Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 137 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Po delší době bych opět rozproudil debaty týkající se tras MHD.

Možná se to tu už probíralo.

Co posílit d-12 takhle?

d-12 4-6 min.(Červinkova-nádraží společně s d-13 na 3,5 min.)
d-4 Roosveltovou Nic nového pod sluncem.
d-9 Lesná-Zvonařka(-Komárov),10 min.,2xT,K2 jen ne Zvonařku prac.dny od 8.30 do 13.45 a po 20h, o víkendě do 8h a večer po 21h(kvůli posilám pro d-12).
Dopravu do Komárova by nahradila posílená d-12.Pro d-12 by se vzala část 2xT z d-13(na d-12 9+7=16 souprav).Na d-9 6 souprav(4+2 z d-13, zbytek 3 vozy K2).V sedle, když by končila na Zvonařce 7 vozů 3 K2 a 4 2xT.

Dále na d-10 jen 1xT, o víkendech d-12 po 15 min., d-11 v so od 7h v neděli od 13 do 20h.Stejně tak d-6 v nděli až po 13h, na d-7 o víkendech jen 1xT.Tato úspora by snad umožnila vedení d-12 v prac.dny častěji.Vozy pro d-13 by se vzali částečně z d-9(2 K2) a zbytek z K2, který byly dřív na d-10, když jezdila do Bohunic.Na d-13 by mohla být i Anitra.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
BS : To bude za 15 let, takze cisla jsou v soucasne dobe podruzna zalezitost. Pokud by se vychazelo z dnesniho stavu, tak by na Kamenny vrch jezdila 26 a 33. 35 by zanikla na 100%, budoucnost 31 je nejista.


VS píše:
Aby se tady taky diskutovalo o něčem smysluplným :evil: Dnes 23.3 se otevřela Galerie Vaňkovka a vzhledem k zpoplatněnému parkování pro zákazníky jsem čekal, jak to zamává s šalinama. Linky d-9 a 12 byly o něco plnější, jenže taková d-12 je naprosto neunosná né jen k nádraží, ale až na Úzkou,další lidi už ztěží pobere, kdežto d-9 to zvládá v pohodě.Možná se to časem usadí až hlavní návaly do vaňkovky odpadnou.Jinak prostor pro linky a-51,60 a busy k nákupním centrům předlážděn a vybaven névýma modrýma cedulema(jako na Mendláku).To jsem opravdu zvědav, jestli další zvýšení počtu cestujících jižním směrem donutí DP něco konečně dělat s tou d-12.jako že asi ne :-? V novinách Haló Brno je zmínka o organizaci MHD k novému nádraží.


No jo..Trolejbusové linky ze Slatiny budou jezdit kolem Kampusu na Kamenný Vrch,kde budou koncit 4 linky.A to 26,31,33 a 35.Nebo bude 31 jezdit jenom k Novému nádrazí a 33 na Kamenný vrch :roll: ?


Jenom k te "jednicce" - diky nezajizdeni linky c.3 na ecerovu byva pomerne hodne naplnena i v sedle mezi zastavkama ecerova - vozovna komin (ve smeru do centra)... coz je dle me dobre, kez by tomu tak efektivne bylo vsude...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Parkoviště je na hodinu zdarma, což pro nakupování stačí.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Aby se tady taky diskutovalo o něčem smysluplným :evil: Dnes 23.3 se otevřela Galerie Vaňkovka a vzhledem k zpoplatněnému parkování pro zákazníky jsem čekal, jak to zamává s šalinama. Linky d-9 a 12 byly o něco plnější, jenže taková d-12 je naprosto neunosná né jen k nádraží, ale až na Úzkou,další lidi už ztěží pobere, kdežto d-9 to zvládá v pohodě.Možná se to časem usadí až hlavní návaly do vaňkovky odpadnou.Jinak prostor pro linky a-51,60 a busy k nákupním centrům předlážděn a vybaven névýma modrýma cedulema(jako na Mendláku).To jsem opravdu zvědav, jestli další zvýšení počtu cestujících jižním směrem donutí DP něco konečně dělat s tou d-12.jako že asi ne :-? V novinách Haló Brno je zmínka o organizaci MHD k novému nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
... Vlašský salát s rohlíkama.. Je to nesmysl srovnávat neděli se sobotou.


