Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 693 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
mechoš píše:
Anitry nemají mnohočlen....

Pak samozřejmě není co řešit.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
niximor píše:
manil: Mam dojem, ze kdysi tu na foru probehla nejaka informace, ze snad Anitry jsou pripravene na to, aby bylo mozne je sprahovat, a skodovka to snad dokonce zkousela.
To, ze to tak v praxi nikde takhle nejezdi je samozrejme druha vec.

Anitry nemají mnohočlen neni tedy možné je spojovat leda že by si dal někdo práci s tím ho tam udělat o čemž silně pochybuji :wink:


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Manil: Podle mě jde při troše dobré vůle spřáhnout cokoli :lol: Ale tyhle detaily z oboru fakt neznám. Bral jsem to jen jako teoretickou možnost, hlavně proto, že ta délka byla celkem lákavá.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
manil: Mam dojem, ze kdysi tu na foru probehla nejaka informace, ze snad Anitry jsou pripravene na to, aby bylo mozne je sprahovat, a skodovka to snad dokonce zkousela.
To, ze to tak v praxi nikde takhle nejezdi je samozrejme druha vec.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mogul:
Představuješ si to moc jednoduše, všechny tramvaje nejsou libovolně spřahovat a to bohužel občas ani ty stejného typu a výzbroje, dokonce ikdyž mají mnohočlen.
Jediné v provozu možné varianty jsou LF2+n*LF(2), LF(T3R.EV)+VV+LF(T3R.EV), LF+LF...
Nic jiného, proto ani nemá cenu spekulovat o spřahování dvou Aniter apod.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
To je věc názoru. Pokud by to byly operativně rozpojitelné soupravy a vozy by se nasazovaly i zvlášť, tak je to v pohodě.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mogul píše:
Ale i tak mi spřahování nových vozů s plně vybavenými kabinami přijde jako plýtvání.
Jenze ted muzou jezdit o vikendu, kdyz neni potreba velka kapacita, rozpojene. Jinak by o vikendu zbytecne staly - to by nebylo plytvani?


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Eda: Narážel jsem právě na délku dvou spřažených Aniter. Předepsaných 40m by totiž překročily pouze o 2 cm (a to zřejmě jen s vytaženými spřáhly). Ale i tak mi spřahování nových vozů s plně vybavenými kabinami přijde jako plýtvání.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
2 Pavel: Jakou náhradu? prostě mimo špičku by končila každá druhá v Pisárkách a do Bystrce by byl dvojnásobný interval, protože dál už není taková poptávka.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Žádné 3x T3 nejsou uvažovány. V článku se píše o stávajících trojčatech a 2x LF2. Zavedení kapacitních souprav na jedničku souvisí právě s upravením některých zastávek, což má být do příštích velkých prázdnin hotovo.

Mogul: Nejde o to, co DÚ (případně jiný Ú) skousne, ale o rozměr. Tam vcelku není o čem debatovat...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pavel: Ne, LF2 bych nespřahoval. Pro tyto vozy je využití i v sólech. Takto by vznikla akorát zbytečně dlouhá supernízkopodlažní šalina.
Edit: Spřahovat jde téměř cokoli, třeba taková 2x Anitra by vyšla na cca 40m a 310 míst. To by možná mohl drážní úřad zkousnout i bez vyjímky.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Miky píše:
Pro tebe i pro ten zrychlovač... :sick:

To jsem nepochopil :-(

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Mogul: Ale u LF2 to už neplatí ne? Ty jsou myslím delší než K2, jestli se nepletu


Naposledy upravil Pavel dne 06 pro 2008 20:58, celkově upraveno 1

Offline
9986
15 led 2005 23:41
já myslel, že na d-1 má být 2xLF2?


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Spřahování tří vozů za sebe není zrovna ideální řešení. Pokud se má zvyšování kapacity dít formou spojování vozů, tak bych volil spíš 2x K2.
Pro porovnání:
T3+VV60+T3: Délka soupravy cca 41m; kapacita 298 osob.
3xT3: Délka soupravy cca 45m; kapacita 330 osob.
2xK2: Délka soupravy cca 43m; kapacita 314 osob.
Dva metry sice nejsou tak moc, ale u některých zastávek by to mohlo pomoct.


