Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 132 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
1100 je v provozu ani ne týden a už ji při průjedzdu zatačkami skřípe kloub jako u K3R.N :pray:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Sprahla by problem nebyly a T3R.EV nebo Varia by takovy vlek bez problemu utahly, ale pro staly provoz to neni. Navic by takovy vlek musel byt brzdeny (provozni brzda)...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Udělat vlek z T3 je zajímavá myšlenka, ovšem dle mého názoru v Brněnských podmínkách nerealizovatelná

T3 CS a SUCS nemají skříně konstruované k permanentnímu tahu, nebo vlečení plně obsazeného vozu. Na to by se spíše hodily tramvaje se skříní VarCB3, ovšem ekonom by nerozdýchal takovou přestavbu účetně skoro nových vozů s úspornou výzbrojí.
A přestavovat T3 CS nebo SUCS za vyztužení skříně je téměř utopie. Ještě by se na to daly použít T3 z Německa, pokud tam ještě nějaké mají.

Daleko lépe bych si dovedl představit reko T3 na T3R.EV bez kabiny řidiče a tu provozovat buď v trojčeti nebo za dvouwanou.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Pri vhodne vyzbroji neni problem . Viz nemecky T4Da spol. Otazkou je zda to unese sprahlo a toho bych se u klasicky kastle bal.Jinak podvozky zjednodusit az na styk stredni u K2, tedy i bez prevodovek, jenom s brzdou.
u EV a 1V je spis problem v poradny skluzovy ochrane, tam preci jenom asych umi vic.


Offline
Uživatelský avatar

23
20 bře 2008 19:41
Brno
Hmotnost vv60lf je 10t, T3 něco přes 16t, přičemž motory mají 4x320 kg (typ TE 022), u ostatních střev jsem hned hmotnost hned nenašel (ostatně taky záleží na výzbroji) ale odhaduju že celkově tři tuny materiálu k odpitvání by se našly. To by bylo 13 tun. Obsaditelnost vv60lf je 78 osob, při průměrné hmotnosti 65kg (60 tělesná, zbytek svršky a zavazadla) činí hmotost osob něco málo přes 5t. U T3 je obsaditelnost 110 osob, po odstranění kabiny uvažujme 115 osob, hmotnost tedy činí bezmála 7,5t.
podtrženo sečteno:
Plně obsazený vv60lf: 15t
Plně obsazený bastlvlek z T3: 20,5t
Otázka na zasvěcenější tedy zní, lze-li utáhnout o pět a půl tuny těžší vlek (a případně zda jsou tři tuny odpitvatelného materiálu na T3 reálné).

_________________________________
libera nos a malo...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Taky bych byl zvědav, co na to řeknou zasvěcenější. Ale nutno podotknout, že to šlo u historických tramvají - vlečňák býval stejně dlouhý jako motorák, a navíc by se tomuto vleku mohlo odlehčit ještě o plošinu pro vozičkáře a její ovládání, protože myslím, že stačí když mají tuto plošinu jedny dveře soupravy.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Emperror píše:
Nemyslím, že vykuchaný vario bez motoru, pantecu a kabiny (tedy jenom kastle, sedadla a topení) bylo tak těžké. Navíc je tu možnost jako vlek za vario vykuchat nějakou starou T3 - oddělat motor, pantec a kabinu.
Tak docela rád se od někoho znalejšího dozvím zda je varianta nehnaného přípojného vozu o velikosti standartní T3 ev. 1W v oblasti reálna nebo daleko mimo, jenom osobně když pomyslím že VV60 je citelně menší a tahat ho smějí jen .EV a 1W tak nevím co by smělo tahat skoro o polovinu větší vlečňák... Jinak navrhovaným vykucháním bych řekl se moc neušetří, tipoval bych tak 15%
Emperror píše:
Problém namáhaného kloubu u spřahování se sólo variem by se dal vyřešit zapojením dvojwany jako B-vozu.
Též jsem si říkal zda by toto uspořádání namáhání kloubu snížilo? 1W+2W by podle mě v okamžiku kdy by jich bylo relativně dost mohla být velmi zajímavá souprava okolo 36m, slušná kapacita, ale přecejen citelně kratší než trojče a ostatní kombinace přes 40m (které zatím jezdí na vyjímku).