Honza píše:
BS170 píše:
ds píše:
Soudruzi, já nevím odkud berete vaše závěry, ale d-1 rozhodně nejezdí přeplněná v úseku Vozovna Komín - Hlavní nádraží. Můžete se se mnou hádata, ale já jedničku používám denně oběma směry a zvláště v úseku Pisárky - Komín si obvykle sednu.

BS 170: Nad zbytkem by se možná neškodilo více zamyslet, zvláště ta d-4 s půlkou spojů přes Rooseveltovu a půlkou přes Husovu je pěkná blbost. Buď jedno nebo druhý (já preferuju obousměrmě Roosveltovu). A za to drastický omezení na d-5 o víkendech by ti ve Štefánikově čtvrti uřízli hlavu.


A co nedele.Tam to mají po 20ti minutách a nikdo si nestezuje :shock: .Vsichni se podívaj doma na JR a pak jdou na zastávku 2 minuty pred príjezdem :idea:
= Byl jsem v sobotu v Komíně...
...a co :roll: ¨?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
BS170 píše:
ds píše:
Soudruzi, já nevím odkud berete vaše závěry, ale d-1 rozhodně nejezdí přeplněná v úseku Vozovna Komín - Hlavní nádraží. Můžete se se mnou hádata, ale já jedničku používám denně oběma směry a zvláště v úseku Pisárky - Komín si obvykle sednu.

BS 170: Nad zbytkem by se možná neškodilo více zamyslet, zvláště ta d-4 s půlkou spojů přes Rooseveltovu a půlkou přes Husovu je pěkná blbost. Buď jedno nebo druhý (já preferuju obousměrmě Roosveltovu). A za to drastický omezení na d-5 o víkendech by ti ve Štefánikově čtvrti uřízli hlavu.


A co nedele.Tam to mají po 20ti minutách a nikdo si nestezuje :shock: .Vsichni se podívaj doma na JR a pak jdou na zastávku 2 minuty pred príjezdem :idea:
= Byl jsem v sobotu v Komíně...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
V neděli je interval 20 minut jen do 7 hodin, což je doba, frekvencí cestujících srovnatelná s rozjezdy. Ale soboty jsou o něčem jiném. Navíc na jízdní řád doma se těžko podívají ti, kteří na d-5 přestupují s jiných linek - musí být sladěný interval s autobusy na Lesné.


ds píše:
Soudruzi, já nevím odkud berete vaše závěry, ale d-1 rozhodně nejezdí přeplněná v úseku Vozovna Komín - Hlavní nádraží. Můžete se se mnou hádata, ale já jedničku používám denně oběma směry a zvláště v úseku Pisárky - Komín si obvykle sednu.

BS 170: Nad zbytkem by se možná neškodilo více zamyslet, zvláště ta d-4 s půlkou spojů přes Rooseveltovu a půlkou přes Husovu je pěkná blbost. Buď jedno nebo druhý (já preferuju obousměrmě Roosveltovu). A za to drastický omezení na d-5 o víkendech by ti ve Štefánikově čtvrti uřízli hlavu.


A co nedele.Tam to mají po 20ti minutách a nikdo si nestezuje :shock: .Vsichni se podívaj doma na JR a pak jdou na zastávku 2 minuty pred príjezdem :idea:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Soudruzi, já nevím odkud berete vaše závěry, ale d-1 rozhodně nejezdí přeplněná v úseku Vozovna Komín - Hlavní nádraží. Můžete se se mnou hádata, ale já jedničku používám denně oběma směry a zvláště v úseku Pisárky - Komín si obvykle sednu.

BS 170: Nad zbytkem by se možná neškodilo více zamyslet, zvláště ta d-4 s půlkou spojů přes Rooseveltovu a půlkou přes Husovu je pěkná blbost. Buď jedno nebo druhý (já preferuju obousměrmě Roosveltovu). A za to drastický omezení na d-5 o víkendech by ti ve Štefánikově čtvrti uřízli hlavu.


