Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 168 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To jsem nevěděl. Pak je esko kandidát na muzeum (v lepším případě).


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
eNko a eSko mají stejný akorát dveře.
Jinak je to úplně jiný, VP část má níže díky podvozkům Düwag, elektriku Siemens a na rozdíl o eNka je schválená a nejezdí kvůli sjetým obručím. Již se to jednou řešilo, možná tady, možná na k-reportu. Problém je asi v tom, že Siemens (stejně jako ČKD sežral u Düwag) si za ty obruče účtuje nehorázné sumy.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Myslel jsem esko - a to tak, že by se vše vybrakovalo a sladilo s tím, co jezdí. Ale přiznávám, že naptrosto netuším, do jaké míry je možné.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Praze to je s těma motorama trochu složitější.
9101 má shodný jako 9104. 9102 a 3 má jiný. Prý na ně ČKD uklízelo kde co.

Thor: 9 vozů? Co vím, tak prototyp už není a eSko je total atyp.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Po nahlidnuti do papiru to upresnim :

motory mame stejny Te 028 A01, ty TE 028A co se vyskytuji v praze by mely pochazet z prototypu 9051
Trakcni menice jsou rozdilny 2PE61 (Praha) a 2PE62 (Brno), regulator je stejnej, rucni radice jsou rozdilny , statickej menic se lisi.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No , pokud vim , tak krome vyzbroje se lisily trochu motory (ale jinak zamenitelny) , kabina ridice, sedacky.
Kastla a podvozky by mela byt stejna (ovsem bez reko).


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
A nebylo by opravdu jednodušší do nich narvat novou výzbroj a unifikovat všech 9 ks v jednom provozu? Pořád z toho může být větší užitek, než provoz 4 ks a postupné odstavování pro chybějící ND.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
no aji ta kastla bude určitě proti Brnu něco extra, to by byl další atyp do sbírky - ale to řeknou přesněji zasvěcení. jenom opakuju co bylo napsáno

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
No bez kompletni reko vyzbroje urcite. Tolik vlecnaku nepotrebujem .
No a proto taky píšu, že se "zprovozní za použití dílů z pražských šrotů", nikoliv že se zprovozní i pražské.
90% dílů je shodných a opačná polarita neni až takovej problém, pokud nepředpokládam prohození měniče jako celku.
Nějaká forma rekonstrukce výzbroje je samozřejmě po těch měsících (letech) odstavení nutnost.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No bez kompletni reko vyzbroje urcite. Tolik vlecnaku nepotrebujem .


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
chat-maniac píše:
myslím že pražský šroty nám s dílama budou k ničemu...
A máš nějaký důvod, nebo jen "myslíš" ? :roll:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
myslím že pražský šroty nám s dílama budou k ničemu...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
mrakicio píše:
spíš bych to viděl tak, že 1801 typovky neudělá. A pokud jo, zprovozní se 1803 a tím to končí. 1802,1804, Liberec a Praha = kovošrot.
Kvůli dvěma kusům by se typovky určitě nedělaly, počítám že jestli to klapne, zprovozní se všechny čtyři za použití dílů z pražských šrotů.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mrak: 1801 se začala na typovky připravovat po pražském oznámení, že se chcou svých kousků zbavit a jedna z brněnských RT6 (teď nevím jestli 1 nebo 3) už typovky udělala. To dohromady dává docela dobrou motivaci i možnosti k tomu, aby se zkoušky úspěšně dokončily...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
spíš bych to viděl tak, že 1801 typovky neudělá. A pokud jo, zprovozní se 1803 a tím to končí. 1802,1804, Liberec a Praha = kovošrot.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já myslím že když reprezentant typu RT6N1 1801 udělá typovky, tak budou zprovozněny všechny.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Kdo ví, jestli není lepší mít RT6 před případným zprovozňováním co nejvíc vybrakované, aby se při znovuoživování sjednotily.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Goga píše:
:cry: Ta už to asi nerozchodí, co? Ale kdyby se všechno povedlo a nakoupily by se ty z Práglu... :-?

Proč by to nerozchodila ? Právě. protože součásti vymontovány na repasi, má naději na rozchození.
To by je museli dát zadarmo a i tak, co v Brně s tramvají, která je určena na jinou polaritu v troleji, to by musela dostat novou výzbroj.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

205
18 úno 2008 19:00
Kénig
daxi píše:
stav 1803


:cry: Ta už to asi nerozchodí, co? Ale kdyby se všechno povedlo a nakoupily by se ty z Práglu... :-?


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
a ještě jedna 1803


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
stav 1803


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
MKzB píše:
Co mají ty potvory vůbec za pohony?


IFE...


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co mají ty potvory vůbec za pohony?


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
V současné době se řeší poslední větší problém před provozem s cestujícími a to orchrana sevření cestujících dveřmi, vůz byl dodán dle starší normy, kdy byla dovolená tolerance 50mm, musí se však upravit na 30mm. Zdá se to být malicherné, ale je to velký rozdíl, v současné době s tímto problémem zápasí mechanici, ovšem je to poměrně komplikovaná operace - není to tak jednodiché jako při nastavení současních pohonů (IGE, BODE, IFE atd.)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
daxi: dtto téma 13T


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 00:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]