Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 157 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A julianov se tim padem muze jit zahrabat,... Proste setreni, at to stoji co to stoji. Prave ten koncovy usek do marianskyho by bolel nejmin. Tam je obsaditelnost minimalni.
Uvazuj, jestli by to slouceni nebylo vic na skodu, nez k uzitku. Asi by to chrtelo vzit salnikartu a ty linky si projet hned nekolikrat (spicka , sedlo, vikend )a pak teprve u necem uvazovat. Rusit vytizeny useky ve prospech koncovych je nesmysl prvni tridy. To by se pak klidne mohla prece zrusit trebas d-3 a nahradit d-1, pac by se lisil jenom konec z malinaku na osadu.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
45: psal jsem taky 46/66 - tudíž by měly souběžný úsek, dtto úsek Líšeň - Stará osad - viz Líšeňské autobusy. Svůj specifický úsek by měla tato linka jen od nám. Karla IV. do Mar. Úd.

Elektřina není na naftě závislá, tak, že poroste stejným tempem - drtivá většina je z uhlí, jež se spotřebovává poněkud menším tempem než ropa, s ropou sice elektřina poroste, ale pomaleji. Nota bene současné koketování se straým známým atomem :-). To, že jsou tbusy dražší se vším všudy samozřejmě vím.

Je to otázka růstu ceny ropy vs. ceny elektřiny.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Thor píše:
No právě např. ta 45 by měla většinu trasu společnou s 46/66, 25/26 a Líšeňskými autobusy

44/84 mají dost dlouhou část společnou taky s jinými linkami (trol ved. od Mendlu k Semilasu) a od merthautky k St. Os. úsek na Ostravské ul. se dá přeložit ma Olomouckou.

45 ? Mozna v useku novolisenska / krizovatka , pak od osady na merhautku a tim to konci.

44/84 Tam to tezko umistis, musel by jsi masivne posilit ulozeni na moste a celou tu nadzemni krizovatku.

Jinak , kdyz pujde nahoru nafta, pujde i elektrina, ty 2 polozky jsou vcelku nedelitelny. Navic ani zdroje elektriny nejsou nevycerpatelny a i rozvodny site maji svy maxima . Coz se ukatzalo uz loni. Navic 1km trol trate vychazi i s menirnou tusim okolo 20 milionu za km. Jeden trbus je zhruba 2* drazsi jak abus.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
No právě např. ta 45 by měla většinu trasu společnou s 46/66, 25/26 a Líšeňskými autobusy

44/84 mají dost dlouhou část společnou taky s jinými linkami (trol ved. od Mendlu k Semilasu) a od merthautky k St. Os. úsek na Ostravské ul. se dá přeložit ma Olomouckou.

51 - nebudu souhlasit - z Barvičovy se bez této linky dostaneš na mendl dost komplikovaně. na mendlu se dá přestoupit na 1 a jsi v jižní části centra ještě blíž než současnou 51.

Pravda je, že 42 se na to asi nehodí :-)

nicméně v globále je důležité to, že nafta půjde nahoru.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thor píše:
Přitom je tu hodně tratí s frekventovaným provozem busů - 44/84, 46/66, 42, 45, 53, 56, 58, 60, které si o to přímo říkají

51 by se dala zkrátit po mendl a přestavět na trolej - k tomu by stačila 1 výhybka
67 by se dala zkrátit na Českou a nestálo by to nic

No nic, nafta musí ještě trochu zdražit :-)
U linky, co jezdi po 10 minutach a vice se to stale moc nevyplati - 44/84,42,45, ... to by opravdu musel byt svazek linek, co jezdi velkou cast trasy dohromady (jako napr. t-busy z Ceske). To, ze v Brne trolejbusy jezdi za skoro stejnou cenu jako autobusy (a ne draz) je dane tim, ze obsluhuji linky s velmi hustym intervalem.

U 44/84 je problem s useky po silnici pro motorova vozidla. 46/66 - lepsi je prodlouzit 5 az na konec Lesne a tyto linky odpadnou uplne. 51 - to ji uz klidne muzeme zrusit uplne, nez jen zkratit na Mendl.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
kuba - předpokládám, že jsi myslel 4 výhybky na ul. Tvrdého/Úvoz - já to myslel jako 1 křižovatku

67 - Optátova - na to jsem pravda zapomněl :-)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Thor píše:
67 by se dala zkrátit na Českou a nestálo by to nic
... az na obsluhu ulic Sportovni a Drobneho a "vnitrku" Jundrova


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Thor: Ad a-51: 4 vexle by byly potřeba.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Přitom je tu hodně tratí s frekventovaným provozem busů - 44/84, 46/66, 42, 45, 53, 56, 58, 60, které si o to přímo říkají

51 by se dala zkrátit po mendl a přestavět na trolej - k tomu by stačila 1 výhybka
67 by se dala zkrátit na Českou a nestálo by to nic

No nic, nafta musí ještě trochu zdražit :-)


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Ale s propojkou jirovy se jeste tusim planovaal spojka okolo spalovny do slatiny ne ?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thor píše:
jaké jsou vlastně plány na rozšíření trolejbusů obecně?
V planu je ta Jirova a pak pokud bude nove nadrazi tak propojeni Slatinske trati s Mendlovym namestim okolo noveho nadrazi.

