Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak trochu úvahy o firmě ČD a (snad) budoucí firmě RegioJet, či jak se to jmenuje v JMK.

Nápad pana Jančury vítám, kdo má furt jezdit zelenobílými vozy, které jsou x-let staré. Regiohadra to nezachrání a navíc je na naftu (skvělé, zejména pod drátama). ČD nemá peníze na rozsáhlou obnovu svého vozového parku, stát na to nedá tolik, pan Jančura zřejmě vezme úvěr a pár vláčků si koupí. Podobné konstrukce jako Pendolino, tedy z plastu - budou tedy lehčí, nebude problém odpojit vozy.

Jenže:

ať jsou ty vlaky žluté nebo fialové, pořád mi není jasné, co jiného pan Jančura nabídne, než to že bude chtít menší dotace (na to se ČD chamtivě těší) a předpokládejme, že vlaky budou klimatizované a nízkopodlažní a budou jezdit častěji. V dálkové dopravě slibuje nadstandartní služby, co v té regionální, to nevím... ono to asi bude stačit, že...

Bod úrazu: co ceny? Pořád se nic neřeklo. V dálkové dopravě prý bude uznávat tolik rozšířené In-karty, co v té osobní? Jedna velká výhoda IDS JMK je, že se snižuje jízdné ve vlaku. Uvedu příklad: loni v dubnu jsem cestoval tam a zpět do Vracova, tehdy ještě mimo IDS. Zpáteční zákaznická ze Slatiny: 119,-Kč. Dnes bych platil 59 + 59,-Kč za dvě jízdenky z Brna, ne tedy ze Slatiny, protože vlak je zaintegrován!

ČD tedy má své ceny, ale díky rozmachu IDS JMK se dá předpokládat, že se nebudou tolik využívat (to je správně!)
A co pan Jančura? Bude uznávat ceny tarifu IDS JMK, tedy jednotný tarif všem (a tudíž nabídne jen častější spoje a kvalitnější a hezčí vlaky), nebo bude mít své výhodnější ceny ? (tj. levnější než IDS JMK?)

A jak to bude s hlášením na nádražích? Dejme tomu, že budou muset pustit EC nebo rychlík, copak řeknou na nádru v Adamově: vlak RegioJet má zpoždění či jak?

Tohle nebude tak lehké...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Hoši neblbni te ve velkym. Z Bílovic už by to nešlo tuplem. Železniční mostky v useku Bílovice - Adamov mají vždy v jednom směru omezenou šířku a výšku což znamená jízdu v protismeru. Pri vedeni NAD s tím byli velké problemy.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fathom píše:
A nebylo by jednodušší vést do Adamova případný spoj okolo Svitavy (přes Bílovice)? NAD za vlak tudy jezdila.

Ono by to jinudy nešlo, jak již bylo řečeno.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
A nebylo by jednodušší vést do Adamova případný spoj okolo Svitavy (přes Bílovice)? NAD za vlak tudy jezdila.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
freekey píše:
Ad. Adamov:

Dřív zde byla dokonce zákazová značka. To už dnes není pravda. Krajský IZS s touto cestou počítá (předevčírem jeli touto cestou hasiči z Vranova hasit požár ubytovny v Adamově - doba jízdy 22 minut), tak proč by ji nemohl využít i krajský IDS?

Nemohl, protože uvedená silnice je vedena jako soukromá lesní cesta v majetku Lesnického podniku Mendelejovy univerzity, která na údržbu silnice z vysoka se*e.
Na tuto možnost véct tudy alespoň nějakou noční linku jsem se už ptal našeho obecního úřadu. Přišla mi odpověď, že o tom už uvažovali, ale kvůli uvedené skutečnosti tato silnice nesplňuje parametry pro provoz autobusů.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
freekey: dovolím si malou poznámku Dvorska jsou ještě Brno jako součást MČ Brno - Tuřany


Offline
26
29 čer 2008 20:40
Ad. noční doprava:

Je taková podivná, vlaky jen v den pracovního klidu (linky už jsou tu uvedeny v diskusi). Pak jsou tu nějaké busy, které jezdí mimo Brno (Kuřim, Lelekovice, Vranov, Bílovice nad Svitavou, Modříce, Bedřichovice, Šlapanice, Dvorska). Což mi přijde nedostatečné. Dokázal bych si představit noční spojení na větším počtu linek v celém kraji (nejen okolí Brna).

