Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 196 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Druhá ostravská T3R.EVN ev.č. 1312 na zkušebních jízdách...co nevidět bude v provozu souprava 1311+1312 :-P


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
Jedna pěkná fotka interiéru T3R.EVN:
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... r_1311.jpg


Husté...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jedna pěkná fotka interiéru T3R.EVN:
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... r_1311.jpg


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ještě bych chtěl podotknout, že T3P 1628 a 1629 už zase jezdí v soupravě. Dneska se to prohánělo na d-1


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Fixi píše:
ds píše:
Omlouvám se za offtopic, ale někde si musím zanadávat - dnes opět na d-4 nasazená slepá ulička ve vývoji tramvají (T3R 1615). Obvykle se zpožďuje jen o cca 3 minuty, dnes však za sebou od zastávky Česká směr Náměstí Míru zdržovala celé 2 další spoje (přičemž ten poslední jel na čas) !!! Možná by v DPMB někdo mohl začít přemýšlet a nasazovat tu obludu výhradně na d-10. V systému RIS je přece každé zpoždění vidět a tenhle vůz jim musí blikat celý den :evil:


Co je za problém??? V poho T3R...dnes jsem s ní jel - zpoždění 3 minuty.


Stejnej přépad jsou K2R na d-2 mají zpoždění 3-4 minuty, dnes snad na 17/2 1003 a za ní hned dvě K2 (taky d-2) a Anitra.Brzdí to provoz i na Cejlu a i linky d-4 a 9. K2R bych dával na d-11 či d-10, kde by tak nevadily. Jenže když musí být na té d-2 skoro samý šaliny s BUSE.

Na d-11 bych více K2R uvítal, na d-2 by mohly jít nějaký K2P


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Fixi píše:
ds píše:
Omlouvám se za offtopic, ale někde si musím zanadávat - dnes opět na d-4 nasazená slepá ulička ve vývoji tramvají (T3R 1615). Obvykle se zpožďuje jen o cca 3 minuty, dnes však za sebou od zastávky Česká směr Náměstí Míru zdržovala celé 2 další spoje (přičemž ten poslední jel na čas) !!! Možná by v DPMB někdo mohl začít přemýšlet a nasazovat tu obludu výhradně na d-10. V systému RIS je přece každé zpoždění vidět a tenhle vůz jim musí blikat celý den :evil:


Co je za problém??? V poho T3R...dnes jsem s ní jel - zpoždění 3 minuty.


Stejnej přépad jsou K2R na d-2 mají zpoždění 3-4 minuty, dnes snad na 17/2 1003 a za ní hned dvě K2 (taky d-2) a Anitra.Brzdí to provoz i na Cejlu a i linky d-4 a 9. K2R bych dával na d-11 či d-10, kde by tak nevadily. Jenže když musí být na té d-2 skoro samý šaliny s BUSE.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Fixi píše:
manil píše:
halooo...Z čeho je dělaná ta T3R.PV 1653 a 1654??? Víte to někdo???


Pravděpodobně z 1653-1 a 1654-1, ne? Vykuchali z nich to málo do RPV a zbytek sešrotili.

no v evidenci je napsaný, že původní vozy 1653 a 1654 fungovaly jako šatny nebo tak něco a pak to nechali sešrotovat, tak mě napadlo, jestli to DP odněkud nekoupil nový, jako v případě T3R


No, zbytek z první byl šatna, ale myslím si, že to bylo normálně reko z původní.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
manil píše:
halooo...Z čeho je dělaná ta T3R.PV 1653 a 1654??? Víte to někdo???


Pravděpodobně z 1653-1 a 1654-1, ne? Vykuchali z nich to málo do RPV a zbytek sešrotili.

no v evidenci je napsaný, že původní vozy 1653 a 1654 fungovaly jako šatny nebo tak něco a pak to nechali sešrotovat, tak mě napadlo, jestli to DP odněkud nekoupil nový, jako v případě T3R


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
halooo...Z čeho je dělaná ta T3R.PV 1653 a 1654??? Víte to někdo???


Pravděpodobně z 1653-1 a 1654-1, ne? Vykuchali z nich to málo do RPV a zbytek sešrotili.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
halooo...Z čeho je dělaná ta T3R.PV 1653 a 1654??? Víte to někdo???


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Uvažajme, uvažajme. To říkával Brežněv a jak skončil.... :wink:
No, zase ty peníze.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Cena , zaruka na pohony, kdysi se o tom uvazovalo.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Proč nikoho z DPMB nenapadlo u T6A5 a T3R vyměnit pohony dveří za ten typ co je v Praze ??


