Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 57    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Já jsem to četl úplně jinak: Navýšení ceny jízdenek u řidiče je proto,že jejich prodej zdržuje,tak aby se tímto omezil.
Nedávno byl ve Slatině případ,že si cestující stěžoval,že mu řidič nevrátil jednu korunu.Z "vyšších" míst přišel příkaz strhnout řidiči 300,- Kč.Což se taky i stalo... A v rámci řešení tohoto problému se zúčastnění dověděli velmi "zajímavé" skutečnosti : Paní ekonomická ředitelka měla totiž zato,že odměna za prodej jízdenek řidičem je v té pětistovce,kterou nám občas po splnění některých kritérií dávají do výplaty.Navíc měla za to,že prodej jízdenek u řidiče je tzv. "drobný prodej".Což ale není,protože máme nafasován počet jízdenek v objemu 2600,-Kč,což drobný prodej dalece přesahuje!
_________________________________________________
Já bych to řešil konfrontací a tu 1,-Kč mu "slavnostně" před nastoupenou jednotkou věnoval a ještě se ho zeptal,jestli má radost... :evil:
(Bohužel požadavek na odpočítané jízdné nemá oporu v zákoně...)


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Citace:
nerad se opakuji, odbory nepracuji tak jak maji...

A vubec me nenapada jak to zmenit...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Tasa píše:
Když už je větší přirážka, tak by nám mohli dát i větší odměnu. Myslím, že by je vůbec nebolelo, kdyby nám dali 4 kačky za lupen.

Ano, to je od nich ta nejvetsi lumparna. Primo se rozplyvali jak kvuli nam ridicum zvysili rozdil ceny jizdenky u ridice, ale aby nam pridali v odmene to je ani nenapadne. Kdysi sem apeloval u odboru, ze rozdil roste ale odmena ne. Dosahly toho ze nam zvedli odmenu o 50 haleru hrubeho sarcastic . Ted rozdil opet narostl a odmena opet ne. Kdyz sem zacinal, byla odmena vs. zisk podniku shruba 50:50. Logicky by se tedy odmena mela zvysovat. Holt snadny prachy primo pro DPMB, ktery si muze delat co se mu zlibi, protoze, nerad se opakuji, odbory nepracuji tak jak maji...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
neblázni, to by se předali!!!!!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Když už je větší přirážka, tak by nám mohli dát i větší odměnu. Myslím, že by je vůbec nebolelo, kdyby nám dali 4 kačky za lupen.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
jak je vidět, asi cestujícím nevadí nějaký zdražení, jak si všichni stěžovali. sice 1.4. si hodně lidí myslelo, že na ně zkouším Apríla, ale to jsem je vyvedl z omylu, protože jsem jim řekl, že kdyby to byl Apríl, dám jim to za 50. to jsem prodával lístky na 49 jako běžně. další dny pak byl nezvyklej klid. dokonce týpek na lince 64, co si u ně na Jarní kupoval vždycky lístek, už 3.4. měl svůj. tak jsem zvědavej, jak to půjde dál.
každopádně podnik se zbavil starostí s nějakým účtováním za lístky, ale nám všem zaměstnancům připravil o solidní starost navíc!!!! prostě se zas na nás ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zavařil nám. teď lituju, že jsem podepisoval ten souhlas se srážkou ze mzdy.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A co teprv řidiči, kteří mají na svůj účet navěšenou hypotéku, sipo, splátku za auto... . Když bude s jízdenkama silnej měsíc, tak hrozí, že mu třeba nějaká z těch plateb neodejde a průšvih je na cestě.
U mě to naštěstí odpadá, moje drahá polovička pracuje v peněžním sektoru, ale kdyby alespoň bylo v DPMB kde ty drobný vyměnit za velký...


