Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 118 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
prej jsem se trefil v nějakých T3M, je to někde v archlívu ( tuším 1542,1571,1577,1578,1579,1588,1591) na straně 3 nebo tak nějak.

imho, to by člověk nevěřil, jak se dá zapsat tyristor. Nejen, že jako tyrystor a tirystor, ale viděl jsem už o tvar tiristor a vrcholem všeho byl teristor. A ostatně ani sám nevím, jak se to píše, jestli y/y nebo y/i.

Edit - nojo, TMB byl rychlejší.


Offline
811
25 led 2006 09:46
1549 asi ne, taky nemá zdaleka najeté km na VP a musely by s ní jít i 1597. Ale určitě 1563 + 1550, no a z T3M tipuji většinu z vozů 1542+72, 1577+71, 1578+79, 1591+88 a možná 1565+1602, 1568+66.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
To to pak jo.

No 100% půjdou 1536, 1537, 1548, 1549, 1559 a 1599 ne?
To máme 6 ks. Můžeš Manile napsat kompletní výčet těch dalších 14 vozů?


Offline
811
25 led 2006 09:46
O to by snad ani nešlo, ale hlavně 1533 + 1534 měly VP v březnu 2005 a mají od ní najeto zatím jen asi 160 tis. km. Další VP tedy opravdu připadá v úvahu až v roce 2010. A to se teprve uvidí, co s nimi bude (jak píše manil).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
TMB:
Ano, 1536+1559 a 1537+1548 končí také.
Co se týče ZR K2, tak několik VP je, ale zároveň kromě dvou tramvají na LF2 není žádné vyřazení.

Lada:
Osobně si myslím, že 1533+1534 půjde do VP v roce 2010, pokud zase nebude nějaká superinvaze sarančat. Oproti letos vyřazovaným T3M do ni bylo investováno relativně dost navíc. (GO v Ově, elektrické sběrače, STM, elektrické pískovače...).


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
TMB: proc teda nevyradí tu 1533+1534 která bude mit taky po 3 GO a jeste víc tisic??


Offline
811
25 led 2006 09:46
Čo bolo, to bolo. Těrazky má jít ten nebo onen vůz do dílen, a protože příjdou nové tramvaje, tak se vyřadí. Co je lepší / horší? Vyřadit starší vůz T3M šest let po třetí GO, po níž má najeto cca 250 tis. km (ale přes 2 mil. km celkem) nebo T3SU (T3G) před druhou GO, když od předchozí GO ujel 700 tis. km a má celkem najeto nějakých 1,4 mil km? Třeby chce DP získat nějaké náhradní výzbroje TV1 a TV8 pro zbylé vozy.
Doufám, že rušení postihne alespoň také 1536 + 1559 a 1537 + 1548. Navíc příští rok nepůjde na VP asi moc vozů K2, a ty si třeba DP šetří na reko na VarioLF2.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mauricio: pokud jsem dobre pochopil tak např. souprava 1577+1571 bude mít pristi rok 630000 km od GO takže může být vyrazena???


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Co vím tak z evidence tak VP se děla po 5 letech ne?
Takže vůz po GO ma vydžet 15 let?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
.


Offline
Uživatelský avatar

9299
10 čer 2004 11:19
GO je tusim 15 let. Ale VP se az tak moc nelisi.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Pvvs: To vím. V tom prípadě by mě zajímalo jakou má DP predstavu že mají vozy po GO vydržet? Kolik let?
1533+1534 budou 10 let po GO a např. 1577+1571 které jste psaly že vyřadí jen 6 let po GO. :-k
A u tech 1533+1534 zadná VP není proc nevyradí je??Místo druhe jmenované soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

9299
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
a do K2 to asi zkoušet nebudou :mrgreen:

Hmm a co K2R a spol ? TV8 neni zadny vetsi problem.

Lada : a co trebas to ze ty starsi jsou cerstve po VP ?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Spis sem nepochopil proc vyradí T3 6 let po GO a T3 9 let po GO nechají?? Skoro stejný rok.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Moc vozů do kterých to dát už nezbylo...a do K2 to asi zkoušet nebudou :mrgreen:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
možná bude taky důvod vyřazování SU (T3/VI) v tom, že vznikly v podstatě hodně narychlo jen aby byla v 90.letech nějaká obnova vozového parku (T3 byl jedinej vůz, který ČKD mohlo v podstatě ihned bez příprav vyrobit), protože se už chystali nástupci, no, to, že se chystali už od 80.let, kdy byla ukončena výroba T3 pro ČSSR, to není důležité, každopádně ty vozy byly už z výroby dost (d)odrbaný a celkově (oproti třeba T3/II, T3/II, T3/IV) se jim to moc nepovedlo... takže věřím, že po párl etech provozu na tom můžou být hůře, než trojková série pravidelně procházející dílnama. O tomto by ostatně mohli mluvit třeba v Praze...

Jinak není až takový problém TV8 vyndat a dát do jiných vozů... vzhledem k tomu, že je koncipovaná jako náhrada za zrychlovač tak, aby se nemuselo moc vrtat do vozu, ani by mě nepřekvapilo, kdyby s tím ještě něco zamýšleli, i když asi ani ne.


