Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
2 manil: neměla se už objevit 1. WLF2? Je něco nového?


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
To ukradli bylo myšleno nadneseně, protože prostě na dvoře nebylo ani kolo. Ostatně jako dnes, kdy na D2 O5 vyjíždí dvojčata. Hlavně že se musely stěhovat jinam, jsem to říkal, že jich máme na rozdávání.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
barmann píše:
jj, má reklamu na počítače HALL 3000. Jinak by v dílnách možná byla ještě teď, ale bylo potřeba vyměnit 1129 na 00214 a asi nebylo čím, tak ji vyloženě ukradli z Medlánek a šla na trať. Chudák neměl ani klíče od WC, že je neměl ani od kabiny o tom ani nemluvím :-D

Ukradli z Medlánek? V pondělí měla být od určité hodiny jako záloha...


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Smolda68 píše:
1107 jezdí na d-2 s novou reklamou - nějáký operační systémy nebo co je tam psaný Microsoft
Barvy: Bílo-červeno-černá s plamenem ohně

jj, má reklamu na počítače HALL 3000. Jinak by v dílnách možná byla ještě teď, ale bylo potřeba vyměnit 1129 na 00214 a asi nebylo čím, tak ji vyloženě ukradli z Medlánek a šla na trať. Chudák neměl ani klíče od WC, že je neměl ani od kabiny o tom ani nemluvím :-D

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
K2R03-P 1049 jde do dílen na VP.


Konečně?? Už bylo na čase :lol: :lol: :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
1107 jezdí na d-2 s novou reklamou - nějáký operační systémy nebo co je tam psaný Microsoft
Barvy: Bílo-červeno-černá s plamenem ohně

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
K2R03-P 1049 jde do dílen na VP.

A přitom je stále jako nová..

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2R03-P 1049 jde do dílen na VP.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2P 1107 je na lepení reklamy.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Eda píše:
K2 1123 měla nedávno nehodu, při níž byla poškozena jedna z pravých plent (http://bmhd.goo.cz/foto.php?1123:20070630). Nyní byl na plentu dolepen kus chybějící reklamy a je krásně vidět, jak je celý polep vybledlý, ve srovnání s nově nalepenou částí.

No tak zkuste nekdo vyfotit 7474, tam teprv uvidite, jak je polep oken vybledly oproti polepu karoserie


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ok.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Eda píše:
Thor: Ale tys to psal ve stylu, že když se na tři objeví občas KT8, může se tam objevit i trojče, což je teda trochu v rozporu s tím, co píšeš těď (že KT8 nemá výrazně vyšší kapacitu, než 2xT3). A v té délce taky +- rozdíl není.

PvvS: Proč bys radši než VariaLF2 spřahoval Anitry?



nepochopili jsme se:
řeč byla o 1 a 12. na dvanáctce jezdí i trojče, ale jinak je to dosud klasická linky pro 2 x T3. na jedničce jsem ještě trojče neviděl. Napadly mě další kapacitnější linky (3) podle toho, že tam jezdí KT8. Vůbec jsem neměl na mysli to, že by tam mělo jezdit trojče. Trojka mě taky napadla proto, že jesm si vzpoměl na Moravák a na Českou a logicky mě napadlo, že i tam mohly být nasazeny. Ta reakce na ds byla na vysvětlenou, proč jsem psal předchozí příspěvek, ne polemika, a tady myslím, že jsme se nepochopili (samozřejmě vím, jaká je kapacita kterého vozu).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
K2 1123 měla nedávno nehodu, při níž byla poškozena jedna z pravých plent (http://bmhd.goo.cz/foto.php?1123:20070630). Nyní byl na plentu dolepen kus chybějící reklamy a je krásně vidět, jak je celý polep vybledlý, ve srovnání s nově nalepenou částí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Thor: Ale tys to psal ve stylu, že když se na tři objeví občas KT8, může se tam objevit i trojče, což je teda trochu v rozporu s tím, co píšeš těď (že KT8 nemá výrazně vyšší kapacitu, než 2xT3). A v té délce taky +- rozdíl není.

PvvS: Proč bys radši než VariaLF2 spřahoval Anitry?