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Sákryš, to bude vír ve vyplate jak zdrazili listky u ridice...
Bezne sem prodaval mesicne tak 60 kousku po 20 kc a 30 po 15 kc. Zatim to vypada, ze se bude prodavat stejnym tempem coz bude znamenat 2400 kc minus z vyplaty za listky mesicne. Me je to celkem suma fuk, ale ti co maji ucty u bank kde musi mit nakej minimalni mesicni prijem tak je to o dalsi starost vic...
Tak me napadlo, kdyz se podnik bali uz 6 korunama za kazdej prodanej listek, ze by mohl na vypravne vytvorit novou pracovni silu, ktera by kazdej vecer vyuctovavala listky a my ridici meli klid od pretizenych penezenek drobnyma...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
XMko píše:
Ale když jsem občas ten kloub dostal, nevšiml jsem si, že by to bylo nějak obtížnější... Akorát nešlapat moc na plyn na kluzkém povrchu v zatáčce, couvat s tím většinou na lince není potřeba. Nadjíždění si v zatáčce skoro na úrovni sóla, kromě Citelisu samozřejmě. A výhoda kloubů je zase v tom, že tam aspoň neřve hydro. Takže +- stejné.
Tak to dost nesouhlasim, v zimě je s kloubem nejmíň dvojnásobná "zábava", nadjíždíš si o víc než metr a to je v úzkých vinglech pod 90° s autama po obou stranách obzvlášť výživný, máš za sebou dalších 6 metrů železa a o třetinu víc lidí...
Petr píše:
To by potom chtěl každej na klouby a nikdo by nejezdil se sólama #-o
Takový množství zájemců kvůli 4 kačkám zase nepředpokládam, ale proti gustu žádnej dyšputát, kdo chce kam...


Offline
Uživatelský avatar

30
06 pro 2005 21:31
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?


To by potom chtěl každej na klouby a nikdo by nejezdil se sólama #-o


Offline
Uživatelský avatar

14
15 lis 2007 00:57
Brno
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?

Já jezdil převážně se sólem. Ale když jsem občas ten kloub dostal, nevšiml jsem si, že by to bylo nějak obtížnější... Akorát nešlapat moc na plyn na kluzkém povrchu v zatáčce, couvat s tím většinou na lince není potřeba. Nadjíždění si v zatáčce skoro na úrovni sóla, kromě Citelisu samozřejmě. A výhoda kloubů je zase v tom, že tam aspoň neřve hydro. Takže +- stejné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?

Však říkám: "Proč ne?" :)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon:
Je to velmi zajímavé, v životě jsem o tom ještě neslyšel, že by to u nějakého dopravce platilo. Připadá mi to sice jako typický odborářský výmysl, ale proč ne :)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
vojtik píše:
Měl natáčecí zadní nápravu, takže se s ním muselo jezdit úplně jinak než s klasickým kloubem.
To vim, jezdilo se s ním díky tomu líp*, zadek tolik nevybočoval. Ale ten příplatek nebyl za řiditelnou zadní nápravu, nýbrž za délku...

* v porovnání s jinými klouby v té době, samozřejmě ne líp v porovnání s dnešními


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Měl natáčecí zadní nápravu, takže se s ním muselo jezdit úplně jinak než s klasickým kloubem.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
pepola píše:
Tohle platilo ještě za Ikarusů,ted už ne...
Von měl ten Ikarus ten kloub nějak jinej ?
V Praze to každopádně platí na jakejkoliv kloub.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Demon píše:
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky

Tohle platilo ještě za Ikarusů,ted už ne...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
DJ: malou násobilku sice umím, ale kdo to má počítat 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Demon píše:
Minimálnělně od r.2004, předtím bylo víc KS pro jednotlivý divize, v tom aby se Obrázek vyznalo...
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky a káča má klouby 2... :lol:

A co taková 14T, ta má dokonce 4 klouby, to by byl teprve kačákovej nášup

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
manil píše:
To je celkem dobrej úlet :) Jak dlouho to platí?
Minimálnělně od r.2004, předtím bylo víc KS pro jednotlivý divize, v tom aby se Obrázek vyznalo...
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky a káča má klouby 2... :lol:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Datel píše:
Demon: zajímavé, kolik by to hodilo za jednu šichtu na d-7 nebo d-8 v Brně? :-)

Malou násobilku si ještě pamatuješ? sarcastic biggrin


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Už jsem to popisoval Tasovi - "Za směnu odpracovanou na pravidelné tramvajové lince, kde se směr jízdy mění přechodem na opačné stanoviště přísluší příplatek ve výši 5.- Kč za každou odpracovanou hodinu" - používá se momentálně na Letné, kde je trať kvůli stavbě Blanky ukončená Kaliforňanem - není tedy automaticky za řízení KT, vyplácel by se i za T3 PX.

To je celkem dobrej úlet :) Jak dlouho to platí?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Demon: zajímavé, kolik by to hodilo za jednu šichtu na d-7 nebo d-8 v Brně? :-)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Už jsem to popisoval Tasovi - "Za směnu odpracovanou na pravidelné tramvajové lince, kde se směr jízdy mění přechodem na opačné stanoviště přísluší příplatek ve výši 5.- Kč za každou odpracovanou hodinu" - používá se momentálně na Letné, kde je trať kvůli stavbě Blanky ukončená Kaliforňanem - není tedy automaticky za řízení KT, vyplácel by se i za T3 PX.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 19:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]