Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 684 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Poplatky nevybírám, takže nevadí, je to volně šiřitelné. Navíc právě sem jsem to kdysi dával, do tématu Návrhy linkového vedení nebo rozšiřování tratí, už nevím. Mimochodem ta Líšeň se ti povedla.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Emperror píše:
ReZ: to je moje, jen jsem upravil v malování původní síť linek.

Jeežíši... #-o
Doufám, že Ti nevadí, že jsem to tady takto publikoval...
V každém případě si k těm mapkám přidávám poznámku, že jsi autorem.
Já jsem stejným způsobem protáhl d-10 do staré Líšně.
Příloha:
lisen_tramvaj.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
REZ: to je moje, jen jsem upravil v malování původní síť linek.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Emperror píše:
K té Lesné: Autobusy by se v této oblasti nemuseli nijak složitě překopávat. Zrušil bych a-46/66, a-45 bych vedl spolu s a-57 západní částí sídliště, jelikož východ obslouží tramvaj.

Tak nějak jsem to kdesi viděl. Našel jsem na disku mapku:
Příloha:
lesna_linky.jpg

Nevím, kdo to dělal, tak neuvádím autora... mám pocit, že to je od někoho odsud nebo z k-čka.
Ohledně Líšně, tam je to na komplet překopání všech linek. Ze stejného zdroje jsem našel toto:
Příloha:
lisen_linky.jpg

A nebyla trolej smyčka Novolíšeňská v době kdy se stavěla braná jako dočasné řešení? Z plánku Líšně sem si všiml akorát zrušení a-56 a protažení t-25/26 na Jírovu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Co se týče, smyčky Jírova, je rozhodně kapacitnější než Novolíšeňská. Navíc by ji bylo možno udělat jako dvoustopou, zatrolejováním její pravé části. Trolejbusy by se tak mohly odstavovat ve dvou řadách jako na Jírovcocě. Nástupní zastávka trbusů by byla na současné zastávce Jírova, směr město, tedy až mimo smyčku. Navíc by pro autobusy zůstala průjezdá levá část smyčky (zastávka na ostrůvku), kde jsou mimo jiné také dva jízdní pruhy, takže lze nějaký ten bus i odstavit. a-45 na jírovu jezdit nemusí, pro přestup na tramvaj lze využít se stejnou docházkovou vzdáleností zastávku Rotreklova.

K té Lesné: Autobusy by se v této oblasti nemuseli nijak složitě překopávat. Zrušil bych a-46/66, a-45 bych vedl spolu s a-57 západní částí sídliště, jelikož východ obslouží tramvaj.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
chat-maniac píše:
včera sem 64 jezdil a nepřipadlo mě, že bych vozil jenom vzduch, poslední dobou dost lidí

Nechcu to rozpitvávat v této diskuzi, ale záleží v které části a-64. Já měl na mysli tu část, co je teď ve výluce. Táborská -> Dulánek/Klíny -> Jílkova. Tam se vzduch vozil.
Spolužačka ze základky před časem (asi tři roky zpátky) dělala mezi lidmi průzkum, kolik lidí mezi Geislerovou a Uzavřenou jezdí, sledovala vytíženost jednotlivých sopjů v různých částech dne apod. Počet cestujících bys spočítal na prstech jedné ruky.
Co říkal taťka, tak s analýzou byla na UMČ i na DPMB a se zrušením závleku a-64 neuspěla. Prý ten autobus tam jezdí kvůli obsluze UMČ a přilehlého ČSSZ.
Já o vedení a-64 taky hodně přemýšlel a co takhle ukončit a-64 v Židenicích u nádraží a po Šámalové, Geislerové a Táborské natáhnout a-72... Místo aby jezdila po Gajdošové. Mj.Ta radnice už je odstěhovaná...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
včera sem 64 jezdil a nepřipadlo mě, že bych vozil jenom vzduch, poslední dobou dost lidí

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
důkaz

http://foto.bmhd.cz/foto.php?2310a:20070226

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
chat-maniac píše:
nasadili je tam hned po tom, co začali chodit první klouby B741

Ale jo. Už si uvědomuju. Docela sranda bylo se s ním vytočit z Táborské na Dulánek a potom na Jílkovu.
Ostatně celá trasa autobusů skrze Šimice (Dulánek, Jílkova, Šámalova), ať už historicky a-81, a-82, a-56, a-55, a-58 a naposled a-64 je problém. Úzký uličky, vozí se akorát důchodci nebo jen řidič...
Vím o čem mluvím, naši bydlí na Jílkové kousek od železničního mostu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nasadili je tam hned po tom, co začali chodit první klouby B741

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Taky marne premejslim a to sem tam jezdival leta do skoly..


