Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Až budu mít v JŘ napsáno, vyčkejte nejdéle 2 minuty do zpoždění, tak jak je to napsáno u večerních spojů, tak vyčkám, ale v momentě kdy padne -2 na palubním počítači, tak vidím rudě a zavřu dveře klidně před nose, protože u nádraží na mě čeká další 4 tramvaje opět nejdéle do zpoždění 2 minuty.
Jde o to, že vedení požaduje odjezd na vteřinu přesně, tak budu jezdit přesně.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Řidiči se ale opravdu nic nestane, když počká. Těch 6 min. sice není taková doba, ale je to nepříjemné.

A pokud má x4 na 4 navazovat a naopak, tak je to, když už nic jiného, elementární slušnost. Mimochodem opravdu nevím, v čem by měli být cestující rozmlsaní, na tom, že čekají, že spoje na sebe budou navazovat není nic k rozmlasání. V Bystrci na Zoo dost často odjede 50, nebo 52 právě přijeté šalině a ty jezdí v o dost větším intervalu než 6 minut. A přiznám se, že mě taková vyjádření o rozmlsanosti cestujících začínají dost ...... .

nepočkání je pochopitelné jen na dvou zastávkách v Brně - na České a na nádru, a to proto, že tam furt někdo dobíhá.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Podle Mapy.cz je to ze zastávky autobusu x4 na zastávku tramvaje 4 přibližně 80 metrů. Sprinter, který je schopný dát stovku za 14, což není bůhví jakej výkon a připočtu mu 4 vteřiny na batoh na zádech, 2 vteřiny na ryfle a vteřinu na to, že není na atletických závodech, tuto vzdálenost uběhne za 17 sekund, narozdíl od cestujícího, kterej si myslí, že na něj ta tramvaj počká a jde v klidu a ujde tuto vzdálenost rychlostí chůze (5 km/h tedy přibližně 1,4 m/s) za 57 sekund. Rozdíl je tedy 30 sekund. Těchto 30sekud může ve výsledku znamenat zpoždění třeba 3 minuty na Hlavním nádraží.

Je-li ve skupině nedobíhačů navíc ještě duchna, tak není co řešit.

Ještě bych chtěl opravit M3, linka 4 jezdí dokonce po 5 minutách a v raní špičce dokonce po 4. Ráno mají smůlu i sprinteři.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
J*M*: Chápu Tvoje naštvání, ale nezlob se na mě - při intervalu, v jakém jezdí linka 4 je dobíhání nesmysl. I když přijel autobus pozdě, tak další tramvaj jede za 6 minut. Myslím, že to není zase taková doba. Něco jiného by byla např. půlhodina. Tady je jasně vidět, jak jsou cestující rozmlsaní - nevím, co by jsi říkal někde na vesnici, kde to jezdí 2x denně, když se nějaký autobus porouchá a nedojede.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nechtěl jsem v této diskuzi pokračovat, protože je to stejně na nic. Odeslal jsem tazateli SZ, diskuze stále pokračuje, tak zveřejním SZ, aby byli všichni v obraze, o čem vlastně píši

Předmět zprávy: Re: Práce a platy u DPMB
Od: J*M*
Odesláno: včera, 21:48
Komu: Terence Hill
Zpráva
Předmět: Práce a platy u DPMB

Terence Hill píše:
Citace:
JM:pořád ještě jsme se nedověděli co myslíš náhradní dopravou????
Jinak,bych debatu ukončil,páč si každej stejně budeme mlet svoje.