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
No jo, ale doprava by se docela zpomalila a na Nádru by byl trochu z toho zmatek, ale návrh tio rozhodně špatnej není.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
S tímto mě napadl takový nápad a to prohození konečných 1 a 8. V Bohunicích a Lískovci by bylo potřeba asi upravit více zastávek, ale tam je zpravidla prostor k rozšíření.
tedy
linka 1: Řečkovice - Hlavní nádraží - Starý Lískovec (3x T3, případně 2xT3+vlek)
linka 8: Líšeň - Hlavní nádraží - Mendlovo náměstí - Bystrc (KT8)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel píše:
Thor: a jak bys to provedl? To bys pak musel za ty vynechané spoje zajistit nějakou náhradu.

Co se týká tročat, tak tady přeci probíhala diskuse, že by se musely upravit některé zastávky. Osobně si trojče nedokážu moc představit, že by se vešlo na zástávku Mendlovo náměstí směr Bystrc. Ale možná zdání klame.


tak snad se soupravami 3x T3, popř. 2x T3+VV60LF souvisí úprava zastávek...3x T3 by se na Mendlák směr Bystrc nevešla, už teď nastupuju vzadu v zatáčce...možná by se mohla zastávka posunout za silnici směr Výstaviště...ale tím by se přestupní uzel ještě víc rozdrobil, jako by nestačila 51 směr Barvičova


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Thor: a jak bys to provedl? To bys pak musel za ty vynechané spoje zajistit nějakou náhradu.

Co se týká tročat, tak tady přeci probíhala diskuse, že by se musely upravit některé zastávky. Osobně si trojče nedokážu moc představit, že by se vešlo na zástávku Mendlovo náměstí směr Bystrc. Ale možná zdání klame.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Jestli by pak část jedniček neměla končit v Pisárkách - dál už takové vytížení není...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
ale stejně trojče nejezdí

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Vzhledem k tomu, že tam psali něco o schvalování, tak to vypadá spíš na 3x T3 než T3-VV60-T3. Trojčata (s vlekem) už pokud vím svoji výjimku mají..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Citace:
Brňané se kromě nových tramvají dočkají i přeměn těch současných. „Například na linku číslo 1 se chystáme nasadit takzvané spřažené tramvaje. Tedy složené ze tří vagonů. Musíme však zažádat o výjimku ze zákona,“ poznamenal Prokeš. Předpisy totiž povolují maximálně čtyřicetimetrové soupravy. „A tři spojené vagony jsou určitě delší,“ vysvětlil problém.

Pokud tato inovace projde, budou jezdit prodloužené tramvaje z Řečkovic do Bystrce a zpět už od července 2009. Dlouhou soupravu nasazuje dopravní podnik hlavně kvůli přetížení některých míst. „Někde už tramvaje nemohou jezdit častěji, i když by to bylo třeba. Například na hlavním nádraží jezdí ve špičce jedna za druhou. Souprava se třemi vozy přitom uveze až 350 cestujících najednou,“ podotkla mluvčí brněnského dopravního podniku Hana Pohanová. Teď se do nejdelší brněnské tramvaje vejde jen 230 lidí.


Mají na mysli soupravy, kde uprostřed je VV6OLF nebo třetí klasický 15metrový vůz ??...Tím bych se chtěl zeptat, jestli soupravy s vlekem nejsou už schváleny ??


Offline
Uživatelský avatar

205
18 úno 2008 19:00
Kénig
Minimálně to VarioLFR.E a tajemný MIDIBUS je z BMHD :wink: .

Alespoň je tady vidět, že fotky na BMHD jsou opravdu dobré, kvalitní a snadno na internetu dohledatelné.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Toto prostě musí být ironie: "...Bude to devět oblíbených tramvají 13T...", jinak si to nedovedu vysvětlit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 20:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]