Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 136 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
tak tak

Mimochodem regionoha se zrovna na předměstkou dopravu 370 tis. metropole moc nehodí, už ten název :-)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Thor píše:
No, ale pojede to (krokodýl). Když není nic lepšího ... :-)

843 sice nejsou, ale je to otázka předispozice odjinud.

Mimochodem nezkoušel se náhodou řídící vůz 954 s 754? To je taky určité řešení.


Nejen s 754, ale i v elektricke trakci:
http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1029
http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1015
http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=958

Navrat rady 843/043/943 do Brna v dohledne dobe nehrozi. Ale u CD neni nic nemozne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Thor píše:
No, ale pojede to (krokodýl). Když není nic lepšího ... :-)

843 sice nejsou, ale je to otázka předispozice odjinud.

Mimochodem nezkoušel se náhodou řídící vůz 954 s 754? To je taky určité řešení.

Zkoušel
754+2xBdmtee+954
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/954026.jpg


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
No, ale pojede to (krokodýl). Když není nic lepšího ... :-)

843 sice nejsou, ale je to otázka předispozice odjinud.

Mimochodem nezkoušel se náhodou řídící vůz 954 s 754? To je taky určité řešení.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Thor píše:
Vratná souprava může být i krokodýl, vložené vozy, krokodýl. Nebo rakev, vložené vozy, rakev (nebo řídící 943).


Rakve uz DKV Brno nema a krokodyly maji letos pravdepodobne posledni rok pravidelneho provozu (kdy jsou zaturnusovany). U krokodylu je to navic takove "nouzove reseni" dvouhlave soupravy. Ja si precejen pod vratnou soupravou predstavuji neco, co spolu komunikuje, zavira dvere, ovlada to jen jeden strojvedouci atd.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Vratná souprava může být i krokodýl, vložené vozy, krokodýl. Nebo rakev, vložené vozy, rakev (nebo řídící 943).


Offline
488
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
Hmm vratný motoráky, to jsou možná tak 4 soupravy 854+054+954 a výjimečně samotnej motorák. Jinak se vratný soupravy na S4/41/6 téměř nevyskytujou.


A RegioHroba je co?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Hmm vratný motoráky, to jsou možná tak 4 soupravy 854+054+954 a výjimečně samotnej motorák. Jinak se vratný soupravy na S4/41/6 téměř nevyskytujou.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Na průjezdní koleji by stejně stála S6. Když ukončíš S6 v Židenicích ve směru průjezd na Kr. Pole, tak je to moc daleko od centra. Když se to spojí vyřešíš prostoj končící soupravy. Navíc ne na všechny S6 se S4/41 dají navázat (kratší interval), některé skončí stejně na kusých kolejích.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak to už mi připadá jako lepší nápad spojení S1 a S6, kdy se uvolní kromě roly ještě černovická spojka. Vratné motoráky od Střelic je lepší ukončit přímo na kusých kolejích Hbf, aby zbytečně neužíraly kapacitu průjezdných kolejí.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
v takovém pojetí to smysl mít může. Prezentováno to bylo ale jinak. Přesto ase mi nechce věřit, že se linka dlouhodobě uchytí, uvidíme :-).

Kapacitu hl.n. by mohly alespoň částečně řešitprůjezdní spoje S4/41 - S6 úvratí přes Židenice, coby vratné motorové soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Linka S1 si pomalu nachází své cestující. Využití pro průmyslovou zónu ve Slatině je spíš zástupné, hlavní účel je posílení v úseku Kuřim-Brno, kde bývá ve špičkách docela plno. No a na Hlavní nádraží se víc vlaků jaksi nevejde, tak kde jinde ji ukončit. Škoda že je zastávka Slatina nádraží tak bokem, někde u autosalonu Porsche Brno by asi bylo lepší místo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Abychom se nevraceli před rok 1995 a nezřizovali pro každou fabriku speciální linku, kterou nakonec bude jezdit 5 lidí. Proč S1 vede zrovna do Kuřimi? Proč je nevytížená? ...


