Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 161 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
ds: To byla fakt jen náhoda, že příspěvek 1801 se týká vozu ev. č. 1801. Ale to se jen tak někomu nepovede.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
kuba píše:
Aby se řidič tolik nenaběhal, bude vyhlášeno výběrové řízení na brigádníka - výhybkáře. :-D
Pro ty, co nechápou, dělám si samozřejmě srandu.


Kubo, ted bys nejakou dobu nemel psat. Prispevek s cislem 1801 a v tomto tematu.. :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
vojtik píše:
Jinak co způsobovalo to že neházela veksle? Snad pokaždé musel řidič jít ven, se dost naběhal.


Těch možností je několik, od upadenýho brnkátka, až po závadu na RISU (IJN, Koris, BSV, cívka - součásti bezkontaktního stavění a rádiové modemy + antény na preferenci)..

Údajně nehází i teď.. někde záleží taky na obsluze... Nicméně takovéto problémy jsou běžné (bohužel) i ostatních vozů, 13T nevyjímaje (nebo spíše především :-P )..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím že minimálně v prvních dnech provozu by se našel dostatek postiženýchjedinců ochotných toto dělat zdarma :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
kuba píše:
Aby se řidič tolik nenaběhal, bude vyhlášeno výběrové řízení na brigádníka - výhybkáře. :-D


hned by ses přihlásil, co? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Aby se řidič tolik nenaběhal, bude vyhlášeno výběrové řízení na brigádníka - výhybkáře. :-D
Pro ty, co nechápou, dělám si samozřejmě srandu.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Zámek opravený, ale až na druhý pokus... :D Ranní řidič moc nadšený nebyl, museli mu ji prý zpátky vnutit... Nebrala preference, neházela výhybky a problémy s rozbržďováním některých podvozků, aspoň tak to ten řidič líčil...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Byl už opraven zámek od dveří kabiny? :lol:

Jinak co způsobovalo to že neházela veksle? Snad pokaždé musel řidič jít ven, se dost naběhal.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RT6 byla dnes dopoledne stažena, ale nyní se opět vrací na trať.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Polaky bych sem vubec netahal. Ty uz maji spolecnou akorat klastli a podvozky. Druhych 5 vozu melo castecne polskou vyzbroj (regec), sou dost vykuchany (brzda stredniho podvozku), diagnostiku to nema.. Novinari by z toho zas spachali nejaky clanek hodny bulvarniho zamereni dotycnych novin.

Staci ze tam nekteri takyfandove placaji nesmysly. RT6 je nebezpecna tak akorat sama sobe a nebezpecnosti provozu. To ze nekterej vuz nerozbrzdi neni zadna neobvykla situace. Viz nektery anitry (cejl) a vlek. KOr hydraulika je dost nevyzpytatelna.
Proto i stredni clanek trochu kope. Souhra eldyn+hydrauliky neni nikdy moc idealni. Jediny plus sou kyvackovy podvozky na RT6 .


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Bez problémů? Dyť opravy RT6 živý nějakou poznaňskou opravnu šalin, či co.

ad ostrý provoz: Ano, to je pravda. Myslím, že tím bylo myšleno do úplně ostrého provozu po schválení typu.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Ad clanek

"Čtrnáct let stará tramvaj" - Ona 1801 byla vyrobena v roce 1994?

"se kvůli neustálým technickým potížím nikdy nedostala do ostrého provozu" - a v 90. letech na linkach 4 a 13 to bylo co?

"Jeho slova v další zastávce potvrdily i dveře tramvaje, které se opakovaně otevíraly a zavíraly" - tohle je kriterium bezpecnosti tramvaje odkdy? Jinak tam zadny argument pro to, jestli by tramvaj mohla byt bezpecna, nevidim (krome nazoru pana z Kladna)

"Bohužel to byl poslední výrobek ČKD" - KT8D5N nevyrobilo CKD?

A zvlastni, ze se na konci clanku autorka nezminila o tom, ze v Poznani vsech 10 kusu jezdi bez problemu


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
přidávám odkazy na své 2 včerejší videa na youtube, není to nic moc, točené foťákem, ale jako dokument pro případ něčeho nenadálého nečekaného by to mělo stačit. věřím ale, že za pár měsíců se s ní budeme běženě vozit do práce, do školy... i když europulse bude mít zřejmě trošku jiný zvuk:)

http://www.youtube.com/watch?v=xpz0YmYiNLI
http://www.youtube.com/v/NLs9KOWrFL4

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
morgul: D-12 je podle IDOSu dlouhá 6,3 km, denně jezdí 12 kol, to opravdu není 250 km. Holt někdo na k-repu má špatnej odhad.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Až na Koksteinův výrok je ten článek v poho. Horší bude článek od amatérů z iDnes a hlavně od Novy.

Btw v evidenci je pořád 1801 uvedena šedou barvou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no celkově je ta reportáž taková neutrální, až na to, že tam je spousta nepřesností a blbostí...


Offline
488
13 čer 2004 23:04
Neprepsali se u toho jmena, nemelo to byt K*kot ? : :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
„Nemyslím, že by mohla být někdy pro cestující bezpečná,“ uvedl prezident spolku Muzeum dopravní techniky Milan Kokstein, který se přijel na tramvaj podívat až z Kladna.

Je to proste *******


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
opr. dnes, už je po půlnoci :oops:


To máš z toho ponocování :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80722.html

šotoušům zdar :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
manil píše:
Ano, zkoušky RT6 jsou úplně od začátku. Zkušební provoz bez cestujících (zátěžové zkoušky, zkratové zkoušky, spolehlivostní zkoušky...) by měly probíhat vesměs stejně. Ale pro příklad po absolvování zkuš. provozu bez cestujících obě RT6 (1801 a 1803) budou muset odjezdit 90 dní s cestujícími s denním proběhem tuším 250km bez závad


trošku jsem hledal... tak jak je to tedy s tou 1803?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
opr. dnes, už je po půlnoci :oops:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
funtom:
Ano, dojezdila až dokonce. Zítra nelze vyloučit "servisní den" na doladění (dveře, výhybky).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zdeněk:
Opět upozorňuji za nemopžnost prohlížení fotek ze tvých stránek ve Firefoxu. Po najetí na náhled fotka zmizí.

ad brněnský deník:
Té "reportáže" se docela bojím...


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
procházím starší diskusi z ledna na k.repu a Verusha zmiňoval, že povolení na zkušebky má jak 01 tak i 03... bylo tím myšleno pouze zkratování apod, nebo i zkoušky s cestujcími? břemeno 90 dní (dle k.r 250 km denně, celkem 22 000 km) bude ležet jen na 1801?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 08:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]