Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 169 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dal bych sem fotku 1803,ale nevím jak.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
100km je u schvalenych vozu po TBZ, u typovych zkousek je 3-5000km..

Klidne i pred.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
to bude asi tim, ze neni obousmerna ťulo.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pokud RT srot udela konecne typovy zkousky, tak to pak bude mit smysl. Bez nich to ma smysl pouze jakozdroj ND a a pak jako zelezo do srotu.

I kdyz z tech kyvackovych podvozku by mohl byt krasnej posunovak ( asi vim co bude dalsi fotomontaz) ..


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Má smysl provozovat jeden kus od typu? Plánuje se zprovoznění i dalších?


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Každopádně nechme se překvapit,ale bude to už určitě brzy.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
daxi - posuzovat podle trčících drátů je zavádějící, navíc ty kabely (který už tam mimochodem nejsou) byly natahaný kvůli zkouškám :wink: ...

Co se týká zkušebního provozu, tak o několik stránek zpět, uváděl Kada 90dnů/150km denně, teď to bude asi vycházet jinak..


Offline
Uživatelský avatar

205
18 úno 2008 19:00
Kénig
Tak je to teda pravda nebo ne? :-k


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
100km je u schvalenych vozu po TBZ, u typovych zkousek je 3-5000km..


Offline
9987
15 led 2005 23:41
mám dojem, že v případě km DÚ u RT6 krapet přitvrdil a stovka stačit nebude...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
podle info by měla najezdit šalina 100km aby zjískala povolení od drážního úřadu.na 1801 tolik práce určitě není.Vyděl jsem ji ve vozovně a jen z ní trčely uvnitř nějaký dráty,ale to už je jen maličkostdal jsem rači měsíce ,abych pak nevypadal jak hlupák kdyby nejezdila hned zítra.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
daxi píše:
...ty RT6 s něma to vypadá asi následovně.1801 splnila 100km bez poruchy!!!!při jízdě po vozovně.Kdy by ale mohla naostro vyjet to vskutku na 100% nevím.Vyděl bych to tak v měsících...


Těch 100km jsem nějak nepochopil? Jinak na 1801 rozhodně není práce na měsíce (navíc by pak ani nezbýval čas), jde spíše o to, aby se neobjevil nějaký zádrhel...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
musim s tebou souhlasit.Je to tak starých šovcú si podnik moc neváží.Bohužel.Jinde si takových lidí cení už díky zkušenostem a v podniku je vyhazují a to je špatný.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ono je bohužel špatný, že u depecu šéfové dávaj na dekádu a dobrý vozy rovnou nováčky, a ti co čekají a mají zájem o přesun, utřou. Já taky šel rovnou na 7375 a po půl roce 7467. Nestěžuju si, ale z pohledu stařešin je to divnej přístup. Měl bych dostat na dekádě s vozem 7266 a pak za zásluhy lepší. Ale ono to je pro ně asi veliký přemýšlení, tak obsadí volný řádky nováčkama a maj to bez práce (asi jako všechno u depecu). A stařešini čekají a čekají..... Pak trhačkáři co jezdí 20 let, maj pořád ty šroty (pardon-vozy), co před těma dvaceti letama.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Noví řidiči jsme byly všichni.všichni se musí vypracovat,někteří sice odpodnou,ale pak zbyde jen ta (j)elita :-)


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
S těmi volnými službami je to momentálně velký problém.Nusím jen souhlasit že školní oddělení chrlí jednoho řidiče za druhým a volných služeb ubývá i díky brigádníkúm.Vím minimálně o jednom řidiči který byl na dekádě Aniter a odešel do medlánek a další prchly k trajfum.Rousek ale hned tyto služby obsadil čerstvým masem.
ty RT6 s něma to vypadá asi následovně.1801 splnila 100km bez poruchy!!!!při jízdě po vozovně.Kdy by ale mohla naostro vyjet to vskutku na 100% nevím.Vyděl bych to tak v měsících.Ten zbytek vozu 18002 až 1804 připomíná spíž šrot-bohužel.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
:applause:
A je nějaký reálný odhad, kdy by mohla začít (trvale) vozit cestující? Týden, měsíc?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
1801 má opravdu všechny zkoušky úspěšně za sebou, teď je ještě potřeba doladit pár "nedostatků"...


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Tak daxi nenapínej nás a prozraď původ své senzační zprávy.
Jedná se o ověřenou informaci nebo jen tak odvážně dedukuješ ze zmíněné náborové akce?
Citace:
Info z nástěnky ve vozovně Medlánky:
Řidiči jenž mají zájem,,pilotovat'' vozy RT6N1 ať se přihlásí u výpravčího.Podmínka je HPP s minimální jednoletou praxí.
Tak nevim,že by si vyškolili nové řidiče a nechali nás at se na ně jen koukáme?
Je logické, že vyškolení řidiči musí být připraveni v okamžiku, kdy RT6 po tom obrovském úsilí konečně vyjede s cestujícími, a stejně tak považuju za logické vyškolit co nejvíc řidičů v době, kdy tramvaj musí najezdit kilometry, ale ještě nemá oprávnění vozit cestující. Něco průkaznějšího nemáš?
A mimochodem, můžeš mi říct jedinou službu, která není obsazená? Moc rád bych si ji odjezdil, třeba i s tím mučícím nástrojem zvaným Anitra. Když nepočítám ohňostroje, kdy vyhnali jezdit snad i uklízečky, tak poslední službu z volna jsem měl někdy v říjnu. Že pisárečtí řidiči své středisko houfně opuštějí je smutný fakt, nejen do Medlánek či na trolejbusy, ale též pryč z DPMB, ovšem školní oddělení neúnavně chrlí jednu várku čerstvých řidičů za druhou, kteří úbytek víc než vyrovnají. Početně tedy, o kvalitě raději pomlčím.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Spis silne neoverena.. Osobne sem neslysel o provedeni nekterych zkousek na 1803, bez kterych by to neslo. A zkratovky na 1801 nevim jestli byly.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Sice je to zpráva roku, ale moc lidí se k ní nevyjadřuje. To je to tak nevýrazná zpráva? :-)
Já sem třeba rád, aspoň se to po tolika letech někam pohnulo. A výhra je, že k tomu lepšímu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
daxi píše:
RT6N1 se vrací do provozu (s cestujícími). Zatím pouze vůz 1801. Dostal povolení od drážního úřadu.
Je-li tohle pravda, pak jde, aspoň pro mě, o zprávu roku !!! :applause: :pivo:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Aleluja, hosana, tak hodně spokojených km. Budu držet pěstičky i za zbývající sestřičky.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Info z nástěnky ve vozovně Medlánky:
Řidiči jenž mají zájem,,pilotovat'' vozy RT6N1 ať se přihlásí u výpravčího.Podmínka je HPP s minimální jednoletou praxí.
Tak nevim,že by si vyškolili nové řidiče a nechali nás at se na ně jen koukáme?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ty informace o RT6 jsou poněkud závažnějšího rázu než jméno novýho sarančete. ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 21:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]