Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 74 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ds píše:
Nezpochybňuji historický smysl linky 57, ale v době, kdy byla zřízena, měla v pracovní dny interval 60 minut a o víkendu 30 minut. Teď jsou ale intervaly naprosto odlišné a kromě pár spojů ve špičkách vozících studenty na střední školy v Husovicích vozí linka v koncovém úseku vzduch, to těžko může někdo popřít.

Na Tomkově náměstí není tak problematický přestup, aby byla potřeba přímá linka.

Navic tu spickovou prepravu studentu muze nyni zajistovat t-25 s jeste mene problematictejsim prestupem na Merhautove

Ale snad by nebyl problem ukoncit a-57 na Malomerickym moste, i kdyz uspora km by tam asi moc velka nebyla


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
LADA píše:
Jinak tu a-57 bych opravdu radsi zkratil nahore nez v Husovicích a to z důvoudu prehlednosti JŘ nebo bych JŘ udelal Husovice-Soběsice a vybrané spoje z pornamkou Ú: pokračuje až do Útěchova. sarcastic

Myslím, že už někde prezentováno, i na tomto fóru, že dle nového JŘ tento návrh přichází pozdě, už bylo realizováno.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Vrátí-li se linka 57 k tomu, co jsem navrhoval, je možné se vrátit i k historickým intervalům, pak nebude vozit vzduch. V době špičky možné posily prodloužením linky, která 57 nahradí v plnění její dnešní posilové funkce pro Lesnou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nezpochybňuji historický smysl linky 57, ale v době, kdy byla zřízena, měla v pracovní dny interval 60 minut a o víkendu 30 minut. Teď jsou ale intervaly naprosto odlišné a kromě pár spojů ve špičkách vozících studenty na střední školy v Husovicích vozí linka v koncovém úseku vzduch, to těžko může někdo popřít.

Na Tomkově náměstí není tak problematický přestup, aby byla potřeba přímá linka.

J*M* píše:
Se zbytečnou 57 v Husovicích nesouhlas. Tato linka historicky měla 3 úkoly, zajistit přepravu pracujících pro Zbrojovku z oblasti Soběšic, kde bylo velmi početné % jejich zaměstnanců, a o víkendu zajistit přepravu výletníku směrem do Soběšic z Husovic a přilehlého dnes "Bronxu" (zůstali jen ti výletníci). Za druhé zajistit spojení obyvatelstva oblastí spádově spadajících pod Husovice s jejich centrem (díky stavební politice města a též i strategii DP toto též už téměř linka nezajišťuje a většina oblastí je bez dopravní obslužnosti, natož dopravní obslužnosti s centrem). Za třetí to bylo odlehčení trasy centrum - Královo pole (dnes též bez významu). Linka 57 by se spíše měla vrátit aspoň částečně k tomu, aby obsluhovala spádové oblasti Husovic a nedělala posilovou linku pro oblast Lesné, která nemá žádné návaznosti na Husovice.
Nevím, jak by se třeba obyvatelé Kšírovy po dobudování podjezdu v Heršpicích tvářili, kdyby DP přesměroval linky tímto podjezdem a oni ztratili spojení se svým centrem v Komárově.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
489
13 čer 2004 23:04
LADA píše:
Když o tom tak premýšlím tak bych spis a-57 potáhl až k INTERSPARU na Cejl samozdrejme s prispením obchodnáku. Myslím že pro důchodce z oblasti Štef. čt. , Haškovy či Soběsic to byla velmi zajimava linka. sarcastic


Do Interciganu ti tezko nekdo pojede, max tak do zidenickeho Kauflandu.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Merhautova: souhlas z a-45.
Jinak tu a-57 bych opravdu radsi zkratil nahore nez v Husovicích a to z důvoudu prehlednosti JŘ nebo bych JŘ udelal Husovice-Soběsice a vybrané spoje z pornamkou Ú: pokračuje až do Útěchova.

