Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 221 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
200
27 pro 2004 12:45
no a taky hlavně na t-33, vždyť se tam dneska honí sóla v intervalu 3-4-4-4 zatímco zmiňovaná t-30 a 36 má int. 5 min, takže určitě prioritně t-33 a po zprovoznění taky t-37, kde je interval nejkratší (3 až 4 min)... ale moc reálně nákup takového množství kloubáků v nejbližších letech nevidím... :(
VS píše:
pd píše:
titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Kloubáky se hodí i na t-30 a obnovenou t-37 a možná i na t-36.Pokud se v r.2007 budou vůbec nějaký(jako že jo) nový trajfy(doufám Solárisy), tak už budou mít nejstarší 15tr už 16 let, taky nemůžou jezdit donekonečná.Navíc nebudou potřeba jen kloubáky ale i sóla, protože se teď hodně ruší.Takže to vidím takhle:budď větší investice do vozoparku nebo pomalý úpadek.Co to rušení vozovny v Husovicích? Je ještě na pořadu dne.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Kloubáky se hodí i na t-30 a obnovenou t-37 a možná i na t-36.Pokud se v r.2007 budou vůbec nějaký(jako že jo) nový trajfy(doufám Solárisy), tak už budou mít nejstarší 15tr už 16 let, taky nemůžou jezdit donekonečná.Navíc nebudou potřeba jen kloubáky ale i sóla, protože se teď hodně ruší.Takže to vidím takhle:budď větší investice do vozoparku nebo pomalý úpadek.Co to rušení vozovny v Husovicích? Je ještě na pořadu dne.


titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Pd: Ano.Co nákup 22Tr :-? ?Nebo nasazování Pxx na Trbusové linky :-? ?Myslím to jako u P26 nasazování zátahů/výjezdů :-) .A na 39 by klouby byly na nic, řesil bych to prejezdama z 38 na 39.A nedávno se mi postestila taková vec :-) : 3 dvacetedvojky na x25 na Osové za sebou :-D !


pd píše:
Já bych skoro řekl, že problém to je. Kdyby byly linky 25/26 kompletně obsazené kloubákama se současným intervalem, tak jsou v pohodě 8-) Ani zpoždění by s kloubákama nevznikaly tak často a nesjížděly se prázdné vozy. Ony by se kloubové trolejbusy hodily na víc linek, třeba 30, 33, 36, 37, občas i 39...

Problém skutečně je, když na jedné lince jezdí různé typy vozů, není potom možné dodržet JŘ.
S drátizací Jobska naprostý souhlas, na těch pár set metrů by se snad penízky našly, je otázka, zda by se na obě linky (místo 61 na Mendlák a místo 67 v dnešní "x" našly taky vozy. Uvidíme, jak po přestavbě křižovatky Hlinky.


Já bych skoro řekl, že problém to je. Kdyby byly linky 25/26 kompletně obsazené kloubákama se současným intervalem, tak jsou v pohodě 8-) Ani zpoždění by s kloubákama nevznikaly tak často a nesjížděly se prázdné vozy. Ony by se kloubové trolejbusy hodily na víc linek, třeba 30, 33, 36, 37, občas i 39...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To problém není, např na d-26 lze vidět i 2 sóla za sebou a prázdné klouby, hodně záleží na zpoždění a na intervalech.

Mě se vůbec nelíbí situace na Lesné :-( a taky a-51, a-75, a-67 Kdyby byly peníze, tak se mohla protáhnout drátama už dávno.


PvvS píše:
Ano ale v brne se uz zaciname dostavat i do opacnych extremu, kdy je trbusova trakce prilis malo kapacitni. Linky 25/26 uz zacinaly byt pretizeny a primo volaly po odlehceni / upravach. Existuji nektere abusove linky , ktere jezdi pod dratama skoro celou trasu. Jedna z nich je i okruzni. Otazka ale ej zda takto pretizene linky prevadet do trbus trakce, nebo je upravit jako napajece

A nie je problém aj v tom, že Brno má iba 16 kĺbových trolejbusov?


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
pd píše:
Navíc v případě prodloužení Novolíšeňská - Jírova se dá něco ušetřit i úpravou linkového vedení. Na prodloužený úsek budou potřeba dva trolejbusy navíc, ale může se zrušit celá linka 56 s třemi autobusy.


