Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 151 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To co je nyní na Netroufalkách s nedá nazvat čtyřpruh. Ten tam byl před stavbou. Teď je to v podstatě dvouproudá komunikace, která má pár metrů před křižovatkou postaven odbočovací pruh. Rozhodně nemůžeš projet rovně v levém pruhu, ten vždy končí křižovatkou a pokračuje pruh jediný, proto ta zdánlivá klikatost.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Emperror píše:
Ono je to myšlený tak, že ta vedle je jen pro auta a Netrouflaky jsou jen pro příjezd k Nemocnici a pro MHD


Pak je s podivem, že se Netroufalky stavěly jako čtyřpruh - bohatě by stačila dvoupruhová komunikace.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
b1 píše:
Hlavne o 100 metru vedle je jeste jedna nova rovnobezna



Ono je to myšlený tak, že ta vedle je jen pro auta a Netrouflaky jsou jen pro příjezd k Nemocnici a pro MHD

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
b1 píše:
No, zmenilo... spis vyrostlo
Vzdyt severne od ul. Kamenice a zapadne od ul. Netroufalky nebylo prakticky nic (co ja jeste na vlastni oci pamatuju tak 10 let zpatky). To byla tehdy idylka, s linkou 143 podel pole :-)

No. Nic. Akorát tam někteří lidi (my) měli zahrádku :-(


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
... trolejbusy nemůžou jezdit "kvůli tomu druhému směru. A proto jezdí i v tom našem směru autobusy, protože by to vypadalo divně, kdyby na jednu stranu lidi vozil trolejbus a na druhou autobus." ...
To vysvetleni, ze by to vypadalo divne, je opravdu uzasne :lol:

Eda píše:
Na disku jsem našel jeden sken fotky od bohunické nemocnice z ledna 2006. Docela mazec, jak se to tam od té doby změnilo :-)
No, zmenilo... spis vyrostlo
Vzdyt severne od ul. Kamenice a zapadne od ul. Netroufalky nebylo prakticky nic (co ja jeste na vlastni oci pamatuju tak 10 let zpatky). To byla tehdy idylka, s linkou 143 podel pole :-)
chat-maniac píše:
nj ale odfrézovat povrch silnice a kompletně nová silnice včetně podloží je už trochu jiná cenová kategorie ne :-) stejně vede stejně, akorát je teď taková zmateně klikatá
Hlavne o 100 metru vedle je jeste jedna nova rovnobezna


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
ch-m: jeden z důvodů pro vybudování nové zastávky u špitálu bylo tak to, aby se na staveništi nepletly busy a trajfy...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
ono jde i šetrně napojit nové stavby na současnou infrastrukturu, a s menšími náklady, ale to by musela být vůle a někdo by musel umět pracovat se současnou podobou lokality, ne jenom na čistej papír nakreslit novou čtvrť. důvody proč se mi to nelíbí sem napsal :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ch-m: Nějak nechápu, proč zrovna vybudování nové silnice v dynamicky se rozvíjející části města považuješ za vyhazování peněz. Stejně musely být vybudovány nové chodníky a napojení na další komunikace. A když k tomu ještě přičteme nutnost změny nivelety vozovky a obnovení povrchu v oblasti původních zastávek, tak není o čem mluvit. Zbytečné "úniky" městských/krajských/státních peněz bych opravdu hledal jinde...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
silnice Netroufalky byla rovnější, teď je prohnutější, zbytečný luxus to předělávat, aspoň je vidět, kam cpou zbytečně peníze. co vím, tak vada na kráse téhle klasické staré (a myslím si že s kvalitnějším povrchem, než to co předvádí ty firmy dneska) silnice byla pouze v oblasti bývalé zastávky busů. ale je to jenom můj názor, jako daňového poplatníka.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

151
09 led 2008 18:02
Žebětín/Kameňák
no pokud vim tak se to předělávalo kvůli tomu že tam byl menší výškový rozdál....cca 40cm..nebo se pletu?

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
chat-maniac píše:
nj ale odfrézovat povrch silnice a kompletně nová silnice včetně podloží je už trochu jiná cenová kategorie ne :-) stejně vede stejně, akorát je teď taková zmateně klikatá
Pokud jsou někde hluboké vyjeté koleje, tak bývá chyba někde jinde, než v asfaltu -- názorným příkladem jsou znovu se tvořící koleje na loni spravené I/53.

