Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Když jsi konkrétně zmínil tu linku 581, hned jsem se na ni mrkl... další zajímavostí u ní například je, že "navazující spoje na linku 581" je i S8 => Znojmo... (no... sice tam jezdí a navazuje, ale nejspíš ne jako S8, nýbrž jako NIC, protože dál uřž to zaintegrované není... tak možná předstih do budoucna...)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ono tam je těch chyb víc. Zejména chybějící dopravci v přehledu u nových linek.
Zajímavá je i poznámka u linky 581 (MHD Mikulov), že se jedná o předběžný jízdní řád.
A když už jsme u těch MHD, Hodonín i Mikulov mají nadále stejná licenční čísla, u Kyjovské MHD nejsou (pro jistotu :lol: ) licenční čísla uvedena vůbec.
A mimochodem, u MHD Hodonín jsem si všiml dvou věcí, u kterých si nejsem jist, zda jsou skutečně změnami, nebo se jedná o chyby Kordisu. Na lince 3 (903 podle Kordisu) je uvedeno zastavování na zastávce MDO, na které ale bylo zastavování zrušeno už před více než rokem. Další je zastavování v zastávce Hypernova směr Bažantnice. Tato zastávka sice fyzicky existuje už půl roku, ale i v jízdních řádech platných od 1.11. je pořád projížděná. Jinak ale na MHD Hodonín oproti současnému stavu žádné změny.
Toť asi tak vše, čeho jsem si zatím všiml.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
U a-53 je změna, že nebude odpočívat na Červinkově, ale nově na Technologickém parku.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
LADA píše:
Tak MHD Břeclav teda nakonec integrovaná nebude.
Jinak u linek a-89 a a-93 mají na hlavním přehledu linek prohozene konecne Kninicky a Komin.

Když už hledáš ty chyby, taky jsem jednu "ulovil": http://www.idsjmk.cz/jrady09/065.pdf konečná, dle JŘ je Medlánky, Nadační a v hlavním přehledu??? Medlánky, V Újezdech. Tak by mě zajímalo, která nakonec bude ta konečná zastávka... :-k


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Tak MHD Břeclav teda nakonec integrovaná nebude.
Jinak u linek a-89 a a-93 mají na hlavním přehledu linek prohozene konecne Kninicky a Komin.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Falkon píše:
Všimli jste si, že zastávka Bystrc, Kamechy je na znamení? To by mě zajímalo, když to bude zrovna spoj končící v Kamechách, kam ty lidi zaveze, když si včas nezmáčknou... :-s :lol:

To je asi proto, aby průběžné spoje nemuseli zbytečně zastavovat. Jinak asi jiný důvod není ne?


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Mogul: Trochu mě zaskočilo když jste za obydlenou část Slatiny označil Řípskou... jezdím tam už několik let v pátek v noci a musím říct že skoro celé okolí Řípské (až na ojedinělé vyjímky) je pěkně mrtvé (zvlášť v noci), naopak vcelku nepochopitelně silně zabydlená Tilhonova byla bez obsluhy / s dost velkou docházkovou vzdáleností, plus do velkého sídliště okolo Mikulčické to jezdilo hroznou oklikou - to už ale nepovažuju vcelku za problém, osobně mi v noci rozhodně nejde o to jestli sedím (a ve Slatině se v noci opravdu sedí, snad ještě nikdy jsem v noci nestál) o pět minut dýl v autobuse ale o to jak daleko můžu nastoupit / vystoupit. Snad jedině pokud někdo akutně pospíchá do postele.
Tím nijak nekomentuju plánované změny zatím si to nedovedu představit uvidíme až se tím projedu...

P.S. Nevím ale nepředpokládá se u ČT další rozvoj? Bylo by to logické, a také to že by tam někde mohl být třeba noční provoz (i v menší míře) pokud se tam ti lidi budou mít jak dostat...


