Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 134 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Zas tak bych to nepřeháněl :-) Pořád je to lepší než stará 810. Mimochodem opakuji, že vzhledem k počtu cestujících na S1 se tato jeví jako vhodná ke zrušení i když už se tu někdo vyjadřoval opačně.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Kuba: Nic az na to ze vetsina z nich ma jizdni vlastnosti dvouosyho dobytcaku (a betonovy sedacky). A jezdit ve vozech, ktery jsou v podstate jenom prevleceny Sm11 je dneska uz ubohy. Uz i ty abusy jsou na tom lip. Na lokalky , kde jezdi vlak 2* denne a veze sebou 10 lidi (nebo 1/2 vesnice, podle tho ceho je vic) se mozna hodi, ale delat z toho parodii na cestovani zvanou regionova je uz katastrofa na koleckach.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dnes už jezdila regína :-(, ale netušila na jaké lince.
PvvS: Tak když někde jezdí cca 10 lidí (jsou takový vlaky), tak tam je asi 810 nejvhodnější. Nebo co proti nim máš?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no pokud myslíš to slovenský Bd, to bylo prej ještě jedno z těch lepších kousků...


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Ze by konecne i videnskej S-bahn ?? I kdyz potom s cim sem jel v sobotu , povazju malem i 810 za vozidlo schopny prepravy lidi ..


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
České dráhy mohou v Brně přijít o monopol

Další krůček...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fixi, Mauricio: http://zeleznice.e-metro.cz/obehy0708/ob_714_0708.htm Ty 714 patří sice do Majlonta, ale tam se podívají jen jednou během pětidenního oběhu, jinak jsou de facto deponovaný v Tišnově.
Pokud tady vydrží jezdit až do pátku, tak bude zajímavá souprava v noci z pátka na sobotu na flamendráku do Tišnova, kde má jezdit 714+2x010(012)+814+014+814, takže by tam jela 714+2x010(012)+714+2x010(012).


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
kuba píše:
Na úžasné šotolince S1 jezdila dnes 714+2x 010(012).

To je krásná souprava! :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
A odkud by vyjížděly na tišnovku???


Offline
9986
15 led 2005 23:41
aha, já měl za to, že v Tišnově žádná 714 není


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Mrakicio, Miky: Kde jinde? Regína navíc v pondělí ráno vyjíždí z Tišnova.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tišnov?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
9986
15 led 2005 23:41
714 a 010? Kde to vyhrabali?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Na úžasné šotolince S1 jezdila dnes 714+2x 010(012). Regionoha byla posprejovaná.
http://www.k-report.net/discus/messages/28/27954.html


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Angel: Co to meleš o smetákách. V tom případě můžeš říct, že kača může jezdit na jeden smeták pod šalinovejma drátama a na druhej pod vlakovejma a protože výrobce počítal s tím, že je dodává pro Brno, tak pod 25kV, akorát chudinky 1736-1738 jsou odkázaný doživotně jezdit pod šalinovejma. Vzpamatuj se

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Angel: měl by sis doplnit vzdělání (třeba tady). Pak bys neplácal takové blbosti o počtu napájecích systémů nebo smetáků.


1016, 1116 jsou jenom na jeden nebo dva systémy, 1216 je myslím třísystémová(a tím pádem může projet celou Evropu) no a taky má dva pantografy - jeden na českou a jeden na rakouskou trolejovou síť.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hm, další střípek, který nasvědčuje tomu, o čem jsem tu před časem spekuloval...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
1016 a 1116 se říká jak? Jaký jsou v tom rozdíly?


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
A nejezdi do satova nahodou jenom 1016 a 1116 ?? Taury jsou 1216 ne ?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jak se tu o tom dříve diskutovalo: http://www.novinky.cz/clanek/141266-ceske-drahy-chteji-letos-nasadit-nejrychlejsi-lokomotivy-sveta.html
Samozřejmě jim tam chybí Šatov.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Ad trať Mechov - Pce ... tady jezdí jedna souprava a to v dopoledním sedle ... v poledne pak jede do práglu (a to již spojena s jinou soupravou)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
S čím to tedy chceš srovnat?

Hliník hoří?


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Thor píše:
Pokud už tu podobná diskuze byla, omlouvám se, já tu tehdy nebyl (sice to bylo na někoho jiného, ale na můj popud) :-)

Přesto: ad těžké: Jasně že např. hnací váží tuším 66t, ale oproti jednotce nepatrové mají 1,7 kapacitu a v soupravě jsou potřeba tak 4 vozy oproti 6 v 560. Ani na kolejnici by to nemělo mít význam, protože po ni projede sice větší tlak na nápravu, ale méně podvozků. Hlavně v důsledku se veze menší váha vlaku než u 560.

pro směry na Blansko a Tišnov 560 ve špičce nestačí. Mimochodem 471 u Ostravy se taky nespřahují do souprav. V Praze, pokud vím, pouze ve špičce. Dokonce jezdí na některých spojích mezi HK a PU, ale to je spíš výjimka, než systematické nasazení.

ta jednotka ze Zličína by skutečně byla lepší.


add tezke - nemuzes srovnavat moderní vozidlo s necím o několik generacím starším, ale se současnou srovnatelnou produkcí světovch výrobců ve stejné třídě. A toto srovnání pro 471 neni uplně nejlepší... byť v omezeném pohledu čistě na "domácí" výrobce byla v době vzniku hodně velkým pokrokem. Dnes je ale myslím spíše tred konstrukce skříní z kvalitní ušlechtilé oceli. Pro dosažení stejne pevnosti je ji potřeba mnohem méně a je mnohem levnější jak hliník. A nehori.

add provoz 471 na trati Pce - HK: jenže zde jezdí jen kuli pravidelnému umyvani na mycce v HK v prestavce mezy osobaky na hlavni trati. To nelze srovnavast. Byt by tu asi frekvence byla.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Pokud už tu podobná diskuze byla, omlouvám se, já tu tehdy nebyl (sice to bylo na někoho jiného, ale na můj popud) :-)

Přesto: ad těžké: Jasně že např. hnací váží tuším 66t, ale oproti jednotce nepatrové mají 1,7 kapacitu a v soupravě jsou potřeba tak 4 vozy oproti 6 v 560. Ani na kolejnici by to nemělo mít význam, protože po ni projede sice větší tlak na nápravu, ale méně podvozků. Hlavně v důsledku se veze menší váha vlaku než u 560.

pro směry na Blansko a Tišnov 560 ve špičce nestačí. Mimochodem 471 u Ostravy se taky nespřahují do souprav. V Praze, pokud vím, pouze ve špičce. Dokonce jezdí na některých spojích mezi HK a PU, ale to je spíš výjimka, než systematické nasazení.

ta jednotka ze Zličína by skutečně byla lepší.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 lis 2024 04:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]