Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 75 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že chcete posilovat úsek, kde zas tak velké problémy nejsou, za cenu toho, že jinde docela vyladěný systém rozbijete...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Myslím, že další tramvajová linka na Osadu je zbytečná.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jasně, když dáš na linku 6 pětiminutový interval, tak to bude v klidu (a klidně polovina spojů může jezdit na Ústřední hřbitov) Ale tímpádem tvůj nápad je nyní takový, že prakticky vznikne nová linka Královo pole - Stará Osada a tam už je to o vozokilometrech, tedy o financích.


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
No právěže by linku d-5 místo d-7 posílila linka d-6 , která by jezdila popřípadě do toho Lískovce. Smyčka Ústřední Hřbitov je kapacitně linkou d-2 zajišťována dobře a interval na d-6 by teda mohl zůstat jako teď 5 minut a mezi Českou - Mendlákem - Lískovcem by pak nebyl žádný problém s kapacitou a vozy by byli stejné.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
BzzuQ: linka 7 začala jezdit do Lískovce, protože kapacitně nezvládala nápor linka 5 mezi Českou a Mendlákem. Takže by problém zase vznikl tam. Doteď si pamatuju, jak byli docela pravidelně lidi namáčknutý až na dveře. Ledaže by se na linku 5 nasadily kapacitnější vozy.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
BzzuQ: d-5 jezdila před výlukou (a často pořád jezdí) do Lískovce / z Lískovce taky narvaná, takže pokud by d-7 jezdila zpátky na Osadu, tak by byla potřeba něčeho do Bohunic/Lískovce

edit (po druhém BzzuQově příspěvku) :
Lepší.. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Linka d-7 by mohla jezdit takto : Kr. Pole - Moravák - Česká - Svoboďák - Hlavas - Maliňák - Cejl - St. Osada . Jezdila by pouze ve špičce v pracovní dny stejně jako d-11 tj. od 6.00 do 17.00. Linka d-6 by jezdila po trase na Českou - Mendlák - Poříčí a do smyčky Švermova v intervalu 10 minut. Do Starého Lískovce by i na dále jezdila linka d-10 a linka d-5 stejně jak jezdí dnes .


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Přesně tak ... jak to je teď je celkem dobré , ale vždy se dá udělat nějaká úprava. Já bych navrhoval po ukončení výluky Husova linku d-7 na trasu, po které jezdila před lety - tj. Stará Osada - Maliňák - Kr. Pole . Vím že trasa Kr. Pole a St. Osada je obsluhována linkam 72 a 84 popř. 44, ale chtělo by to aspoň s tou dopravou na Maliňák. d-2 jezdí sice po 5. minutách, ale ještě jedna linka by se sem opravdu hodila , ve špičce jsou vozy na d-2 poměrně dosti narvaný.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
LADA píše:
V původním návrhu co jsem psal nebyl učel teto zmeny aby a-75 jezdila do Julianova je to jedno mohla by být vedena jen na St. Osadu nebo ke Kaufu. Hlavním cílem je rozpůlit tuto linku a to z důvodů nekolika negativních vlivů a velkym zpozdenim.

A-75 by pak úplně stačilo ukončit v konečné d-4 Obřany, Babická.
A druhá "půlka" linky by mohla být po průjezdu Starou osadou ukončena velkou smyčkou Tomkovo nám., Maloměřický most, Karlova. Pod dráty tramvaje do Obřan by se přestaly prohánět autobusy a lidé z Bílovic se do oblasti Staré osady dostanou rychleji vlakem.
Stejně si ale myslím, že bychom neměli vymýšlet hlouposti, když to dobře funguje tak, jak to je.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
V původním návrhu co jsem psal nebyl učel teto zmeny aby a-75 jezdila do Julianova je to jedno mohla by být vedena jen na St. Osadu nebo ke Kaufu. Hlavním cílem je rozpůlit tuto linku a to z důvodů nekolika negativních vlivů a velkym zpozdenim.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
já bych tyto nereálný změny ani neuvažoval....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
A co kdyz ve smycce Julianov budou na obouch kolejich saliny coz se stava celkem casto?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Tak to sem nevedel stou Jamborkou. No nic tak to by neslo realne by teda byla smycka Julianov taky průjezd.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No v šalině asi zůstane jak kdy a jak kdo a taky podle toho kam jde. Já osobně (pokud by nebylo extra hnusně (průtrž mračen, sněhová bouře)) se radši projdu 4 minuty pěšky než abych stál dalších 6 minut v šalině, zejména narvané. Zvlášť když jdu třeba do knihovny, která je ještě o kousek blíž jak Svoboďák.

