Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 112 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
manil píše:
... V současnosti řidič, který vyjde z kurzu má školení na všechny typy tramvají kromě 13T a RT6N1. Jen si nejsem jistý, jestli pisárečtí mají vlek, ale to je školení na několik minut. ... Na RT6 už se školit nebude.
Kolik řidičů z Medlánek (včetně služebně starších) teda v současnosti má školení na vlek (buďto T+vlek nebo T+vlek+T - rozlišuji to po přečtení Kubova staršího příspěvku)??? Jestli někteří služebně starší řidiči školení na vleky nemají, budou doškoleni, nebo budou vleky v nějáké extra dekádě...??? Vycházím z toho, že daxiho případ (nemá jak sám psal papíry na vlek) nemusí být ojedinělý... to, že v současnosti se noví řidiči školí na vleky neznamená, že už je na vleky proškolená většina Medl. vozovny...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
king:
Na LF2 se bude školit určitě. Pro pisárky je to novinka. Jiný pult, jiný řadič, jiné ovládání, kamery...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, všichni, co jezdí v Medlánkách musí mít zaškolení na KT8D5. V současnosti řidič, který vyjde z kurzu má školení na všechny typy tramvají kromě 13T a RT6N1. Jen si nejsem jistý, jestli pisárečtí mají vlek, ale to je školení na několik minut.

KT8D5 nemají pouze služebně starší pisárečtí řidiči. Nedávno byli doškolování pisárečtí instruktoři.

Školení na 13T je na srpen rozepsáno hodně, ale údajně to mají být z většiny brigádníci. Další řidiči budou nejspíš až s dalšíma vozama. Na RT6 už se školit nebude.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
daxi píše:
Od září má být dekáda na 13T.takže zatím asi všichni školení nebudou.
Na RT6 se školilo zatím 12 lidí,ale postupně mají být všichni,kteří mají,nebo budou mít papíry na 13T.
Takže podobná situace jako u Aniter v Pisárkách... Nevíte někdo kolik procent řidičů (odhadem) má v Pisárkách papíry na Anitry a případně jestli chtějí třeba časem doškolit všechny? Na kloubová Varia bude předpokládám taky nutné extra školení...???
Edit: to Kuba - pokud vím, tak v medlánkách mají na KT8 školení všichni, jinak by musela být nějáká extra dekáda...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Od září má být dekáda na 13T.takže zatím asi všichni školení nebudou.
Na RT6 se školilo zatím 12 lidí,ale postupně mají být všichni,kteří mají,nebo budou mít papíry na 13T.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Btw mají všichni medlánečtí školení na KT8?
Na co všechno musí bejt spešl školení? Co já vím, tak KT8, T3+VV, T3+VV+T3, RT6, 13T, Anitra.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Nevíte někdo, kolik řidičů je v plánu na vleky,RT6 nebo 13T vyškolit? Postupně všechny, nebo jen nějákou část?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
nechme se překvapit.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
daxi píše:
Zrovna já na T3+VV papíry nemam
Tak to se nejspíš budeš muset při řízení 1801 modlit, aby vydržela... :mrgreen:
Teď přes prázky se ještě ten chaos relativně přežije, ale jestli v tom proškolování bude takovej bordel i ve školním roce, tak si na výpravně moc neoddechnou...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Zrovna já na T3+VV papíry nemam


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
manil píše:
Troufám si tvrdit, že většina řidičů RT6 už má i 13T, ale T3+VV je prostě předepsaná :)

To je tedy velice odvážné tvrzení

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
king666 píše:
Kapacitně bych očekával, že adekvátní náhrada za 1801 bude spíš 13T... pravda, o prázdninách by se to dalo chápat jako zbytečný luxus, ale hádám, že 13T se místo 1801 nedává spíš kvůli tomu, že jen málo řidičů má školení na oboje zároveň... ??? Předpokládám, že ve školním roce se už možná za 1801 bude měnit něco jiného...???

