Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 393 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak dnes sem na České viděl na d-5 (14/5) nasazenou poslední letošní Anitru 1819, jelikož další vozy budou až přiští rok. Pak jsem jel prázdnou d-4 k nádraží, kde jsem čekal na d-8 a ona si to takhle jede T3M 4123 a vleče Anitru 1818. Díval jsem se na kurz, ale ona tam měla číislo na žlutém podkladě, takže asi nějaká zkušební jízda. Jelkož 2 min. po ní na 10/2 normálně v provozu 1809 a na d-9 sem viděl z dálky taky Anitru, tak se muselo jednat o nějakej pokus, kterej evidentně nevydýchala. To nejlepší nakonec :-D Na Nových sadech byla na zkušebce RT6N 1801. Třeba se zase zprovozní :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Možná chtěli z A vozu něco pozorovat na Béčku...naši technici sou fakt jetí :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Já nemůžu říct, jestli je spojovali, to jsem neviděl, ale každopádně je divný, proč to vůbec rozpojovali a prohazovali ty vozy...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
protože buse je lepší až u druhýho vozu-je líp vidět :-D Asi šlo onějaký testy ale nechápu proč je zase dávali do soupravy...B vozy běžně jezdí po GO na zkušebkách(a to i T6A5)...ale proč by jel jako první B vůz je hodně divný...navíc když by teoreticky neměl mít na zadku zásuvku a A vůz ji nemá vpředu.... :?:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem viděl v Komíně u té ostavné koleje, jak se odděluje d-1 od d-3 a d-11 soupravu 1637 a 1638 čerstvě po GO na služební jízdě. Měla krásný nový nátěr včetně kol, ale měla stará poškrabaná okna. Na tom by nebylo nic až tak divnýho, ale divný bylo to, že přijela směrem od Bystrce a pak za odbočkou trojky zastavila, nějací pracovníci DP, kteří vyskákali z auta, vozy rozpojili a pak první vůz přejel výhybku a zacouval na odsavnou kolej a to stejné udělal i ten druhý vůz, tzn. že druhý vůz, který nemá v předu BS110 byl v soupravě první. Byl jsem tam na kole a musel jsem jet, protože jsem měl s někým sraz. Nevíte možný důvod, proč by si pracovníci DP takhle počínali?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
Fixi : výklad slova šotouš by byl na samostatnou diskusi (jedna taková existuje na K-reportu v sekci železnice), zjednodušeně je to fanatický příznivce MHD :lol:

Díky.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi : výklad slova šotouš by byl na samostatnou diskusi (jedna taková existuje na K-reportu v sekci železnice), zjednodušeně je to fanatický příznivce MHD :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
Fixi píše:
Progress mam rad jedine s digi regulatorem.


Moje řeč :-))) Taká 1589.... potěší ucho každého šotouše! Škoda že digitální regulátor nemá žádná K2P :-(


Co je to šotouš?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
manil píše:
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


K2T ma TV14! Progress mam rad jedine s digi regulatorem.

Jo, splet jsem se, stane se. Stejně mě připadá K2T lepší než K2P, jen opravdu škoda že némá ten polopantograf


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
M3 píše:
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.


Chybička: asi 1721...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi píše:
Progress mam rad jedine s digi regulatorem.


Moje řeč :-))) Taká 1589.... potěší ucho každého šotouše! Škoda že digitální regulátor nemá žádná K2P :-(


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
1712 určitě není v dílnách - včera na d-8. Ostatně co by tam dělala - vždyť je jen cca rok po rekonstrukci...


Je tam ještě 1721.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


K2T ma TV14! Progress mam rad jedine s digi regulatorem.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
1712 určitě není v dílnách - včera na d-8. Ostatně co by tam dělala - vždyť je jen cca rok po rekonstrukci...


M3 píše:
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.

Pardon, vlastně už včera. Nějak nesleduji hodiny... :lol:


Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má

Tak to je super.
Ještě jedna otázka pro všechny: Nevíte, jak dlouho trvají běžné rekonstrukce tramvají, třeba z T3 na T3R.PV, EV, P nebo KT8D5 na KT8D5R-N2 a podobně?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ráno na d-8 šílený zmatek... nějaká 10xx táhla směrem z Lískovce mtrvou 1725...a za nimi jela 11xx, 17xx, 1113, 1706,1101 a 1736...vzhledem k tomu že sem jel tou 1736 tak vím vše co vím :o) na sadech 1706 záhy vyhodila cestující a stáhla pantograf (stejně tak 1736, která je ovšem vyhodila na soukenické a na sadech opět nabrala :o) )...pár minut poté 1706 ve smyčce Novolíšeňská a pár maníků kolem ní. No avrchol všeho byla Mifkova - kolem osmé ráno - setkali se tam 1714, 1705, 1701, 1707 a 1736. Takže po dvojicích odjížděli (mmjinimálně první dvojice). Škoda že sem neměl foťák...

Jinak doufám že sem v tom nenadělal taky zmatek a že to chápete :o)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dnes zmatek na Mendláku: 1093 nahrazuje 1126, 1120 nahrazuje náhradu 2303 (d-5), ten autobus pak d-6, mezitím 7477 d-7. 1126 se za chvíli vrací, otočí na Mendláku a jede zpět do vozovny. Do toho chumel dvojek, jedenáctek, jedniček a devítek vracejících se do vozovny. (18:00-18:30)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1638 dnes na služební jízdě


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Fixi píše:
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

A víš ještě, jestli medlánky nasazujou všechny soupravy T6 nebo tam dávají ještě něco jinýho? Občas se tam objeví nějaká T3, ale většinou z Pisárek. Pokud jedu do školy na 8, tak mě jede na Táboře 7:29 vždycky Pisárecká T3R


Jojo, T6A5 a někdy i T3, např 1568+1566, 1579+1578 či 1653+1654. T3R jsou tam většinou jedny na 003/01 a někdy druhé na tom dalším kurzu. Jinak většinou dvě soupravy T3R na d-13, kurzy 1 a 7.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ještě naposledy k té d-3 : Smysl je i v tom, že krátkodobě nahrazuje d-1 v úseku Přístaviště - Ečerova při velkém zpoždění d-1.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 03:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]