Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 132 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Na trati by měla být zastavena doprava (ale trať by měla být stále v provozu). Takže pokud budu chtít, klidně si tam můžu objednat vlak. Navíc to co je k dispozici je pouze návr nikoliv konečné znění
Ohledne Lednice jsem mel ma mysli, ze bych se byl ochoten vsadit, ze pristi rok bude provoz v podobnem stejnem rozsahu jako letos. to, ze to neni v navrhu nic neznamena.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Thor: Traťová rychlost, četnost zastávek, vzdálenosti mezi nimi. apod.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Traťové poměry? No, ... ty cestující bych ještě bral.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Adam_r: ty nečteš co jsem napsal? Na trati by měla být zastavena doprava (ale trať by měla být stále v provozu). Takže pokud budu chtít, klidně si tam můžu objednat vlak. Navíc to co je k dispozici je pouze návr nikoliv konečné znění.

Thor: vím že na 260 jezdí i 810 (nebo 814) pod drátama, ale tam jsou na to traťové poměry i frekvence cestujících tomu odpovídající.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Asi se snad do Lednice podívá aspoň pálavský okruh...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No jestli abus vyveze z centra vic lidi, jak vlak nekde z kraje z poli, tak proc to tam zbytecne hnat. Ony naklady na dopravni cestu jsou dost solidni palka.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Kuba: psal jsem, že to bezhlavě neobhajuju - nevím kolik lidí by přestupovalo ve Vran. Nemám nic proti přímým osobním vlakům Bo - BV a návazné lokálce, ale IDS se rozhodlo ukončit "předměstskou" ve Vran., proto moje úvahy.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Thor: Aby museli všichni přestupovat, že? A jeden cestující z Pohořelic by nemusel. Navíc by tam 810 ani nestačila.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
PvvS: kromě čeho jiného :-). Na tratích existují stanice pro křížení/předjíždění :-)

Ale já to bezhlavě neobhajuju, já nevím kolik lidí potřebujje spojení Pohořelice - BV, nebo Přibice -BV, spíš by mohlo být provozně výhodnější postavit vlaky Bo - Vranovice a Pohořelice - BV s návazností ve Vran.

adam_r: Ty moc nečteš o čem píšu, že?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thor píše:
U těch Vranovic - Pohořelic jde taky o to, zda by nebyly vhodnější přímé vlaky do BV. V tom směru njesou optimální silnice.


co se tyce Vranovice - Pohorelice:
- nadrazi v Pohorelicich je za mestem, zatimco _primy_ a rychly autobus jede primo z centra. Staci se podivat na mapu.
- uz dlouho z Pohorelic temer vsichni jezdi do Brna autobusem.
- V ramci IDS by mela byt expresni linka Pohorelice - Brno.
- Na misto lokalky bude autobusova linka Pohorelice centrum - Vranovice s navaznosti na vlak / od vlaku.
- Tech 36 km pod draty by nebyl takovy problem, ale 810 neni vzhledem k tratove rychlosti uplne vyhovujici. Muselo by byt neco jako desiro/854. V useku Vranovice - Breclav by nemusela stacit kapacitne. U Letovic je nizsi tratova rychlost. O kolik cestujicich by se zvysilo frekvence zavedenim primeho vlaku do Breclavi 0,1,2, nebo opravdu nejake zasadni cislo 100?

co se tyce Lednice:
- je to hodne specificky turisticky provoz. to ze nejsou zadne vlaky v navrhu jizdniho radu neznamena, ze pristi sezonu nevyjedou. Dokonce bych se byl i ochoten vsadit, ze vyjedou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Krome jinyho to , ze by onen zemeplazivec podstatne snizil propustnost cele trate.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Datel píše:
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.



nevím proč by měla být utopie jezdit 810 pod drátama - např. na 260 je to naprosto běžné na severní části, večer, apod. 810 je o dost úspornější než 242.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
David Jaša: Ano, večer tam jezdí manipulák do kovošrotu.
Mn 82520 Břeclav 16:57 - Podivín 17:10-17:35 - Zaječí 17:48-18:55 - Šakvice 19:03-19:38 - Vranovice 19:50-20:10 - Pohořelice 20:31
Mn 82521 Pohořelice 20:51 - Vranovice 21:11-21:44 - Šakvice 21:55-23:05 - Zaječí 23:13-23:23 - Podivín 23:33-23:49 - Břeclav 0:02
Vlaky jsou vedeny legem (704) a jezdí denně krom soboty.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem je na pohořelické trati vůbec nějaká nákladní doprava?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fixi: ad přestupy ve Vranovicích
Brno - Pohořelice 5 min
Pohořelice - Brno 4-5 min
Břeclav - Pohořelice jen v odpolední špičce 5-10 minut
Pohořelice - Břeclav nejsou


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Z pohledu cestujiciho mozna ne, ale v jakym stavu je spodek je druha vec.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mám dojem že zrovna na Pohořelické lokálce přestupy zajištěné moc nejsou :(

