Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
D.J. - právě u těch 3. dveří je míň místa než u 22Tr. A rozložení 3. a 4. dveří u 22 se mí taky líbí víc. Nový trolejbus na mě prostě moc dojem neudělal.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
rt6n1 píše:
Za to místa na sezení jsou katastrofální, stání bych taky nijak nepřeceňoval. Nic se nevyrovná geniálním 3. a 4. dveřím u 22Tr. Díky nim je rychlá výměna substrátu v kloubu, což je obrovské plus pro tyto trajfy. Škoda, že je citelisí kastle nemají.
Pididveře u kloubu 22Tr mě nijak geniální nepřijdou. Lidi si musí vybrat, do kterých z nich nastoupí a až příliš často si vyberou ty, kde je zevnitř větší fronta (bo přes kloub je prd vidět, že). Pozorováno často třeba na Konečného náměstí. Široké dveře 25Tr sice nejsou o moc lepší pro jejich excentrické umístění, ale možnost tam dát kočárky a mnohem větší plocha u 2. dveří to víc než vyrovnává. Že si tam není kam sednout, uznávám.

Jinak zvuk 22Tr je pro mě pěknej bolehlav, obzvlášť u posledních dveří nebo před kloubem vlevo. Zvuk 25Tr, ač hlučnější, mi nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Za to místa na sezení jsou katastrofální, stání bych taky nijak nepřeceňoval. Nic se nevyrovná geniálním 3. a 4. dveřím u 22Tr. Díky nim je rychlá výměna substrátu v kloubu, což je obrovské plus pro tyto trajfy. Škoda, že je citelisí kastle nemají.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Thor: V posledních dveřích? To pak jo. Ovšem i u 3. dveří je rozumná plocha na stání - pokud si tedy někdo nesedne na ty sklopky. Jinak plocha u 2. dveří v krátkých citelisech nebo ve 21/22Tr je zhruba poloviční. :!: Osobně si myslím, že místo na stání je zrovna jedna ze silných stránek 18m citelisu.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
no mě se zdá těch 159 jako propaganda a 132 jako reál - už jen když to porovnám s 22 Tr, který se zdá být prostornější.

Sedačky u 25 Tr jsou v Blavě prakticky stejné - viz foto u předchozího odkazu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdo ví jaká ty data skutečně jsou. Rozdíl ale bude zřejmě způsoben odlišným rozmístěním sedaček.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
no a kam bys jinak dal kočárky? u těch dveří je dobytčák nutný. Jel jsem ve vleku. U ostatních dveří je místa hrozně málo.

A když už, tak jsem dal tu práci:

Porovnání 25, 15 a SU 15 (že by v Blavě měli výrazně jiný interiér?)
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=33293 ... f1f&id=221
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=33293 ... ef1f&id=35
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=33293 ... f1f&id=233

a úplně jiná čísla:

http://www.dpmb.cz/vozidla.asp

kdo mi vysvětlí, kde je rozdíl? :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Thor píše:
Vzhledem k nasazování na linky 25/26 bych uspořádání 2+2 chápal na kolech ale ne jinde.
V kteréže to části jsi jel? Největší výhodou 25Tr je podle mě právě obrovský dobytčák u 2. dveří...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Odpověd k právě probíranému jsem napsal do tématu VarioLF..


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Protiskluzová ochrana je věc, kterí zabrání (či se spíš má pokusit zabránit 8-[ ) skluzu (prokluzu) náprav při rozjezdu (nejen) za zhoršených adhezních podmínek. Pokud já vím, tak řídící systém vyhodnocuje otáčení jednotlivých náprav. Někdo znalejší možná doplní, jak to přesně funguje :-)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To mlátící od předního podvozku budou nejspíš plochy a wana určitě nemá protiskluzovou ochranu na schodech, ale řekl bych, že tobude asi součást výzbroje. Na těch schodech se bude s největší pravděpodobností jednat o protiskluzovou úpravu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Dnes jsme měl příležitost jet krátce po sobě 25 Tr (3611) a LF1 (1523). V obou případech to byla moje 2. jízda daným typem a po dlouhé době a nebijte mě za tento příspěvek ti z Vás, kdo tím jezdíte denně.

LF mě překvapilo příjemně - tichý chod, prostorné, vyvážený design (sklo a kov), jediné, co bylo vadou na kráse bylo cosi mlátícího v předním podvozku. Zaujala mne i taková drobnost jako je prostiskluzová ochrana na konci každého schodu, která je dobře udělaná. 25 Tr mě naproti tomu strašlivě zklamala: výzbroj je hlučnější než u 22 Tr, design á la vivat plast (zřejmě dobré na údržbu), navíc spousta nedoléhajícíh dílů, apod. Mezi sedačkami strašně málo místa, kapacita odhadem nebude větší než kolik má SU15 (hledat to nebudu). Vzhledem k nasazování na linky 25/26 bych uspořádání 2+2 chápal na kolech ale ne jinde.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak bez předních kusů ohrádky už nám jezdí všecky tři komínský 25Tr... Podle Verushy na K-Repu to odmontovali škodováci za účelem x-té antipadací úpravy...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
taky sem na tu ludru u nemocnice koukal, čekala na odjezd. to jich už je tolik??? podle evidence 6 koukám
asi zatím moc nejezdili ne, že sem je neviděl

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Podvečerně laděná 3613 u Kampusu :wink:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/198694.jpg


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nebo 3609 - 3611 na komínské, kde jsem včera 3609 a 3611 viděl... 3610 byla na 26, pokud vím.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
105
25 kvě 2007 13:13
Ano, v 16 hodin jsem ji potkal na Mendláku.

Navic jsem v 16:45 zahledl dalsi 25tr na trhackove t-25, bohuzel jen na chvilku a zezadu, takze nevim ani kurz a bohuzel ani evidak. Protoze ale soucasne 25tr moc na tyhle trhacky vypravovany nejsou a zminovana 3613 tou dobou byla nekde ve Vinohradech, jednalo se pravdepodobne o dalsi z novych kramu.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Info od Filipa Daňka: Dnes odpoledne se na 02640 vyskytuje 25Tr ev.č. 3613.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Měla by se tam pohybovat i 3610, aspoň ráno tam byla


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dle vypravenosti 3609 na 1/26


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Vyřazení 14Tr či 15Tr zatím není v plánu.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
pochybuju že se bude něco vyřazovat vzhledem k tomu kolik trolejbusů máme :-D

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Skoro najisto mají jít 25Tr i do Husovic.Je to kvůli rozšíření místního vozového parku nebo se bude něco vyřazovat?


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
naprostý souhlas s Edou - střešní prostor brněnských 25 Tr vypadá hrozně.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No já měl spíš na mysli spolehlivost těchto trolejbusů.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 701 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 01:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]