No podle mě je to zbytečný rušit - lidi do práce z Černovické terasy budou chodit i o prázdninách.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
A proč rušit? Dyť je na ní co chvílu nový vozidlo, naprosto úžasná šotolinka :lol: :-D


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Já bych totiž S1 zrušil. Mimochodem ten první ranní je plný až po Slatinu, nebo se hojně vystupuje v Kr.Poli?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ten první ranní spoj ze Slatiny ujíždí vlaku od Slavkova, kdyby tam byl přípoj, lidi by se jistě naučili přestupovat.
Jinak, co bude s regionohou o prázdninách, když je S1 mimo provoz?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
první ranní spoj celkem ano, jinak ne


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jak moc je vytížená S1? Hádám, že moc ne.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Reaguji tu na starší příspěvek P.Haluzi z tématu MHD akce a srazy. Protože by to tam bylo už silně mimo téma, píši to sem.
Na stránkách pana Butschka se před pár dny objevil podrobný oběh jednotky 814.2 v turnusové skupině 801. To myslím dává za pravdu RISovu oběhu, který byl původně zveřejněn na K-reportu, a pak ho sem DS zkopíroval. Nechci se RISa nijak extra zastávat (sám mám takovej dojem, že to přepsal z jiného tamního tématu, kde ten oběh stručněji psaný uvěřejnil Milans o pár minut dřív). Spíš mi jde o tu zvláštnost, na kterou pak P.Haluza narazil, když se snažil sestavit oběh Reginovy při zajíždění do Hrušovan u Brna (při její dopolední přestávce na lince S1) pomocí jízdního řádu linky S3. Konkrétně se jedná o podivnost, na kterou pak upozorňoval Kuba, a sice že v onom Kordisím JŘ existují dvojí šipky (jež mají znázorňovat u zastávky Brno hl.n. návaznost bez/s přestupem), které se od sebe liší úplně minimálně (jedna normální a druhá s plnou hlavičkou). Jde to rozeznat až při zvětšení JŘ min. na 150%, což je myslím dost nešikovný. :-? Nevím tedy jak to vypadá tištěný (na Hlavním nádraží se už bohužel stejně používají pro S linky stejný jízdní řády jako mají zastávky MHD, tzn. bez časů odjezdů z okolních stanic), ale opravdu to není vhodně zvolenej symbol :-|. Co myslíte?
Jinak k chybce, kdy Regionva ukazuje na lince S1 na tablech linku S3 (jak jsem tu upozorňoval před týdnem), přibila ještě druhá zvláštnost: Při jízdě směrem na Kuřim se začne před zastávkou Brno-Lesná zobrazovat na tablech hláška "poslední zastávka v IDS", poté na Lesné zhasne označení linky (S3), a pak to jede jako obyčejnej vlak až za Kr.pole, kde se to zase začne hlásit jako linka S3. Divný... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
a jezdit to budou kompletně trojregionovy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
S1 by se měla od příštího GVD zahustit do 30 min. intervalu a některý spoje protáhnout do Nedvědic.
Mno a aby byly loko na R5, taxe Os Vyškov - Přerov rozdělí na dvě části Vyškov - Nezamyslice a Nezamyslice - Přerov.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Vlaky prý vyrobí ve Švýcarsku a navrhne je Kotas,hmm to se těším :-D

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
V tomto "Chatu s osobností" pár náznaků na toto téma padlo:
http://vipchat.novinky.cz/archiv/00121-radim-jancura,-majitel-student-agency.html


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Želva: Jestli se tu něco změní závisí ze všeho nejvíc na postoji JMK. Jako pilotní projekt cizích souprav beru vídeňské rychlíky - češi (ČD) zde zajišťují pouze personál. Pokud bude kraj chtít, bude tu moct jezdit těch souprav více. Přímo v režii ÖBB to asi nebude, protože nemají "papír" na provozování drážní dopravy v ČR, ale mezi českými dopravci se nějaký smluvní partner najde celkem určitě. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 19:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]