Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 54 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte někdo, jakou výzbroj má Anitra? Podle zvuku bych to tipl na Europulse


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ještě jedna věc...jednu dobu (zhruba měsíc až dva-když tu byly vozy1805-9) jezdily Anitry (všech pět) bez klimatizace...výstup byl zahryt a přišroubován plechovou deskou...tak sem se chtěl zeptat proč tomu tak bylo... :?: Tady mám odkazy na fotky z fotogalerie:
1806: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1806jost_mh
1807: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1807genpik_ps
1808: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1808janac


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
VS píše:
Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil.


Pokud byla opce na další vozy tak mi přijdou směšný takovýhle argumenty! Jo VS ty anitry jsou teda z Vektry?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
Izzy píše:
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819


Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš.


Díky moc neboj budu si to pamatovat-sem docela vysazenej na takový detaily... :-P


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819


Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(tmavě šedou)než ostaní vozy(světle šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819


Naposledy upravil Izzy dne 08 kvě 2005 18:18, celkově upraveno 1

Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Fixi píše:
Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:


Pokud vím, tak se liší jen ta 1805.Dnes byla v provozu na 6/11.Jel sem s ní a fakt má zadní dvoje dveře bílý. Jediná odlišnost co sem zpozoroval je jiné umístění ev.čísla vepředu na voze. 1805,1814-1818 ho mají uprostřed, kdežto 1806-1809 na boku :-) .


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Čela jsou detail, ale tak jako tak to bude bastl. Doufám že cena tomu bude odpovídat...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No jo jenže Vektra má jiný design(co se čel týče)takže jestli bude opravdu rozebrána na naše Anitry jedna ať už 1820 nebo 1821 bude mít jiný čela(nebo spíš jiný přední a zadní světlomety-v ničem jiným mi design Vektry nepřišel novej).A co aktivní naklápění skříně v zatáčkách co Vektra měla? Nezůstane na jednom voze?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


No, nějaký bastlšrotoprototypy se mi tady mít moc nechce... :-?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Anonymní píše:
VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Taky už jsem to viděl...


VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]


Offline
71
04 dub 2005 23:21
Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 11:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]