Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 108 z 131    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 131  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je původně toto.
http://seznam-autobusu.cz/housa/mj20040122_zl0170.jpg

Karosa LC 736.1014, výrobní číslo 29875, výroba 1990

Jedna z generálek s použitím prvků z řady 950... Celkem obvyklá věc, hlavně na Slovensku. Dělá to Zliner, Kars, Rošero, nebo podnik sám.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Copak je za vuz 1J8-1123 od Tredosu?
Dvere ma usporadane jako LC, celo ma "kulate" (jako rady 930/950), zadek ma rovny (jako 950), okna ma "zaoblena" v gume (nikoli lepena) a za zadnimi dvermi po prave strane jsou 2 uzka okna (misto 1 sirokeho). Nater je klasicke schema Tredosu. Foto bohuzel nemam.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ex Tourbus

http://www.tipcar.cz/karosa/karosa-c-73 ... 60052.html
http://www.tipcar.cz/karosa/karosa-c734 ... 60053.html
http://www.tipcar.cz/karosa/karosa-c-73 ... 60054.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
jj 4.3. napiš, den předtím si ho přebíral a následující první den na lince

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Doplněno, díky. Datum zařazení můžu teda napsat 4.3.09?

Jinak se zanedlouho dočkáte jedné novinky jednoho většího IDS dopravce a poté jednoho menšího IDS dopravce. :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
tak ode dneška jezdí další.....
má tablo aji vzadu!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ještě ke včerejší jízdě Borsí Scanií:
Uvidíme, co to udělá s provozem, ty vozy mají zatím najeto cca 3 000 km, nicméně velkou výhodu spatřuji v dostatečně širokých zadních dveří a uspořádáním sedaček, byť místa tam není nejvíc. Je vidět, že je to kvalitní auto, nikde nic nevrže (takový 12M Cross/Arway vrže (zejména plasty na poličkách pro odkládání zavazadel a palubní deska) snad už při cestě z výrobního závodu), celkově je to už od pohledu na vyšší úrovni. Velké plus je ovládání světlé výšky vozu, kdy lze celý vůz (na obou stranách) zvednout/snížit údajně až o 15cm (zdá se mi to moc, ale na druhou stranu, je to znatelný víc, než obyčejnej kneeling). Plus jsou obvyké vychytávky Borsu (záclonky apod.). Sedačky jsou dost pohodlný, a i bezp.pásy "neškrtí" tak, jako v sorkách, navíc jsou volnější, takže se s nimi dá dobře manipulovat i bez vyvinutí větší fyzické síly. Vzadu jsem neseděl, tak nevím, jak to tam je. Automatický topení (a předpokládám, že i klimatizace) je taky výborný, tam je ostatně na automatiku snad vše, včetně světel. Zásadní nevýhodu spatřuji v tom, že chybí jakákoliv odkládací plocha na stanovišti pro věci jako je třeba mobil nebo propiska - boční panel u okna je sešikmený stejně, jak u Citelisu. Ergonimicky je to snad nejlepší, co jsem viděl, všechno je po ruce a tak nějak logické, takže člověk hned ví, kam má šáhnout (to, co je potřeba nejvíc, je nejblíže v dosahu ruky a zorného pole, to co méně, je vzadu ap.), zaujaly mě třeba tlačítka, která jsou vyrobena velmi kvalitně, narozdíl od těch, co používá VDO. Jízda je příjemná, motor má tichý chod, člověk ani nepozná, že jede, navíc se mě poprvé po dlouhé době podařilo usnout v autobuse tak, že mě nic nerušilo. Odpružení je taky perfektní. Menší nevýhodou by mohlo být umístění označovače u předních dveří, kdy ho běžný cestující hledá spíše u pokladny nebo u okna, kdežto on je zastrčený vlevo od dveří. Řidiči si i stěžovali na zpětná zrcátka, že tam není moc vidět. Jinak asi nemám co vytknout.

Takže tolik report ze včerejší inspekční jízdy, svezení doporučuju, škoda, že se ten vůz asi u nás masivně nerozšíří... Je to podstatně lepší, než Iveco, alespoň podle toho, co jsem měl možnost zatím vidět, na druhou stranu je to auto spíše na delší linky, i když ten Hodonín taky není blízko.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mrak: Ok. :-)


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Hafan píše:
..i "CTP03" :)

Mě dneska spíš zaujala "10935" :-o

Tourbusácké kurzy sou tuším 10931 - 10935

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
..i "CTP03" :)

Mě dneska spíš zaujala "10935" :-o


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ano, je i CTP01 a CTP02. Jak dneska trefně poznamenal bobyk, ś takovou se za chvilu dočkáme i kurzovek Olomouc01 ap. :mrgreen: :mrgreen:

Ty vozy šli údajně přes Bohumín (Zmuda), takže vypátrat majitele bude obtážné - prakticky nemožné. Takže do evidence napíšu (Edo?) "2/2009: prodej Zmuda Bohumín, následně Ukrajina" - pokud se teda něco nezmění ?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ty kurzovky u Tourbusu se nejak rozmohly, dneska jsem videl kloubak s kurzem CTP02


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No, to nevím, ale Eda má na Derma dobrý vliv, mohl by na něm zapracovat :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
wow, kampak na UA? :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Dle kolegy Derma z k-reportu jsou Tourbusí vozy BSD 50-38, BSB 45-67, BSC 55-71, BSC 55-80 (k radosti jednoho nejmenovaného šotouše), BSC 55-85, BSC 55-86 a BSE 65-51 prodány kamsi na UA. V evidenci to bude doplněno a budou tam opraveny chyby hned, jakmile budu mít čas a chuť.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A Tourbus se naopak zbavuje

https://sites.google.com/site/prodejaut ... ke-stazeni


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ČAD Blansko si nadělil další dárek
http://www.k-report.net/discus/nahledy/243736.jpg

info, foto 4Karlos4


Offline
9
23 led 2009 22:11
Díky za odpovědi..Zajímalo by mě ještě pracovní doby a směny u Tourbusu pokud bych jezdil nějakou IDS? Tourbus slibuje průměrně 22 000 hrubou mzdu,ale jaká je realita? Prozradí někdo? Díky..


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Mrakicio: :mrgreen: Já jsem to bral samozřejmě podle sebe, pokud to probíhá teď jinak, tak jsem rád, že to už nezažiju biggrin No asi to musí být pro nový řidiče celkem šok...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
haha, prej zácvik...

zácvik je jen na CTP, na Tesco a sem tam na nějakou IDS linku. Jinak musí vzít šotouš mapu a navigovat - firma Tourbus na mě nějak prodělává, volných jízdenek do Prahy, do Vídně, tu mám několik... :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
BUS-DRIVER píše:
Je u TOURBUSU taky nějaký kurz pro nové řidiče jako u DPmB,nebo tam se to řeší jinak?

Je tam jen takový zácvik, kdy pod dohledem zkušeného řidiče jezdíš nějakou linku (z 99% CTP Modřice) a pak už záleží jen na Tobě, jak Ti to půjde... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
BUS-DRIVER píše:
Je u TOURBUSU taky nějaký kurz pro nové řidiče jako u DPmB,nebo tam se to řeší jinak?

Vlatní autoškoly drobní dopravci nemívají, výjma extrému jako např. Pernica. Pokud tě jako řidiče chtějí, mohou ti zaplatit kurz v nějaké autoškole.


Offline
9
23 led 2009 22:11
Je u TOURBUSU taky nějaký kurz pro nové řidiče jako u DPmB,nebo tam se to řeší jinak?


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Mrakicio píše:
Dotaz, kurz 999/01, co používá Tourbus, je záloha?

Ano, ještě existuje 99902, která kromě hotovosti jezdí v pracovní dny noční spoje do Ostopovic.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ano, jak píše johnny05, pokud jsi bez praxe, automaticky spadáš do, jak se říká, základní kategorie, a to jak platově, tak nabídkově. Nepočítej třeba s tím, že bys jezdil zájezdy nebo dálkový linky, spíš tě strčí na IDS (Vydos), na Olympii (Adosa) nebo tam, kde bude volno (Tourbus). Obdobný linky většinou lidi bez praxe jezdí, ale jsou i vyjímky. Ty linky nejsou až takový problém - dálkových je málo, ty se naučíš, větší zájezdy do zahraničí jezdí min.dva řidiči, nejhorší je IDS, tam se to nováčkům většinou plete. Existují i řidiči, kteří mají ve voze navigaci a jezdí podle ní :) Další věc jsou přejezdy, nepočítej s tím, že jeden autobus, jeden řidič, rovná se jedna linka. Adosí Olympie přejíždí na a-405 (nebo naopak, teď nevím), Tourbus má přejezdy mimo jiné na 31,48,79 apod., ale většinou to jsou přejezdy v rámci IDS. No a když jezdíš u Tourbusu takové CTP, to je teprv zážitek, co spoj, to jiným směrem po areálu a po jiných zastávkách... tím chci říct, že ne vždy je výhra, když jezdíš jen jednu linku. Nechci teda nikoho odrazovat :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3254 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 131  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 07:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]