Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 81    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
ano, taky :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
chat-maniac píše:
s ulicí a m.č. Vinohrady mám svou zkušenost :-)
protože v obou případech tam sídlí Centrum dopravního výzkumu, na Vinohradech na ulici Líšeňské, a pak ve Štýřicích na ulici Vinohrady. byl jsem domluvený "na pobočce Vinohrady" na jednom výzkumu, tak jsem se dostavil na pobočku, kterou mám skoro u baráku, tzn. u Vinohrad. a tam jsem se dané osoby nemohl dohledat, až pak po několika telefonátech bylo zjištěno, že mám jít na tu druhou :-)

Ty jsi tam byl taky?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
chat-maniac píše:
s ulicí a m.č. Vinohrady mám svou zkušenost :-)
protože v obou případech tam sídlí Centrum dopravního výzkumu, na Vinohradech na ulici Líšeňské, a pak ve Štýřicích na ulici Vinohrady. byl jsem domluvený "na pobočce Vinohrady" na jednom výzkumu, tak jsem se dostavil na pobočku, kterou mám skoro u baráku, tzn. u Vinohrad. a tam jsem se dané osoby nemohl dohledat, až pak po několika telefonátech bylo zjištěno, že mám jít na tu druhou :-)


Ses mohl na Vinohradech (rozuměj ulice) zastavit, když už jsi tam byl :-)
Ale potvrzuji, s touhle názoslovní schizofrenií máme coby firma sem tam problémy. Zvlášť zajímavé to bývá, koná-li se nějaká konference nebo školení v rámci CDV, která se koná na ulici Vinohrady...a teď to těm lidem často přespolním vysvětlujte... :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
pepola píše:
Já taky k tomu zastavování,ale trochu z jiného soudku:Používám poptávku na Citybusu,a už se mi dvakrát stalo,že jsem zastavil jako druhý za šalinou,pacienti přišli ke mně,mávli rukou a šli k označníku.Tak jsem musel popojet a otevřít jim dveře normálně!Bylo to na Hudcové směrem od Semilassa a za mě už se tlačila tuším nějaká a-70.Jinak bych tam zůstal tak stát s uvolněnými dveřmi,ať si laskavě znovu dojdou... :pray:
Na náměstí Republiky jsem je nechal po odjezdu sólo "čtverky" dojít znovu... sarcastic
Zazil jsem ridice busu, kteri ani jako druzi nestaveli, i ridice, kteri staveli i jako treti, ackoliv u chodniku byli jen prvnima dverma (a pak u oznacniku uz ne)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
:mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
s ulicí a m.č. Vinohrady mám svou zkušenost :-)
protože v obou případech tam sídlí Centrum dopravního výzkumu, na Vinohradech na ulici Líšeňské, a pak ve Štýřicích na ulici Vinohrady. byl jsem domluvený "na pobočce Vinohrady" na jednom výzkumu, tak jsem se dostavil na pobočku, kterou mám skoro u baráku, tzn. u Vinohrad. a tam jsem se dané osoby nemohl dohledat, až pak po několika telefonátech bylo zjištěno, že mám jít na tu druhou :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
O hezká nedorozumění si říkají i ulice a MČ Vinohrady - a tam předložky nepomůžou ani těm, co se češtinu naučili jako svůj první jazyk...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Na noci a-91 se mi stal tak trochu trapas.
Stál jsem na druhé koleji,směr Globus,a přišel za mnou nějaký Asiat,ale ne Ťaman,ani Číňan,ale vypadal jako ze Singapuru.Mluvil dobře česky,jen s menším přízvukem.
A ptá se: "Jedete do České?
Řekl jsem mu,že jedu jen do Globusu a přesně nevím,kdy to do České jede.
Až pak mi to docvaklo,že myslí na Českou,a poslal jsem ho do smyčky trolejbusů...
Myslím,že hodně lidí má zafixována tato spojení do České a na Českou , a když cizinec úplně nechápe předložky,stát se to může...
(No fakt si neumím představit,jak bych se v jejich místní řeči ptal na nějaké místo v Singapuru...?)


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Já taky k tomu zastavování,ale trochu z jiného soudku:Používám poptávku na Citybusu,a už se mi dvakrát stalo,že jsem zastavil jako druhý za šalinou,pacienti přišli ke mně,mávli rukou a šli k označníku.Tak jsem musel popojet a otevřít jim dveře normálně!Bylo to na Hudcové směrem od Semilassa a za mě už se tlačila tuším nějaká a-70.Jinak bych tam zůstal tak stát s uvolněnými dveřmi,ať si laskavě znovu dojdou... :pray:
Na náměstí Republiky jsem je nechal po odjezdu sólo "čtverky" dojít znovu... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Na 1. koleji na nádraží není brnkátko ale snímací cívka a je v místě, kde dřív bylo brnkátko a o jeden převěs dřív, je návěstidlo které označuje začátek snímaného úseku a za to návěstidlo nesmí řidič následujícího vozu najet dřív, než je výhybka odblokovaná. Proto když stojí na 1. koleji v předu něco kratšího jak 2xT(X), je mezi vozama díra a cestující si ťukají na čelo, proč řidič nepřijede blíž. Stejně tak je to v opačném směru, na České od Veveří, na Moravském náměstí od Lidické, na Nových Sadech směrem k nádraží, no prostě je těch míst spousta.
Zase někdo něco vymyslel a řidiči teď vypadají jako blbci, kteří dělají naschvály.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
chat-maniac píše:
co sem si všiml, tak na první koleji si dávají řidiči docela velikej odstup od soupravy před ním


V tomto případě to bylo odhadem 1 m. A ty velký odstupy jsou především, když první vůz je kloub nebo sólo a důvod je, jak už bylo řečeno, brnkátko dalo od vyhýbky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
co sem si všiml, tak na první koleji si dávají řidiči docela velikej odstup od soupravy před ním

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
1) Souprava 1 normálně stála na zastávce a pak začala odbočovat do Masaryčky. Soudím, že řidič si prostě ve stresu z provozu okolo nádraží nevšiml, že má výhybku hozenou špatně.