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No vzhledem k tomu ze tyhle vozy uz pomalu nabihaj km na VP , mozna i GO, tak by nemuselo byt od veci uvazovat o jejich zhodnoceni. S celama se uz nic neudela, ale vyzbroj vymenit za standartni Progress a dvere za rozlamovaci, pripadne vymenit pohohy za jiny.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
Omlouvám se za offtopic, ale někde si musím zanadávat - dnes opět na d-4 nasazená slepá ulička ve vývoji tramvají (T3R 1615). Obvykle se zpožďuje jen o cca 3 minuty, dnes však za sebou od zastávky Česká směr Náměstí Míru zdržovala celé 2 další spoje (přičemž ten poslední jel na čas) !!! Možná by v DPMB někdo mohl začít přemýšlet a nasazovat tu obludu výhradně na d-10. V systému RIS je přece každé zpoždění vidět a tenhle vůz jim musí blikat celý den :evil:


Co je za problém??? V poho T3R...dnes jsem s ní jel - zpoždění 3 minuty.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izzy píše:
Vim ze se to tu uz kdysi resilo ale opravdu by nebylo mozny do RT6 nacpat dva novy podvozky, vyresit problemy s tim prostrednim, vymenit komplet celou vyzbroj? Pak nechat vuz najezdit kilometry, homologovat a stejne provest reko u dalsich vozu...namitky drazniho uradu ze musi jezdit u obou dopravcu je nesmyslna-kdyz nekdo nechce aby jezdily vyprdne se na to a Brno to stejne slizne...coz je u takovych vozu docela skoda...


Ono by to samozrejme slo. Kompletne predelat a zacit uplne novou homologaci jako s novym typem vozu. Ale to uz je skoro levnejsi (a jistejsi) koupit Vektru ...

Tady jde o to, ze je zde snaha dokoncit typove zkousky zapocate CKD - tedy podle norem platnych v roce 199x (kde x<5). Navic ty vozy maji najezdeno 95% predepsanych zkousek pro schvaleni typu. Pro jejich dokonceni je podminka provozu v obou mestech a DU uz zadnou dalsi vyjimku z vyjimky davat nehodla.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Omlouvám se za offtopic, ale někde si musím zanadávat - dnes opět na d-4 nasazená slepá ulička ve vývoji tramvají (T3R 1615). Obvykle se zpožďuje jen o cca 3 minuty, dnes však za sebou od zastávky Česká směr Náměstí Míru zdržovala celé 2 další spoje (přičemž ten poslední jel na čas) !!! Možná by v DPMB někdo mohl začít přemýšlet a nasazovat tu obludu výhradně na d-10. V systému RIS je přece každé zpoždění vidět a tenhle vůz jim musí blikat celý den :evil:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vim ze se to tu uz kdysi resilo ale opravdu by nebylo mozny do RT6 nacpat dva novy podvozky, vyresit problemy s tim prostrednim, vymenit komplet celou vyzbroj? Pak nechat vuz najezdit kilometry, homologovat a stejne provest reko u dalsich vozu...namitky drazniho uradu ze musi jezdit u obou dopravcu je nesmyslna-kdyz nekdo nechce aby jezdily vyprdne se na to a Brno to stejne slizne...coz je u takovych vozu docela skoda...a navic posledni dobou u me pars docela klesa-vetsi sympatie mam k pragoimexu a ke kosu krnov...i kdyz ten vlecnak je docela pruser... :-(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte teda někdo, ze čeho je dělaná T3R.PV 1653 a 1654?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Prazska reko , nevim esli bude pro brno pouzitelna. V Prasu se s tim rejpou a nejsou schopny s tim pohnout.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jinak T3R.EVN se bude ve většině případů jako sólo objevovat na linkách 3 a 11...kdybyste někdo jeli do Ostravy...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
V brzké době začne vlečňák jezdit bez cestujících podobně jako v Brně, pak s cestujícíma a pak snad bude schválen drážním úřadem do běžného provozu-teprv potom se upraví vlečňák pro brno-takhle by to tereticky mělo být i u RT6N...ale známe pražáky... :-(


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Ceka se na vysledky pokusu v Ostrave a podle nich bude upravena doladen brnensky vlek.


Aspoň že tak.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ceka se na vysledky pokusu v Ostrave a podle nich bude upravena doladen brnensky vlek.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Izzy píše:
Od 4.5.2005 (památné datum:) je v provozu s cestujícími ostravská T3R.EVN ev.č. 1311...zhruba do měsíce se k ní připojí identický vůz 1312 a bude probíhat zkušební provoz s cestujícími v soupravě...jo a v nejbližší době má vyjet ostravský vlek VV60LF-problémy s brzdami jsou prý již odstraněny...

to naštve když sem vyl v ostravě týden předtím :o( Znamená to, že i brněnský vlečnák by mohl být konečně doopraven?a že by mohl jezdit?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]