Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 712 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
mno zkus zahlásit že okamžitě ukončuješ akci v buse (..)
pokud nějakýmu vrtalovi vadí rádio u řidiče v kabině, ať si jde sednout dozadu, máme přece demokracii tak o co jde

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Rádio: naučil jsem se jezdit v autě bez rádia a doma něco poslouchám max. 1/3 času, takže mi osobně rádio za volantem nechybí (i když jsem prakticky neřídil nic většího než IGK). A pokud má řidič MHD puštěné rádio tak, aby nebylo slyšet mimo kabinu, tak mi je to jedno, ale když je to slyšet až za přední nápravu, tak už to zralé na bonz.

Pití ve voze: tady závisí na okolnostech a na způsobu vykázání z vozu. Mě se líbí styl, co používá kamarád hasič k vykázání kouřících lidí ze sálu: "omlouvám se za nepříjemnosti, pokud tady bude kouřit, budeme muset akci okamžitě ukončit.", přičemž dav se pak o pořádek postará sám. :-)

Ohoz: před nedávnem jsem u nějakého řidiče viděl v kraťasech podnikového materiálu a střihu. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
no on ten problém je tam oboustranně ;-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Tomu říkám klasický problém a-67 od centra směr Jundrov odpoledne :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


No ono je to občas problém - stačí když vám jeden bus ujede před nosem, druhej má zpoždění a je nacvaklej a za minutu přijede prázdnej co jede na čas.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Uznávám tedy, že mnou vložený jízdní řád 44ky byl trochu krok bokem - to sólové období na títo lince se mi nějak vytratilo z paměti...
Nicméně prodlužování intervalů bohužel faktem zůstává a místy to začíná být neúnosné.
Johny5: Nebylo to žádná úmyslná manipulace se skutečností (jak píšu výše), ale pohled z té strany, že by měl jezdit měhrdem i někdo jiný než důchodci a studenti - za těchto podmínek se toho prostě nedočkáme.


Ondra píše:
Asi takhle - DPmB je jeden z mála, který striktně trestá poslouchání rádia, které jinak podle mě patří k téměř jakékoliv práci jako podkres (nebavíme se o hlasité produkci, ale o "kulise"). Naproti tomu spousta řidičů jezdí beztrestně se sluchátky v uších nebo se "štěnicí" v uchu. Tím je značně snížena jejich schopnost reakce, zkuste si zacpat ucho a uhádnout, ze kterého směru jede sanitka nebo kdo po vás chce lístek. Volně "ložené" zapnuté rádio dělá jízdu mnohem méně nebezpečnou než sluchátka v uchu (pokud se tedy bavíme o nebezpečí, možná by se dalo prokázat, že poslechem rádia je naopak člověk lépe naladěn a psychicky nasměrován).
Rádia ve vozech bych povolil, a dokonce, nebýt těch směšných machinací skrz přežitek v podobě koncesionářského poplatku, bych byl pro je namontovat nastabilno klidně do přístrojovky.


Ano je to tak - dneska sem měl na Maliňáku sluchátka a jelo cosi s majákem(tipoval bych to na dispečink) myslel sem že jede od Moraváku a von nakonec jel od Hlavasu - s těma sluchátkama je člověk takovej mírně dezorientovaný. No a k těm rádiím - u SEBUSu je řidiči mají a není to pokud vím problém(když je to trochu hlasitěji tak to slyším i na první sedačce a tak si rád sednu a poslechnu). No jinak na SEBUSu jezdí takovej jeden řidič co to pustí normálně do repráků(nebudu říkat který aby ho někdo neudal) a je to celkem v pohodě, jenom škoda že to přes ten zvuk motoru není moc slyšet(no jakože kdo si chce pustit mp3 tak mu to rádio asi vadí). No a k té stížnosti paní, bych řekl že nechtěla poslouchat dejme tomu rááádio ale radio co dává hádanku uhádněte co prdlo do reprodoktoru(jakože kdyby třeba hrálo to druhý tak by jí to třeba nevadilo).


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
ds píše:
P.Haluza: na 84 byly klouby mnohem dříve než na 44. Kloubové busy v intervalu 4 minuty na daných linkách nikdy nejezdily.