Davd píše:
BS170 píše:
VS: 6 a 7 se mi zdají být trochu nanic.Tyto linky spojují Kr.pole s Ceskou.Leda ze dát na d-6 vozy K2 a d-7 vést nádrazím a Renneskou.Ale co posílení d-5 :cry: ?


d-5 jezdí plná kvúli blbímu intervaku


No..To je taky docela pravda.Ale blbýmu intervalu d-7,která je v tom prípade na h.... :evil:


BS170 píše:
VS: 6 a 7 se mi zdají být trochu nanic.Tyto linky spojují Kr.pole s Ceskou.Leda ze dát na d-6 vozy K2 a d-7 vést nádrazím a Renneskou.Ale co posílení d-5 :cry: ?


d-5 jezdí plná kvúli blbímu intervaku


Tak se z návrhem připojím i já..Doufám,že se alespoň někomu bude líbit :wink: :
-------------------------------------------------------
d-01: Ve špičky PD posílit linkou P1.Viz.dole.
d-02: Večer provést výměny.Z d-2 by jely K2 na d-3 a 2xT z d-3 na d-2.Tzn.,že: d-2 by jezdily do Modřic s 2xT.Na Nové Sady nechat
K2 :-o .
d-03: Výměny s d-2 viz.d-2.Ráno posílit.Na Ečerovu vést už od 12:00.
d-04: Každý druhý spoj v sedle PD vést z Malinovského náměstí nádražím a Husovou.Totéž udělat v opačném směru akorát vést
Českou a Rooseveltovou :twisted: .
d-05: O víkendech dát ráno interval: 5.-6h.:20min.,6.-9h.:15min.,s d-7 vytvářet dělený interval (10 a 7,5min.) 8-) .
d-06: O víkendech zrušit úplně.V PD vést jen ve špičce.
d-07: O víkendech interval 5.-6h.:20min.,6.-9h.:15min.,9.-19h.:20min.,20.-23h.:25min. a vozy K2.V PD ve špičce však prodloužit
až do Starého Lískovce :-D :-D :-D .
d-08: Posílení linkou d-10 viz.dole :-D .
d-09: Kvůli MZLU dát na linku d-9 posilové vozy.Viz.P9.
d-10: Ve špičkách PD vést na Švermovu.Večer od 20:00 po 15min. v trase: Stránská Skála - Červinkova :shock: .
d-11: Ponechat.
d-12: Ráno zavést posilové autobusy.Ve směru na Červinkovu by to byly zatahující Medlánky a Slatina.Slatina z Červinkovy by pokračovala na Zvonařku,Medlánky ne :-) .
d-13: Ponechat.
--------------------------------------------------------
d-P1: Zvonařka - Komín.V sedle.Vozy K2 př.2xT z Medlánek.Interval 12,5min.
d-P9: Zvonařka - Zemědělská.V sedle.Vozy K2.Interval 12,5min.

Asi je to nerealistickej návrh už počtem vozů a VZKM...Ach jo :wink:


VS: U té d-1 souhlasím.Ale je přeplněná už Komín - Semilasso a Semilasso - Zoo.U té d-2 by no Nové Sady stačily i vozy 1xT,ale s tím intervalem :-( .Na d-4 nejsou K2P,takže s tou asi nic :-( .Ta d-5: No ona jezdí plná v úseku Švermova - Česká (Ráno) a pak Česká - Švermova,ale to až od 16:30 do 19:30.No já bych vrátil d-7 do Lískovce a d-10 dal na Švermovu :wink: .K d-6,7 jsem se vyjadřoval.Ta d-10 by to celotýdně nezvládla.Už 5x jsem jel se šíleně narvanou d-10 ze Stránské Skály (Odvozem ze směny v 14:3x a v PD) a na Geislerové se do ní nikdo nedostal.Tak tu bych a) Prodloužil ve špičkách na Červinkovu s posilama 2xT nebo za b) Prodloužil na Švermovu místo d-7.Toť můj názor :-)


No to jsi trochu zmatenej.To jo,ale co obyvatelé Bystrce?Leda zavést posily d-1 v trase Zvonarka - Komín :roll: .Reakce na Bnk o d-1 :-D [/b][/quote]


VS: 6 a 7 se mi zdají být trochu nanic.Tyto linky spojují Kr.pole s Ceskou.Leda ze dát na d-6 vozy K2 a d-7 vést nádrazím a Renneskou.Ale co posílení d-5 :cry: ?


