Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 72 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Janatak: Koukám, že "můj" nápad s protažením t-32, který mě napadl asi už 2 roky zpátky se začíná poslední dobou objevovat i v jiných hlavách. Podle mě naprosto ideálně (ale to je fakt idylka) by bylo natáhnout dráty až na Záhřebskou, tím pádem by se celá současně budovaná MÚK dala trajfem objet a pak už by bylo jedno, jestli by t-32 končila na Vychodilce nebo by nahrazovala t-30 třeba až na Černého...


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Bylo by řešení protáhnout trolejbus 32 ze Srbské do blízkosti smyšky šalin u Technologické parku, případně ji natáhnout až na Technickou? Já myslím, že vedení t-32 je docela luxusní (ulicemi s minimálním provozem), že by se jako alternativní trasa k d-12,13 a a-53 hodit mohla, co myslíte?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
zolex píše:
niximor: jednoducho. auto dava prednost autobusu, a pocka tam, kde je miesto.

Sorry,ale na ten Tvůj návrh nebudou nikdy vozokilometry,ani samotné vozy!Jak jsem psal v jiném threadu,tak Po-Pá jsou v Medlánkách k dispozici 2(slovy :dva) vozy,po jednom od každého typu,to za prvé,
za druhé: Nepodařilo by se zdůvodnit ježdění po přivaděčí, tj. "územím nikoho"...
za třetí: Kdybys kopíroval dnešní linky a-x30 a a-44,tak by to jezdilo naprosto podle plotu,viz totální blázinec okolo křižovatky Hradecká ve špičkách pracovních dní...(kolony zasahují do půlky Slovaňáku)
Pokud opravdu letos přijde těch 19 Citelisů,tak se možná dočkáme náhrady linky 30 v celé délce a každý den.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
niximor: jednoducho. auto dava prednost autobusu, a pocka tam, kde je miesto.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Pokud by byla jednosmerna, tak by to nebylo potreba, ale v soucasnosti by se to hodilo, protoze fakt nevim, jak se tam resi situace, kdy jede a-53 a proti ni auto...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Hlavně bych na celou komunikaci kolem strojárny a dál dal zákaz stání...

(a někde tím pádem vybudovat další parkoviště)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Propustnost komunikaci by se dala vyresit tim, ze jednim smerem by a-53 objizdela IBM vrchem a druhym smerem spodem - idealne z obou udelat jednosmerky, protoze v soucasnosti se tam skoro nevyhnou ani dve auta, natoz auto a bus nebo dva busy.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Rez: k tomuhle bych řekl asi tolik: sám bych za současné situace taky preferoval taky procházku z Přívratu nebo Červinkovy nebo Skácelky, ale ne každý je takový blázen, aby tyto vzdálenosti chodil denně za každého počasí. Dál je co já vím problém někde okolo FSI s kapacitou komunikací, proto ta jednosměrnost linky 53.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
David Jaša píše:
Ono tam těch študáků v "tvých" dobách holt bylo poněkud méně a nepracovaly tam tisíce lidí...

To je pravda. Byly tam "jenom" koleje, kde bydlela polovina studentů VUT. Moc dobře to vím, býval jsem docela aktivní v studentském vedení...
Máš pravdu, že je tam teď Technologický park a pod Palečákem místo menzy budova elektrofakulty. Ale tahat a-53 přes Medlánky je blbost. Navíc jednosměrně.
Řešením je samozřejmě šalina až na Kolejní, ale...
A co když není šalina, tak autobus natáhnout po trase kudy by ta tramvaj měla jezdit. Tj. z konečné přes Kolejní na strojárnu. Obousměrně. Jen vyřešit konečné. Na tecnické je smyčka u vodárny a na druhé straně v KrPoli buď u konečné šaliny nebo stáhnout bus až na Skácelku a točit jej přes Slovaňák.
Současné trasování a-53 se mi taky moc nelíbí. Problém je teď křižovatka Hradecká x KrálovoPolská, kde bus chytne zpoždění.
Kudy ji chceš natáhnout, aby vyhovovala všem? Obecně autobus má navazovat na tramvaj a jakoby ji prodlužovat do míst, kam šalina nedojede, bo tam nejsou koleje. Podle mě hlavní směr je d-12/d-13 z města a pokračuje a-53 na Kolejní/Technickou.
Nevím, když jedu šalinou a potřebuju dál na fakultu, tak co je pro mě lepší? Vystoupit na Skácelce a objíždět to přes Záhřebskou a čekat ve frontě na budoucí mimoúrovňovce? Nebo dojet až na konečnou a projít to pěšky? Je to 5 minut chůze.
Naopak jsem ve škole na stojárně a budu čekat na bus a brát to závlekem přes Kolejní nebo nedejbože přes Medlánky? Nebo se projdu pět mintu na Červinkovu? U mě vždycky vítězí procházka. Navíc udělám něco pro své zdraví. A kuřákovi ta cesta vezme přesně jedno cigáro. A nehulí na zastávce, když čeká na ten svůj spoj. Vím o čem mluvím, osum let jsem tam chodil do školy a na koleje... I s tím cigárem...
Předpokládám, že všichni, co tam pracují nebo studují, nejsou důchodci o hůlce, co potřebují deset minut čekat na spoj a pak s ním jet jednu zastávku...
Sorry za dlouhý příspěvek, nejde to vyřešit jednou větou...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já si naopak myslím, že by to našlo své využití, zejména v případě, že ze Semilassa by linka vedla do smyčky Královo Pole nádraží. Odpadl by jeden přestup od linek 44/84 a získala by na významu 72.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
ReZ píše:
Pamatuju, kdy a-53 jezdívala v PD co 20min. a o vik jen v NE vecer po 15min. Byla to linka za trest. Jezdila obousmerne ze Skacelky na Kolejni. A stacilo to. Holt studaci na kolejích sou cim dal zdechlejsi. Driv chodili pesky...