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Všimli jste si, že zastávka Bystrc, Kamechy je na znamení? To by mě zajímalo, když to bude zrovna spoj končící v Kamechách, kam ty lidi zaveze, když si včas nezmáčknou... :-s :lol:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mogul:3x za noc to by asi neslo.Kdyby si okolni obce priplatly tak maji rozjezd taky.Protahnout a-99 do Podoli by zas nebyl takovej problem jen zaplatit. V Bílovicích se nam taky podarilo prosadit rozjezd od 14. 12. 2008 a kazdej na obci rikal ze to bude v castkach statiscu a nakonec je to za tech 114 dni v roce ten jeden spoj 3.03 km z radech desetitisicu. Hold dnesni
obce jsou bolave na korunu a vecine zastupitelstev pripada rozvazet ozralce za jejich prachy jako pitomost. To že tím jezdí i nekterí z prace tak to uz je nezajima.

Modrice jsi muzou dovolit caste spojeni z Brnem, penize které jim tecou z obchodnich center atd. na jejich katastru si myslim nikdo z nas nedokaze predstavit.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
na idsjmk jsou i jízdní řády pro Brno
http://www.idsjmk.cz/linky09.asp


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dovolím si do této debaty o noční dopravě v Brně vstoupit něčím, co se opravdu týká IDS JMK.
Pořad Regiony ČT24, začátek reportáže od minuty 12:50.
Lidé z Hodonína se bojí IDS JMK, protože se jim zhorší spojení do Brna. Město chce ještě s Kordisem vyjednávat, ale Kordis je neoblomný, do Brna se bude jezdit vlakem. Lidé mají strach i z přestupních návazností a prodloužení cestování. Zajímavý je rozhovor se starostou Újezdu u Brna, který řekl v zásadě to, že lidé si nakonec na IDS zvykli.
Pak tam ještě, jen tak mimochodem, zazněla informace, že zaintegrování Znojemska se plánuje na březen 2010. Nevím, jestli je to stihnutelné. Ale na druhou stranu, když Kordis zvládl integraci Hodonínska a Břeclavska v tak krátkém čase…

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Sedlo: Kdyby Šlapanice aspoň platily úměrně kvalitě spojení....
Za 15 minut se dá projet trať Hlavní nádraží - Dělnický dům - Černovičky - Ericha Roučky - ČT1 - ČT2 - Slatina, závod - Řípská?
Záměry slatinské radnice radši nebudu komentovat. Udělat z Přemyslova náměstí jednosměrku by mělo za následek jedinou pozitivní věc - výměnu lidí na radnici při nejbližších volbách...
To, že se zlepší obslužnost sídliště linkou 96 je sice pravda, ale je taky dost ostuda, že už to nebylo dávno (trasa linky 96 přes Slatinu se od svého zavedení mění už asi popáté..).
LADA, P.Haluza: Pokud by 96 vyjížděla mimo Brno řekněme 3x za noc a obsloužila i okolní vesnice, tak by vozokm nepřibylo, ale Šlapanice by řvaly. Bohužel, mají zastání hodně vysoko... Místní jsou navíc rozmlsaní kvalitním spojením s Brnem, které v celém IDS nemá obdoby (možná Modřice).

96: Hlavní nádraží - Tržní - Černovičky - Langrova - Slatina sídliště - Krejčího - Přemyslovo náměstí - Řípská - Slatina, závod / Letiště (Dvorska)
89: Hlavní nádraží - Dělnický dům - Černovičky - (rovně po Hvizdoslavové) - Slatina Sídliště - Bedřichovice, rozcestí - Šlapanice / Podolí.... Ale to by někteří nepřekousli.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ehm, je fajn, že konečně zavedou linku 89 na letiště. Ale škoda jen, že to bude dvourežimové :-( Co takhle zajížďku na letiště a pak hurá zpátky do Dvorsk? A při cestě do města nápodobně? Takhle to dopadne tak, že ani Dvorska ani letiště nebude mít zajištěno kvalitní spojeni jako má většina částí...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
315
01 dub 2007 14:10
P. Haluza píše:
A dokonce, jak píše Mogul, by se daly řešit i ty Šlapanice. Předpokládám, že jediným důvodem, proč nejezdit až do Bedřichovic, je nedostatek prostoru pro otáčení vozů. Tak co kdyby se to vyřešilo střídavým ukončením ve smyčce Slatina, sídliště a na rozcestí do Bedřichovic (s přejezdem zpátky do Slatiny na další kolo)?