Troufám si tvrdit, že většina řidičů RT6 už má i 13T, ale T3+VV je prostě předepsaná :)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
manil píše:
king:
Záloha za 1801 musí být prve T3+VV, pak teprve všechno ostatní. Hlavní důvod, proč o víkendu jezdí 13T tak málo je ten, že s nimi nemá kdo jezdit.
Kapacitně bych očekával, že adekvátní náhrada za 1801 bude spíš 13T... pravda, o prázdninách by se to dalo chápat jako zbytečný luxus, ale hádám, že 13T se místo 1801 nedává spíš kvůli tomu, že jen málo řidičů má školení na oboje zároveň... ??? Předpokládám, že ve školním roce se už možná za 1801 bude měnit něco jiného...???

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
king:
Záloha za 1801 musí být prve T3+VV, pak teprve všechno ostatní. Hlavní důvod, proč o víkendu jezdí 13T tak málo je ten, že s nimi nemá kdo jezdit.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
KING666: díky,vyčerpávající odpověd...


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
fysk píše:
No právě! 1xd-13,1xd-3 a 2xd-1.
Na d-13 jsou 2 garanty, na d-1 3 garanty a po jednom garantu na d-3 a d-12... na d-6 se vypravuje vlek, na d-9 mají garant pisárky takže tam taky nebývá 13T stabilně (i když občas ano)... vozů na tyto garatny (mimo kachny a vleky) je celkem 11 (6x13T,4xK3R,1x1801), závazných garantů je 7 (nepočítám d-9 ani d-6)... to jsou celkem 4 vozy na zálohu ve vozovně a ještě musí nejspíš něco zbýt na školení 13T... vezmeme-li v úvahu relativně vysokou poruchovost 13T a fakt, že něco musí být v záloze na výměnu 1801 (i když to zastane v případě potřeby teď o prázkách i vlek), tak 4 vypravené 13T jsou docela slušný výkon...
Vleky nepočítám v této úvaze do plonkovních vozů z toho důvodu, že jsou přes prázdniny k dispozici 3 soupravy, z toho 1 musí vyjet na d-6, další je relativně často na d-9 a ta třetí musí být na záloze... podobně KT8 jsou primárně nasazovány na d-7 a d-8, navíc je jich dost odstavených...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No právě! 1xd-13,1xd-3 a 2xd-1.


Offline
32
02 pro 2007 10:53
Brno-Bystrc
To si nejsem az tak jist - dnes ráno jsem potkal na jednicce 1905 v 8:40 na Svratecke.

fysk píše:
Proč se stále vypravují jen 4ks 13T,když jich je celkem 6? :-k

_________________________________
Videli jste nekdo cerneho Mikulase ...
... pokud ano tak vezte, ze to je pouze rekvalifikovany cert ...


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Proč se stále vypravují jen 4ks 13T,když jich je celkem 6? :-k


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Pro všechny rejpaly.To jsou samostatné poruchy které nesouvisí jedna z druhou.Je to citace řidičky která s vozem ráno jezdila.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mechoš:
Tyto dvě závady spolu nesouvisí.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Ať čtu jak čtu, v příspěvku daxiho nevidím nic o tom, že by měla poruchu tachografu a KVŮLI TOMU neházela výhybky a neblokovala křižovatky... [-X
Prostě měla tyhle spolu nejspíš nesouvisející závady zároveň. Toť vše. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Menší oprava... něják mi utekl jeden podstatný otazník... Popchopitelně můj názor je ten, že měla zároveň poruchu tachografu a RISu, na konci té části má být otazník... omlouvám se za double post... :oops: :oops:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
mechoš píše:
Nechci bejt nějak rejpavej ale zajímalo by mě jak souvisí porucha tachografu s neházením vyhybek a křižovatek? Pokud vím tak "porucha tachografu" je závada na záznamu do černé skříňky.A neházení vyhybek a křížovatek má nasvědomí zase RIS. Což jsou dvě rozdílné věci.
Tachograf a RIS jsou opravdu dvě dost rozdílné věci jejichž souvislost mi taky uniká... ale není možné, že měla poruchu tachografu a ještě měla zároveň poruchu RISu... na ten tachograf se mohlo přijít třeba až při opravě toho RISu...???

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Nechci bejt nějak rejpavej ale zajímalo by mě jak souvisí porucha tachografu s neházením vyhybek a křižovatek? Pokud vím tak "porucha tachografu" je závada na záznamu do černé skříňky.A neházení vyhybek a křížovatek má nasvědomí zase RIS. Což jsou dvě rozdílné věci.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 03:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]