Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 97 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak se opravím (a zároveň dám za pravdu manilovi), dnes viděna 1710 na 2/7 a 1737 na 5/8 :)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky:
1737 jezdí (dnes na nějaké 8).

Thor:
Její stav je stále stejný, jako po najetí pod vozovnou, nějaké fotky mohu dodat později.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, celkem jich je 38, z toho nabořených, pokud vím, 7 (1711 a 1724 Medlánky, (1130) a 1716 Bohunice, 1726 a 1730 Lískovec, 1710 a 1737 Lískovec). Plus v dílnách 1714 a 1719, 1715 je už venku. Vychází z toho tedy 38 - 7 - 2 = 29...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Kolik obousměrných tramvají v Brně je teď vlastně provozuschopných?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Stojí stéle na 9. a je z toho celá nakřivo.
Až si vzpomenu, tak ti to zkusím nějak ošotoušit, ale udělám jen mobilovku, foťák netahám pořád s sebou.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jak je na tom 1711? je nějaké aktuální foto?


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Tento rok už to asi stejně nebude žádná, mají být jenom 3 a všechny už jsou nebo byly v dílnách (1714,1715 a 1719), jedině že by poslali některý dřív co se chystají na příští rok (1709, 1710 a 1736)

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
PvvS píše:
Ze by ny rozmlacenych kachnach ? Vzdyt pomalu neni s cim jezdit, natoz aby se posilaly na reko.


Dík, to jsem si myslel #-o


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Ze by ny rozmlacenych kachnach ? Vzdyt pomalu neni s cim jezdit, natoz aby se posilaly na reko.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kde váznou reko. na KT8D5.RN2 ?


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Jenze v praze se vuz vyradi na reko a posila do parsu. Pak se zaradi pod novym cislem.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Toto je trochu OT,ale na K-repu psali,že v Praze se bude vyřazovat 9038+39,takže článků na výměnu habaděj...


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
PvvS píše:
Aby tam omylem pak nenacpali nejakej clanek z K2 ..



I takové návrhy už padly :lol: Ale myslím že tzo bohužel neprojde :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Co je vůbec příčinou všech posledních nehod?

Příčinou je patrně lidský faktor - tzn. nepozornost, rychlost... Navíc se k tomu může přidat i snížená adheze zapříčiněná deštěm.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Bude to jako vždy nepozornost

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Vsadil bych na zítřek.

Co je vůbec příčinou všech posledních nehod?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Thor píše:
Hlavně, aby už žádná další nebourala

dneska další dvě. Kdy zase na osmičce uvidím dvojče?


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Aby tam omylem pak nenacpali nejakej clanek z K2 ..

Doufam ze bude info o rozsahu poskozeni.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Právě dnes byla zahájena flexa párty na 1730 :-?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Demon píše:
Problém je hlavně v mechanické části konstrukce napojení - čep + kolébka, proto nejsou krajní části záměnné !
Elektrika je naprosto podružná.
Dík, přesně na tohle jsem narážel.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
MKzB píše:
Články jsou skoro stejné, problém je v elektrice...
Problém je hlavně v mechanické části konstrukce napojení - čep + kolébka, proto nejsou krajní části záměnné !
Elektrika je naprosto podružná.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Kari, ale u té 1610 "stačilo" vyříznout kus kastle a vyplnit novými příčkami, tady to vypadá na poohýbaný, pokroucený celý článek - to už se imho nikdy rozumně narovnat nedá.. při nejlepším si představuju, že to bude vypadat jak předek 1131...


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
PvvS píše:
No , jesli to je ohly tak nebylo by lepsi to cely poslat minimalne do Parsu ? Nic proti nasim dilnam, ale co je moc to je moc. A kdyz tu jsou 2 clanky na likvidaci (nebo totalku) , tak uz by to chtelo neco lepsiho.

No, pamatuješ na rohlíkoid, který vyrobili pisárečtí posunovači? A jak ho v naší karosárně dali do kupy. Myslím, že s tou kačou nebudou mít zas takový problém, horší je, co udělají kluci v Pisoárkách.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Hlavně, aby už žádná další nebourala


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
David Jaša: Články jsou skoro stejné, problém je v elektrice - svorkovnice na druhý straně atd.
Výroba takovéto kačeny, jak popisuješ, by nebyla jednoduchá a pro údržbu a řidiče složitější. Pojistky od každé půlky šaliny v jiné kabině apod. I když potom by byl možná schopen jízdy i odpojený krajní článek.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Anyyy a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 20:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]