Trať do lednice je stará, ale z pohledu cestujícího nevykazuje známky katastrofálního stavu...a těch 40/50 co tam je jsme určitě jeli.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
U těch Vranovic - Pohořelic jde taky o to, zda by nebyly vhodnější přímé vlaky do BV. V tom směru njesou optimální silnice.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Břeclav - Lednice: v žádném případě to není trať pro pravidelnou dopravu! Ale té nostalgie je opravdu velká škoda, jedná se o turisticky atraktivní region a pravdelný provoz nostalgických vlaků v letní sezóně by byl určitě dalším lákadlem pro turisty. Odvažuji se tvrdit, že žádná další podobně vhodná trať pro provoz nostalgických vlaků s takovým turistickým potenciálem v jihomoravském kraji není!
Otázkou taky zůstává techniký stav zmiňované trati?

Vranovice - Pohořelice: 40 lidí se vejde s klidem i do autobusu....Takže jeden takový řečnický dotaz pro šotouše? Schválně co je z ekonomického hlediska výhodnější, 40 lidí v jednom motorovém voze řady 810 nebo 40 lidí v autobuse? Kterej mimojiné zastavuje přímo na návsi?

Jo a ještě chci upozornit na nepřesně užívaný termín zrušená lokálka (trať). Jde pouze o zastavení (osobní) dopravy (tzv. doprava toho času zastavena). Zrušení trati je zcela jiný úřední úkon spadající do kompetence drážního úřadu.


mrakicio píše:
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)

Ále... kdypak jela Panonka až v 7 ráno? Možná když byla sněhová bouře v Rumunsku, ale jinak jezdí celkem normálně.
Ale je jí škoda, zvlášť když přes Brno teď bude jezdit jen jediný noční rychlík (a to jen se dvěma vozy k sezení ](*,)). Malou náhradou snad bude rozšířené večerní spojení s Prahou (konečně taky), ale na východ je to slabota, z Brna není ani slušný přestup na noční vlaky v Břeclavi :-(


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ad S1: Je to vlastně sloučení S1+S31, cestující, co přijedou po Tišnovce, nebudou muset přesedat, pakliže si zvyknou, že nedojedou na hlavas.
Vranovice - Pohořelice: Foto zastávky Přibice v ranní špičce, vlak 14655, ve Vranovicích jsme napočítali cca 40 vystoupivších cestujících. Možná by nebylo na škodu, aby jezdil vlak třeba jen do Přibic, ale to by bylo hodně neekonomický, v hodinovým intervalu by motorák 50 minut stál a 10 jel. Pro spojení Přibice - Brno nebo Pohořelice - Břeclav je to dobrá trať, avšak z Pohořelic do Brna tím nikdo nejezdí.
Břeclav - Lednice: Vhodnější trať se zastavenou dopravou, kam by se mohli o víkendech vozit turisti historickým motorákem v okolí Brna asi nenajdeme, vzhledem k tomu, jakým je Lednice turiticky vyhledávaným místem. Zabrousíme-li trošku dál mimo Brno, pak podobný jízdní řád má i lokálka z Bruntálu do Malé Morávky - pět párů vlaků o víkendech od května do září, jezdí tam však 809, což lze v jistých ohledech za historický motorák taky považovat. :-)
Jinak, co se týče zastávek daleko za vesnicí, tak to zdaleka není problém jen této tratě. Doplnil bych ještě takovou historku, minulý týden jsme byli v Lednici na školním výletě. Když jsme šli kolem zastávky Lednice, rybníky a jeden spolužák uviděl jízdní řád, tak se hodně divil, že tam něco jezdí. Kdyby tam šel za rok, už by se neměl čemu divit. :-( Jinak, souhlasím s Fixim, že o prázdninách, by tam mohly jezdit vlaky denně.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Břeclav - Lednice jsem dneska jel - vzhledem k provozu historických vozů M131 a M262 je trať zajímavá, dnešní odjezd z Lednice 12:32 50 lidí, předtím opačným směrem asi 30. Umístění zastávek je ovšem poněkud zvláštní, vždycky cedule v lese a vesnice kdesi daleko. Časové polohy vlaků jsou nedomyšlené, o prázdninách neexistuje provoz v pracovní dny. Chtělo by to však najít jinou trať pro provoz historických motoráků, zvláště když je třeba 830.018 rok po hodně velké opravě.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
mrakicio píše:
nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...

Bystřice je v kraji Vysočina, takže to pokud se nepletu jde z jejich obecních peněz.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Panonky je škoda - jediný vlak na dálný východ přímo z Brna :-)

Břeclav - Lednice - souběžná silnice, výrazně kratší jízda autobusem.

Vranovice - Pohořelice - nevím, jak moc je tato trať vytížená, ale pro přímý směr Břeclav - Pohořelice by zas tak špatná nebyla - tam se z Pohořelic musí po okreskách.

S první větou mrakiciova příspěvku plně souhlasím, snad jen s poznámkou, že bych z té věty vypustil spojení "... v Bystřici ..." a zbytek ponechal ... :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 21:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]