě několika sedaček naproti 3. a 5. dveřím, nic víc nemá podle mě moc smysl dělat.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak to taky není úplně blbej nápad :) To by se mi i líbilo :applause:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přesně tak. Viz např. toto: http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/23186/category/550


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Eda píše:
kde jezdí v PX soupravách T5C5

Jako takhle?
Kód:
[kabina|salon|zadek]-[zadek|salon|kabina]

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
DJ: Přidání druhé hlavy k sarančatům myslíš jako rekonstrukci těch stávajících, nebo pořízení nových? Ad a) - do tramvaje za 60 milionů rvát další desítky milionů za reko je trošku nelogické, po jednotkách let provozu, ad b) - nejsou/nebudou v blízké době lepší varianty/nevyplatí se na ně počkat?

Myslím, že 20m obousměrky by Brno dostatečně nevyužilo. 40m osmičky by jistě nejeden Brňan ocenil, ale nepovažuju linku 8 za nejpalčivější problém (a to s ní jezdím každý den, aby někdo neřekl, že nevím, o čem mluvím). A ty exponované časy jsou jen velmi krátkodobé. To na čtyřicetimetry není. Nehledě na to, že by obousměrky o délce 20 m měly pravděpodobně jen 3 dveře, což by znamenalo možné využití jako sólo maximálně tak na d-4. Na ostatních K2 linkách to chce spíš kapacitní posílení než omezení (ideálně většinu K2-linek zporšetryzovat...). Pro Pragoimex by LF2/2 nebylo žádným problémem (a vsadil bych se, že už je někde v záloze na papíře), ale to už radší kupovat klasické LF2.

Jiná situace by to ale byla, kdybychom vyvinuli něco jako LF2-PX, které by měly jednu kabinu, ale dveře na obou stranách s tím, že by provoz probíhal v podobném duchu jako v Budapešti, kde jezdí v PX soupravách T5C5. O tom už by se dalo uvažovat.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
David Jaša píše:
Nemusíme sice obousměrky řešit ale například takové přidání druhé hlavy k sarančatům by vyřešilo jejich hlavní problémy (nerovnoměrné opotřebení kol i malou kapacitu interiéru).

A mezi námi, i takové 20m obousměrky by se tu uživily, kór pokud by se daly operativně kuplovat. Například za 40m soupravy na d-8 by zatleskal nejeden Líšeňák i (Staro)Lískovčák a sólo by zas umožnily zahustit interval v sedle a neplýtvat kapacitními KT8D5 na výlukové linky ala d-7.


Obousmernou kachnu i anitru mas ve scifi, ale na sarance hooodne rychle zapomen :))))


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No já jsem si už loni říkal, že by na 7 vůbec nebylo špatný něco ve stylu LF2/2 (nebo 1/2, to by vypadalo srandovně :D)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Nemusíme sice obousměrky řešit ale například takové přidání druhé hlavy k sarančatům by vyřešilo jejich hlavní problémy (nerovnoměrné opotřebení kol i malou kapacitu interiéru).

A mezi námi, i takové 20m obousměrky by se tu uživily, kór pokud by se daly operativně kuplovat. Například za 40m soupravy na d-8 by zatleskal nejeden Líšeňák i (Staro)Lískovčák a sólo by zas umožnily zahustit interval v sedle a neplýtvat kapacitními KT8D5 na výlukové linky ala d-7.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Eda píše:
... a ještě dlouho vydrží.

Pokud obézní kočky domácí nebudou skákat na jízdní pedály a vyjíždět nám s nimi nekontrolovaně z vozovny... :-D
V pátek je výročí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Taky myslím, že obousměrné vozy tak minimálně dalších 15 let nemusíme řešit. Máme jich dostatek (za předpokladu bezvýlukového provozu) a ještě dlouho vydrží.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Na to bych rozhodně sázel. Vzhledem k tomu, že KT8 stále podstupují docela finančně náročné výměny středních článků spojených s GO, tak bych to viděl minimálně na dalších 10 až 15 let.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mrakicio píše:
Obnova oboustranných vozů není zatím na denním pořádku, KT8 ještě nejsou na konci životnosti a myslím, že takových 15 let tu ještě budou...

Na to bych nesazel ....


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mrakicio píše:
Obnova oboustranných vozů není zatím na denním pořádku, KT8 ještě nejsou na konci životnosti a myslím, že takových 15 let tu ještě budou...

já jsem neříkal, že nebudou, ale přece to nevyměníš ze dne na den, potřebuješ na to trochu víc času


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No nicmene obousmerny vozy by to urcite chtelo zacit resit driv, nez za tech 15 let... Ale osobne bych to videl, ze se pocka, s cim prijde skodovka, jak se chlubi, ze ted chteji zacit pracovat na obousmerne verzi 15T, a budou se asi kupovat ty...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Spíš než LF3 by mě zajímalo, jestli se neuvažuje o "ještě nižší" LF2/2...

Obnova oboustranných vozů není zatím na denním pořádku, KT8 ještě nejsou na konci životnosti a myslím, že takových 15 let tu ještě budou...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nemuselo by být vůbec špatný LF3 s tím, že bude nízká podlaha jenom v prvním a druhým článku, ať to není taková prolízačka a je to shodný s LF2

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Cj píše:
Neplánuje DPMB i nákup VarioLF3? Nesleduji tuto diskuzi pravidelně, tak nevím jetli se to už neřešilo či jestli jsem nepíchl do vosího hnízda. :)

No podle mě spíš než LF3 by DP šel do K3. Čtyři už v Brně jezdí.
No i když jsme spíš než dopravce, tak "výzkumný ústav kolejových vozidel" a od každého existujícího typu tu musíme pár kousků mít, tak bych se čtyřem LF3 vůbec nedivil... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
mh píše:
Cj: co já vím, tak ne.. momentálně jsou v "kurzu" Poršata..

mooc dobrej kurs :wink: , už aby co nejdřív skončil
mch. s LF3 mě napadlo, počítá nějak dpmb s obměnou dvojhlavých šalin?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Cj: co já vím, tak ne.. momentálně jsou v "kurzu" Poršata..


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Neplánuje DPMB i nákup VarioLF3? Nesleduji tuto diskuzi pravidelně, tak nevím jetli se to už neřešilo či jestli jsem nepíchl do vosího hnízda. :)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
A jezdí to někde jinde? Nejspíš to tedy zdechlo.


Na 1569 odešel jeden pulzní měnič..


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
kryt neni na závadu (jezdilo to i bez něj) ale pravděpodobně něco nefunguje jak má...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523 píše:
Vídám ji v Pisárkách, stojí ve vozovně a nemá kryt zadního spřáhla :-(

ta už tam stojí hodně dlouho...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Potvrzuji, na 00404 solo 1599


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 06:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]