Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 126 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

205
18 úno 2008 19:00
Kénig
king666 píše:
M3: Thx za upřesnění... myslel jsem, že Jírova začala DÚ vadit až po tom samovolném rozjetí které zmiňuješ...

Smyčka v Masarykově čtvrti je pár lidem trnem v oku... akorát že zastavení provozu na této trati si dost dobře nedokážu představit - 2xZŠ, 1xGympl, kostel, oblíbené rekreační místo + dopravní obsluha půlky čtvrti... :-"
Tu a tam se mluví o nutnosti změny technického řešení, ale kapku si nedokážu představit, kam by se ta smyčka stěhovala... navíc ty hlasy taky nejsou obvykle moc razantní - radši... :evil:


Po pravé straně je obrovskej park, tam by to mohli šoupnout... :lol:


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
dala by se nahradit trolejbusem. Ten by taky kapacitně postačoval, nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
M3: Thx za upřesnění... myslel jsem, že Jírova začala DÚ vadit až po tom samovolném rozjetí které zmiňuješ...

Smyčka v Masarykově čtvrti je pár lidem trnem v oku... akorát že zastavení provozu na této trati si dost dobře nedokážu představit - 2xZŠ, 1xGympl, kostel, oblíbené rekreační místo + dopravní obsluha půlky čtvrti... :-"
Tu a tam se mluví o nutnosti změny technického řešení, ale kapku si nedokážu představit, kam by se ta smyčka stěhovala... navíc ty hlasy taky nejsou obvykle moc razantní - radši... :evil:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
M3: Tak se to bude jistit takto :))
Ivo Nedělka píše:
K tomuto období se navíc vztahuje jedna technická kuriozita. 9. dubna 1995 vlivem technické závady na brzdách došlo ke spálení brzdového obložení a tramvaj se po příjezdu na konečnou neudržela v klidu. Nějakou dobu se sice mohly používat elektromagnetické brzdy, ty jsou ale napájeny z baterie a hrozilo její vybití, po němž by následoval neovladatelný sjezd dolů. Přítomný dispečer tedy vymyslel operativně jednoduché a účinné řešení – přivázání tramvaje ocelovým lanem k označníku zastávky.

Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
king: DP měl od DÚ vyjímku do uřčité doby (poté byla postavena Mifkova), z toho důvodu, že Jírova byla v kopci. Vím pouze o jednom případu, kdy se údajně samovolně rozjela odstavená tramvaj. Díky tomu, že Jírova končila hromadou štěrku a za ní nebylo nic, pouze nějaká vegetace, tak byla škoda minimální. Došlo jen k vykolejení (možná to odnesly někaké kábly na podvozku). Zato nová smyčka Mifkova je podle DÚ v pořádku - končí u každé koleje masivním sloupem, takže kdyby se stalo, že tramvaji vynechají brzdy, tak ten sloup nemine. Nevím, kdo o těchto věcech rozhoduje... Jinak ještě k té vyjímce o stání v kopci - moc by mě zajímalo, proč nikomu nevadí smyčka Náměstí míru v Masaryčce - ta je přece také v kopci a nechci domyslet, co by se stalo, kdyby se zrovna tam tramvaj samovolně rozjela.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mno o těch střídaných pauzách na Jírové vím... zavedli je potom co DÚ zakázal odstavování více vozů na jednu kolej (nějáké najetí ](*,) )... po prodloužení na Mifkovu to střídání fungovalo až do letošního května - teď už je tuším zrušená i ta odpočinková místnost :roll: možná někomu připadalo, že jedna 30 min pauza a pak zbytek všechno 10 min může být na d-8 kapku otrava, ale to už jsou jenom moje spekulace... Každopádne tohle řešení pauz na d-8 je fakt nešťastný... :pray:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS - myslím, že do doby než se to postaví (víme jakým tempem se nové tratě staví), se určitě něco vymyslí. Času na vymýšlení je dost.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
No sem zvedavej, jak se budou resit pauzy po hypotetickym vybudovani tram tunelu ke kampusu. Tam ma byt dalsi uvrat..

To uz neni na popojizdeni, ale na stridani vozu .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 kvě 2024 21:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]