Vše co je mimo Brno je nadstandart a musí si to obce zaplatit, tak proto to jezdí do Šlapanic tak jak to jezdí....


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A dokonce, jak píše Mogul, by se daly řešit i ty Šlapanice. Předpokládám, že jediným důvodem, proč nejezdit až do Bedřichovic, je nedostatek prostoru pro otáčení vozů. Tak co kdyby se to vyřešilo střídavým ukončením ve smyčce Slatina, sídliště a na rozcestí do Bedřichovic (s přejezdem zpátky do Slatiny na další kolo)?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Sedlo píše:
P.Haluza:
Ano to máš pravdu, ale stále nevidím důvod proč by měla jet společně linka 89 a 96 z Černoviček na Langrovu, je tam snad kapacitní problém? To asi ne! Není tedy zbytčné tento úsek dablovat? A dostupnost k zastávkám, které se vynechájí je opravdu malá (viz níže). Druhá otázka je také jak dlouho by vydržel průjezd přes Přemyslovo náměstí. Záměr radnice je, aby byla ulice jednosměrná. Ať tak nebo tak, vždy se vynechají 2 zastávky. Vím, že zastávky Vlárská a Brněnky nejsou pro obsluhu tak důležíté, ale co se týče pokrytí si myslím, že zvolená trasa není nejhorší. Pořád se jedná o přímější trasu než projet skoro celou Slatinou a pak se vracet na Černovickou terasu a to že je oblast v noci bez života, to bych zase tak netvrdil. Dnešní jízdní doba linky 96 je v úseku Hlavní nádraží - Řípská 10 minut a nově linky 89 úsek Hlavní nádraží - Řípská 15 minut. Je to tak hrozný? Naopak se zase zkrátí jízdní doba do Slatinského sídliště.
Já jezdím domů 96 na Bosonohy a taky bych mohl říct, že vyhlídková jízda na Ořechovskou v noci je zbytečná, ale jsem zase rád, že se z Hlavního nádraží dostanu bez přestupu domů a ty minuty, které ztratím tím závlekem mě opravdu nezabijí.


Tak to jsme se asi nepochopili. Myslel jsem to takto:
89: Černovičky--Vozovna Slatina--Hviezdoslavova--Langrova--Přemyslovo náměstí--Křehlíkova--Řípská--Letiště/Černovická terasa--Dvorska
96: Černovičky--Vlárská--Brněnky--Řípská--Křehlíkova--Přemyslovo náměstí--Mikulčická--Slatina, sídliště--Šlapanice

Takže duplicitní by byl pouze úsek Řípská (Křehlíkova)--Mikulčická (Langrova), tedy to, kde by teď nemělo jezdit nic.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mogul: S těmi Šlapanicemi plný souhlas. Šlapanické nadraží je sice daleko ale myslím že hodinový takt na venkov musí stačit.