Offline
Uživatelský avatar

9299
10 čer 2004 11:19
U pisarek je dost problem v tom ze to je pouze odstavna plocha . A to vozum zrovna nesvedci .
Skoda ze nejde nacpat do nekterych T6/T3 sedacky 2+1 , prohlasit je kapacitne za 1,5VJ a nahrazovat s nima K2. Pac zvysena kapacita by se hodila temer vsude a zlepseni/zrychleni rozjezdu urcite taky. Porsatama doplnovat stavy po T3 (po zkulturneni interieru) a K2 polikvidovat.

Janatak : LF3/2 sice neni spatny, ale znas muj nazor :). Radsi bych nec ve stylu obousmerny porse. Specielne d-8 je az na usek geislerova/masna jak delana na tenhle typ vozu. Dlouhy rovny useky, velke polomery oblouku a znacna cast na vlastnim telese.
Trebas neco takovyho:
download/file.php?id=2904&mode=view


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
modrý mrakicio píše:
pokud vím, pokud bude Plzeň prodávat, tak předností zájem má Most.. ale na druhou stranu, cena by nebyla, co jsem slyšel, nejhorší, a o tom by se, i přes potřebné úpravy pro adapraci do brněnského provozu´, dalo uvažovat...

Nic takového...Most je zřejmě jen šotofáma.

Nicméně pravda je, že Plzeň se snaží Aster aktivně zbavit :)

ad K2:
Příští rok nepadne ani jedna, resp. ty které padnou budou nahrazeny LF2 (2 ks).


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
king666 píše:
...a prodlužování intervalů byť s nadcházejícím zvýšením přepravní kapacity nepřichází kvůli politice DP v úvahu...

...což u 13T oproti K2 nehrozí :roll: :twisted:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokoušel jsem se na fóru hledat kapacity tramvajových vozoven a zjistit tak případné skladovací rezervy ale nebyl jsem moc úspěšný, můžete sem někdo znalý situace ta čísla případně dopsat?
Napadá mě, že 13T nebudou nahrazovat K2 (jakkoli by to byl podle mého názoru jednoznačně nejlogičtější a nejrozumnější krok) kvůli tomu, že jsou delší a tudíž by nebylo kvůli malé kapacitě vozoven nahrazovat v poměru 1:1 (důsledkem by bylo snížení celkového počtu vozů)... a prodlužování intervalů byť s nadcházejícím zvýšením přepravní kapacity nepřichází kvůli politice DP v úvahu...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Taky nechápu proč tu zoufalé zrychlovačové K2 pořád slouží v takovém počtu, když jsou to asi "nejhorší" vozy...zatímco T3 se budou zuřivě vyhazovat i ty "nové".


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Navic zde jeste nebylo zmineno, ze se obecne jakekoliv kloubaky opotrebovavaji rychleji jak vozidla bez kloubu. Jizdni vlastnosti K2 jeste podtrhuje nehnany stredni podvozek. Ja osobne mam sice K2 rad, ale z objektivniho pohledu bych jim dal pri vyrazovani jednoznacne prednost.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Rozhodně v této debatě souhlasím s Thorem. Rozdíl 20 let je znát. Sice ne na venek, ale v nitru jistě ano. Také mi vyřazování SU přijde jako nesmyslné. Něco jiného by ještě možná bylo, kdyby měly zrychlovač, ale díky tomu, že mají TV8 bych tento krok prohlásil za neopodstatněný i ekonomicky. A jestli používáme jako argument pouze morální zastaralost (+ samozřejmě kolik km zbývá do VP/GO), tak můžeme rovnou povyřazovat i T6, nebo T3R...
Cesta by podle mě v současnosti (několik let dopředu) měla vést povyřazováním zrychlovačových K2 (za ně by byla náhrada 13T) a až druhotným vyřazováním T3 (+ samozřejmě wanizováním).


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
PvvS: Nevím, co jsem Ti udělal, ale Tvoje reakce je zcela zbytečně hrubá.

Především - sám potvrzuješ, že se nemýlím s únavou materiálu a 15 roků rozdíl je znát. Wany jsou úplně nové vozy, to je snad známo naprosto obecně. Od fochu opravdu nejsem, obor mé činnosti je velice netechnický, na tom není nic špatného, nakonec je tu takových víc, a pokud máš problém s mými otázkami, tak na ně prostě nereaguj. Nicméně i přesto děkuji za poměrně obsáhlou odpověď.

A nějak si nemohu odpustit ještě něco - ač jsi admin fóra, už v minulosti Tě někteří mírnili v obdobných, např. při obhajování zbytečnosti rekuperace u trolejbusů. Naopak si myslím, že diskuze na téma účelnosti vyřazení o 15 let mladších vozů je daleko přínosnější a zajímavější než to, kde dnes jede který vůz.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Anitry tak leda ojety odjinud....


pokud vím, pokud bude Plzeň prodávat, tak předností zájem má Most.. ale na druhou stranu, cena by nebyla, co jsem slyšel, nejhorší, a o tom by se, i přes potřebné úpravy pro adapraci do brněnského provozu´, dalo uvažovat...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 14:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]