Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 78 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
pepola píše:
Konečná je vybavena hustým křovím...(bohužel jen během vegetačního období). :-D


Myšleno ironicky. Jak rikas spis sem myslel nevybaveni techto konecných. Lelekovice huste krovi Vranov smycka Jonny servis nebo Toi Toi a Vranov myslivna tam taky nic neni myslim. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
LADA píše:
I tímto by se prestalo řesit vybavení konečných Lelekovice u kříže....

Konečná je vybavena hustým křovím...(bohužel jen během vegetačního období). :-D


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
I tímto by se prestalo řesit vybavení konečných Lelekovice u kříže, Vranov smyčka a Vranov myslivna.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Myslím si že v té oblasti Medlanek, Soběsic a jiných by to bylo lepsí udělat tak jak se původně
o tom mluvilo.
a-43 Kr. pole - Soběsice - Útěchov - Vranov - Lelekovice - Česka - Ivanovice - Řeckovice - Medlánky - Kr. pole. Interval spička 30 min sedlo 60 min neprac. 120 min.
a-83 Kr. pole - Medlánky - Řeckovice - Ivanovice - Česka -Lelekovice - Vranov - Útěchov - Soběsice - Kr. pole. Interval spička 30 min sedlo 60 min neprac. 120 min.
a-71 ve stejné trase jako dnes s prodloužením trasy od žel. st. po zastávkách a-310, k zastávce Kuřim Podlesí a některé spoje ve zkrácené podobě k zastávce Kuřim TYCO.
a-310 linka v celé trase zrušena.
Prodloužení intervalu na a-43 a a-83 v opačném směru mezi zastávkami Soběšice Klarisky až Útěchov by bylo nahrazeno protažením dalších vybraných spojů a-57 až do zastávky Útěchov.
a-41 v upravené trase : Soběšice - Kr. pole - Medánky (nektere spoje jen Nadační a V Újezdech)
- Řečkovice - Ivanovice (nektere spoje jen Kouty) - Globus. a-41 by doplňovala zbylým linkám ve stejné trase jako a-41 interval tak jak je v dnešní podobě + posílení.

Cekám kritiku. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
No, při dnešním zdrženíčku při výjezdu z Electroworldu na Hněvkovského bych se nedivil, kdyby ve zbývajícím úseku doháněl svoje zpoždění ostošest. Když je zasekaná dálnice - asi tam byla nějaká nehoda (ještě jsem nepročítal celé fórum, takže se v tématu "Výluky, aktuality" určitě dozvím, o co šlo, že? ;)


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Citace:
A propos, nektere spoje linky 67 smerem na Zvonarku mezi nam. 28. rijna a zastavkou Koliste jezdi (tradicne) ulici Bratislavskou, ale nektere ulicemi M. Horakove a Rooseveltovou (dnes odpoledne jsem na vlastni oci videl obe varianty).
To je nejaka nova moda?

Je to neoficialne povolena moznost jak objet stojici Koliste a pokusit se usetrit nejakou minutu.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
David Jaša píše:
Není to jedno? Pokud jede od západu nebo východu, proč by měl čekat na Skácelce na šalinu, aby se popovezl jednu zastávku a pak šel zhruba stejnou vzdálenost pěšky?

Jenže největší objem cestujících přijede právě tou šalinou

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
mrakicio píše:
křižovatka Joštova x Husova by pro tram (d-4) zasloužila preferenci...
Ona by hlavně po dobu výluky Husovy zasloužila vypnout semafor úplně.

Janatak píše:
Ale asi možná proto, že KrPole, nádraží je slušnej přestupní terminál (6, 7, 43, 44, 70, 71, 72, 84, 301, železnice)...
Nicméně na velkou část jmenovaných městských linek se dá přestoupit i na Semilasse a pokud člověk nejede od východu, řekl bych, že i pohodlněji (ve smyslu nepřípojů probíraných vedle).

b1 píše:
A kde dostacuje? Mimochodem, vyse zmineni studenti jsou jedina cilova skupina, pro kterou jezdi v nedeli vecer poloprazdne posilove spoje :-k
Řekl bych, že většina škol udělala to, co ta moje - narvala většinu výuky mezi pondělní poledne a čtvrteční večer. Díky tomu ty páteční a nedělní špičky už ani zdaleka nejsou to, co bývaly. ;-)

Tasa píše:
Tady nikdo nepsal, že mají chodit mezi Záhřebskou a Technickou, ale mezi Červinkovou a areálem VUT
Není to jedno? Pokud jede od západu nebo východu, proč by měl čekat na Skácelce na šalinu, aby se popovezl jednu zastávku a pak šel zhruba stejnou vzdálenost pěšky?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tady nikdo nepsal, že mají chodit mezi Záhřebskou a Technickou, ale mezi Červinkovou a areálem VUT

