Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 13    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Design je jen otázka zvyku. Interiér vypadá dobře, ale pantograf je jak pěst na oko.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Celkem se mi to líbí, nemám výhrady... Pantec by byl asi trochu hezčí naopak, ale ani takhle mě neuráží.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Zajímavé, podle technických parametrů to vypadá dobře, možná až velmi dobře, snad to bude i dobře fungovat. Design moc nehodnotím, ani si na to moc netroufám ostatně design "nejezdí"...
Trošku nejistý jsem u prostoru před zadním čelem, vypadá to na prolízačku podobně jako u vleku. Co mě ale dost zaskočilo (a z výkresu nebylo zřejmé) je hrozně dlouhý "tunel" u kloubu, to se mi teda moc nelíbí, taky to bude poměrně mizerně průchozí ale budiž, ten zbytek by to měl pohodlně vyvážit.
Předpokládám že se nebudou vyrábět odlišné verze Praha/Brno (14T/13T) ale bude jedna společná (což je jistě pozitivní). Delší verze okolo 40m by se v budoucnu mohla šiknout, kratší verze 20m možná, o jednodílné bych vůbec neuvažoval. Každopádně se ze začátku soustředit na tříčlánkovou, to je řekl bych jasné.
Tak jen jak se trošku prověří v provozu (asi v Praze žeano?) tak co nejdřív dojednat dodávky místo zbytku 13T (jak jen to půjde) a vpřed :-)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Krásná moderní změna, zatím jsem příjemně překvapen - ovšem pantograf to kazí strašlivě moc.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To není polehčující okolnost, to je účel.

To, že si to nepochopil není problém tramvaje.

Tohle je nejlepší možnej způsob, jak ty tři varianty porovnat.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
a-52 píše:
tři typy sedaček tam sou z toho důvodu že se jedná o prototyp a ty tři druhy jou na výběr...

Tak to jediná polehčující okolnost...

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

151
09 led 2008 18:02
Žebětín/Kameňák
tři typy sedaček tam sou z toho důvodu že se jedná o prototyp a ty tři druhy jou na výběr...

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Design interiéru je naprosto otřesný blee V každém článku jiný typ a jiná barva sedaček, to je prostě nevkusný... uspořádání sedaček je výborný, ale ten design... Připadá mi to jak tramvaj seskládaná ze 3 tramvají - jedním slovem pro mě hrůza!!! :-x

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Honny píše:
Mmmm, proč takhle neřešili ty podvozky i dřív? Takový trochu talgo (pro mě, jakožto člověka, co do toho nevidí :) ).

Podvozky se takhle neřešily dřív protože na to nebyly prachy. Škodovka musela napřed prodat několik "předražených" Poršat, aby měla peníze na vývoj 15T. Pokud se 15T ukáže jako dobrá, taj jim budu schopen i odpustit.
Honny píše:
Budou i delší verze? Asi ne pro ČR, ale zajímalo by mě, jestli to technicky jde...

Co vím, tak technicky je 15T řešena jako stavebnicová, takže by mohla být i delší. Osobně to vidím na max 5 článků, protože potom by už byl problém s přenosem ovlávacích signálů - délka a odpor vodičů apod.
Dvoučlánkovou verzi si dovedu představit, čtyřčlánková by se v Praze taky uživila, ale to už by bylo možná lepší spřáhnout dvě dvoučlánkové - možnost rozpojení.
Čistě teoreticky by mohla být i jednočlánková, ale to by byla menší než T3.

Datel píše:
Proč není i u 13T opačně, nějak mi uniká smysl?

Protože by se tam nevešel, ve staženém stavu by vpředu čouhal přes střechu. Možná by to vypadalo líp, kdyby nebyl v ose podvozku, ale posunut mírně dozadu, aby se dal otočit.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Moc moc hezká, jen se mi nezdá to řešení motorů, ale snad to vydrží. Škoda, že toto nemůže chodit do Brna místo 13T #-o

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
No konečně, mě se na první pohled 15T líbí (rozhodně lepší jak 13T), akorát ten smeták na opak to hodně kazí!
Proč není i u 13T opačně, nějak mi uniká smysl?


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Podle tech fotek na idnesu uz zakrytovane jsou, tam ty fotky na prazsketramvaje byly asi z jeste ne zcela hotoveho prototypu.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Jen bych ještě zakrytoval ty podvozky, ty vypadají jako kdyby ten kryt někdo ukrad...

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Mmmm, proč takhle neřešili ty podvozky i dřív? Takový trochu talgo (pro mě, jakožto člověka, co do toho nevidí :) ).

Budou i delší verze? Asi ne pro ČR, ale zajímalo by mě, jestli to technicky jde...


Co se mi z fotek líbí:

- agresivní desing
- ty žlutý plastový sedačky
- "Vnitřní zobrazovače od firmy MTest" - http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyo ... 5t-042.jpg


No, někdo kvůli RT6 jel z Prahy do Brna, u mě osobně by nebyl problém jet do Prahy kvůli tomuhle... Držím palce. Ostatně, lepší alternativy se asi nikdy nedočkáme, takže...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
celkem mě zaujaly ty dotykový tlačítka na palubní desce...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pěkná. 100x estetičtější než 14/13T.

Více fotek:
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2008091601
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=2532&Itemid=1


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Podle toho clanku to vypada, ze je snad uplne dokonala :) Proc si myslim, ze v praxi to bude jeste horsi jak 13/14T? Cela nejsou spatna, rozhodne lepsi nez u sarancete, co me ale hodne vadi je ten obraceny pantograf.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Vypadá velmi slibně, ale ta čela jsou přímo hrozná.


Offline
1095
09 lis 2006 18:16
Článek o šalině 15T
http://technet.idnes.cz/dnes-poprve-vyj ... ortaze_rja


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]