Ad. Adamov:

Dřív zde byla dokonce zákazová značka. To už dnes není pravda. Krajský IZS s touto cestou počítá (předevčírem jeli touto cestou hasiči z Vranova hasit požár ubytovny v Adamově - doba jízdy 22 minut), tak proč by ji nemohl využít i krajský IDS?


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
kuba píše:
Však něco takovýho funguje, ale okolo 0:30 a jen ve směru z Brna (do Skalice, Tišnova, Hustopečí, Rapotic, Oslavan a Nesovic).

Funguje to, ale co se týče směru na Skalici, tak jen o víkendech... Jak je to na jiný směry, nevím a nemám náladu to hledat.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
ReZ píše:
Možná nejde ani tak o šířku, jako o to, že je to hooodně vedlejší cesta, kam sypači jedou asi jako poslední. Navíc klikatá, lesem a furt do kopce. Tahnout tudy jakoukoliv linku IDS, ať denní, či noční by nebyl to pravé ořechové. Pro noční spojení do Brna by stejně byl lepší vlak.
Neuvažovalo se někdy dělat noční rozjezdy i vlakem, byť i jeden v noci (např. v 3:00) a jenom před ND a po zkrácených trasách? Nasadit krátké motoráky. Možná by toho pár lidí využilo...
S2: Adamov -> BRN -> Křenovice
S3: Tišnov -> BRN -> Hrušovany
S4 + S6: Rosice -> BRN -> Blažovice

Však něco takovýho funguje, ale okolo 0:30 a jen ve směru z Brna (do Skalice, Tišnova, Hustopečí, Rapotic, Oslavan a Nesovic). Tuším, že v PID jsou noční regionální bus linky, tak proč to nezavést i tady?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
LADA píše:
Zajímavý by možná mohlo být protáhnou jednu a-93 z Útěchova až do Adamova.Např v 3:00 aby tam nebyli 5,5hod odřízlí. Myslím, že tamními by mohl být tento odjezd hojně využívan otazka je bylo by vůbec z hlediska bezpecnosti tu a-93 po te mini cestičce možné provozovat.

Nebyla by vyhodnejsi spis a-94 z Bilovic? Precejen je silnice z Bilovic do Adamova lepsi nez z Utechova


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Nic není ve hvězdách. Když si na to ty obce připlatí, bude jim to tam jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ReZ píše:
Možná nejde ani tak o šířku, jako o to, že je to hooodně vedlejší cesta, kam sypači jedou asi jako poslední. Navíc klikatá, lesem a furt do kopce. Tahnout tudy jakoukoliv linku IDS, ať denní, či noční by nebyl to pravé ořechové. Pro noční spojení do Brna by stejně byl lepší vlak.
Neuvažovalo se někdy dělat noční rozjezdy i vlakem, byť i jeden v noci (např. v 3:00) a jenom před ND a po zkrácených trasách? Nasadit krátké motoráky. Možná by toho pár lidí využilo...
S2: Adamov -> BRN -> Křenovice
S3: Tišnov -> BRN -> Hrušovany
S4 + S6: Rosice -> BRN -> Blažovice



S2 spíš až do Blanska.
Už mě to taky několikrát napadlo ale mám obavy že se toho v nejbližších letech nedočkáme.
I např takové linky jako je a-201, a-505, a-509, a-107, a-106, atd by mohla mít jeden pár nočních spojů nebo udělat noční IDS linky např čísel 1000-1010, ale to je ve hvezdách.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Ad Útěchov - Adamov: silnice není v zimním období udržovaná...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
pepola píše:
Ve spodní části silnice v jednom místě jsou svodidla,a tam si snad nevyhnou ani dva IGK.

