Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 133 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba píše:
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...
Vranovice - Pohořelice, předpokládám, že tam to odveze jeden menší autobus, zase takový nával tam snad nebyl, aby na to byl potřeba vlak (a ještě k tomu tolikrát denně)
Břeclav - Lednice? To je škoda, jak to tam bylo s vytížeností?
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To u té S1 hodnotím jako přešlápnutí na místě :-(


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Vyškov: Je to jediná trať z Brna, kam nejezdí ty flamendráky.

Ty ranní rychlíky Břeclav-Brno jedoucí 4 min před zrychleným osobákem, to je taky síla... Nehledě na čas dojezdu do Brna v X.24, výborné pro lidi pracující na 7. a 8.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Diskriminace Vyškova? Tak osobáky tam už mít nebudou a spěšňák přesunuli na odpoledne nebo co tím chceš říct?


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Koukám, že diskriminace Vyškova stále trvá a v noci tam nejezdí nic.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak je to oficiální, Taury 1216.2 jsou schváleny na síti SŽDC.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hm, nemyslel jsem si, že to půjde tak rychle.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No a stridavy elefant je na svete :
http://www.k-report.net/discus/nahledy/169312.jpg

Skoda ze se nebude testovat v brne :(


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No, kdyz uz nestaci v IDS prestup Hrana/Hrana, a aplikuje se presttup dvere/okno ..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
http://www.pokolejich.cz/ tady sou nějaký fotky z té dnešní nehody na hlavasu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
David Jaša - díky za odkaz

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
http://cs.wikipedia.org/wiki/Talgo


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Vyvazovaat , vyvazovaat at se neprevratime. :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Jejda co jsem to napsal....chtěl jsem napsat, dvounápravový pojezd! #-o


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jedno kolo na kažé straně mají v kloubu myslím i vídeňské ULFy, ale opravte mě, jetsli se mýlím.

Otázka odpružení je technická věc, a je to podle mě uspokojivě řešitelné, nakonec odpružení ve škodováckých tramvajích a RT6 není taky nic moc. Jednonápravový vůze bude vždy pro dopravu na kratší vzdálenosti, a tam zas není potzřeba takový komfort jako v R. Vrcholem vývoje jednonápravového vozu rozhodně není 810, i dnes se takové vozy staví - co vím tak jezdí např. v Rakousku na Mariazeller Bahn, i u nás se plánují nové takové pro úzkorozchodky.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
adam_r píše:
Treba nocni expresy Paris - Madrid vyrobene firmou Talgo maji jednonapravovy podvozek mezi kazdymi dvema vozy. Takze bych netvrdil, ze to nejde udelat s dobrym jizdnim komfortem, nebo ze je to prezitek. http://felixcheung.spaces.live.com/blog ... 1231.entry

Jestli ty podvozky jsou mezi vagonama, tak jsou jisto jistě otočné vůči karoserii, takže se pohodlnost jízdy ani zdaleka nemůže rovnat pohodlí v šuku nebo regiošuku.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - já jen, že jsem četl před více než 30 léty v nějakém českém (?technickém?) magazínu o nějaké jednotce pro linku Paříž - Madrid, kde bylo popisováno populárním způsobem toto (snad) řešení pojezdu s jednonápravovými podvozky společnými pro sousední vozy a kde bylo uvedeno, že toto bylo zvoleno z důvodu technického řešení změny rozchodu pojezdu. Více jsem se o to nezajímal, proto předcházející dotazy ve snaze bez hledání na netu se dozvědět více

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
J*M* píše:
adam_r - měl jsem na mysli, zda tento typ pojezdu nebyl zvolen pro jednodušší technické řešení a tím i z hlediska ekonomického
Jak tak brousim po net-u, tak to nevypada, ze tato konstrukce vznikla kvuli jednodussimu prerozchodovani. Podobne soupravy jezdi i v USA. http://www.flickr.com/photos/sp8254/921413059/ Nekde jsem videl i pouze Spanelskou (jednorozchodovou).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - měl jsem na mysli, zda tento typ pojezdu nebyl zvolen pro jednodušší technické řešení a tím i z hlediska ekonomického

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
J*M* píše:
adam_r - není to z důvodu změny rozchodu ?
Ty vozy samozrejme umi menit rozchod. Nicmene jsem to uvadel jako priklad, ze ten pojezd jde udelat dobry - jet na lehatku z Parize do Madridu a nechat sebou celou cestu kvedlat jak v 810 by nikdo nechtel.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Je škoda, že dosud nidko nevymyslel něco jako 810 se smetákem. Takové vozidlo u nás (ČR) chybí. Není to neřešitelné, elektrická část (viz slovenské 811 s el. přenosem výkonu). Dnes se zbytečně po zadrátovaných tratích s nízkou frekvencí cestujících prohánějí v lepším případě samotné 810. V horším soupravy s el. lokomotivou a dvěma až třemi vozy....
Umím si představit takovou regionovu se smetákem....
Ono nejde o to to vymyslet, ale hlavne to byt stavu zaplatit. Hlavni problem je draha vysokonapetova elektrika a nutnost jejiho pouziti v pripade vysokych napeti pouzivanych na velke zeleznici. Celkove pak porovnani porizovacich nakladu neceho takoveho v porovnani s porizovacimi a provoznimi naklady 4-oseho noveho nizkopodlazniho motoraku (treba http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic) mohou vychazet dost spatne.

Elektricky vlak velikosti (trochu vetsi) regionovy jsem potkal v Geneve, ale tam to jezdi na 1500=, takze na relataivne nizke napeti. http://www.bueker.net/trainspotting/pic ... 0w188h.jpg


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - není to z důvodu změny rozchodu ?

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Thor: dvounápravové podvozky to už je dosti přežitek, jízdní komfort jde pěkně do kytek....i u vozidel pro regionální tratě bych preferoval podvozky.
Treba nocni expresy Paris - Madrid vyrobene firmou Talgo maji jednonapravovy podvozek mezi kazdymi dvema vozy. Takze bych netvrdil, ze to nejde udelat s dobrym jizdnim komfortem, nebo ze je to prezitek. http://felixcheung.spaces.live.com/blog ... 1231.entry


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
810 a klony maji jednońapravovy podvozky. Dvounapravovy ma trebas i T3 (a to je prezitek :twisted: ) .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 20:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]