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nemyslím, že vykuchaný vario bez motoru, pantecu a kabiny (tedy jenom kastle, sedadla a topení) bylo tak těžké. Navíc je tu možnost jako vlek za vario vykuchat nějakou starou T3 - oddělat motor, pantec a kabinu. Problém namáhaného kloubu u spřahování se sólo variem by se dal vyřešit zapojením dvojwany jako B-vozu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Jenže to by asi ten vůz musel být motorový (těžko by ho jinak něco utáhlo), takže včetně výzbroje Europulse, a to by asi nebylo zrovna levné, a přitom neuniverzální-jednoúčelové ...
No a asi by se tomu ani nemělo říkat vlečňák ne?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
podle mě spřahovat Varia jakkoli je nerozumné, protože vozy mají plně vybavené kabiny. Líbil by se mi vlečný vůz rozměrů Varia (LF 1), protože by se ušetřilo na té kabině, která nestojí málo. Určitě by to nebylo marné.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Vario1523 píše:
Já bych radši LF2 + T3REV - to by mi připomínalo má oblíbená Vídeňská ,,éčka´´
Ve dvojwanách je jen dveřní kamerový systém, takže B vůz bude ráj vandalů.


Byla by to sice hezka souprava, ale chtel bych videt kloub predniho vozu po par mesicich provozu... I pres sebelepsi serizeni budou jakakoliv dvojcata s "kloubakem" ve predu hodne namahana. To bude prasklin a odstavenych vozu po defektoskopii...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já bych radši LF2 + T3REV - to by mi připomínalo má oblíbená Vídeňská ,,éčka´´
Ve dvojwanách je jen dveřní kamerový systém, takže B vůz bude ráj vandalů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zlaťák píše:
Připadá mi to už moc "dlouhé". Nestačilo by spojovat LF2 a krátké LF1?

Teoreticky by to nebylo špatné, ale to by každý typ nesměl být v jiné vozovně. Na stávajících LF1 by ale bylo nutno provést nějaké úpravy. Tyto ovšem možná bude z výroby obsahovat 1599/II., takže zkoušky nevylučuji.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Připadá mi to už moc "dlouhé". Nestačilo by spojovat LF2 a krátké LF1?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS:
Všechny LF2 mají kamery a po dvou displejích v kabinách.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ne vzadu bude brzdař, jako u nákladního vozíku pro Karolínku :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
JInak to dvojce je dost zrudnost. Napada me . Ma vubec nektery pripravu na kamery a LCD ? Neboo nastane podobna situace jako u trojcat a vzadu bude nahradni ridic jako analogova kamera ?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ty aby ses nepřihlásil


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Heeej, tu kocenu asi znam :shock:


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Dvě dokumentační fotky:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Z Pisárek vyjela na zkušební jízdu souprava 1101+1100 - info RH (údajně má i foto :wink:)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky píše:
Tak v případě 1567 teda ne. Snad pokaždé, když jsem ji viděl, a to už od léta, měla plochy jako kráva... Nevím, jestli jsem měl takový štěstí, že jsem ji nepotkal, když to mezitím opravili, ale bez ploch už jsem ji hodně dlouho neviděl.

V těchto dnech není problém udělat plochy na jedné zastávce... Pokud jsou plochy opravdu razantní, přebrušují se, opravdu bych se nebál, že jsou od léta...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak v případě 1567 teda ne. Snad pokaždé, když jsem ji viděl, a to už od léta, měla plochy jako kráva... Nevím, jestli jsem měl takový štěstí, že jsem ji nepotkal, když to mezitím opravili, ale bez ploch už jsem ji hodně dlouho neviděl.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vario1523 píše:
Bylo by záhodno opravit kola na zadním podvozku 1551 a 1567, která jsou už od dob trojčat obutá. Jízda v těchto vozech připomíná nějakou rozhrkanou K2.

To určitě nebude z dob trojčat. Záležitost max. týdnů, v tomto období to klouže nejvíc.
Aby to bylo opraveno v podstatě stačí, aby to někdo napsal do porucháče.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Bylo by záhodno opravit kola na zadním podvozku 1551 a 1567, která jsou už od dob trojčat obutá. Jízda v těchto vozech připomíná nějakou rozhrkanou K2.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 10:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]