Když o tom tak premýšlím tak bych spis a-57 potáhl až k INTERSPARU na Cejl samozdrejme s prispením obchodnáku. Myslím že pro důchodce z oblasti Štef. čt. , Haškovy či Soběsic to byla velmi zajimava linka. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Se zbytečnou 57 v Husovicích nesouhlas. Tato linka historicky měla 3 úkoly, zajistit přepravu pracujících pro Zbrojovku z oblasti Soběšic, kde bylo velmi početné % jejich zaměstnanců, a o víkendu zajistit přepravu výletníku směrem do Soběšic z Husovic a přilehlého dnes "Bronxu" (zůstali jen ti výletníci). Za druhé zajistit spojení obyvatelstva oblastí spádově spadajících pod Husovice s jejich centrem (díky stavební politice města a též i strategii DP toto též už téměř linka nezajišťuje a většina oblastí je bez dopravní obslužnosti, natož dopravní obslužnosti s centrem). Za třetí to bylo odlehčení trasy centrum - Královo pole (dnes též bez významu). Linka 57 by se spíše měla vrátit aspoň částečně k tomu, aby obsluhovala spádové oblasti Husovic a nedělala posilovou linku pro oblast Lesné, která nemá žádné návaznosti na Husovice.
Nevím, jak by se třeba obyvatelé Kšírovy po dobudování podjezdu v Heršpicích tvářili, kdyby DP přesměroval linky tímto podjezdem a oni ztratili spojení se svým centrem v Komárově.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hafan: Tohle úplně stejně, či možná lépe řeší případné přeložení 45 na letní výlukovou trasu přes Jugoslávskou. Prodloužení 57 by byly km navíc a hlavně další autobusy na Staré osadě.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
A co takhle protáhnout a-57 ze Štefánikovy čt. přes Jugoslávskou na Starou osadu a poté třeba k nádraží Židenice? V době dopravní špičky, kdy bývá totálně zacpanej VMO by se tím zlepšila dopravní dostupnost ŠČ - SO a naopak..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Se zbytečnou 57 v Husovicích souhlas. Optimální řešení by byla výstavba smyčky někde za zastávkou Merhautova; třeba by to nebylo tak neřešitelné, vzhledem k tomu, že ve směru od Husovic je tam zákaz vjezdu. Smyčku by pak mohly využívat i posilové 25 jezdící do Husovic a hlavně okružky 46/66. Odstranila by se tak vyhlídková jízda přes Černá Pole.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ještě se krátce vrátím k a57.Nemyslím si, že by byla zbytečná a zvlášť ne o víkendu, Útěchov/Vranov je oblíbenou destinací, spíš bych ji zkrátil na druhém konci, otázkou ale je, kde.Ve Štefánikově čtvrti se neotočí a honit ji přes Provazníkovu a Lesnickou taky není ono.
Jinak situaci na nejzatíženější královopolské radiále bych možná řešil posilovými d1 v relaci VM-Nové sady, možná Pisoárky,ale to až po návratu šalin na Husovu.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
MartinV: odpoledne 4 spoje za hodinu bohate staci, ale 15 min se s 10 mi nintervalem na 41/71 se dost dobre prolozit neda - 2 busy by jely (skoro) za sebou. Tak by se dal na 65 pouzit interval 10-20 min, ale 12-18 vypada lip (protoze 18 je min nez 20) a hlavne 65 je vlozena prave pred ty vytizenejsi odjezdy 41/71, tedy pred busy do(z) Lelekovic a do(z) Kurimi.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tento atypický interval je tam proto, že na lince je v tu chvíli 1 vůz a od přestávky, která končí 9:48 má 3 spoje za sebou s celkovou vyrovnávačkou 4 minuty, tak je v tuto dobu (kdy jezdí opravdu málo lidí) vložená vyrovnávačka 12 minut a potom posunutý interval, 3 spoje do 11:56 a znovu přestávka. V tu chvíli najíždí 2. autobus na odpolední část u DPMB trochu atypické trhačky (konec rána 9:46 a začátek odpoledne 11:58). Podle mě lepší řešení než tam na jeden spoj dávat přejezd z jiné linky, když možná není ani vhodný bus. V odpolední špičce to jezdí mě neznámo proč tak atyp, zřejmě nějaký pokus o proklad 10minutovky na 41/71 s de facto 15minutovkou na 65.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
miropiro píše:
Teda krom toho, že bych asi nejspíš přemístil podle předchozích diskuzí zastávky linky 65 v Medlánkách, hlavně bych ji změnil interval. Mimo špičku jede ze Semilassa 09, 29 a 59 (!) a ve špičce sice častěji, snad čtyřikrát do hodiny, ale opět nemožné intervaly. Se pak nedivím, že bus je prázdný.