Taky jsem se dival, ze v jizdnim radu linky 84 z roku 1997 jsou delsi intervaly nez na lince 44.
Ve spicce 6 minut - i tak je to lepsi nez dnes.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Úplně jsem nepochopil,proč dávají do Zpravodaje do rubriky "Chovejme se,jak máme" neoprávněné stížnosti typu,že řidič vyhodil nějakou mladou kozu,lezoucí do trolejbusu s kelímkem Pepsi coly.
Dále v textu se řidiči dává za pravdu,že postupoval správně.A ten konec mě dojal nejvíc:Jakože doufají,že bude s DP cestovat nadále a bude spokojená a takové kecy...Místo aby ji pořádně sprdli ! Prostě: Se soudružským pozdravem Prosíme,děkujeme za odd. stížností Franta Vopršálek
Takové články mají vytisknout v Šalině,aby si to všichni přečetli a chovali se tak.Tisknout to řidičům je,myslím,dost MM...


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
ds píše:
P.Haluza: na 84 byly klouby mnohem dříve než na 44. Kloubové busy v intervalu 4 minuty na daných linkách nikdy nejezdily.

Potvrzuji!A-44 jezdila Slatina a ta klouby měla až později,a-84 jezdily Medlánky v Ikarusech...


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
K tomu rádiu:Proč DP Ostrava montuje do vozů rádia sám?Odpověď:Protože tam nejsou takoví volové ve vedení...
Vůz 7485 má namontované autorádio,a nikomu to nevadí...(to jen na okraj).
Nejlacinější buzerace mužstva je za rádia a za ustrojenost...


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
P.Haluza: na 84 byly klouby mnohem dříve než na 44. Kloubové busy v intervalu 4 minuty na daných linkách nikdy nejezdily.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2844
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
chat-maniac píše:
no mám za to, že tam jezdili Ikarusy už hodně dlouho...



V roce 1995 jsem chodil na Sirotkovu a už tehdy byly na 84 klouby (určitě aspoň občas, protože Ikarusy si pamatuju). Je ale velmi pravděpodobné, že v rámci reorganizace potom někdy stáhli interval na 4 minutky a nasadili sóla, aby to později vrátili zpět na klouby. A dokonce si matně vybavuju, že v tom roce 1997 bylo na 44 celkem 19 sólo kurzů (měl jsem služebák kdysi před očima).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
no mám za to, že tam jezdili Ikarusy už hodně dlouho...

K tomu rádiu: taky poslouchám a rozhodně raději skončím u depecu, než abych jezdil bez něho. Poslouchat blbý kecy lidí je rozhodně více rozptylující, než to pohodový rádio.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Nekde snad i najdu dotycny podnikovy zmeny .


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
nee, s příchodem kloubů šel interval na 8 minut - stejně jako u 84. A 72 tehdy moc nepomáhala, nezajížděla k nádraží Kr.Pole a mezi Starou osadou a Štefánikovou čtvrtí měla jinou trasu (po Merhautově).

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Johny: Mám pocit, že v té době tu už právě byly kloubáky. Pokud se opravdu mýlím a ne, tak ve špičce pomáhala aspoň kloubová 72. Pravda je, že nevím přesně, kdy klouby na 44 přišly.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jednalo se o srovnání intervalů. I kdyby byla kapacita stejná, pořád je příjemnější dejme tomu sólo po 6 minutách než kloubák po 10. Zvlášť u 44, kde se kvůli dlouhé a problematické trase jezdí podle plotu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Johnny5 píše:
Není nad korektnost při porovnávání JŘ pro sólo a kloubové vozy. Určitě jsi adept na politiku, oblek už máš, tak Ti skoro nic nechybí a šup tam.
V roce 1997 tam jeste jezdila sola?
Ale i tak 1 solo za 4 minuty je vetsi kapacita nez 1 kloub za 8-10 minut (srovnani ve spicce).


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
johnny05 píše:
OTÁZKA: dobry den, ma otazka zni, zda mate uzavrenu smlouvu s OSA na verejnou produkci hudby a proc maji ridici povoleno obtezovat cestujici hlasitou hudbou? (naposledy dnes rano v autobusu 44, jinak pomerne casty jev)
eBalkan
Svine....a odpoved pana generalniho:
Produkce hudby ve vozidlech povolená není, žádné z našich vozidel nemá instalováno rádio ani přehrávač. Šlo tedy o pochybení řidiče. Děkuji za upozornění, toto by se stávat nemělo. Pokusím se Váš případ prověřit, potřeboval bych k tomu ale podrobnější informace / alepoň přibližný čas, kdy spoj jel, na kterém to bylo místě, případně evidenční číslo vozu/.
Bonzaci a udavaci budou ve vsech dobach...


