Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 156 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
barmann - "staré vozy a technika" - to je relativní, i v té době byly vozy, které už přesluhovaly, už dávno měly projít generálkou, jako dnes (dnes spíš léčbou kovošrotem). V tehdejších dobách se na napálený zrychlovač vyměňoval vůz až když jej opravdu řidič nebyl schopen zprovoznit sám a vůz jezdil (přískoky), dokud nepřijela výměna. Cestující pak viděli pobíhat řidiče s baldou a bušícího s ní do deklu zrychlovače, opětovné stahování pantografu a prošlapování pedálů. Dnes se zavolá dispečink a vůz je odtlačen na nejbližší odstavnou kolej.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myslím, že to není problém jenom řidičů, ale dopadek celospolečenského problému. Již delší dobu pozoruji, že se ze společnosti vytrácí úcta, uznání a autorita a čím dál více se rozvíjí egocentrismus. Jako malý jsem něco provedl, soused mi vynadal a já přestal. Rodiče mu ještě poděkovali. Dnes by mu rodiče vynadali. "Náš Pepánek by tohle nikdy neudělal." A pak třeba zjistí, že Pepánek něco posprejoval. Dostane pouze vynadáno, protože mezitím Džamila zakáže tělesné tresty a přes slib vesele sprejuje dál.
Podobné to je dnes i ve školství. Kastelán hradu Veveří Petr Fedor (VŠ spolužák mého třídního z gymplu) říká: "Od doby, kdy byly zrušeny tělesné tresty, jde školství pomalu ale jistě do p-dele."

Kdyby měli lidé úctu k druhým, zaměstnavatel k zaměstnanci a naopak, tak by problémů určitě ubylo.
Řidičů, jež svou práci brali jako poslání ubylo taky proto, že si po čase začali mezi ostatními připadat jako volové. To samé na údržbě a dak dále.

Sorry za offtopic . Žádám adminy, aby dle uvážení přesunuli příspěvek jinam. Předem dikes.. .


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
2 J*M*:
ono ne vždy to je technikou jízdy, já si myslím, že se ZR apod jezdit umím, ale už je to prostě stará technika, která nevydrží. I přesto jsem 2x za posledních 8 směn měnil K2 a 2x jsem s ní zdechl. To už tak je, nicméně je samosebou pravda, že jsou řidiči, kteří s tím jedou jako s progressou a to se kolikrát divím, když jedu do práce, že to ten vůz ještě vydrží. našlapování 3x za 5s, výšlap, sekčák a okamžitě nášlap, za což se vůz odvděčí překrásným škubnutím. To v tom lepším případě, v horším to nerozchodí a napálí se. Potom však sedne za vůz s ručním řízením a zná jem tři polohy: 0, on a off

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.youtube.com/watch?v=NLs9KOWrFL4
Klasika restart ?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Tady se trochu zapomíná i na problém řidiči, myslím, že všechny zde vyjádřené problémy jsou problémy, ale problém řidiči je také určující. Připadá mi, že většina řidičů neumí s tramvají jezdit. Vždy se dali řidiči tramvají dělit na dvě základní skupiny, první - řidiči od boha a řidiči, kteří toto povolání berou jako poslání, druhá - řidiči kopyta a řidiči, kteří k tramvaji nemají naprosto žádný vztah. Vždy tyto skupiny byly vyvážené, dnes druhá dle mne převažuje. Stále zde se píše o problémech se zrychlovači, kdyby v době, kdy byly jen zrychlovače, byly odstavovány, tak jak dnes, tak by MHD byla provozována jen autobusy. Řidiči už s nimi neumí jezdit a při sebemenší prkotině si s nimi neví rady. Technika jízdy je příšerná, většině je jedno za co právě usedli a že u každé tramvaje jiná technika jízdy. Abych jenom nehaněl, včera jsem málem vběhl pod tramvaj 13T, nebýt toho, že jsem si na poslední chvíli uvědomil, že jsem za zády uslyšel před chvílí zasyčení mazání okolků. Stalo se to v místě, kde tramvaje všech typů bývají dost hlučné a tuhle jsem neslyšel. Nebylo to ovšem tramvají, ale technikou jízdy, ostatní řidiči by mne do takové situace nedostali.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No prave, kdyz se bude pocitat rekneme s 30 13T +20*Anitra, tak uz to vyda na podstatnou cast vozovyho parku.A nic se pro to nedela. Myslim ze tady obcas prava nevi co dela leva, ale ani ta leva nevi co ma jak udelat.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
BzzuQ píše:
A to jsem si myslel , že je 13T budoucnost