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Samozřejmě že by bylo zrušení 6 a 7 do KPN blbost - proto jsem to napsal, je to totiž stejná blbost, jako že cestující mezi Záhřebskou a Technickou mají chodit pěšky. Dále už to rozebrali jiní, nebudu to opakovat.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ives píše:
To by pak lenošní důchodci mohli chodit do Carfouru taky pěšky a přetížená a-67 by nemusela dělat závlek nebo a-52 by mohla jezdit v Žebětíně jen na Křivánkovo náměstí nebo již zmiňovaný "zbytečný" úsek Semilasso-Kr. Pole nádr.. příkladů se najde spousty..
A propos, nektere spoje linky 67 smerem na Zvonarku mezi nam. 28. rijna a zastavkou Koliste jezdi (tradicne) ulici Bratislavskou, ale nektere ulicemi M. Horakove a Rooseveltovou (dnes odpoledne jsem na vlastni oci videl obe varianty).
To je nejaka nova moda?

Ives píše:
ježiš, mě chytáte za slovo, tady jde o princip. Proč by měli študáci chodit pěšky? Protože jsou mladí? Protože jsou prasata, jejiž jediným cílem je poblít a poškrábat bus?
Studenti jako všichni jsou platící zákazníci (ten kec, že jezdí načerno je fakt jen kec, bo skoro všichni mají šalinkartu), tudíž si zaslouží dopravní obslužnost jako všici ostatní, kor když je známo, že kapacita na jejich lince nedostačuje.
A kde dostacuje? Mimochodem, vyse zmineni studenti jsou jedina cilova skupina, pro kterou jezdi v nedeli vecer poloprazdne posilove spoje :-k


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nevím proč tady řešíme linky 6 a 7, to akorát JZB měl blbej argument, že by se mohli zrušit.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
ad 6/7 do KPN: myslím si, že to opravdu svoje opodstatnění má, je to významný přestupní uzel a taky přecejen nádraží, takže toto spojení může využít někdo, kdo nejede vlakem až na hlavák...

ad 67 a závlek: Neříkalo se tady někdy náhodou, že Tesco příspěvek na závlek 67 k NCKP ruší?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ale asi možná proto, že KrPole, nádraží je slušnej přestupní terminál (6, 7, 43, 44, 70, 71, 72, 84, 301, železnice)...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To já si taky nemyslím.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Tasa: Nemyslím si, že by šalina do KPN jezdila jenom proto, že jiná konečná je dál.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ives: :applause: mám z toho podobný pocit...









.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ježiš, mě chytáte za slovo, tady jde o princip. Proč by měli študáci chodit pěšky? Protože jsou mladí? Protože jsou prasata, jejiž jediným cílem je poblít a poškrábat bus?
Studenti jako všichni jsou platící zákazníci (ten kec, že jezdí načerno je fakt jen kec, bo skoro všichni mají šalinkartu), tudíž si zaslouží dopravní obslužnost jako všici ostatní, kor když je známo, že kapacita na jejich lince nedostačuje.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Tak to vypadá na závěr, že jelikož čekání a jízda v 53 je neúnosně dlouhé a je mnohem kratší dojet 12/13 na Červinkovu a jít pěšky jako kdysi, když 53 ještě nebyla a ta se může vklidu zas zrušit. Nevím, zda je to krok správnou cestou.
P.S.: Mě to neublíží jít pár kroků pěšky, chodil jsem tak leta, tak mě to je jedno, ale když mám šalinkartu, tak je logické, že se svezu, je-li ta možnost.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
křižovatka Joštova x Husova by pro tram (d-4) zasloužila preferenci...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Semilasso-Kr. Pole nádr není zbytečný úsek, tím se naopak šetří, protože jinak by tramvaje musely jezdit až do vozovny, což je podstatně dál. To se ti trochu nepovedlo :lol:

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ives píše:
To by pak lenošní důchodci mohli chodit do Carfouru taky pěšky a přetížená a-67 by nemusela dělat závlek nebo a-52 by mohla jezdit v Žebětíně jen na Křivánkovo náměstí nebo již zmiňovaný "zbytečný" úsek Semilasso-Kr. Pole nádr.. příkladů se najde spousty..


Nevšiml jsem si, že by se u Semilassa ta tramvaj mohla nějak otočit, takže k tomu KPN tak jako tak zajíždět musí. A co se Tesca týče, není to náhodou tak, že si na ten závlek přispívá?


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
To by pak lenošní důchodci mohli chodit do Carfouru taky pěšky a přetížená a-67 by nemusela dělat závlek nebo a-52 by mohla jezdit v Žebětíně jen na Křivánkovo náměstí nebo již zmiňovaný "zbytečný" úsek Semilasso-Kr. Pole nádr.. příkladů se najde spousty..


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tím, že by lenošní študáci došli pěšky by uvolnili kapacity vozu pro ty cestující, kteří nejedou na zastávku Technická

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No vozokilometry už argument je. Já sem jen narážel na tvoje tvrzení proč tam jezdit, když si tam líní študáci mohou dojít pěšo..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 22:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]