Správně, debata je stejně na nic. Myslel jsem náhradní dopravu za linku 4 do Obřan ve směru do města a přestupy na Tomkově náměstí. Už toho kolem tohoto skvostu, který už odnaučil hodně lidi používat MHD, bylo napsáno hodně a nejen v tomto tématu, tak jsem to nechtěl ventilovat. Ale klidně můžu, bude-li si někdo myslet, že si vymýšlím, nebo že chci někoho napadat, či rozeštvat. Protože se to děje, vše co jsem napsal, tak jsem to zažil, naposledy dnes. Proškovo nám. odjezd dle JŘ 18,52, 00452 přijela (na infopanelu než zastavila) 18,54, při odjezdu tedy min 2,5 min opožděně, jel s námi jak prase, přesto přijel na Tomkovo tak, že na přestup zbylo cca 10 vteřin. Přestup stihli jen dva cestující, kteří sprintovali přímo k tramvaji po kolejích, aby jím bez toho, že je přejede, neujela. Ostatní slušní to vzdali. Těm co přestupovali na mostě tramvaj (myslím, že to byla 00408) musela ujet před nosem, protože v tramvaji odjíždějící z Tomkova náměstí byli jen ti sprintující cestující, kteří měli to štěstí, že mají rychlé nohy a že autobus projížděl zastávku Karlova. Tramvaj ,si myslím, jela přesně dle JŘ, nebo sekundovým předstihem. Jestli si někdo takhle představuje náhradní dopravu, tak to tedy nevím. A to se nebudu zmiňovat o dalším, ale to je problém pro oddělení Jízdních neŘádů.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ještě taková poznámka řidičům: pokud mi řidič ujede z nástupní zastávky (a není podjetý o víc než pár desítek sekund), je to jen moje (cestujícího) chyba. Ovšem pokud řidič ujede z přestupní zastávky cestujícím ze spoje, na která má dle JŘ navazovat, je to jednoznačně chyba řidiče. A neděje se to zrovna málo, notorický nepřípoj byl asi po 4 roky mezi 25/26 a 37 a teď je třeba po 20.00 v Pisárkách mezi a-44 a kolonou trajfů a busů z Mendláku, která "díky" "výborně" naštelovanému semaforu pravidelně ukazuje takovým 5 - 10 cestujícím záda. Potřebovat a-52 jedoucí po 20 minutách, nepěkně mě to nasere.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
treba linka 77 z ukze, temer kazdy odjizdi aspon minus minuta a to z jednoho prosteho duvodu, neni mozne pak na zvonarce stat jak trubka a zdrzovat jak saliny tak ostatni provoz tim, ze cekam abych mohl mit aspon +1 a nepodjel....

tak stejne predcasne odjezdy, nemuzes jet tak pomalu aby jsi zdrzoval dopravu pac je to prestupek, taky nesmis bezduvodne stat a blokovat celou silnic, takze si nucen odjet driv, napriklad Hanacka, Chrlicka,Revolucni atd atd atd

Takze tato debata je zbytecna pac si ridici stejne budou stat za vlastnim nazorem a neridici to stejne nepochopi dokud si to sami nevyzkousi.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
M3 píše:
Pokud ale řidič odjíždí z konečné pozdě bez důvodu, tak je to samozřejmě špatně a neomlouvá to...popř. zapálí, protože není na *****, jak si mnozí cestující myslí a pokračuje dál.
Tady pozor, pokud si řidič, který dojede se zpožděním na konečné ještě zapálí, tak potom jednoznačně odjíždí z konečné pozdě bez důvodu !
To že si potřebuje na konečné zapálit NENÍ provozní důvod ! :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
imho myslí věci jako x4, x25 a tak.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
J*M* píše:
... namítám jen, že je-li ten spoj veden jako ND a pozdním odjezdem šlendriánem řidiče zanikne návaznost na spoj, na který cestující by měl přestoupit, tak by takové jednání mělo být řešeno postihem.

Teda zajimalo by me, jak muze nahradni doprava odjizdet z konecne vcas. Leda ze by predvidali poruchu a zrovna to nahodou bylo nekde u stanoviste nahradni dopravy. (Nebo ze by jel druhe kolo)


Offline
41
29 črc 2008 13:05
JM:pořád ještě jsme se nedověděli co myslíš náhradní dopravou????
Jinak,bych debatu ukončil,páč si každej stejně budeme mlet svoje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
stejně tu řešíme kraviny, dotyčný je stejně "ohodnocen" podle oblíbenosti a dalších věcí, který záleží na okolnostech

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
M3 píše:
Co se týká pozdního odjezdu z konečné - je dán např. provozem,...