Kdyby P.Seda trasoval linky tak by nic nejezdilo kolem Semilassa a Prístaviste :lol: !!!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil : však tam taky uvádím, že možná nějaká linka z České do Pisárek - nejlepší by byla d-6 v sólech a nějaká např. d-15 Kr.Pole - Pekařská - Pisárky, v provozu od 6 do 19 hod. jen v pracovní dny. Pokud bych nechtěl plevelit systém množstvím dalších linek, tak by mohla být d-7 St.Lískovec - Pekařská - Řečkovice (jen pracovní dny 6-19) a posila Pisárky - Kr.Pole nádraží, jak navrhoval VS. Na to ale bohužel nestačí vozy :oops:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Hm, s těmi d-6 a d-7 se mi to tak úplně nezdá, speciálně v úseku Mendlovo nám. - Šilingrovo nám. se mi zdají plné dost, ostatně Pekařská byl jeden z důvodů, proč se na d-7 měnila trasa. A ty dělené intervaly na d-5 by myslím moc neuvítali obyvatelé Štefánikovy čtvrti (a Lesné, kteří na d-5 přestupují).

Jinak d-12 jsou dost plné už od Zvonařky, protože tam do nich nastupuje fůra lidí z a-40, a-47, a-48, a-49 a a-63; průchod kolem Teska a podchod je totiž čím dál víc ucpaný trhovci, takže snaha přestoupit na Svatopetrské nebo Zvonařce je logická. Pokud by některé posilové spoje vyjížděly ze Zvonařky, bylo by užitečné, kdyby zastavily i na zastávce, které je společná s autobusy. Do budoucna by ovšem optimální řešení bylo posílit d-12 v celé trase a a-40, a-48 a a-63 ukončit v Komárově (chtělo by to ovšem návaznost). Podmínkou je nějaké řešení Komárova, aniž by byla nutná velká smyčka přes Heršpice.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : musím uznat, že ty postřehy docela sedí. Pro mě z toho plyne několik věcí k řešení :

Řečkovice, Královo Pole : předimenzované spojení směr Česká / Mendlovo nám., nedostačující směr Hlavní nádraží. To se letos ještě výrazně zhorší rekonstukcí zastávky Tylova, kde bude přímý přestup mezi linkami 1 a 41/42/72 - možné řešení : d-7 na trase St.Lískovec - Renneská - Moravské nám. - Vozovna Medlánky, d-6 směr centrum navázat na linky 41 a 42, pokud to nějak jde. Na d-5 dělený interval, z České ho rozdělí d-6, z Lískovce pak d-7 (na Moravské nám. to trvá stejně dlouho).

Pisárky, Mendlovo nám. : mně to jako takový problém nepřijde, ale mimo špičku mohou d-2 jezdit místo ke hřbitovu do Pisárek (tak jak se to dělá při veletrhu), nebo nějaká linka směřující z České do Pisárek

d-4 : K2P a T3 odlišit děleným intervalem 4/6 minut a obousměrně vést Rooseveltovou.

d-9 : nutně potřebuje 2xT

d-12 : nutnost posil Zvonařka - Červinkova, případně ve špičkách jako prodloužení d-10. Souprava 3xT by se hodila, ale odporuje zákonu, snad jedině, že by se podařilo zprovozuschopnit vlečňáky (MV+VV+MV). Zajímavá by byla ještě taková úprava : v případě navrhovaného vedední d-7 přes Renneskou dát d-8 interval 10 min., d-13 Mifkova - Kr.Pole, KT8, d-14 Juliánov - Lískovec, K2 - tím by se uvolnily 2xT pro d-9, několik i pro d-5, silně by se zlepšila směrová nabídka z Líšně a do Kr.Pole by se dostaly i nízkopodlahy.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Když už se tady delší dobu řeší to linkový vedení a kapacity linek, tak zde uvedu obsazenost jednotlivých linek, jak sem ji vypozoroval.Je to jen moje pozorování ne seriózní placený průzkum DP :-D .

