Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 146 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes v noci se na nám. Svobody budou opět konat trolejbusové orgie. Tentokrát s nějakým hist. kouskem. Start kolem půlnoci.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Ups, toho sem si nevsiml.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Vůz 6Tr1 ev.č. lze přečíst


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Kterej by to mohl byt vuz ?
Fotku mam doma, ale momentalne nemam scanner.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak tohle se mi líbí opravdu moc, paráda, díky za odkaz :)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Uz ukladam :)

Ulozeno, necelych 300MB


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Díky, některé záběry jsou opravdu cenné :-)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Našel jsem zajímavý pořad http://www.ceskatelevize.cz/program/102 ... l?online=1
Snad nebude vadit, že to není o Brnu.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pokud nedošlo ke změně tak by měly být tři.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jak to tedy nakonec dopadne z letošní dodávkou 25Tr?? Bude či nebude? Případně kolik??
Děkuji za odpověď.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
b1 - zajímavý plánek, ale v případě točky Křížová -> Václavská -> Zahradnická -> Poříčí -> Křížová je problém v jednosměrnosti ulice Zahradnická.

Ano, pocital jsem s tim, ze kdyz se dala ul. Zahradnicka zobousmernit pri vyluce Krizove ul., tak by to slo i ted (konec koncu i Pellicova sla zobousmernit)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Thor píše:
tu x5 je už asi zbytečné řešit - za 5 měsíců stejně skončí.

Souhlas. Už to nemá cenu řešit, stejně DP už trasu měnit nebude.
A pokud Onderka dodrží slib dřívějšího ukončení rekonstrukce Husovy, tak už jen za 4 měsíce, 30 dní a 12 hodin... sarcastic

Jedině pokud by se osvědčil závlek trajfů na Svoboďák během BMUE, tak by mohla linka t-x5 být zachována i po ukončení výluky (stejně jako kdysi výluková t-x25) a přečíslovala by se na t-35 a jezdila by z Poříčí přes Mendlák na Komeňák a dále přes Českou na Svoboďák... :roll:
Pokud se tohoto nápadu někdo chytne a bude to rozebírat jako možnou realitu, vězte, že jsem to myslel hoooooooodně sarkasticky... :-D :-D :-D

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 - zajímavý plánek, ale v případě točky Křížová -> Václavská -> Zahradnická -> Poříčí -> Křížová je problém v jednosměrnosti ulice Zahradnická.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
tu x5 je už asi zbytečné řešit - za 5 měsíců stejně skončí.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
niximor píše:
ReZ: Co se te t-30 tyce: Jeste jsem teda bohuzel nemel moznost to vyzkouset, ale co okolo jezdim autem ted, tak se mi zda, ze tu je skutecne lepsi prestupni moznost.
Na Privrate byl proste problem s tim, ze

b) autobus tam v 90% pripadu nestal, a musel jsi 2-3 minuty cekat, nez se uracil z te smycky prijet

Protože měl třeba sekeru 11 minut,a místo rychlého otočení na Vychodice, tam stál v zatáčce jediný trolejbus,takže se couvalo(tak jsem to zažil já)...
S tím blázincem kolem staveniště je problém ten "svůj" trolejbus chytit i na Vrázové.Kolikrát jej vidím už na semaforu na konci Kroftové,zatímco já,propocený,teprve "valím" dolů na Rosického nám.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
b1 píše:
A co treba takhle? (zastavka na Moravaku u d-1 by byla vystupni)
Tusim ze takhle uz nekdy byla obdobna linka vedena pri nejake kratkodobe vyluce

vypadá to pěkně, hlavně by se o hodně zlepšily přestupní vazby...když odjíždí x5 z Kom. nám., tak pokud jsou všechna sedadla obsazená, tak je to rarita...obvykle tam bývá kolem osmi/deseti lidí, i když už je využívána daleko víc, než na začátku (červenec - říjen 2008)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
A co treba takhle? (zastavka na Moravaku u d-1 by byla vystupni)
Tusim ze takhle uz nekdy byla obdobna linka vedena pri nejake kratkodobe vyluce


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ píše:
Ohledně t-x5: Nevím, co řešíme. Vždyť x-5 je stejně dočasná. A už to nebude dlouho trvat... A jak slíbil Onderka na plakátech, zkrátí výluku na Husové...

o kolik hodin?? :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
jenže tady nejde o českou, ta je při uzavření Husovy stejně mrtvý uzel. x5 by měla smysl na Moravák, tam je to z Komenského nám. už pěkný kus. A viděli byste to využití.