Ono tam těch študáků v "tvých" dobách holt bylo poněkud méně a nepracovaly tam tisíce lidí...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
ReZ: Tech "par studaku" co by jezdilo na bozetechovu dokaze spolehlive zabrat dva trolejbusy, kdyz jedou vsichni na pulsemestralku a jeste je to malo. Takze verim, ze kdyz by takovahle linka jezdila, vyuzivana by byla.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
zolex píše:
Tak som sa trochu nudil, a napadlo ma taketo vedenie 53-ky :-) Urcite by sa zvysila vytazenost 53ky, ako aj pocet ludi na prednaskach na FIT VUT :-D

No nápad dobrý, ale obávám se jedné věci. Že by s tím nikdo, krom pár študáků co potřebují na Božeťěžku, nejezdil. Lidi, co dělají v Technologickém parku by jezdili k šalině "až" na Palackého? A do centra dál d-1? Jestli dobře chápu, měla by to být "okružka", takže do práce d-12/13 a z práce d-1? To by neprošlo...
Pamatuju, kdy a-53 jezdívala v PD co 20min. a o vik jen v NE vecer po 15min. Byla to linka za trest. Jezdila obousmerne ze Skacelky na Kolejni. A stacilo to. Holt studaci na kolejích sou cim dal zdechlejsi. Driv chodili pesky...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Tak som sa trochu nudil, a napadlo ma taketo vedenie 53-ky :-) Urcite by sa zvysila vytazenost 53ky, ako aj pocet ludi na prednaskach na FIT VUT :-D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Přesně tak, 1/93, jediný slatinský kurz této linky...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Jinak teď jsem si všiml, že a-57 jezdí od 14. prosince sice o víkendu jen do Soběšic (zřejmě kvůli frekvenci garantu), ale poslední výjezd je konán až do Útěchova :mrgreen:
Prejezd na a-93? Jeden kurz a-93 (poradi si uz nepamatuju) jezdi vecer na a-57


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ještě k té 140: svýho času, když už nejezdila na Lesnou (což byla hrozná škoda, protože na ní jezdily Ikarusy, ostatně v té době jich jezdilo opravdu hodně i na Lesnou) každý den, o víkendu jí dali režim, že zajížděla i na Lesnou. Ale jednalo se asi o dva spoje. (Ikarusem jsem jel naposledy při muzejní noci nejspíš v roce 2006)

Jinak teď jsem si všiml, že a-57 jezdí od 14. prosince sice o víkendu jen do Soběšic (zřejmě kvůli frekvenci garantu), ale poslední výjezd je konán až do Útěchova :mrgreen:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
aha, já měl za to, že jsou i přes most... :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
končí zrovna před mostem, jak je výjezd z tunelu směrem Lesná

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
EF. píše:
nejsou náhodou natažený koleje i přes most???

Jsou a nejsou. sarcastic Je to přesně tak, jak píše Datel.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
David Jaša: tak to si piš, že ten most (pokud se bude tramvaj prodlužovat) se bude muset zásadním způsobem opravit (spíš vyměnit).

EF: koleje jsou jen přes Husovický tunel, pokud se nepletu, až na most nejsou...


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
nejsou náhodou natažený koleje i přes most???


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ten most přes železnici (prý) stejně bude potřeba vyměnit nebo posílit.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Trend při novostavbách tramvajových tratí je pokud možno separovaně na vlastním tělese. Je jasné, že minimálně po most přes trať 250 to nepůjde. Ale dál by to nemusel být až takový problém, vést trať po jedné ze stran ulice Seifertovi (spíš než uprostřed) i za cenu ubrání pruhu(ů).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
při současném počtu blbců za volantem jistě, ale to se časem v dané lokalitě eliminuje samo :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 00:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]