A neříkej o Šlapanicích že je obec. Tamní obyvatelé říkají že je Brno u Šlapanic ne Šlapanice u Brna. Asi si myslí že jsou střed vesmíru. :mrgreen: :mrgreen:
Sry za offtopic


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Sedlo píše:
Já jezdím domů 96 na Bosonohy a taky bych mohl říct, že vyhlídková jízda na Ořechovskou v noci je zbytečná, ale jsem zase rád, že se z Hlavního nádraží dostanu bez přestupu domů a ty minuty, které ztratím tím závlekem mě opravdu nezabijí.
Zrovna tam je to neco podobnyho. Na zastavkach v Herspicke ulici temer nikdo nevystupuje a zavlek k byvalymu Carfouru uz byl zminen.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
P.Haluza:
Ano to máš pravdu, ale stále nevidím důvod proč by měla jet společně linka 89 a 96 z Černoviček na Langrovu, je tam snad kapacitní problém? To asi ne! Není tedy zbytčné tento úsek dablovat? A dostupnost k zastávkám, které se vynechájí je opravdu malá (viz níže). Druhá otázka je také jak dlouho by vydržel průjezd přes Přemyslovo náměstí. Záměr radnice je, aby byla ulice jednosměrná. Ať tak nebo tak, vždy se vynechají 2 zastávky. Vím, že zastávky Vlárská a Brněnky nejsou pro obsluhu tak důležíté, ale co se týče pokrytí si myslím, že zvolená trasa není nejhorší. Pořád se jedná o přímější trasu než projet skoro celou Slatinou a pak se vracet na Černovickou terasu a to že je oblast v noci bez života, to bych zase tak netvrdil. Dnešní jízdní doba linky 96 je v úseku Hlavní nádraží - Řípská 10 minut a nově linky 89 úsek Hlavní nádraží - Řípská 15 minut. Je to tak hrozný? Naopak se zase zkrátí jízdní doba do Slatinského sídliště.
Já jezdím domů 96 na Bosonohy a taky bych mohl říct, že vyhlídková jízda na Ořechovskou v noci je zbytečná, ale jsem zase rád, že se z Hlavního nádraží dostanu bez přestupu domů a ty minuty, které ztratím tím závlekem mě opravdu nezabijí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Sedlo píše:
Já bych chtěl doplnit, že v noci asi nejde o to dostat se nejrychleji z bodu A do bodu B. Jde o to obsloužit co možná největší území. Pokud člověk spěchá tak může jet taxíkem. A hodinový interval určitě taky stačí....

Hodinový interval se pokud vím týká pouze víkendu...
Nevím, proč by se měla zavádět noční dorava do mrtvé zóny na úkor obydlené oblasti.
Kdyby bylo po mém, tak bych podstatně zredukoval 96 do Šlapanic. Zajímalo by mě, která jiná mimobrněnská obec má tak luxusní noční spojení (autobus stejně jako brněnské části + vlak o víkendu..).


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mogul píše:
Takže výsledek je pro lidi bydlící v oblasti staré Slatiny naprosto úžasný: Polovina spojů tam nepojede vůbec a druhá půlka se tam dohrabe za 20 minut místo původních deseti.
Opravdu by mě zajímalo, kolik lidí z průmyslové zóny využije noční spoje...



Dostane se tam po 20 minutách vyhlídkové jízdy bez zastávek oblastí, která je v noci absolutně bez života. :pray:


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Sedlo píše:
Já bych chtěl doplnit, že v noci asi nejde o to dostat se nejrychleji z bodu A do bodu B. Jde o to obsloužit co možná největší území. Pokud člověk spěchá tak může jet taxíkem. A hodinový interval určitě taky stačí....


To si ale tak trochu protiřešíš s tím, cos napsal předtím. A sice to, že si nedovedeš představit, že by se autobus z Řípské vydal na okružní cestu po terase a vrátil se zpět. Přitom by tímto způsobem bylo obslouženo větší území a o délku trasy tu přece nejde, ne?