Ono je to úplně jedno. Brnu totiž chybí koncepce obnovy tramvajového provozu. Nakupují se tramvaje s pevnými podvozky, ale tratě jsou stavěné pro otočné podvozky a při rekonstrukcích se nepřizůsobují pevným podvozkům. Spíše je to tak, že primátor před volbama podepíše smlouvu, aby se blýsknul (Lastovecká - RT6, Svoboda - Škodovky). Výběr vozů není ani tak podle zadání, ale podle tloušťky obálky podstrčené pod stolem. To že je výsledek naprd, je už nezajímá, protože oni mají své luxusní IGK s osobním šoférem. Aneb ať žije mafiánský kapitalismus.

Vysvětlivky pro nováčka Bzzuq:
IGK: Individuální gumokol, osobní automobil.


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
BzzuQ píše:
A to jsem si myslel , že je 13T budoucnost


A jak to souvisí s RT6?


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
A to jsem si myslel , že je 13T budoucnost


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
manil píše:
Pokud někdo ze zaškolených HPP řidičů nemá zájem na dokončení zkoušek, tak mě to docela mrzí. Mohou se však ozvat na hlavní výpravně a s RT6 jezdit jen v případě nedostatku ostatních řidičů.

Snad by nebyl problém si vyjet statistiku s tím, který řidič dojezdil relativně celou směnu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No, dobrovolný. Někteří řidiči místo původně plánované 13T šli na školení RT6.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
manil píše:
Pokud někdo ze zaškolených HPP řidičů nemá zájem na dokončení zkoušek, tak mě to docela mrzí. Mohou se však ozvat na hlavní výpravně a s RT6 jezdit jen v případě nedostatku ostatních řidičů.
To zamrzí asi každopádně... vždyť nábor byl přece dobrovolný(?), a že minimálně ze začátku nemusí být provoz RT6 bezproblémový se dalo taky předpokládat... pokud ji pak někdo vrací jenom kvůli tomu, že neháže vexle, tak je to dost škoda... :roll:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
daxi píše:
ris je hovadina,nato se vozy neodstavují.Aspon podle mě.
Určitě tě kuba informoval o tom co jsem mu napsal na jeho dotaz.

Neinformoval, ani nevím, jaký dotaz byl položen.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
ris je hovadina,nato se vozy neodstavují.Aspon podle mě.
Určitě tě kuba informoval o tom co jsem mu napsal na jeho dotaz.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
daxi:
Např. RIS.
Odstranění závad samozřejmě je v zájmu všech zainteresovaných, vše dříve nebo později bude.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Neměli by se snad nedostatky co nejdřív odstranit,aby bylo vše co nejdřív o.k ?


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Těma hovadinama myslíš co?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pokud někdo ze zaškolených HPP řidičů nemá zájem na dokončení zkoušek, tak mě to docela mrzí. Mohou se však ozvat na hlavní výpravně a s RT6 jezdit jen v případě nedostatku ostatních řidičů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
daxi:
Osud RT6 nezávisí jen na vozovně, ale ve velké míře i na řidičích. Pokud ji budou odstavovat na hovadiny, pokrok bude velmi komplikovaný...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Když na to ten vůz nemá,tak at ho opraví,nebo at nejezdí,bohužel.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
kuba - řeší se (stálý) problém se vzduchem (+ oprava risu - křižovatky)..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
daxi? :mrgreen:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
kuba píše:
mh: Co se jí zase stalo?

Jen se někdo rozepsal a až neměl kam psat, tak to poslal do maštale.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
kuba : Zkoušeli to dát zřejmě do dvojčete s 1804 a vyjet s tím do Zábrdovic a Husovic , aby naši spoluobčané měli pojízdnou kovosběrnu.......


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
mh: Co se jí zase stalo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 10:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]