K té přestavbě: V souvislosti s tou "Veselou rychlodráhou" se uvažovalo, že by se zrušily dvě koleje před nádražím a přesunuly za nádraží hned vedle a přešly po viaduktu na Křenové a kolem starého AN stočily k Maliňáku. Na opačnou stranu by pak tramvajová trať vedla po opuštěném drážním tělese k řece a tam se stočila k novému nádraží (po bulváru by jet nemohla, neb tam by byla rychlodráha). Napojení u Nových Sadů jsem si spíš domyslel.
Tenhle přesmyk s využtím viaduktu Křenová by se ale mohl realizovat i bez rychlodráhy.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jo, na Jamborové jsou tři zpomalovací schody, vlastnoručně jsem to vyzkoušel autem - naposled v životě


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
jednak zastávka Dělnický dům byla zrušená z důvodu lepší přestupnosti, druhak tou pidiuličkou co udělali z Jamborky procpávat autobus je nereálný.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
vojtik píše:
Já budu mít jen připomínku, a to že u Dělnického domu se není kam odstavit, leda se zajet otočit do Juliánova.


Psal sem tocit se formou tzv. okruhu pres Jamborku. Zastavka teto linky by se musela vybudovat nekde u vchodu do Delnaku, aby tam mohla bejt ta cekacka 5 min na vyrovnaní.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Ojin: Ano, přednostně se ze směru od Křenové/Dornychu jezdí na 3./4. kolej, lze to však upravit (např. d-10 jezdí při normálním stavu na 1./4. kolej). Chápu ovšem, že pak by vznikalo nepříjemné přeplňování 1./2 koleje. Jediným možným řešením, které však považuji za technicky nemožné, by bylo vytvořit překolejování ze směru od Malinovského nám. na 3./4. kolej, ale řekl bych, že to by se musel zbourat podchody nebo zrušit trajfová smyčka a kdoví, zda by to i tak nebylo nějak jinak technicky náročné... koneckonců, nejspíš by se musel srovnat povrch, protože vozovka v těch místech směrem k hlavní budově nádraží mírně klesá, ale nevím, jestli to třeba nějak vadí, nejsem technický odborník, jen píši, co mě zrovna napadlo jako řešení...
Jiným řešením by bylo přetrasování linek... například d-6 NEBO d-7 by mohla jezdit od Moravského nám. přes nám. Svobody, jenže by to byla zbytečná zajížďka, kdyby se na svou původní trasu dostala jedině přes Hybešovu, poněvadž jak známo, odbočka ze Šilingrova nám. na Pekařskou (ze směru od Nových sadů) není... a navíc by tím neobsloužila Mendlák... A také těžko soudit, zda by tohle trasování k něčemu bylo, jestli by to lidé využili.
Zavádět ovšem kvůli tomu novou linku by bylo zbytečné. A navíc si myslím, Ojine, že lidé stejně raději zůstanou v šalině, než aby šli na Svoboďák či k jeho blízkému okolí pěšky, obzvlášť v zimním období...


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Problém linky č. 4 je v tom, že jede směrem od Cejlu, a pro cesty z tohole směru na Svoboďák je rychlejší vystoupit na Maliňáku. Kdežto ze směrů od Komárova, Křenové, Hybešové a Renneské je potenciál využití vyšší. Jenomže z prvních dvou směrů se jezdí přednostně na 3. a 4. kolej a z dalších dvou by se zas muselo zastavovat místo u hl. n. na Masarykově. Takže ono nakonec tam asi vyjde nejlíp ta čtverka, dokud tam ty koleje budou tak jak jsou.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Já budu mít jen připomínku, a to že u Dělnického domu se není kam odstavit, leda se zajet otočit do Juliánova.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jedna vec me napadla co se týce linkoveho vedení a není to nic tak dramatického.
Rozdelit linku a-75 na dve casti:
a-55 (Slatina Nadrazí), Vozovna Slatina, Špačkova, Stara osada a zpet popr. Židenice nadr.
a-75 (Bílovice), Obrany, Proskovo nam., Stara osada a zpet. popr. Židenice nadr. nebo Gajdosova, Delnak pres Jamborovu na Gajdosku a zpet do Obran.