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Mogul píše:
Ještě k lince 89. Pokud jsem dobře pochopil níže uvedné poznámky, tak bude trasa následující:
Hlavní nádraží - Dělnický dům - Černovičky - Ericha Roučky - ČT1 - ČT2 - Slatina, závod - Řípská - Šmahova - Letiště. To by znamenalo, že do obydlené části Slatiny (Řípská) se spoj dostane po cca 20 minutách jízdy. Současné 96 to trvá 10 minut....
Předpokládám, že spoje jedoucí do Dvorsk to za Černovickou terasou zalomí doprava a se Slatinou se nebudou obtěžovat vůbec.
Takže výsledek je pro lidi bydlící v oblasti staré Slatiny naprosto úžasný: Polovina spojů tam nepojede vůbec a druhá půlka se tam dohrabe za 20 minut místo původních deseti.
Opravdu by mě zajímalo, kolik lidí z průmyslové zóny využije noční spoje...

Já bych chtěl doplnit, že v noci asi nejde o to dostat se nejrychleji z bodu A do bodu B. Jde o to obsloužit co možná největší území. Pokud člověk spěchá tak může jet taxíkem. A hodinový interval určitě taky stačí....


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ještě k lince 89. Pokud jsem dobře pochopil níže uvedné poznámky, tak bude trasa následující:
Hlavní nádraží - Dělnický dům - Černovičky - Ericha Roučky - ČT1 - ČT2 - Slatina, závod - Řípská - Šmahova - Letiště. To by znamenalo, že do obydlené části Slatiny (Řípská) se spoj dostane po cca 20 minutách jízdy. Současné 96 to trvá 10 minut....
Předpokládám, že spoje jedoucí do Dvorsk to za Černovickou terasou zalomí doprava a se Slatinou se nebudou obtěžovat vůbec.
Takže výsledek je pro lidi bydlící v oblasti staré Slatiny naprosto úžasný: Polovina spojů tam nepojede vůbec a druhá půlka se tam dohrabe za 20 minut místo původních deseti.
Opravdu by mě zajímalo, kolik lidí z průmyslové zóny využije noční spoje...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Sedlo píše:
Promiň, ale vetší blbost jsem ještě nečetl! Nedovedu si představit jak by autobus z Řípské jel přes celou Černovickou terasu a vracel se zpět k Letišti. Zde se jedná o dvě zastávky Křehlíkova a Přemyslovo náměstí. První zastávka je dostupná dobře z Řípské nebo z nové zastávky Šmahova, ze které se dá projít po panelovce na ulici Křehlíkovu. Vzdálenost od zastávky Řípská k zastávce Křehlíkova je 250m! Oblast Přemyslova náměstí je zase dostupná dobře ze zastávek Mikulčická, Kroměřížská a Krejčího. Vzdálenost od zastávky Kroměřížská na zastávku Přemyslovo náměstí je 300m! Myslím si, že ani jedno není tak hrozný. Např. v Jundrově zastaví autobus na zastávce Optátova a pak už jen po svých a to je teprve vzdálenost!


Je to něco podobného, jako když současná 96 od Přemyslova náměstí jede doleva, pak objíždí Slatinu a vrací se o pár stovek metrů zpátky na křižovatku do Šlapanic. Nehledě na to, že mi moc nedochází, k čemu je v noci potřeba obsluha průmyslového areálu Černovické terasy. Copak tam někdo nastupuje/vystupuje? Dalo by se to vyřešit i takto:

89 (směr Letiště): ... Černovičky--Vozovna Slatina--Langrova--Přemyslovo náměstí--Řípská--Letiště
89 (směr Dvorska): ... Černovičky--Vozovna Slatina--Langrova--Přemyslovo náměstí--Řípská--Černovická terasa--Tuřany--Dvorska

Tedy obsluha terasy každým druhým spojením. Totiž v úseku Černovická terasa--Letiště Tuřany asi nikdo nikdy cestovat nebude. :mrgreen:

Jinak je pravda, že ty vzdálenosti nejsou nic strašného, ale je otázka, zda tohle řešení je v důsledky potřeby obsluhy terasy a nebo v důsledku potřeby obsluhy větší části Slatiny.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 18:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]