Honny píše:
Já hlavně nechápu, proč po položení novýho povrchu znovu frézovali tu jednu část (od oka bez závad) co se připojuje na Jihlavskou...
Nejpravděpodobnější podle mě je, že některá z vrstev nemusela vyhovět zkouškám a dodavatel ji proto musel udělat znovu.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Já hlavně nechápu, proč po položení novýho povrchu znovu frézovali tu jednu část (od oka bez závad) co se připojuje na Jihlavskou...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nj ale odfrézovat povrch silnice a kompletně nová silnice včetně podloží je už trochu jiná cenová kategorie ne :-) stejně vede stejně, akorát je teď taková zmateně klikatá

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
chat: S tím rozhodně nemůžu souhlasit. Minimálně v prostoru původních zastávek Nemocnice Bohunice byly vyjeté nehorázné koleje. A když už se celá oblast kompletně předělává a rekonstruuje, tak tam přece nebudeme nechávat silnici s povrchem, který pamatuje, co já nepamatuju.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
pořád si říkám jestli bylo tak nutné tuhle silnice kompletně předělávat a vyhazovat za to zbytečně peníze, když v původním provedení měla dva pruhy a rozhodně ničemu nevadila. asi se zase někomu urodilo pár kapříků

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No, ukazat nejakemu nebrnakovi tuhle fotku, a nejakou soucasnou, jsem si jisty, ze by nepoznal, ze se jedna o stejne misto.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na disku jsem našel jeden sken fotky od bohunické nemocnice z ledna 2006. Docela mazec, jak se to tam od té doby změnilo :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Menší pozdrav z dnešní 03710 :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Díky.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dnes jsem měl tu čest s 3011, na štítku má r. v. opravdu 2000 :!:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Eda: Verusha s tím pomoci nemůže?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Chtěl bych zdejší diskutující poprosit, aby se, až pojedou jednou z 21Tr evč. 3011-3015, mrkli na výrobní štítek (u levého křídla předních dveří v interiéru). Mám totiž podezření, že rok výroby těchto vozů je 1999, ne 2000, jak máme v evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nevim o tom, ze bychom tady v Bystrci dostali nejake letacky :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
pepola píše:
A jaký by mělo smysl vozit lidi z Bytrce do "nikam" = na Chodskou?To už by bylo lepší točit t-30 ve vozovně Komín. Byla by zde možnost přestupu na okružky i na a-67.

jenomže Slovaňák průjezdnej bude, takže trajfy by jely až do KrPole na nádr. Problém je (bude) pouze v úseku Záhřebská-Skácelova, o výluce na Slovaňáku nepadlo jediný slovo. Prostě by t-30 jen jezdila zčásti jinudy.

Každopádně když už jsme u téhle t-30 :-D to souvidí s tou výlukou, co byla teď v sobotu. Nastoupil jsem do a-30 do zadních dvěří a na posledních sedadlech (těch v protisměru jízdy) seděla mamina s malým capartem. Jak jsem se překvapivě dozvěděl, tak trolejbus "nejede z důvodu neumožnění jakéhosi odbočení" když jsme pak zabočili na Purkyňku, dítě změnilo názor a uvedlo, že trolejbusy nemůžou jezdit "kvůli tomu druhému směru. A proto jezdí i v tom našem směru autobusy, protože by to vypadalo divně, kdyby na jednu stranu lidi vozil trolejbus a na druhou autobus." To už jsme ale zabočili na Domažlickou, na buse svítila "Husitská" a projeli jsme samozřejmě zastávku a-67 a posléze i zastávku d-1 a d-6 "kartouzská" i "Jungmannova" a dítě ze zcela mně neznámých důvodů najednou zahlásilo, že "a jo vlastně, vždyť na Slovaňák teď trajfy nesmí, protože tam není proud."
Fantazie nezná mezí. Ale překvapilo mě, že šestiletý capart měl informaci o tom, že trajfy nemohou jezdit proto, že "se v tomhle úseku zruší troleje" (pozn. "tento úsek" = když jsme projížděli od Záhřebské ke Skácelce.)
Jasně, na TKB se říkalo, že lidem v postižené oblasti byly rozdány informační letáky, ale netušil jsem, že "postiženou" oblastí je i Bystrc, ačkoli je to tedy logické, neboť linka t-30 jezdí až tam, že...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak predpokladam, ze zastavka Privrat na t-30 zustane zachovana nekde po odboceni na silnici k Vychodilove, takze prestup bude tam, a urcite to bude rychlejsi, nez se "vracet" smerem do vozovny.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5842 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: lezacek a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 10:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]