Bude take zalezet na vyvoji cen energii a podobne. Kazdopadne jsme se dostali do obdobi, kdy se pravdepodobne nebudou trate rusit. Ale porad pomer ceny provozu trolejbusu a autobusu neni takovy, aby to vyvolalo nejakou vetsi vystavbu (v Brne cca 1:1, ale na !!!existujici infrastrukture!!!).


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jaké jsou vlastně plány na rozšíření trolejbusů obecně?


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Prosím vás, chtěl bych se zeptat, jak bych rychle mohl najít loňský odkaz na článek o údajném chystaném protažení trolejbusu na Jírovu. Hledal jsem ho v sekci "všeobecná trolejbusová diskuse" a "linky a linkové vedení" zhruba od června loňského roku, ale bohužel jsem ho nemohl najít. Možná jsem ho jen přehlédl, ale možná že ani v jedné z těchto diskusí nebyl. Mohli byste mi poradit, případně třeba pomocí SZ poslat přímo ten odkaz? Tenhle příspěvek pak můžete smazat. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Pokud by jste nekdo renovovali trolejbus 7Tr nebo 8Tr, tak se mi ozvite. Prave mi postou dosel
Popis a návod
k obsluze mechanické
části trolejbusu typu 8Tr 4,5,6


Ale ve vnitr je i dost elektriky (nektery casti) a rozdily od 7Tr.

Casem to mozna skonci na CD/DVD.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Správně, na 3265 jsem zapomněl, ale 3009 jsem neviděl....

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Janatak píše:
Dneska na x5 3013, 3277 a 3283.

a 3009, 3265 :)


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dneska na x5 3013, 3277 a 3283.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Výhledově je se zatrolejováním počítáno


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Thor píše:
V Bystrci na Zoo jsem si všiml sloupu uprostřed stanoviště autobusů, ten tram byl instalován při poslední rekonstrukci - plánuje se výhledově zatrolejování?

Mimochodem ta přestvba takly mohla být udělána tak, aby tam bylo víc zeleně :-(

On ten sloup není ani tak uprostřed smyčky, jako spíš přímo uprostřed naší budovy :-D Jinak účel tady tohoto extra kousku neznám.
S tou zelení souhlasím, bývalo to tam lepší. Dneska architekti asi neznají nic jinýho, než dlaždice a beton. Těch pár halouzek bez trávy to nevytrhne.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
V Bystrci na Zoo jsem si všiml sloupu uprostřed stanoviště autobusů, ten tram byl instalován při poslední rekonstrukci - plánuje se výhledově zatrolejování?

Mimochodem ta přestvba takly mohla být udělána tak, aby tam bylo víc zeleně :-(


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Hééj, já z toho nemůžu... :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Kdo jste to ještě neviděli, scénka Zlínský trolejbus!
Aby se neřeklo, tak se to natáčelo v Brně :-)

http://youtube.com/watch?v=yGqbqrXHm5s


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dnes jsem byla zase svědkem zajímavé mimořádnosti. Vše se odehrálo v 16:05-16:15. Na Slovaňák přijel režijně 3260 od Skácelovy, objel si jednou kruháč, pak zastavil za odstavenýma t-32 a ukázal řidičům, že je chce předjet, tak ho pustili. Mezitím jsem odjel t-32, na Šelepově nás 3260 dohnal, řidič ukázal, že by chtěl předjet, jsem si myslel, že si dělá srandu, ale řidič z našeho trajfu vážně vylezl, sundal faje a pustil ho. Cestující se samozřejmě hodně divili, že se trajfy můžou předjíždět. Předpokládám, že 3260 jel z Komína, proč nejel přes nám. Svornosti? Že by kvůli provozornímu mostu?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
V 7:30 projel kolem zastávky Štursova směr Přívrat trolejbus T11 ev.č. 248. Taky nějaké zkoušky před nostalgií?


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Směr Slatina na brzdové skoušky na válcích ve zkušebně STK.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5842 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 14:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]