Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Chtel bych se zeptat ridicu, jestli je nejaka tolerance pri podjeti jizdniho radu nebo jestli je to uplne zakazane. Diky


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
manil píše:
Kolik je přesná průměrná služba u autobusů? Také 8,57 normohod, jako u tramvají?

Zalezi to na tom jakou mas dekad. 4-2 je jak rikas, 5-2 je rovnych 8 hodin a 2-1 bude taky jina. Na 4-2 mame vic protoze oproti 5-2 sme casteji doma. Pokud teda nejezdime z volna.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
oni si to stejně zase pletou jak to bylo s náma, my sme tam museli kvůli tomu, že nás museli za něco platit, tohle vypadá na nějakej organizační špek

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Captain: No jestli je to jen kvůli tomu, tak to už teprve nechápu. Když opět příjdu do kterékoliv jiné autoškoly a budu žádat o rozšíření na sk. D, určitě nebudou muset čekat, až se nás tam sejde aspoň pět, abysme mohli začít.
Nehledě na to, že takovej budoucí řidič bez jakékoliv kvalifikace na dílně spíš překáží stálým zaměstnancům, než by byl něco naplat. A je za to samozřejmě placen.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Captain píše:
Byla by hloupost aby v kurzu byly 4 lidi.

U tramvají je to v poslední době naprosto normální jev.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

54
08 srp 2007 13:59
Datel píše:
Tak mám nějaké informace od kamaráda co se byl osobně poptat na osobním. Takže počítání směn je jak píše Tasa (8 hodin = 1 směna) z toho vyplývá 10 hodinová směna = 1,25 směny.
Platové ohodnocení za základ.
Ale to není vše. Říkal mě, že v případě pokud projde přes psychotesty a vstupní lékařskou prohlídku bude muset nejdřív absolvovat dílnu ](*,)
Může mi to někdo rozumně vysvětlit. Když si budu dělat ŘP sk. D u kterékoliv jiné autoškoly, tak do žádnejch dílen nemusím. Pouze absolvuji nějaký kurz, abych zjednodušeně řečeno věděl, kde to má motor, co se do toho lije, atp. a uspěl u otázek z technichnické části.
Proč si ten kurz DP takhle zbytečně prodražuje? A navíc naprosto k ničemu, stejně když řidič někde zdechne, tak z 90% nebude stejně schopen nic udělat na místě.
Tohle fakt nechápu #-o

Viděl bych to spíš tak, že když uděláš veškeré vstupní testy tak tě dají do dílen na dobu, než se jim naplní dostatečný počet uchazečů na kurz.Byla by hloupost aby v kurzu byly 4 lidi.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kolik je přesná průměrná služba u autobusů? Také 8,57 normohod, jako u tramvají?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Tak mám nějaké informace od kamaráda co se byl osobně poptat na osobním. Takže počítání směn je jak píše Tasa (8 hodin = 1 směna) z toho vyplývá 10 hodinová směna = 1,25 směny.
Platové ohodnocení za základ.
Ale to není vše. Říkal mě, že v případě pokud projde přes psychotesty a vstupní lékařskou prohlídku bude muset nejdřív absolvovat dílnu ](*,)
Může mi to někdo rozumně vysvětlit. Když si budu dělat ŘP sk. D u kterékoliv jiné autoškoly, tak do žádnejch dílen nemusím. Pouze absolvuji nějaký kurz, abych zjednodušeně řečeno věděl, kde to má motor, co se do toho lije, atp. a uspěl u otázek z technichnické části.
Proč si ten kurz DP takhle zbytečně prodražuje? A navíc naprosto k ničemu, stejně když řidič někde zdechne, tak z 90% nebude stejně schopen nic udělat na místě.
Tohle fakt nechápu #-o


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Samozřejmě, že nebudou směny dlouhé 8 hodin, ale určitě nebudou počítat třeba desetihodinovou směnu jako jednu směnu, ale viděl bych to na 1,25 směny.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Délka směny se bere jako 8 hodin, ale nepředpokládám, že se to bude dodržovat. Délky služeb jsou kratší, ale i delší. Nebo že by udělali speciální 8 hodinovou dekádu? To asi ne. Každopádně tento krok vedení DP nechápu. Ať přidají a problémy s lidmi mít nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nepředpokládám, že by brigošovi dali víc, jak normálnímu řidiči, takže 82,60. Délka směny bude nejspíš 8 hodin, to je většinou bráno jako normální délka směny v každé profesi.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Už někdo víte, kolik nabízí peněz těm brigošům na bus? A co si představují pod pojmem "směna"? (když teda 250 směn za 3 roky) To může mít každej jiný představi. Jeden 12ky směny a druhej třeba jen 4-5 hodin.


