Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 144 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Fotek z provozu uz je dost, ale srotovani ... :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vypadá to, že úspěšnému.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Ze by uz ty 4 sroty konecne skoncily ve srote ? :-D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
úspěšně definitivnímu ?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Úspěšnému, nebo definitivnímu? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Blíží se ke konci :)


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Tak jak to vypada kolik dní Žofince ještě schází??Víte někdo?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul píše:
Manil: tuším, že moje otázka je poměrně dost složitá a odpověď bude asi hodně obecná, ale kolik by toho bylo potřeba udělat na 1803 aby vyrazila na linku? Zajímá mě jednak seznam operací a jednak odhad kolik času to zabere.

Nejsem si jistý, jestli budu úplně přesný, ale co se týče pohonů a silnoproudu obecně, měla by být relativně kompletní. Bude třeba pozapojovat a doplnit všechny slaboproudé (24V) obvody a spotřebiče, které byly před napěťovými zkouškami demontovány.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Že by to byl opravdu Tasa? Je to tak. Dnes jsem se opět proháněl se Žofinou. Ty brzdy nejsou špatně sladěné, ten zadní podvozek chodí prostě doskluzu víc než ten přední a na tom povrchu, co se vytvoří díky rozježděnýmu listí na Štefánikove jsem byl kolikrát rád, že to zastavilo na tom správném místě. Večer už ale situace byla úplně jiná, po skluzu ani památka a z Žofiny se stal trhač kolejí, včera to bylo úplně stejné, nevím čím to, ale je to tak.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Datel píše:
Na druhou stranu je lepší být starší a vypadat mladší, než naopak. Vím o čem mluvím.
Na to se nedá nic namítnout. :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na 18 vpadáte oba :-P

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tasa teda vypadá na 18, to jako nic ve zlým :-D i když co mám říkat já.......

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
morgul: :-D Tasa a osmnáctiletý klučina, se musím fakt smát....su zvědav co sem napíše, až zaparkuje Žofku, dojede domů a zapne si PC :applause:
Na druhou stranu je lepší být starší a vypadat mladší, než naopak. Vím o čem mluvím.


Naposledy upravil Datel dne 05 říj 2008 22:39, celkově upraveno 1

Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tasa teda nevypadá na 18, sorry :)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
morgul píše:
Žofka jezdí pořád jak drak, dneska s ní odpoledne jezdil klučina, který vypadal tak na čerstvých 18, jestli toto čte, tak ho pozdravuju!:)

Žeby Tasa? :mrgreen: :-$

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Manil: tuším, že moje otázka je poměrně dost složitá a odpověď bude asi hodně obecná, ale kolik by toho bylo potřeba udělat na 1803 aby vyrazila na linku? Zajímá mě jednak seznam operací a jednak odhad kolik času to zabere.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Žofka jezdí pořád jak drak, dneska s ní odpoledne jezdil klučina, který vypadal tak na čerstvých 18, jestli toto čte, tak ho pozdravuju!:) Jelo mu to pěkně, jen mám pocit, že zadní podvozek má nějak hůř sladěné brzdy a tramvaj občas parkuje drobnými přískoky:)

Žofka mne dnes odvezla spolehlivě, narozdíl od jakési soupravy 2xT3 (první vůz 16xx s CVR), která kolem 1430 zabrzdila na Jungmannové a přes opakované restarty už neodbrzila.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Janatak píše:
A co poruchovost tramvají K2, specielně taková 1066, ta se vozí prakticky furt na tyči...

O medláneckých K2 prakticky není slyšet. Pisárky ovšem nejspíš o K2R apod. ví své...


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A co poruchovost tramvají K2, specielně taková 1066, ta se vozí prakticky furt na tyči...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Manil: Takové 1533+1534 by ji na plné čáře trumfly :lol:

Vypadávání maximálky při téměř každám prudším rozjezdu, mě opravdu dojímá k slzám.
Je to sice v této diskuzi trochu MM, ale když už to Manil nakousl, tak jsm to musel napsat

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Poruchovost RT6 není větší než u ostatních tramvají, ale její poruchy vyžadují řešení, zatímco drtivou většinu poruch ostatních tramvají lze charakterizovat jako běžné, pro jejichž odstranění existují zažité postupy.

Černý petr medlánecké vozovny v současnosti určitě nebude 1801. Takové 1533+1534 by ji na plné čáře trumfly


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Ovsem stale zustavaji dalsi problemy s atypicnosti. Krome vyzbroje,ktera existuje ve 4 kouscich, atypickych brzd, podvozku , prevodovek ... Navic maji vcelku podobnou kapacitu jak porsche.
Ono je i pro tramvaje velikosti porschat v Brně dost práce - z toho, co znám, se ideálně hodí třeba na 3, 5 nebo 11. Souhlas s tím, že atypičnost vše prodražuje. Ale sama o sobě nemusí znamenat nespolehlivost.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zapomel sem , hlavne astry . JInak mas pravdu.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nový brzdy mají ale jen dvě anitry, ne? 1809 a ještě jedna - nebo všechny?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No , pokud by se jim venovala stejna pece jako anitram (novy brzdy), tak by se vytratila solidni cast problemu . Ovsem stale zustavaji dalsi problemy s atypicnosti. Krome vyzbroje,ktera existuje ve 4 kouscich, atypickych brzd, podvozku , prevodovek ... Navic maji vcelku podobnou kapacitu jak porsche.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 22:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]