2) Proč se pokrýt nenechal, to by mě taky zajímalo, nejspíš aby neztrácel čas...? :-k

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Proč si v takovém případě nenechal couvající řidič pokrýt couvání řidičem zadní soupravy?


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Blbě to čtu, ona to byla jednička. Beru zpět svojí teorii.
Výhybka podhodit lze, pokud řidič vjede na nezablokovanou a další řidič za ním je moc horlivý. Vyloučit se nedá ani případná technická porucha vexle.
Co se týká kontaktorů na stavění, tak někdy bývají dost daleko od výhybky. Třeba na nádraží je to tuším skoro na dvojče.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
myslím že u hlavasu to nejde neboť kontaktory tam jsou cca v půlce B vozu a ikdyby tak pokud je zablokovaná tak by neměla jít přehodit


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Kari píše:
Podle toho, co tu píšete, tak to vypadá, že mu vůz za ním podhodil výhybku.
To jde? Myslel jsem, ze brnkatka/smycky jsou ve vzdalenosti dost male (cca 1/2 delky RT6?) pred vyhybkou, aby nasledujici souprava podhodila vyhybku prvnimu podvozku predchozi soupravy


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Podle toho, co tu píšete, tak to vypadá, že mu vůz za ním podhodil výhybku. Pokud je to tak, tak ještě štěstí, že si toho všiml.


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Miky píše:
Jel jsem v tom. Měl výhybku do Masaryčky, minimálně předním podvozkem začal odbočovat. Pak naněkolikrát řidič vyběhl z vozu a po kouskách s reverzem couval zpátky. Když si přehodil výhybku ručně, šlápl na to, ale zapomněl reverz dozadu, takže začal znova couvat. Dupl na brzdu, letěly i kolejnice, šel to obhlídnout dozadu a pak se normálně jelo dál. Zdržení asi tak 4 minuty...


Já v té šalině nejel, pouze jsem viděl jak už blikala (jako porucha) a pak najednou znenadání couvl. Ukazatel nahoře jsem viděl, že hlásí postavení doleva. Poté co jsem došel blíž, byla i vyhýbka postavená jak měla být. Asi jsem to neviděl od začátku ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jel jsem v tom. Měl výhybku do Masaryčky, minimálně předním podvozkem začal odbočovat. Pak naněkolikrát řidič vyběhl z vozu a po kouskách s reverzem couval zpátky. Když si přehodil výhybku ručně, šlápl na to, ale zapomněl reverz dozadu, takže začal znova couvat. Dupl na brzdu, letěly i kolejnice, šel to obhlídnout dozadu a pak se normálně jelo dál. Zdržení asi tak 4 minuty...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jan.peta píše:
Sice to není cestující, ale řidič tramvaje, ale divný to podle mě je dost.

Dnes na Hlavasu, se řidič d-1 učil couvat bez asistence, samozřejmě za ním už stála d-12. Dopadlo to jak se dalo čekat => potkaly se spřahla. Naštěstí nic víc, takže se jelo vklidu dál. Důvod, že by neměl přehozenou vyhýbku, se zamítá, jelikož byla postavena správně.

Couval samospádem nebo s reverzem vzad?


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Sice to není cestující, ale řidič tramvaje, ale divný to podle mě je dost.

Dnes na Hlavasu, se řidič d-1 učil couvat bez asistence, samozřejmě za ním už stála d-12. Dopadlo to jak se dalo čekat => potkaly se spřahla. Naštěstí nic víc, takže se jelo vklidu dál. Důvod, že by neměl přehozenou vyhýbku, se zamítá, jelikož byla postavena správně.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Můj rekord je 11 kočárků v prostředním článku KT8D5N2, nevím jak se to tam vlezlo, ale vlezlo.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Vojtik: tohle řeší pouze K3R, kam dali místo středního článku nízkopodlažní dobytčák...


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Klasická situace v Poršeti na lince 3, odjezd vozovna Komín 14:57 směr Stará Osada.

Místo pro kočárky/vozíky u druhých dveří, jediné vybavené plošinou. Vůz má místo ještě u dveří čtvrtých (mimo 1901, 1902). Kamarád na vozíku mávne na řidiče, řidič potvrdí nástup. Jenže v "plošinových" dveřích jsou nahustěné 3 kočárky, přičemž dotyčné maminky jen pokrčí rameny se slovy "tady není místo....". Kdo myslíte že ustoupí spíš? Uhnou kočárky vozíku, nebo se tento bude muset dostávat jinak na cílové místo?

Řešení: vozík se nakonec uhýbá do dveří třetích, i když jsou bez plošiny. A kočárky dál vesele jedou u plošiny.

A stává se to pokaždé, když tím spojem jedu. Porše na d-3 -> :evil:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2001 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 03:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]