zvláštnosti tam jsou, a to odpoledne 01, 19, 31, 49, ale v době 8-13 jezdí po dvaceti minutách, jednou po půl hodině, tím se to celý posune (to je těch 29, 59), potom to ale zase jezdí po dvaceti minutách (idos.cz...nevím, jestlis viděl jenom 09, 29, 59 a to ti stačilo :)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Teda krom toho, že bych asi nejspíš přemístil podle předchozích diskuzí zastávky linky 65 v Medlánkách, hlavně bych ji změnil interval. Mimo špičku jede ze Semilassa 09, 29 a 59 (!) a ve špičce sice častěji, snad čtyřikrát do hodiny, ale opět nemožné intervaly. Se pak nedivím, že bus je prázdný.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
možná ne do tý obce, ale zastávka se jmenuje Omice, Kývalka a Omice, Kývalka, spojovací


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
do Omic určitě ne, o tom bych musel něco vědět :lol: vždycky ČSAD Brno město, nyní TOURBUS, jednu dobu v krizi co u nás byla, kolem nějakýho 1996-1997 (přesně bych se musel podívat) tam jezdit Vladimír Netoušek

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Falkon píše:
Ale všimli jste si, jak se DPMB (neříkám, jestli úmyslně či neúmyslně či z donuceníá) stále více přesouvá z "jihu" (Rajhradice, Rebešovice, Otmarov, Troubsko, Ostopovice, Popůvky, Omice...)

surprised A do Omic jezdil DPMB kdy?


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Ale všimli jste si, jak se DPMB (neříkám, jestli úmyslně či neúmyslně či z donuceníá) stále více přesouvá z "jihu" (Rajhradice, Rebešovice, Otmarov, Troubsko, Ostopovice, Popůvky, Omice...) na "sever" (Česká, Lelekovice, Vranov, Kuřim...)? Čím vznikla taková migrace? Já osobně si myslím, že možná vlivem jisté společnosti vzniklé 1.1.2004... mimochodem, dneska jsem se stal na vlastní kůži svědkem toho, jak NEfunguje návaznost v nově zaintegrované oblasti... holt, když má někdo sekeru 15 minut a ještě ji zvýší tím, když nesmyslně buší do strojku, který stejně evidentně a očividně nefunguje, je to marné.... a pak stíhejte vlak, který jede jednou za dvě hodiny :)

Kdo všechno je nebo se chystá do "éteru" (na pamětní jízdenku?) Čekoval jsem dneska akorát jednoho borca, jel se mnou v a-550 (té super zpožděné) a pak v a-540, kdyby to byl někdo z fóra, hlaste se, ať dopříště vím, která bije :-D Ale potěšilo mě, že i důchodci (nic proti nim) měli dneska tuhle pamětní jízdenku...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Asi je potavka do Kr. pole vetsi nez na Lesnou.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Myslím že pro přehlednost v jízdích řadech už by tu 57 do Utěchova mohly opravdu zrusit. Nejenom Vranov mel dve linky napr Rebešovice, Rajhradice a Otmarov linky 59 a 63 Popůvky linky 48 a 68. Co se da delat system se vzdy nejak mení a tak to dopada.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak jsem byl dnes skouknout nový jízdní řád pro linku 57. A musím smutně konstatovat, že dnes, 13.12. vyjela odpoledne naposledy linka 57 do Útěchova o víkendu. Ano, řidiči linky 57 se podívají do Útěchova jen párkrát během pracovních dnů. Vypadá to, že podobně jako kdysi zrušili druhou brněnskou linku až do Vranova, tak teď je snaha vyklidit 57 z Útěchova. ](*,)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
S tou 45kou mne to dost štve, výluková trasa byla skvělá. A naprosté debility v jejím jízdním řádu, jako chybějící spoje a špatné proklady se 151 zůstaly taky.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zajímavé je, že stále zůstává linka č. 45 ve stejné trase. Přitom vedení samo odpovídalo na dotaz v časopisu Šalina, že to zkusí prosadit...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Spíš by bylo lepší posílit úsek Pisárky - Mendlovo náměstí - Hlavní nádraží - Zvonařka i v době mimo veletrhů a nasadil bych tam sólo vozy T3 v intervalu 5 minut. Ve špičkách je to docela na d-1 neskutečný. Po Hybešce jezdí právě dost linek, ale co až bude výluka Husova ukončena a všechno se vrátí na své původní trasy .... Linka, kterou jsem navrhnul by mohla jezdit vždy po 3 minuty po lince 1 , myslím si že by se nedalo na tomoto úseku vůbec nic zkazit .... :-k


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 01:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]