Jeste pred par lety se planovalo, ze kdyz se prodlouzi 25/26 na Jirovu a prodlouzi se tramvaj po vychodnim okraji Lesne, zrusi se autobusove linky 56 a 46/66 a linka 45 by se v Lisni prevedla na trasu pres V. Klajdovku a Elplovu a na Lesne by jezdila zapadni stranou (dokonce by se pri prodlouzeni 45 az do Sobesic mohla zrusit nebo aspon omezit linka 57). Ale nejsou penize, a tak je to jenom utopie...


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Ano ale v brne se uz zaciname dostavat i do opacnych extremu, kdy je trbusova trakce prilis malo kapacitni. Linky 25/26 uz zacinaly byt pretizeny a primo volaly po odlehceni / upravach. Existuji nektere abusove linky , ktere jezdi pod dratama skoro celou trasu. Jedna z nich je i okruzni. Otazka ale ej zda takto pretizene linky prevadet do trbus trakce, nebo je upravit jako napajece


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To je právě smysl elektrifikované trakce :arrow: vystrnadit autobusy.
A tak to má být. Pamatujete na autobusy, které jezdily do centra např. ze Soběšic, Ivanovic a Lesné .... ??? Jsou pryč a to je dobře i s tím přestupem.


Na linkách s krátkým intervalem je provoz trolejbusů levnější než autobusů, a to i s náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedení.

Navíc v případě prodloužení Novolíšeňská - Jírova se dá něco ušetřit i úpravou linkového vedení. Na prodloužený úsek budou potřeba dva trolejbusy navíc, ale může se zrušit celá linka 56 s třemi autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nejso prachy ani na blbý sedadla do šalin :-( a na tlačítka do dveří trolejáků.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Já si to právě myslel taky, ale když ten Anonym mě tak "utřel", tak bych chtěl znát i důvod a popř. zdroj, ze kterého čerpal, jenže od toho to napsal asi jako anonym, aby to nemusel odůvodnit a dál se k tomu vyjadřovat... :)
Dnes díky výluce v Pisárkách určitě zepár t-busů stojí a na tom prodloužení z Novolíšeňské na Jírovu by se alespň mohly využít a nestály jen ve vozovně i když chápu, že by tam na tu výstavbu náklady vznikaly. Asi nejsou prachy ani na dráty mezi třema zastávkama... :((
Honza píše:
Nevím odkud si to vyhrabal, ale při světové spotřebě a ceně ropy mají trajfy budoucnost.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nevím odkud si to vyhrabal, ale při světové spotřebě a ceně ropy mají trajfy budoucnost.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No dobře (asi to máš z propočtených zdrojů), ale já potom nechápu, proč už pár posledních let se teda postupně nenahrazují trolejbusové linky autobusovýma a po dožívání jednotlivých t-busů se nekupují místo nich a-busy, ale nakupují se pořád za starý trol. nový trol. a provozují se jako trolejbusové stále i linky, kde by to už i z jiných - ekonomických - důvodů klidně mohlo být (Šlapanice a blízký problkém s měnírnou)... ??
Anonymní píše:
Aladin píše:
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Ale šlo. Zatím nic a potom nic. Jeden kilometr provozu autobusu je levnější než trolejbusu a k tomu ještě výstavba nové tratě, do toho nikdo nepůjde.


Aladin píše:
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Ale šlo. Zatím nic a potom nic. Jeden kilometr provozu autobusu je levnější než trolejbusu a k tomu ještě výstavba nové tratě, do toho nikdo nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Prozatim ne


Offline
200
27 pro 2004 12:45
a nešlo by prozradit alespoň trochu víc... :) ??
PvvS píše:
mno rekl bych nechte se prekvapit. Mozna uz brzy na nasich ulicich


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
mno rekl bych nechte se prekvapit. Mozna uz brzy na nasich ulicich


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Proč se nemontovala tlačítka u reko ???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Honza píše:
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?

otevírají se pomalu a zavírají děsně rychle, navíc je to i nebezpečné...už mě to několíkrát málem přiskříplo...


Přední dveře se spíš neotvírají... a to i u nových reko.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?

otevírají se pomalu a zavírají děsně rychle, navíc je to i nebezpečné...už mě to několíkrát málem přiskříplo...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 kvě 2024 04:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]