Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 610 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
dnes v Komíně u zastávky Lísky spadlé troleje, trolej nejezdily, ulice Branka uzavřená... Ch jo a to sem dnes teprv přijel..


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Johny5: Na skandalek se netesim, ani sem jim to nepral... ale z toho co sem po ceste videl z toho trajfu tak sem si nevsiml zadnyho jinyho ucastnika nehody a fantazie trochu zapracovala, nadto sem mel v tu chvili kapku blbou naladu... Ale nic to nemeni na tom, ze sem byl zvedavy na pricinu havarie, protoze to policejni auto tam skutecne predpisove lezelo... jinak TV Noha moc nemusim... hlavoudozdi

Pauzy ve Starem Liskovci - :pray: ... ten pocet vozu na leve koleji bude stejny jako na prave, ve spicce se z kazde linky vezmou dva vozy a razem bude 6 kurzu na prejezdy pro d-10, na ktere bude celkem potreba 8 kurzu (vc. tech dvou celodennich), teoreticky to vychazi perfektne... akorat na ty konecny budou v pracovni dny permanentne minimalne 4 vozy, sada je to docela i na pravy s d-8... K2 sou sice kratsi nez kachny, ale i tak to tam bude s mistem takovy blby...
Ve vysledku budou pauzy presne podle zakona, blby bude akorat to, ze vsichni ridici budou muset pravidelne kazdych 5 minut popojizdet... a za 3-4 mesice predbehne Liskovec Ecerku ve statistice najeti... :wink:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
king666 píše:
No dvě kačeny za sebou by se tam při troše (hodně velké troše) dobré vůle vlezly... ale byly by podle mě nutné úpravy ostrůvku... navíc aby se tam daly dělat pauzy předjížděním (jinak by to nešlo), musela by občas KT8 čekat před výhybkou na uvolnění celé koleje = vyhodit lidi o délku ostrůvku dřív, na to tam ale bohužel moc místa není...
ideální by samozřejmě byly 2 paralelní koleje jako je teď na Mifkové, při intervalu 10 minut by se tak daly dělat pauzy pro d-7 velmi pohodlně, bohužel to je dost nereálné (škoda...) - dost silně pochybuju o tom, že by dopravní podnik investoval peníze do dalších výhybek...
Spíš by se daly dělat pauzy střídáním na Mendláku... ale mám takový pocit, že DP to vyřeší ještě něják jinak... záleží taky na tom, jestli budou d-7 zajíždět do Lískovce celodenně, nebo jenom ve špičce, ale pokud budou každou druhou d-5 posílat někam jinam, tak je asi budou prokládat d-7 celodenně (nebo řekněme do 20:00)... :-k
d-5 i d-7 v prokladu celodenně a pauzy v SL na levé koleji, je to de facto stejný stav (počet Tram) jako u d-8 na pravé koleji v sedle.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
king666 píše:
Tak dneska kolem 18:00, projizdel sem v t-29 okolo - smerem ke Klusackove... Njn, pomahat a chranit... to auto co se tam vali na boku je policejni :wink: Sem docela zvedavy na oficialni vysvetleni... :twisted:
Skoro to vypadá, že se těšíš na nějaký skandálek a na TV Nova se určitě dozvíme, že policie "zase" bourala. Realita je taková, že hlídka PČR doprovázela sanitku převážející agresivního pacienta byla sestřelena větším a silnějším Oplem Vectra. Sanitka a PČR zapnutý VRZ při jízdě na červenou po Kounicové směr město. Sanitka bez újmy projela, druhé policejní vozidlo už bohužel ne. Na místě bylo hodně svědků hájících policii, protože Opel jel z Nerudovy a měl dostatečný výhled.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Tak dneska kolem 18:00, projizdel sem v t-29 okolo - smerem ke Klusackove... Njn, pomahat a chranit... to auto co se tam vali na boku je policejni :wink: Sem docela zvedavy na oficialni vysvetleni... :twisted:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
No dvě kačeny za sebou by se tam při troše (hodně velké troše) dobré vůle vlezly... ale byly by podle mě nutné úpravy ostrůvku... navíc aby se tam daly dělat pauzy předjížděním (jinak by to nešlo), musela by občas KT8 čekat před výhybkou na uvolnění celé koleje = vyhodit lidi o délku ostrůvku dřív, na to tam ale bohužel moc místa není...
ideální by samozřejmě byly 2 paralelní koleje jako je teď na Mifkové, při intervalu 10 minut by se tak daly dělat pauzy pro d-7 velmi pohodlně, bohužel to je dost nereálné (škoda...) - dost silně pochybuju o tom, že by dopravní podnik investoval peníze do dalších výhybek...
Spíš by se daly dělat pauzy střídáním na Mendláku... ale mám takový pocit, že DP to vyřeší ještě něják jinak... záleží taky na tom, jestli budou d-7 zajíždět do Lískovce celodenně, nebo jenom ve špičce, ale pokud budou každou druhou d-5 posílat někam jinam, tak je asi budou prokládat d-7 celodenně (nebo řekněme do 20:00)... :-k