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
ds píše:
i prd velebnosti, klouby jezdily na 56 docela dlouho, kopec na klajdu dávaly i Ikarusy.

Jestli se myslí kopec na malou klajdu, tak kdysi (v osmdesátých letech) tudy jezdívaly a-45 a a-72 a co pamatuju tak to bývaly ikarusy.
btw: klouby na a-56 si vůbec nepamatuju, kdy jezdily?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
na Karolíny Světlé sem kloub neplánoval, to sem nepsal, tam už bude solo 58, a u Polikliniky dřív taky jezdili na 56 klouby

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
i prd velebnosti, klouby jezdily na 56 docela dlouho, kopec na klajdu dávaly i Ikarusy.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Možností je asi víc...rozhodně nemůžou po současné trase 58 jezdit klouby (do Karolíny Světlé by s tím asi moc zatočit nešlo a kopec od Polikliniky Židenice je dost hraniční i pro sóla).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Eda píše:
Jenom troleje + "jenom" měnírnu...

Na tomto stojí a padá i prodloužení tramvaje na Lesné.Ta miniměnírna na Fügnerové jede tak-tak,takže by se musela někde u Majdalenek postavit nová + samozřejmě nový most přes železniční trať...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
edit: tím že pojede 45 přes a kolem Vino (Strnadova-Mikulovská-Pálavák-Malá glajda) poslat 78 proti ní z druhý strany (Prušánecká-Pálavák-čejkovická-Vlkova) a může se zrušit 27 a Vinohrady budou mít luxusní spojení místo kapacitních šalin

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
si myslím, že protažením trajfů na Jírovu, šalin na Lesnou a Líšeň apod. by se mohlo s trasováním busů v daných oblastech začít z čistýho stolu a nebát se to celý překopat.
třeba 45ka z Jírovi (přestup na 25/26/8/79) po 56ce, projet Vincky (25/26/27) a navázat na trasu 58 přes Malou glajdu (13), 58čka obsluha oblasti Bělohorské místo 45, od Zetoru po své. 78čka posílena o vozy z 56 do Slatiny (Závod?), tím že pojede 45 přes Vino poslat 78 proti ní a může se zrušit 27 a Vinohrady budou mít luxusní spojení místo kapacitních šalin

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
45 bych v případě prodloužení trolejbusů hnal přes Starou Líšeň k Zetoru a závlekem na Novolíšeňskou (ten závlek by se ale mohl možná vynechat, protože by doházelo ke komplikacím) a dál po své trase až do Štefánikovi čtvrti, kde by se otáčela v tramvajové smyčce, která by tou dobou už nesloužila tramvajím (koleje bych zachoval a případně by se zde občas mohlo něco otočit), protože tramvaje by jezdili až nahoru na Lesnou.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
a-45 může Jírovu klidně vynechat, a-79 by stačila na Novolíšeňskou nebo k Zetoru, a-56 prodloužit až k novému sídlišti Holzova...
A hned by byla celá Jírova volná :lol:

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jirova neni o moc kapacitnejsi. Mozna prave naopak. Jeden kloubak a solo na vjezd, druhy mozna vedle a uz se bud blokovat prujezd abusu. Jedine ji jako zastavku zrusit a pouzivat pouze jako dvoustopou smycku. Ovsem , jak pak otacet a-45 .


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud by tam byla dost kapacitní smyčka, tak bych to asi řešil zařazením posilových spojů z Jírovy na Starou osadu... Problémy s kapacitou by tu ale asi byly... Pořád ale lepší, než točit ty trajfy na Novolíšeňské (ta stávající smyčka je na můj vkus trošku blbá)...
Prodloužení d-10 do staré Líšně by se taky uživilo a možná by to i pomohlo (ale to teď nedokážu domyslet, se situací na Novolíšeňské to zas až tak nesouvisí)...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jednoduche , staci vynechat vinohrady :) . Ale je pravda ze v brne uz se nekolikrat ukazalo, ze stavet ZDO na dratolezecky , nebo abusi trakci je dost malo. Kor u velkych obytnych celku. Vinohrady jsou zraly na to, aby nekdo se nekdo odvazny zakopal do mestskyho archlivu a vynesl odsud puvodni plany vinohrad i s kolejovou obsluhou. Bud tohle, nebo velkokapacitni lanovku na starou osadu kolmo z kopca.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Spíš bych jako problém viděl řešení linek v Líšni po takovém upgradu...představa že se do 25+26 naskládá ještě půlka Líšně k Vinhoradům je ráno dost děsivá...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Mam dojem, ze problemy s jirovou padly zaroven s vystavbou prodlouzeni "metra" . Ted nevim, jestli je tam trafo navic, nebo jenom napajeci kabel navic.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 14:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]