Nemluvil jsem o případech, kdy je pozdní odjezd dán provozem, nenamítám nic ani proti pozdějšímu odjezdu z důvodu, že by se po trase musel spoj dávat do času, protože JŘ je stavěn na problémy v provozu a ty při konkrétním spoji už nejsou aktuální, namítám jen, že je-li ten spoj veden jako ND a pozdním odjezdem šlendriánem řidiče zanikne návaznost na spoj, na který cestující by měl přestoupit, tak by takové jednání mělo být řešeno postihem.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Pročítám tady příspěvky a je jasné, že se řidiči a neřidiči nikdy nedomluví. Dobíhání je takový brněnský sport. Dobíhají všechny ročníky. Senioři by za prostředek MHD klidně položili život. Jak už bylo psáno - za prostředkem MHD se nedobíhá. Co se týká čekání - nevěřím, že jde řidič do práce s tím, že dnes bude všem ujíždět. To, že někomu zavře těsně před nosem má jiný důvod - třeba ten, že před tím čekal a dotyčný ani nezabučel. Nebo to, že na řidiče nastoupí někdo, kdo si prostě potřebuje schladit žáhu. Řidič ví, že za to ani nemůže, ale obranu nemá žádnou. Je narozdíl od cestujícího adresný a může akorát držet hubu. A když se to stane hned po nástupu do práce, tak máte pos....j celej den. To znamená, že ostatní mají smůlu.

Co se týká pozdního odjezdu z konečné - je dán např. provozem, kdy je kratší vyrovnávací doba než zpoždění. A nedivím se, že když na konečnou řidič dojede se zpožděním, tak že si odskočí na záchod, popř. zapálí, protože není na péro, jak si mnozí cestující myslí a pokračuje dál.

Pokud ale řidič odjíždí z konečné pozdě bez důvodu, tak je to samozřejmě špatně a neomlouvá to ani jak tady někdo psal to, že se potom podjíždí. Z konečné má odjet včas a tu sekeru, kterou potřebuje, aby nemusel víc čumět na palubní počítač než na cestu udělat za pár zastávek. Protože je fakt, že dnes, kdy se řidiči flekují kvůli vteřinám, je to pro ně lepší.

A ještě jedna věc:Cestujícím byla poslána kdysi stížnost na řidiče a zněla zhruba takto:

Včera ve 23:19 jsem dobíhal na autobus linky 98 na Bartolomějské. Řidič ač mě určitě viděl zavřel dveře a odjel. Žádám vysvětlení...

Co k tomu dodat? Snad jen to, že dotyčný nebude úplně normální, protože jinak by takovou stížnost nemohl poslat. Kdyby byl na zastávce včas, tak sedí v autobusu a veze se. Řidič odjel na čas, takže není co řešit. To, že nepočkal je jiná věc - opožděný odjezd z konečné je přece nepřípustný - jak tady někdo psal, že?


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
CH-M: já děkuju vždy

mluvil jsem jen o vyložených prasečinách. Samozřejmě, že jsou i slušní řidiči a jejich většina, ale jak jsem psal, tak je to v každém povolání a nikoho to neomlouvá ...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Chat-maniac: Všechno je o lidech. Jsou řidiči, kteří ujedou jen tak z plezíru a jiní zase počkají. Ale čekat se nedá věčně, neboť za každým dobíhajícím se obvykle vynoří další. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
kolik konópků ani nezabučí že sem počkal, ještě si třískne do busu když už se fakt rozjedu a prdím na něj, duchny ty sou jak táhnoucí se pavučiny babího léta, jak přijíždí bus tak se najednou objeví všude a furt se čeká.
když je čas počkám, když není, taky počkám, když není nálada nepočkám, někdy počkám, když su ve městě kde furt něco jede většinou nečekám i když bych to dohonil, když su třeba v Bosonohách, čekám na ty duchny třeba aj když už mám být dávno jinde. pak celýmu busu ujede šalina v Lískovci ale hlavně že sou všichni šťastní že se dostali na další metu kde můžou zase čekat kvůli pár co prostě nebyli v tolik tam kde být měli.
tohle celý má ale prostě další svoje výjimky (hezká holka-otevírám přední dveře i když je zpozdění a pokud zrovna nevezu mladou) a jiné.
sice je pořád hodně lidí co je vděčných že na ně řidič počká i když dávno nemusí, ale podle toho kolik děkuje lidí není to pořád ani nadpolovina. a taky se ne vždy a všude dá čekat.
co na to chcete nezaujatýho říct od řidiče, stejně jako od dobíhalisty, kterým stejně každej z nás někdy je.