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Já jsem tam ještě nebyl, tak nevím, jak je to dlouhé.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
V délce ostrůvku snad takový úsek není nebo jo?? Vždyť snad každá d-7 co jsem viděl stejně zastaví až v této poloze, takže zkrátka ta tramvaj, co by neměla pauzu by stála stále jedním čelem u nástupního označníku a ne jako teď, kdy dojede ke konci ostrůvku.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ale to by ta jedna nesměla stát na úseku, kde už není proud. I to už se stalo.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
U d-7 bych dělal pauzy na šilingráku, vejdou se tam dvě kačeny za sebe.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Hafan píše:
...Vzhledem k tomu že vybrané d-5 se na nádraží převlečou na d-2 a pojedou k ÚH :roll:
... Když pojede každá druhá d-5 (asi) k ÚH.
Je to jistá informace, že se budou d-5 na Nádraží převlékat? Jestli nebudou ukončovat ty spoje přímo ve smyčce NS (naznačovala by to formulace slov ve zpravodaji)... Ale je pravda, že duplicitní d-5 (s d-8) z Nádraží jedoucí navíc po delší trase nemá moc smysl... pokud se do chybějících intervalů proloží d-7 a něco se udělá s x5 (aby navazovala aspoň na něco-jedno co, ale aby bylo patrné jaký je účel té linky), tak by to mohlo kompenzovat chybějící spoje d-5... navíc z Nádraží bude ve špičce posilovat d-8 linka d-10...
Pokud bude ve špičce zajíždět do smyčky d-5,d-7,d-8 i d-10 (což bude :-D ), tak nebude problém to tam všechno naskládat, jsem ale hodně zvědavý, jak tam chtějí dělat pauzy d-7 i d-8 zároveň... sice už tam nebude v sedle zavazet d-10, ale že by tam dělali na levé koleji zároveň čekačky d-5 i d-7 mi příjde dost ujetý - s takovou Lískovec ve statistice najetí předběhne Ečerovu do dvou měsíců... a jiný způsob zajištění pauz na d-7 mě kromě střídání nenapadá, leda by byly v Lískovci 3 koleje nebo se začala masivně používat spojka (=bordel)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
musely se ušetřit kilometry... jzedila tam od 1.9.2004 do 11.12.2004

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tenkrát to zrušily, protože na Stránskou skálu to bylo zbytečně moc, nenapadlo je to částečně zkrátit na Geislerovu.
To, že pojede jen ve špičkách pokládám za samozřejmost.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Zdeněk píše:
Ještě bych dodal že d-10 tam má jezdit jenom ve špičkách

Už jsem se lekl že by tam měla jezdit nonstop. Pokud vím tak už tam před pár lety jezdila, nevíte někdo proč to zrušili?


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
Ještě bych dodal že d-10 tam má jezdit jenom ve špičkách

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Emperror: No, já moc ne. Vzhledem k tomu že vybrané d-5 se na nádraží převlečou na d-2 a pojedou k ÚH :roll:
niximor: No, snad jo. Když pojede každá druhá d-5 (asi) k ÚH.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
A to se to hodla vsechno do te smycky v Liskovci nacpat?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To mám radost, jen aby to tady zůstalo také po výluce....

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
K-report, Ms222:
ZMĚNY OD 1.ZÁŘÍ 2008

d-2:nasazení více spojů.
d-5:zkrácen interval ( vybrané spoje končí ve smyčce Nové Sady).
d-7:linka bude prodloužena ze Švermovy do Starého Lískovce (posílení linky 5).
d-10:linka bude prodloužena z Nových Sadů do Starého Lískovce (posílení linky 8).

Tato zpráva vyšla ve ZPRAVODAJI č. 8.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
Hafan píše:
Dnes po 9té hodině byla před zastávkou Anthropos směr VK odstavená nějaká 21Tr, u ní byl pick-up a "vrtato" se v tykladlech. Zřejmě botka..
Kolem desate na Ceske nahradni doprava a-29 7469
Ze by to souviselo?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Kolem 12:50 odtahována přes Tomkovo nám. máňou 3246.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Dnes po 9té hodině byla před zastávkou Anthropos směr VK odstavená nějaká 21Tr, u ní byl pick-up a "vrtato" se v tykladlech. Zřejmě botka..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Falkon píše:
Dnes cca. 9.45 mezi zast. Semilasso a Tylova (v uvedeném směru) nehoda a-42 s IGK; šel jsem jen okolo. Autobusu se na první pohled nic moc nestalo (tuším, že akorát pravá mlhovka - pokud je to "spodní světlo" teda mlhovka, v tom se až tak nevyznám), auto (tuším nějakej VW, nejsem si jist) promáčklej zadek. Ví někdo víc? (Důvod a tak).

zaviněná nehoda šoféra DP, najel zezadu do auta, které zastavilo před ním. ano, je to mlhovka, ale to poškození je větší - nárazník a tak. osobák kompletně vymlácený 5. dveře, ale vypadá to, že bude stačit vyměnit jenom to, jak se dobře trefil :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Co jsem viděl kolem 17.30 hod, tak tam byla uvízlá 22Tr ev.č. 3606 (02601), směr Vinohrady. Jinak zbytek autobusy.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Na náhradě minimálně jeden kloubák, jezdí na lince 27.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 14:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]