Když řidič nesmí poslouchat rádio, tak jakto, že může poslouchat vysílačku? Ta ho od řízení nevyrušuje? Já myslím, že stejně, ne-li víc. A když už se stěžovatel odvolává na OSA, tak by mě zajímalo, jest-li ho to zajímá i u řidičů automobilů, kteří zastaví na semaforu a mají hlasitě zapnuté rádio? Nebo když mají lidi v MHD hlasitě puštěnou MP3ku - to mu nevadí? Ta je určitě otravnější, než rádio. To takhle všechny buzeruje? Myslím, že ne. Bohužel řidič má tu nevýhodu na rozdíl od ostatních cestujících, že je adresný a lehce identifikovatelný. A nebo to je od stěžovatele klasika - stará mu večer nedala, tak si holt potřeboval schladit žáhu, no a narazil na řidiče?


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
jzb píše:
Tasa: :lol: Nemyslím si, že by postupné, ale trvalé a pravidelné omezování spojů bylo způsobeno zrovna tím, že je ve městě silný provoz individuální dopravy.
Je jasné, že kdo může, jede autem. I já jsem již poněkolikáté poučený. Jel jsem např. minulý týden MHD na jednání, nastoupil jsem jako sebejistý podnikatel v tmavém, perfektně vyčištěném a vyžehleném obleku a vystoupil jako špinavá a pomuchlaná troska. Ne, děkuji.

Není nad korektnost při porovnávání JŘ pro sólo a kloubové vozy. Určitě jsi adept na politiku, oblek už máš, tak Ti skoro nic nechybí a šup tam.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Asi takhle - DPmB je jeden z mála, který striktně trestá poslouchání rádia, které jinak podle mě patří k téměř jakékoliv práci jako podkres (nebavíme se o hlasité produkci, ale o "kulise"). Naproti tomu spousta řidičů jezdí beztrestně se sluchátky v uších nebo se "štěnicí" v uchu. Tím je značně snížena jejich schopnost reakce, zkuste si zacpat ucho a uhádnout, ze kterého směru jede sanitka nebo kdo po vás chce lístek. Volně "ložené" zapnuté rádio dělá jízdu mnohem méně nebezpečnou než sluchátka v uchu (pokud se tedy bavíme o nebezpečí, možná by se dalo prokázat, že poslechem rádia je naopak člověk lépe naladěn a psychicky nasměrován).
Rádia ve vozech bych povolil, a dokonce, nebýt těch směšných machinací skrz přežitek v podobě koncesionářského poplatku, bych byl pro je namontovat nastabilno klidně do přístrojovky.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
888
21 led 2006 12:26
johnny05 píše:
OTÁZKA: dobry den, ma otazka zni, zda mate uzavrenu smlouvu s OSA na verejnou produkci hudby a proc maji ridici povoleno obtezovat cestujici hlasitou hudbou? (naposledy dnes rano v autobusu 44, jinak pomerne casty jev)
eBalkan
Svine....a odpoved pana generalniho:
Produkce hudby ve vozidlech povolená není, žádné z našich vozidel nemá instalováno rádio ani přehrávač. Šlo tedy o pochybení řidiče. Děkuji za upozornění, toto by se stávat nemělo. Pokusím se Váš případ prověřit, potřeboval bych k tomu ale podrobnější informace / alepoň přibližný čas, kdy spoj jel, na kterém to bylo místě, případně evidenční číslo vozu/.
Bonzaci a udavaci budou ve vsech dobach...

ehm .. nevím jak ostatní řidiči, ale já bych bez jakéhokoliv odreagování za volantem asi zešílel, prostě při řízení musím mít puštěné rádio, nebo si s někým povídat, ....


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
OTÁZKA: dobry den, ma otazka zni, zda mate uzavrenu smlouvu s OSA na verejnou produkci hudby a proc maji ridici povoleno obtezovat cestujici hlasitou hudbou? (naposledy dnes rano v autobusu 44, jinak pomerne casty jev)
eBalkan
Svine....a odpoved pana generalniho:
Produkce hudby ve vozidlech povolená není, žádné z našich vozidel nemá instalováno rádio ani přehrávač. Šlo tedy o pochybení řidiče. Děkuji za upozornění, toto by se stávat nemělo. Pokusím se Váš případ prověřit, potřeboval bych k tomu ale podrobnější informace / alepoň přibližný čas, kdy spoj jel, na kterém to bylo místě, případně evidenční číslo vozu/.
Bonzaci a udavaci budou ve vsech dobach...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Tasa: :lol: Nemyslím si, že by postupné, ale trvalé a pravidelné omezování spojů bylo způsobeno zrovna tím, že je ve městě silný provoz individuální dopravy.
Je jasné, že kdo může, jede autem. I já jsem již poněkolikáté poučený. Jel jsem např. minulý týden MHD na jednání, nastoupil jsem jako sebejistý podnikatel v tmavém, perfektně vyčištěném a vyžehleném obleku a vystoupil jako špinavá a pomuchlaná troska. Ne, děkuji.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 00:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]