pro ty poslední dva teďka: Demon Thor: borci, vy se pořád oháníte když někomu ujedem dřív, ale co třeba myslet na to, že třeba dotyčný dobíhá později?? jinak dřívější odjezd se dá dohledat a patřičně ohodnotit.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
tak tak, jak je ospravedlnitelné ono ujetí, když vůz jede v předstihu? Tím, že je někdo řidič a jiný ne? Nebo ujetí, když další spoj jede za půl hodiny. Jistě, každý můžeme mít ve své práci "blbej den", ale to nás nikoho neomlouvá, spíš naopak.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
M píše:
*J*M a David Jasa, asi nepracujete jako ridici MHD ze? mluvili by jste jinak...
Pokud mluví řidiči MHD jinak než *J*M a David Jasa, pak rozhodně nemají na svém postu co pohledávat.
Řídit vozidlo MHD znamená poskytovat službu a uspokojování potřeb zákazníka by mělo být i pro řidiče MHD svaté. :wink:
Zkuste na to někdy při své šichtě myslet.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
*J*M a David Jasa, asi nepracujete jako ridici MHD ze? mluvili by jste jinak...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tasa, kuba: to je sice hezké (sám chodím pěšky dost často), ale nic to nemění na tom, že nepřípoj je jeden z nejhorších nešvarů ve VHD. Kór když se dá dohromady s dlouhými intervaly...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Tasa: Tak já to mám do školy 1,2 km (měřeno na mapy.cz) a jak jsem rád, že se nemusím v ranní špičce mačkat v sarančeti, za 15 minut bez problému. V MHD by to o moc rychlejší nebylo, nehledě na to, že na a ze zastávky bych ušel přes půl kilometru.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jestliže bych to měl dopráce 1,3 km, tak bych taky raději chodil pěšky, za 15 minut bych neměl co dělat, o MHD bych ani neuvažoval, ale všichni nemají to štěstí, že to mají do práce takovej kousek.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
jzb píše:
...Jestliže je po započtení prostojů celková doba přepravy pomocí MHD srovnatelná s přepravou pěšky (a to i na delší vzdálenosti)...

v mém uvedeném případě je např. vzdálenost pěšky cca 1,3 km, trasa na MHD, MHD, z MHD v případě bez ND cca 2,275 km, s ND cca 2,650 km. Cestuje-li cestující díky řidičům cca 18 minut, pak to pěšky vyjde při stejné době při cestě pěšky na rychlost chůze cca 2,6 km/hod, což se dá beze spěchu zvládnout i chůzí pozpátku. Pak takový cestující si to dobře spočítá, přestane užívat pro něho nevýhodnou MHD, DP nebude mít příjem z jízdného, nebude mít na výplaty pro zaměstnance a propustí nadbytečné zaměstnance. Ti cestující, co si jízdné platí a jsou nuceni MHD používat, pak za stejnou cenu (pp i vyšší) dostanou oškubanou možnost cestování s menším komfortem. Řidič, který to způsobil, bude dál jezdit, protože se ničeho nedopustil, jen oficiálně potřeboval nutně na záchod při každém odjezdu z konečné. Propuštěni budou nevinní, kteří se ničeho nedopustili, jen třeba se málo uklonili při zdravení vedoucího. Všichni tací, co tyto nešvary schvalují, by si měli uvědomit, že MHD je služba obyvatelům, kteří si za to platí (i když ji nepoužívají v daních) a ne cyklobusy v Mariánském údolí.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
J*M* Můžu se jen tak pro zvědavost zeptat, kde se to děje pravidelně?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 23:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]