Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 172 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
btw, měl jsem pocit, že "S"ko taky nemá hotové papíry.. ani nevím proč by mělo, když se mělo po pár najetých km vracet do ČKD a mělo být nahrazeno LTčkem...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
mrakicio píše:
to letadlo zmizelo kdy? koncem 90.let?

Poté,co ho někdo podpálil...


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Ponořím se zase trochu do vod fikce, ale mohl by mi některý ze znalých pánu odpovědět, zdali by bylo možné nějakým způsobem RT6S prohnat rekonstrukcí na případně provozovanou N1? Bylo by to o moc dražší/nemožnější, než reko 1802,1804 resp 9101-9104, kdyby N1 dostala papíry? Jde mi o to, co by se mohlo/muselo udělat pro to, abychom za pár let viděli brnem jezdit 9 RTček:)

Díky

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
A nebylo by lepší umístění pro tyto tramvaje muzeum tramvají v Pisárkách?

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jest -li má papíry, tak by jí mohl doplnit TM svou sbírku prototypu, na kolejích ještě žádný nemá od dob R1. Pražáci by měli nefunkční a bez papírů N1 a Brno S s papíry, ty ojetý okolky by nevadily, stejně by jako ostatní nikdy nikam nevyjela. A kdyby, tak navařit okolky by nemuselo být tak drahé.
hahaha

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Jeste si stezuj :))
Ale tu RT6S mohli za cenu jedny vetsi recyklace T3 koupit do zbirky atypu , Aspon to ma papiry.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jezdit tady party tram jako v dojčlandu, chodil bych tam na :pivo:. ;-)

PS: kdo tam přidal dvojtečky? S nima to není ono. :twisted:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
to letadlo zmizelo kdy? koncem 90.let?


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Neumím si tedy popravdě představit, že bych šel do šaliny na kafé nebo na záchod, jsou to teda pro mě docela děsné představy. Když už teda tak ta kavárna by ještě šla že.... Není to tak dávno co jsm eměli na Brněnské přehradě letadlo fungující jako kavárnu....ale... rozhodně RT6N1 uvidím raději plnou lidí na kolejích jak peláší od zastávky k zasávce.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No a kdyz uz tu byla pojizdna pokladna pro duchny , infokoutek a pojizdna susirna a sklad pisku, co takhle zkusit pojizdny zachodky ? Ala variantne Liberec :
karosak na Tram-foru píše:
Psal jsem do vzkazniku DPmL, jak to vidi aco bude. Dostalo se mi odpovedi. Je i :lol: , ale soucasne :cry: :
tramvaj RT6S je jediná svého druhu, a tak z technických, ekonomický a provozních důvodů nikdy jezdit nebude. Podrobnosti jsou Vám, jako odborníkovi asi také dobře známy. Již několik let ji neúspěšně nabízíme k odprodeji do Prahy, Brna, ale i Polska a Maďarska sami i prostřednictvím jiných obchodních subjektů. Posledním zvažovaným nápadem jej její přestavba na propagační kavárnu, restauraci nebo veřejné WC, jichž je v našem městě velký nedostatek.



Jana Eichlerová, tisková mluvčí DPML, a.s.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Nic se neděje? Přece se DP na DOD v Medlánkách chlubil že se je pokouší zprovoznit ...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Prozatím se nic neděje...


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Se mi zdá, že to tady nějak umlklo.... Co je nového ? Děje se něco, co by stálo za to sem napsat a informovat ostatní nadčence ?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Spis bych ted obratil pozonost na typovky 1801/3...preci jen kdyby nahodu doslo ke schvaleni typu nebyl by problem veskere vymeny vyzbroje a podbne kravoviny vest jako rekonstrukci typu coz dnes neni mozne...takze zas bych moc nepredbihal...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No , kdyz sem se ptal u Parsu, tak mi tvrdili ze pri zmene vyzbroje na progress je tahle jedina schvalena dokumentace . Bez presunu ani ranu. Ovsem dalsi drobnosti jako novy pult, buse uz neni podminkou.

Navic by se tim i vozy sjednotily s ostatnima (i kdyz zrovna v brne.... ), pac pri zachovani parametru by tam byl jeden kontejner s Europulse a 4 TAM motory, shodny s wanama (az na uchyty).


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Levnejsi , jak tam cpat 2* progress a vyztuzovat strechu i s presunem pantecu.
No tfuj, to je podpásovka... :lol:

Tohle by se předpokládam ale v Brně dělat nemuselo (i když by mohlo... :wink: )


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Levnejsi , jak tam cpat 2* progress a vyztuzovat strechu i s presunem pantecu.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
rt6n1 píše:
1804 z šumivým TV Europulsem to nezní špatně. :-)
Tak zrovna při zvolení Europulsu bys musel vyměnit i motory a taková investice do opravy už by asi nebyla ekonomicky únosná ani pro zapřísáhlé šotouše... :wink:


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Ale jako nákladní tramvaj se osvědčila, ne? Vivat Drážďany :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Dnes byl z 1801 vyložen písek..


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
1804 z šumivým TV Europulsem to nezní špatně. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Již jsem to psal na K-report.
ČKD prý každou tyrisorovou výzbroj vyrábělo ve dvou subtypech, podle polatiry troleje, takže v případě přesunu by se musely již tak dost vybrakované tramvaje předělat. Takže by možná bylo výhodnější u nich tu výzbroj úplně vyměnit za nějakou dnes vyráběnou a schválit je jako rekonstrukce. V tomto případě stav nehrál takovou roli, protože by stejně šly na reko, kde by se komplet předělaly. Adeptem na vyzkoušení je zde skoro vykanibalizovaná 1804.
Tímto ale hodně předbíhám.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
mrakicio píše:
mě by spíš zajímalo, zda by byl, v případě úspěchu 1801, zájem o vozy 9101 - 9104?
Počítam, že minimálně o 9101 určitě ne.
Možnost návratu z N2 na N1 je velmi malá.
A ani ty ostatní nejsou zrovna v prodejischopném stavu...

Kuba: V Praze máme 14T a při zmíněném vykolejení tato škodovka zničila škodovákům škodovku, takže v podstatě nula od nuly pošla... :lol:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
mě by spíš zajímalo, zda by byl, v případě úspěchu 1801, zájem o vozy 9101 - 9104?


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Nechci moc předbíhat, přeci jenom ani 1801 ještě není jistá, ale jsem zvědavý, které další vozy bude vůle opravit... je celkem jasné, co který potřebuje a kolik to cca bude stát... 1803 by se ještě do provozu uvést mohla, jsem ale zvědavý jak to dopadne s 1802 natožpak 1804...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 16:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]