...samozřejmě Česká coby zastávka d-5 a d-6


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
ReZ: Co se te t-30 tyce: Jeste jsem teda bohuzel nemel moznost to vyzkouset, ale co okolo jezdim autem ted, tak se mi zda, ze tu je skutecne lepsi prestupni moznost.
Na Privrate byl proste problem s tim, ze
a) musis prechazet silnici (v dobe, kdy trolejbus muze predjizdet auto),
b) autobus tam v 90% pripadu nestal, a musel jsi 2-3 minuty cekat, nez se uracil z te smycky prijet
Ted pokud si dobre vsimam, tak autobus je vzdycky uz nachystany (protoze zaroven na vrazove ma "kotviste", nikoliv ve smycce jak na Privrate), takze ihned jak dojede trolej, tak lidi prestoupi a jede se dal - navic nemusi prebihat zadnou silnici.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
David Jaša píše:
Vůbec nejlepší by bylo, kdyby se postavila zastávka u Antroposu pro slušný přestup z kohoutovických a lískoveckých linek na a-84/44, pak by se mohla zrušit t-29 a uvolněnými trolejbusy posílit linky t-37 a t-36 (nebo úplně nejlépe dodrátovat Jundrov a zkrátit t-29 tam). On ten desetiminutový interval na lince s nominální jízdní dobou 47 min není zadarmo...

S Antroposem souhlasím. Taky Jundrov je dobré, velmi dobré řešení. Zadrátovat a pak se podívat na a-67. Využít manipulační trať po Táboře, protáhnout dráty až dolů po Sportovní a nějak navázat na trať kolem Lužánek.

Když jsme tak u té výluky na t-30, tak není řešena úplně ideálně. Spoustu lidí furt neví, kdy jezdí autobus až do Bystrce a kdy je potřeba přestoupit v Žabinách. Kolikrát jsem zažil, že lidi vystupovali večer a dokonce i o víkendu na Přívratě z autobusu a hrnuli se k zastávce na Vychodilové.
Proč vůbec ta výluka neprobíhá stejně jako ta první krátká loni?
Ohledně t-x5: Nevím, co řešíme. Vždyť x-5 je stejně dočasná. A už to nebude dlouho trvat... A jak slíbil Onderka na plakátech, zkrátí výluku na Husové...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Janatak píše:
MartinV, Mrak - linka x5 vedená autobusy by zajisté zpřístupnila uzel Mendláku přímo na České. Ale je otázka, zdali těch 100m, které musí cestující ujít mezi Komenským a Českou, je natolik velkej problém, aby k tomu muselo dojít. Jinak viz ty mnou zmiňované body a až c.


jenže tady nejde o českou, ta je při uzavření Husovy stejně mrtvý uzel. x5 by měla smysl na Moravák, tam je to z Komenského nám. už pěkný kus. A viděli byste to využití.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Á jé. Samozřejmě jsem měl na mysli 37, ne x37. I když i ta x37 by snesla klouby, v době své největší slávy. :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mrakicio píše:
Já jsem měl na mysli především linku x5, která byla původně pro autobusy plánovaná, a která zbytečně žere provozní trolejbusy, kterých je nedostatek. Na stranu druhou, dokud nebude na x37 poloviční interval s kloubákama a na 25/26 kloubáci, nemá smysl s trolejbusama nic řešit.

t-37 (x37 je už skoro dva roky minulostí sarcastic) by v některých dobách poloviční interval zasloužila, ale v kloubech by to byl už zbytečný luxus. Vůbec nejlepší by bylo, kdyby se postavila zastávka u Antroposu pro slušný přestup z kohoutovických a lískoveckých linek na a-84/44, pak by se mohla zrušit t-29 a uvolněnými trolejbusy posílit linky t-37 a t-36 (nebo úplně nejlépe dodrátovat Jundrov a zkrátit t-29 tam). On ten desetiminutový interval na lince s nominální jízdní dobou 47 min není zadarmo...


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV, Mrak - linka x5 vedená autobusy by zajisté zpřístupnila uzel Mendláku přímo na České. Ale je otázka, zdali těch 100m, které musí cestující ujít mezi Komenským a Českou, je natolik velkej problém, aby k tomu muselo dojít. Jinak viz ty mnou zmiňované body a až c.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 06:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]