d-1 v prac.dny Semilasso-Pisárky(přeplněná),2xT nedostačují, do Bystrce relativně volná.Totéž do Řečkovic od Semilassa.Chtělo by to linku Pisárky-Kr.Pole,nádr.O víkendě je to bez problému i když do Kr.pole je vždycky vytíženější.

d-2 Ve špičkách(ráno,1330-15h) narvaná skoro po celé trase, jinak poloprázdná po většinu dne.Od Nových sadů ke hřbitovu většinou prázdný, do modřic plnější.O víkendě někdy do do Modřic plná(Carrefour) a na Starou Osadu poloprázdná.K2 stačí.

d-3 ve špičkách plná(dost) hlavně do Bystrce, na Starou osadu volnější.Zbytek dne poloprázdná, zvlášť potom co ji zkrátili do Komína v sedlech.Ve špičce ale potřeba 2xT.O víkendě stačí bohatě K2.

d-4 V úseku Mas.čt.-Tomkovo nám. docela plná, zvlašť v centru sóla docela dost nezvládají a potřebuje K2P.Do Obřan neustále skoro prázdná.O víkendě 1xt stačí, kromě Neděle dopoledne kdy je na ní int.15 min.

d-5 Ve špičce do Lískovce šíleně narvaná, jinak díky d-7 docela poloprázdná(často si sednete).O víkendě ještě prázdnější.Kromě špičky tam fakt stačí ty K2.Ale co s tou špičckou?

d-6,7 Ve prac.dny poloprázdné akorát na K2 a o víkendě prakticky prázdný.Proč tam nejsou jenom 1xT? Co vůbec dělají ty 2 kurzy s K2 na d-7 o víkendě?

d-8 Kromě víkendu dopoledne stále plná, ve špičce narvaná šíleně=chybí d-10.Do Líšně vesměs volnější než do Lískovce i tak stále plná.Zkrátit interval.

d-9 V prac.dny po celý den v úseku Zvonařka-Zemědělská narvaná(MZLU), do Komárova a na Lesnou docela volná.Nejplnější Tkalcovská-Zemědělská.Někdy i o víkendě plná.Potřebuje 2xT i o prázdninách, kromě víkendu.

d-10 Pořád prázdná, plnější jen vozy ve špičce (Zetor).Myslím si ,že by zvládla celotýdenně jen 1xT.

d-11 Po jejím prodloužení na Rakoveckou v sedlech plná, na Lesnou po Zemědělskou kvůli MZLU(někdy) dál prázdná.Prázdnější než d-9.O víkendě na K2 v prac.dny většinou taky.

d-12 Narvaná enormně :twisted: po celý pracovní týden(silněji při semestru na VŠ) ale i když sou prázdniny.Do Komárova jen ve školním roce a během semestru.nestačí ani 2xT, snad by stačily 3xT :idea: .O víkendě je tak na 2xT, né na K2.

d-13 totéž co d-13, směr Juliánov(Geislerova) poloprázdná.

Některý tyto věci sou sice notoricky známy, ale pro návrh další diskuze mě to napadlo takhle zrekapitulovat.Snad sem to nepřetáhl.


Naposledy upravil VS dne 15 úno 2005 13:13, celkově upraveno 1

Bnk píše:
To by byla zkrácena jízdní doba d-1 a to by bylo super... :twisted: !


No, to by jistě obyvatelé Bystrce přivítali...


robbie píše:
ds píše:
d-1 : v sedle a večer každý druhý spoj na vozovnu Komín
d-3 : celodenně na Ečerovu


Ze začátku mi to taky přišlo jako zajímavý nápad, ale nebylo by to ve skutečnosti omezení možností dopravy z Bystrce? Jaký byste dali interval mezi jedničkou a trojkou, který by se střídali v odjezdech z Ečerovy? Dosavadním způsobem na každou jedničku navazuje spoj na Českou a tím je aspon zajištěn pětiminutový interval kamkoliv, i když s přestupem.


To by byla zkrácena jízdní doba d-1 a to by bylo super... :twisted: !


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 09:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]