Možná nejde ani tak o šířku, jako o to, že je to hooodně vedlejší cesta, kam sypači jedou asi jako poslední. Navíc klikatá, lesem a furt do kopce. Tahnout tudy jakoukoliv linku IDS, ať denní, či noční by nebyl to pravé ořechové. Pro noční spojení do Brna by stejně byl lepší vlak.
Neuvažovalo se někdy dělat noční rozjezdy i vlakem, byť i jeden v noci (např. v 3:00) a jenom před ND a po zkrácených trasách? Nasadit krátké motoráky. Možná by toho pár lidí využilo...
S2: Adamov -> BRN -> Křenovice
S3: Tišnov -> BRN -> Hrušovany
S4 + S6: Rosice -> BRN -> Blažovice

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Ve spodní části silnice v jednom místě jsou svodidla,a tam si snad nevyhnou ani dva IGK.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
miropiro píše:
Co to mělo být za povolení pro DP? To tam jako autobusy DP nesmí (nevšiml jsem si nikdy, že by tam byla snad nějaká značka na omezení hmotnosti vozidla, nebo snad)? A jinak myslím, že ta silnice je stejně široká jako silnice do Útěchova, akorát se více točí a kroutí.

O tom povolení mluvili v Tramvajklubu, asi by se jednalo jen o rež. přejezdy, žádná linka by tam asi nejezdila, ale stejněk tomu nakonec nedošlo. Údajně je to oficiálně vedeno jako lesní cesta, tudíž tam busy nesmí.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Co to mělo být za povolení pro DP? To tam jako autobusy DP nesmí (nevšiml jsem si nikdy, že by tam byla snad nějaká značka na omezení hmotnosti vozidla, nebo snad)? A jinak myslím, že ta silnice je stejně široká jako silnice do Útěchova, akorát se více točí a kroutí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Zajímavý by možná mohlo být protáhnou jednu a-93 z Útěchova až do Adamova.Např v 3:00 aby tam nebyli 5,5hod odřízlí. Myslím, že tamními by mohl být tento odjezd hojně využívan otazka je bylo by vůbec z hlediska bezpecnosti tu a-93 po te mini cestičce možné provozovat.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
kuba píše:
Když přestal jezdit Pernica pro IDS, tak Adamov už zařizoval nějaký povolení pro DP, aby tam mohl jezdit s busama z Útěchova, nakonec tam teda začal jezdit ČAD Blansko.


Busy z Útěchova? Co to mělo být? Linka Brno, Útěchov - Adamov - asi 5 km po pusté silnici zkopce dolů biggrin

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
ds píše:
Z Adamova je vlak taky určitě rychlejší, tam ani nevede pořádná silnice...


Když přestal jezdit Pernica pro IDS, tak Adamov už zařizoval nějaký povolení pro DP, aby tam mohl jezdit s busama z Útěchova, nakonec tam teda začal jezdit ČAD Blansko.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Z Adamova je vlak taky určitě rychlejší, tam ani nevede pořádná silnice...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
kuba píše:
miropiro: V údolí Svitavy zkrátka vlak nemá konkurenci, i z takovýho Adamova nebo Blanska je to vlakem rychlejší.


Z Blanska určitě, leda by museli vykopat tunel i pro auta pod Novým hradem...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
miropiro: V údolí Svitavy zkrátka vlak nemá konkurenci, i z takovýho Adamova nebo Blanska je to vlakem rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pan Jančura je z Bílovic, nebo tam resp. bydlí. Přestože jsou služby ČD mizerné, v jednom mají výhodu a vůbec i IDS JMK (a pan Jančura do budoucna taky): vlak jede z Bílovic ne sice příliš často (ve špičce pracovního dne po půl hodině, Jančura by měl 15 minut), ale jede pouze 11 minut. Pokud tedy není sekera, ten, kdo přijde na nádr ve chvíli odjezdu vlaku z Bílovic, je za 11 minut v centru Brna. Takhle rychle asi autem nepojedete v pracovní den.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Kdyz uz, tak je lepsi modifikace polske ci castecne nemecke cesty, kde vozidla vlastni vojvodstvi (kraj) a najima si dopravce. Na druhou stranu vojvodstvi maji v tech dopravcich casto vlastnicke podily... a kolecko se uzavira:-) Obecne je to problem maleho trhu, kdy logicky vozidla i zamestnanci museji putovat z firmy do firmy, protoze zadny dopravdce si nemuze v nasich podminkach dovolit vlastnit nevyuzivana vozidla a proskoleny personal a cekat az nekde neco vysoutezi...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 23:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]