Ty konecny St.osadu a 'Zidenice nadr nebo prujezd kolem Delnaku pisu z kapacitních důvodu protoze nevím jak ktera konecna by to byla schopna pobrat. Ten Dělnak bych si predstavoval neco jako Ustrední Hrbitot na a-50 tak 5 min vyrovnavacka s cestujicima.
Ona totiž dnesní a-75 ma jednu velkou nevyhodu. Jak ve Slatine u nadrazi tak v Bílovicích ceka na vlaky. Dale projizdí Brnenským okruhem. Pri sectení vsech techto vlivů se stava ze bus ve spicce chytne napr 20 min sekeru.Jinak bych zapomel napr na vyjezd od Slatinského nadrazi taky neco. Doufam ze me za tento nazor nebudete verejne lincovat.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
b1: žádnou otázku v tom nevidím... d-4 jednoznačně přes Svoboďák, protže původně se tu přece řeší průjezd další linky přes centrum, a ty bys tam zrušil d-4, kterou bys nahradil d-9, což by sis ale vůbec nepomohl, protože ve výsledku by tam nejezdila d-4, takže by to bylo úplně nesmyslné :)
Neni pravda, ze bych si nepomohl. Na d-9 jezdi kapacitnejsi vozy nez na d-4. Ta druha varianta by byla pro pripad, ze by se preplnovala 1./2. kolej u nadrazi


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
b1: žádnou otázku v tom nevidím... d-4 jednoznačně přes Svoboďák, protže původně se tu přece řeší průjezd další linky přes centrum, a ty bys tam zrušil d-4, kterou bys nahradil d-9, což by sis ale vůbec nepomohl, protože ve výsledku by tam nejezdila d-4, takže by to bylo úplně nesmyslné :)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ds píše:
Pěkné. Akorát nevím, kam by se ty tramvaje v centru poskládaly, mezi nádražím a Českou bychom tak měli do hodiny 12 vlaků linky 4, 12 vlaků linky 9, 6 vlaků linky 11 a 18 vlaků linky 12/13, tj. celkem 48 tramvají do hodiny. Ani bych neřekl že je to vlastně potřeba. Navíc tím vypadne 1 linka z Milady Horákové. Celkově mi připadá že to přináší víc škody než užitku.
Pisu linka 11 zrusena a ostatni beze zmen, tj. Husovou d-3,12,13 na 3./4. kolej u nadrazi (18 vlaku za hodinu) a Masarykovou d-4,9 (24 za hodinu)

Ad Mil. Horakove - slo by tudy vest d-4, protoze pres Cejl by jezdila posilena d-9.
Otazka je, jestli d-4 Husovice - Mil. Horakove - Rooseveltova - nadrazi - Svobodak - Ceska - nam. Miru, nebo Husovice - Mil. Horakove - Ceska - nam. Miru


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
b1 píše:

A co takhle:
d-9 Lesna - Cejl - nadrazi - Svobodak - Ceska - Komin (- Bystrc), int. 5 min
d-3 St. osada - Mil. Horakove - Ceska - Husova - nadrazi - Zvonarka (- Komarov), int. 10 min
d-11 zrusit
ostatni linky beze zmen


Pěkné. Akorát nevím, kam by se ty tramvaje v centru poskládaly, mezi nádražím a Českou bychom tak měli do hodiny 12 vlaků linky 4, 12 vlaků linky 9, 6 vlaků linky 11 a 18 vlaků linky 12/13, tj. celkem 48 tramvají do hodiny. Ani bych neřekl že je to vlastně potřeba. Navíc tím vypadne 1 linka z Milady Horákové. Celkově mi připadá že to přináší víc škody než užitku.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 01:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]