Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 153 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
No , ale na 11 let starou tramvaj je to moc brzo, dnes ty tramvaje mají minimální životnost 30 let .....


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Spis je jasny ze jedno z moznych reseni , co s nima (krome srotu) nastinila praha. A to totalni rekonstrukce brzd a vyzbroje. KOneckoncu, kdyz se brzdy vymenily i u aster/aniter a hydrauliky u K2R (vse hydro) tak to leccos naznacuje.
To nejsou detsky nemoci, ale spis krece pred smrti.


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Já bych teda taky řekl , že ta RT6 má spíš dětský nemoci , protože to co má dnes nejetý 1801 za celých 11 let měla taková T3 najetý za půl roku .......


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Já si spíš myslím, že příčinou této poruchy bude to skoro čtyřleté odstavení.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
že by měla dětskou obrnu? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul:
"Dětské nemoci" jsou běžnou procedurou každého nového vozidla, ale řekl bych, že RT6 je v tomto na úplně jiné úrovni.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
morgul píše:
Souhlasím, z dostupných zdrojů se mi zdá, že většina typů dporavních prostředků (tram obzvlášť) najezdí velké množství kilometrů, než se z nich stanou spolehlivé stroje. (př historie diskuse o VV60)

Ano, je to tak, nicméně nazvat kadibudku (vlek) spolehlivou, bych si stále netroufl :-P


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Citace:
nazval bych to ladění


Souhlasím, z dostupných zdrojů se mi zdá, že většina typů dporavních prostředků (tram obzvlášť) najezdí velké množství kilometrů, než se z nich stanou spolehlivé stroje. (př historie diskuse o VV60)

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
PvvS píše:
Hlavne nikdo neni ochotnej vyradit hmotny majetek se znacnou zustatkovou hodnotou.

Sice zůstatkovou, ale žádnou užitnou...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Hlavne nikdo neni ochotnej vyradit hmotny majetek se znacnou zustatkovou hodnotou.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Asi jediný problém tohoto typu je, že nikdo kompetentní není ochotný přiznat, že se při nákupu šláplo vedle a konečně všechny 4 vozy vyřadit..


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Mogul píše:
Jde o to, jestli má cenu vůbec provozovat 4 problémové vozy, z nichž je jízdy schopen pouze jeden (a to ještě s permanentní údržbou)....

Tak třeba já bych tomu údržba neříkal, já bych to nazval laděním

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Problém je, že většina důležitých dílů už není ani za kotelnou.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Jde o to, jestli má cenu vůbec provozovat 4 problémové vozy, z nichž je jízdy schopen pouze jeden (a to ještě s permanentní údržbou)....


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Za kotelnou stojí spousta náhradních dílů jak na karoserii, tak na výzbroj, tak na podvozky, a kdyby náhodou došli ty za kotelnou, tak se ještě nejaký najdou v hale.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A co v případě (technikou vozu nezaviněné) nehody? Tam se to předpokládám bere pak jinak, ne (není to závada)? Otázkou je, jestli by se to opravovalo...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
menic, trakcak, statak. Podstatny casti pohonu a pojezdu.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
PvvS píše:
No podminkou resetu je tusim zavazna zavada, ktera prekroci dobou odstaveni 1 pracovni den.
To by mě zajímalo, co by se teda muselo stát, aby RT6 definitivně dojezdily... :mrgreen:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No podminkou resetu je tusim zavazna zavada, ktera prekroci dobou odstaveni 1 pracovni den.


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Kéž by :-"


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Já bych ještě RTčko neodepisoval. Třeba nás ještě příjemně překvapí. Moc bych si to přál :lol:


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
David Jaša píše:
Podle mě záleží na politickém zadání. Pokud znělo "zprovoznit konečně RT6", tak se jenom vyresetuje počítadlo dnů...

Souhlasím.
Kdyby do těchto věcí nekecali politici, ale někdo normální, tak by se vozový park nedoplňoval po 4 kusech od každého typu (4x RT6N1, 4x K3R, 4x VV60...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tasa píše:
Asi jde o to, odkud unikl, jestli to bylo z nějaké prohnilé trubky, tak si myslím, že to nebude tak horký, trubka se vymění a bude se jezdit dál, ale jestli to bylo z nějaké součástky, která prostě měla závadu a nebyla způsobená dlohým stáním, tak to nevidím vůbec růžově.
Podle mě záleží na politickém zadání. Pokud znělo "zprovoznit konečně RT6", tak se jenom vyresetuje počítadlo dnů...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Radsi 01/03, at to je aspon trochu pojizdny. zbytek poslat do kralup.


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Do muzea bych dal 1802 .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 04:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]