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Tak kampaň o brigádě v DPMB jako řidič autobusu je asi myšlena vážně, jelikož letáček o této brigádě už je i na FP :-) Narozdíl o ježdění zdarma o které vědělo poměrně málo lidí.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Po návštěvě ve Vídni mě napadá, že práce řidiče není asi tak dobře placená ani v zahraničí. Za tu chvíli, co jsem se tam vozil tramvají, jsem potkal 4x Strassenbahn fahrschule. Nevím jestli šlo o náhodu, nebo běžný stav podobně jako v Brně?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
dobře, upravuji na "vyježděný profík co jezdí každý den versus víkendový jezdec ála brigádník co si občas něco zajezdí"
samozřejmně že ne všichni brigádníci budou jezdit do roztrhání těla a určitě budou brát služby za službou jako to děláme navíc ještě my. tím pádem to jde prostě do kytek no...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Já jsem reagoval na víkendové jezdce. Jenže nikde není napsaný, že brigádník, zvláště vysokoškolák nemůže jezdit i v pracovní dny. Na prázdniny, zkouškové obobí apod. se může stát téměř plnohodnotným zaměstnancem.
Narážel jsem spíš na rovinu začátečník brigádník - začátečník zaměstnanec.

Do diskuze profík versus začátečník se pouštět nechci, vše bylo diskutováno dříve.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
a sme zase u diskuze vyježděný profík versus víkendový jezdec :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Pánové řidiči,
nevím co tady plivete na brigádníky? Musí projít úplně stejnými podmínkami jako vy ničemu se nevyhnou, tzn. psychotesty, zdravotní prohlídka, bus-škola,..., každej někdy začínal!
To že si budou vybírat šichty jak se jim hodí, tak to je snad jasný předem. Protože hlavní úvazek (studium) mají jinde!
Výhoda v nabírání študáků je, že jim platí pořád to nejmenší minimum, kdežto řidičovi na plný úvazek musí za rok přidat podle tabulek.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Nj, neodhadnuti profilu.. Univerzalni vymluva PCR .


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
no ono to "neměl tam v těch kolejích co dělat" dnes už bohužel neplatí, všichni mají za to, že koleje jsou pro všechny a ne pro tramvaj, samozřejmě kromě busu, kterej tam v tu chvíli nemá co dělat a náhodou se něco stane. a tak to taky PČR ohodnotí. na hlavu postavený.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No po téhle stránce samozřejmě jo. Ale přeci jen se nemusíš proplítat v zácpách z pruhu do pruhu a trefovat se mezi ostatní auta. (To by asi mně dělalo největší problémy). Přeci jen ta tramvaj je trošku víc "brzda-plyn" a když už se něco stane, tak "neměl tam v těch kolejích co dělat". Tím to nechci nějak zjednodušovat,...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mohu ti garantovat, že nejobtížnější je se naučit jezdit s tramvají. Oproti autobusům máš absolutně mizernou adhezi a obrovskou brzdnou dráhu atd. atd.

Autobus je zjednodušeně "větší auťák".


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No aby nakonec ještě "nevyjebávali" se stálejma řidičema. Pánům studentům se nebude chít vstávat, budou mít školu,..., tak si budou chodit do práce jako do holubníku (na odpoledne,...) a normální řidiči budou mít různé trhačky,....


Mimochodem spíš bych pochopil jako brigádníky řidiče tramvají. nevím, ale osobně mi to příjde mnohem jednodušší se naučit. Není potřeba umět najíždět k obrubníku, odhadovat tolik kolik a kde si najet,....


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Tak tohle je opravdu síla. Podle toho doprava bude vypadat. Nechápu, že tohle můžou vůbec povolit. Myslím, že se přihlásí dost lidí, kvůli vidině ŘP sk. D. Ovšem aby si dotyční uvědomili, že to není stejný jako brigáda např. v Tescu. Ale až jim sdělí první časy nástupů (kolem 3:20 na autobusech), tak možná couvnou, protože to je pro ně doba, kdy cestují rozjezdem domů :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Me jen prekvapuje, jak DPMB udela snad vsechno, jen aby nemusel stavajicim ridicum pridat...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 02 lis 2024 01:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]