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
ad Eda - 5 bod. však já o KT 8 psal taky jen proto, že jsem si na ni zrovna vzpomněl. Nešlo mi o kapacitu, ale o délku vozu/soupravy KT8 je stejně dlouhé jako 13T. K3 je jen o 2 metry kratší


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thor píše:
I na jedničce je blbá např. zast. Pionárská směrem do města.
Z pohledu cestujiciho je to jedna z nejblbejsich zastavek v Brne. Velka frekvence a velmi uzky ostruvek. A pritom tam je misto na pohodlnou zastavku se zabradlim, pristreskem a automatem na jizdenky. Ubrani pruhu pro IGK zde neni zadny problem. Porad bude misto na jeden vlevo a jeden rovne+vpravo, coz v tomto miste bohate dostacuje.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pár poznámek:
1) Nedostačující délka nástupišť na d-1 je ostuda a už to dávno mělo být upravené/jinak vyřešené.
2) 2x VarioLF bych taky bral všema deseti.
3) K2 nemají uspořádání sedadel 1+1 právě kvůli výkonu/adhezi.
4) Když už jsme jednou začali kupovat wany s Pelikánem, už mi přijde jako nesmysl kupovat Kardausy.
5) Thor: Nj, jenomže KT8 je tam občas kvůli nemožnosti vypravit 13T, nebo K3, tzn. kvůli nízkopodlažnosti, ne kvůli kapacitě. Nehledě na to, že KT8 jsou z Medlánek a 2W budou (bohužel) v Pisárkách.
6) Osobně bych dal dvojwany do medlánek, kde by přes pracovní dny jezdily jako soupravy a o víkendu jako garanty na d-4, případně d-13, d-3 (společně s K3 a T3R.EV+vv a wanami+vv).


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Pardon nevšiml jsem si, že o Mendláku jsi už psal.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
ds píše:
Dvojice dvojwan je podobne dlouha jak trojce a bude urcite jezdit na tech samych linkach (1 a 12), takze nastupiste na lesnou urcite vadit nebude. Na jednicce ale nejake upravy potreba budou, napr. Mendlovo n.smer bystrc nebo lipova.


Na trojce se občas objeví KT8,proto moje obava :-).

I na jedničce je blbá např. zast. Pionárská směrem do města. Ráno při výjezdu se před ní tvoří fronty, někdy i v průběhu dne. je taky otázka jestli na Mendláku směrem do bystrce nebude 2x2W vadit výjezdu 5 do Bohunic. úsek mezi Mendlákem a křižovatkou Křížová - Václavská je tzaky dost krátký je tam krátká zelená a vznikají fronty.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
PvvS: A utahla by vubec K2P kdyz by byla plne obsazena v usporadani 1+1? Pokud vim, tak K2P jsou hodne slabe, tak by to tu zatez mozna nezvladlo?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
David Jaša píše:
Jo, to je výhoda, že porucha jedné wany/.EV neznamená odstavení celého trojčete.


Paradox je ten, že wany jsou z trojčete to nejméně poruchové.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Bohate by stacilo namlatit par sockowan,tedy kardaus s progressem, a kuplovat je do dvojic s T3R.PV .Tim by se pokryti np spoji pokrylo na vic linkach. Nez kuplovat dvojwany, tak to radsi anitry . A nebo pokud je pozadavek na kapacitni soupravy, tak K2P do dvojic a vnitrni usporadani 1+1 .


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
Ale může posloužit jako "záložní". Výbavu pro provoz ve trojčeti má.
Jo, to je výhoda, že porucha jedné wany/.EV neznamená odstavení celého trojčete.

manil píše:
Ovšem velmi by se mi líbil provoz ve dvojici s dalším Variem, třeba s 1554/II., uvidíme :)
Tak hezké by to bylo, ale výrazně praktičtější by byly dvojičky s T3R.P(V) nebo K2P - to první by umožnilo vypravování více NP spojů a ty druhé by znamenaly se stejným počtem LF2 dvojnásobek 40m souprav.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Dvojice dvojwan je podobne dlouha jak trojce a bude urcite jezdit na tech samych linkach (1 a 12), takze nastupiste na lesnou urcite vadit nebude. Na jednicce ale nejake upravy potreba budou, napr. Mendlovo n.smer bystrc nebo lipova.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Tak mě napadá, co s tou délkou. K2 má 21 m, Vario je, pokud vím, o něco delší 2x vario budee tak 45m, to je dost. Na MOraváku ve směru na Lesnou s tím asi bude problém :-(. Taky na úsecích, kde jsou semafory kousek za sebou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 01:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]